Tak wygląda drzewko umiejętności w Diablo 4
Wiem że to dla większości bez sensu, ale tak jak w przypadku trójki zagram dla fabuły
Wiem że to dla większości bez sensu, ale tak jak w przypadku trójki zagram dla fabuły
Na szczęście wygląda na to, że będzie tego więcej niż w D3. Mam jednak największą nadzieję na to, że twórcy postarają się o endgame, który nie będzie nudził. Mianowicie o jakiś content, który sprawi, że będzie się chciało grać dalej, coś osiągać, coś zdobywać. Samo młócenie szczelin i farmienie 100000 razy tych samych przedmiotów znudziło po chwili. Dobrze by było dodać coś na wzór run i słów runicznych z D2, różnorodności itemizacji, by buildy nie ograniczały się tylko do 1 sprawdzonego setu, albo możliwości ekspensywnego, lecz opłacalnego craftingu jak np. w Path of Exile. Do mnie by to przemówiło.
Czego więcej? Przecież tutaj są prawie same umiejętności aktywne i max 2-3 modyfikatory do nich. W D3 miałeś 5 modyfikatorów (run) do każdej umiejętności.
Runy i słowa runiczne maja wrócić. Natomiast co do legendarek David Kim zapowiadał, że meta buildy naszej postaci nie będą już zależały od legendarek tak mocno jak w D3
No na ostatnim blizzconie pokazywali co to będzie za gra, a teraz po takim okresie czasu pokazują ubogie drzewko umiejętności , do tego jeszcze nie finalnej wersji. Brawo! Z tego co wiem to o takich rzeczy ustala się w pierwszej kolejności, oczywiści w trakcie prac coś się zmienia. Po tym obrazku można wywnioskować , że produkcja zejdzie im pewnie jeszcze 2lata, bo dopiero zaczynają.
Zagram. Dla mnie to must have i cześć mojej osobistej historii (Diablo 1 vs S3 Virge ehh;).
Jednak mogliby wrócić bardziej do D2. Tako rzecze stary piernik
Cooo Potrzebowałeś akceleratora trzyde by otpalić diablo 1 czy może diablo 2 ponierzej wymaganych.
Gorzej. DirectX 3 na S3 nie chciał w ogole chodzić i nie mogłem grać. Kumple się śmiali ;( Dopiero po czasie tata kupił RivaTNT i jakos poszło
Ale w sumie w takie Grim Dawn można ;D Chociaż to też nie tak.Każdą postacią gram raz,i w sumie tyle. Jedną może będę grać na wyższych poziomach. I to też nie jest tak,że gram na wszystkich builidach ,bo to bez sensu.Zbyt podobne do siebie. No i aktualnie nie tłukę, po to żeby tłuc, tylko czekam na wyprzedaż żeby dodatki kupić. Nawet w takiego Grim dawn przestanę grać,jak tylko ogram 13 razy :D
Granie w GD bez dodatków więcej niż raz? Te dodatki są warte każdej ceny jeśli zamierzamy grać więcej niż raz, mówi to ktoś kto nie kupuje gier poza wyprzedażami...
Wygląda trochę jak zrzynka pomysłu na modyfikowanie umiejętności z Last Epoch, ale Zamieci zawsze wychodziło wzorowanie się na innych, no i takie drzewko wygląda zdecydowanie lepiej od tego pokazanego na blizzconie, więc oby dalej słuchali się community.
jak zrzynka pomysłu na modyfikowanie umiejętności z Last Epoch
Albo Path of Exile, jeśli chodzi o drzewko. :) --->
W końcu niektórzy twórcy Diablo IV mają Path of Exile na oku.
Drzewko w poe jest dla każdej postaci takie samo, jedynie miejsca startu są różne, a w d4 każda klasa otrzyma własne drzewko. Na pewno należy się plus niebieskim za to, że drzewko nie przypomina już dwóch gałązek i starają się nieco urozmaicić mechanikę, ale nawet nie są blisko tego potwora z gry GGG :p
Na dobrą sprawę drzewko z d4 to po prostu ściągnięcie pomysłu z LE i doprawienie go o ładną grafikę z tyłu, stąd moje natychmiastowe skojarzenie.
Tylko LE ma osobne drzewko dla każdego skilla i każdego skilla można zbudować na kilka sposobów. A tutaj, na jednego skilla ile jest? 3-4 nody?
Jak dla mnie dalej to wygląda zbyt biednie.
Na plus unikatowe mechaniki dla klas i ogłoszenie reworku Ancestral/Demonic/Angelic powers, bo to głupi system był. No i mniej powerlevelu w itemach, a nieco więcej w postaci.
Ogólnie najciekawsze informacje GOL pominął, polecam bezpośrednio na bloga zajrzeć.
https://news.blizzard.com/en-us/diablo4/23529210/diablo-iv-quarterly-update-september-2020
Nie jesteś sam. Witaj w klubie. :)
Ja również zagram Diablo IV dla kampanie single tak jak w przypadku Diablo 1-3. Diablo ma bardzo dobra kampania dla single, który ma dobry klimat, niezły scenariusz i ciekawe dialogi od mieszkańcy. Oby nie zawiodą przy Diablo IV, bo zapowiada się dość obiecująco.
Święta słowa. Nie mam dużo czasu dla multi Diablo i StarCraft, a tylko trochę. W końcu są mnóstwo fajnych gier single, który mam w zaległości do nadrobienia. ;)
Jak mają takie guano jak to drzewko robić to mogliby wrócić do pomysłu z D2. Jeszcze do tego śmiesznego drzewka dodać ich "świetny pomysł" z ograniczeniem statystyk - czyli dwie główne statystyki (atak i obrona) i z Diablo 4 wyjdzie Diablo Immortals na telefony.
Swoją drogą - tyle jadu się sączy na Blizzard, tyle śmieszków i wyrazów zawodu wokół, a jak już będzie premiera i przyjdzie co do czego, to znowu na drugi dzień braknie egzemplarzy w sklepach :D
No niestety tak to już ludzie działaką na tym świecie. Jak nie mają nic do powiedzenia, albo wszystko im pasuje, to po prostu się nie udzielają. Dopiero jak coś nie pasuje to muszą powiedzieć o tym całemu światu. I dlatego jak masz forum gry, to 90% to są rzale i bule. A większość i tak ma wywalone, obejrzy jeden trailer czy gameplay, powie "wygląda spoko" i pójdzie do sklepu.
Ta gra to być albo nie być dla marki więc trzeba trzymać kciuki by im się udało. No i "in Tomek we trust"
Projektanci Diablo IV chcą zastąpić znany z Diablo III system poziomów mistrzowskich i zaoferować coś, co zapewni większą grywalność i przyciągnie graczy na dłużej. Niestety dla nas, deweloperzy nie są jeszcze gotowi (i nie będą w najbliższym czasie), by nam go pokazać.
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/tak-wyglada-drzewko-umiejetnosci-w-diablo-4/z61e925
Słabo się robi na taką wypowiedź. Dowodzi ona, że na jak sądzę zaawansowanym etapie prac nad grą oni dalej nie wiedzą jak ma wygladac endgame w ich grze. Trzymam kciuki, bo dobrych gier nigdy za mało, ale naprawdę to w ogóle nie napawa optymizmem co do drzewka, to nic specjalnego. Dalej skille 1-4 plus Lpm Ppm. Wy to chwalicie, ze niby zmiany na plus ? Troszkę więcej oczekiwałem po nich. Jak zrobia jeszcze 5 atrybutów jak to byly w ich początkowym gameplayu to w ogóle juz parodia. W takim grim dawnie statystyk jest od groma, ale wszystko jasne i czytelne. Do tego stwarza to konieczność dopasowania odporności pod.konkretnych bossów ( mowa o celestialach ). Nie wiem, lubie uniwersum Diablo, ale oni muszą isc do przodu, bo to co jest teraz prezentowane to rozwiązania sprzed wielu lat. Nawet taki world boss, to wszystko juz gdzieś kiedys bylo, choć tu mają plusa, za dodanie tego do H&S. Oni moze i bardzo chcą, ale chyba brakuje im juz talentu i magii sprzed lat.
No w sumie ja też zagram dla ekmh fabuły :D i dla przyjemnego ciachania . W D3 ukończyłem kampanię każdą postacią. Dwoma grałem trochę dłużej, połaziłem na szczelinach ,porobiłem osiągnięcia itp itd. Ale jakoś nie chciało mi się, grać tylko pod nowy ekwipunek.Z wiekiem zdaje się to bez sensu. Tutaj zrobię pewnie to samo.Ukończę każdą postacią grę,pogram trochę,znudzę się,i papa . To nie są czasy D2 ,gdzie nie miałem w co grać ,i tylko D2 mi w sumie działało .No i D4 i tak pewnie kupię tak samo jak D3,jakieś 4-5 lat po premierze. Jak będzie tak za stówkę.
Z tego co teraz wiadomo, głównym "złym" w grze ma być hmm.. Lilith, córka Mephisto? Jej prezentacja była epicka, ale w hierarchii piekielnej z gry, to powinna być naprawdę słaba (w porównaniu do tego jak zabijaliśmy w trójce wszystkie wielkie demony jak leci). Ciekawe jak to ugryzą - czyżby nie było już Nephalema, maszynki do zabijania, który chodzi i zabija wszystko jak leci, od aniołów śmierci przez Diablo z kumulacją wszystkich złych mocy itp.? Czy znów będzie jak w trójce, 3/4 gry będzie Lilith, by Diablo pojawił się na chwilę na koniec? Patrząc na "lore" wolałbym soft reset historii, bardziej kameralne wątki itp.
Nie podobają mi się te kolorowe ikonki, znów powiew WoWa w Diablo. Całe UI jak i ikony powinny być wykonane w stylu D1/D2: średniowieczne mało kolorowe ryciny. To co tu widzę to są cukierki zupełnie niespójne ze światem Diablo.
Nadal nie dorównuje temu co oferuje POE, oj czuje że jak wejdzie PoE 4.0 to nawet hype taki streamerów D3 jak LegioN nie pomoże Diabełkowi, oczywiście przetestuje ale podejrzewam że porzucę po miesiacu.
Bardzo dobrze to wygląda.
Może seria Diablo trochę zyska w moich oczach po ze wszech miar debilnej trójce.
Tylko endgame się liczy w Diablo. Taka prawda. W DIII starczał na około dwa tygodnie, w DII na miesiące dla jednej postaci. Żeby zrobić 99 poziom w DII to było wyzwanie.
W DIII było nudno, plansze powtarzalne, potworki tylko różniły się kolorami... Co za problem zrobić tysiąc różnych potworków? Co za problem zrobić 5 razy więcej plansz? W DIII robiło się głupie paragony nie wiadomo po co i poziomy klejnotó też nie wiadomo po co... żeby wić lepszy paragon. W DII najfajniejsze było ciągłe poszukiwanie. W DIII już po parnastu godzianch można mieć zestaw niemal docelowy a potem tylko go ulepszać.
Trzymam kciuki za Blizzard, zagram na pewno i mam nadzieję, że się nie rozczaruję.