Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Pożegnanie Białego Wilka - mod do Wiedźmina z datą premiery

14.09.2020 10:53
Ojboli
👍
1
1
Ojboli
140
Konsul

:)

14.09.2020 11:29
dzl
2
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
dzl
95
John Yakuza

Jak na mod do "dwójki" to fantastycznie to wygląda.

14.09.2020 15:08
2.1
4
Brimstone
18
Pretorianin

Ponieważ cała "dwójka" fantastycznie wygląda.

14.09.2020 17:46
😒
2.2
Legalizex
68
Generał

Czy ja wiem... Wiedźmin 2 jest raczej brzydki, głównie przez okropne cienie które wyglądają jak jakaś ciemna siatka

14.09.2020 11:32
Irek22
3
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Irek22
153
Legend

26 października to w przypadku tej produkcji/serii chyba nie jest przypadkowa data.

14.09.2020 18:31
wonsiaty
3.1
1
wonsiaty
42
Centurion

Indeed 13stka

14.09.2020 11:40
4
odpowiedz
6 odpowiedzi
zanonimizowany1146443
59
Senator

Szkoda, że twórcy nie dali się przekonać do fanowskiego dubbingu. Grupy dubbingujące mody do Gothica robią świetną robotę i myślę, że daliby radę również tutaj.

14.09.2020 12:21
chaldene
4.1
chaldene
10
Legionista

Z tego co pamiętam to chłopaki mówili, że nie chcą się bawić z fanowski dubbing, bo to dołożyłoby im dużo więcej pracy, a i tak ludzie by marudzili + jeżeli dobrze pamiętam to mod będzie przełożony na kilka języków, więc zrobienie jednego dubbingu mogłoby się spotkać z krytyką. Niestety, ludzie są dziwni i nie potrafią zrozumieć, że chłopaki robili to przez kilka lat, w wolnym czasie, całkowicie za darmo.

Co do samego moda - ostatnio się zastanawiałam kiedy się pojawi, a tu proszę :) Bardzo chętnie zagram, tym bardziej, że #teamYen :D No i chapeau bas dla ekipy, odwalili kawał super roboty. Setki, a pewnie i tysiące godzin prac, wytrwałość, dążenie do uzyskania jak najlepszego efektu - to się ceni.

post wyedytowany przez chaldene 2020-09-14 12:24:25
14.09.2020 12:23
SpoconaZofia
4.2
SpoconaZofia
79
Legend

Temat rzeka. Już była o tym dyskusja. Nagranie całego dubbingu jest czasochłonne i kosztowne a premiera wydłużyła by się o kolejne miesiące. Fanowski dubbing odpadł bo nie każdy chciałby usłyszeć przepitych głosów, które psują klimat i historie gry. Były już wielokrotne próby dodania głosów ale nic z tego nie wyszło. Nikt chyba nie wyobraża sobie Geralta mówiącego innym głosem jak swoim. Z całym szacunkiem dla grupy dubbingujące do Gothica, ale tutaj by nie wyszło. Wiedźmin: Maskarada pokazał że nie warto. Mod świetny ale dubbing tragiczny. Autorzy wybrali najbezpieczniejszą metodę bez dubbingu.

14.09.2020 12:57
4.3
4
zanonimizowany1146443
59
Senator

To trochę głupi argument. Wiele modów do różnych gier wychodzi w kilku językach i jakoś nikt nie narzeka na to, że dubbing jest tylko w jednym. Mało tego, przecież sporo gier posiada jedynie angielski dubbing. Ja jestem zdania, że dubbing (nawet fanowski) dodaje nieco klimatu. Oczywiście potrzeba wtedy więcej czasu na stworzenie moda, ale przynajmniej wtedy nie miałoby się uczucia wydania niekompletnej modyfikacji. Modding dzisiaj wszedł na taki poziom, że wydanie moda bez dubbingu niemal z miejsca go dyskwalifikuje.

Dubbingu do Maskarady nie tworzyły grupy dubbingujące mody do Gothica. Gwarantuję wam, że jakość dubbingu tworzonego przez grupy dubbingujące Gothica jest tak dobra, że w ogóle nie słychać różnicy między ich dubbingiem, a profesjonalnym.

14.09.2020 13:32
4.4
xxskazaxx
4
Pretorianin

No tak bo dodanie dubbingu to kopiuj i wklej...

Dodanie dubbingu oznacza zabawę z mixem, musieli by twórcy przemodelować ruchy ust, robić synchronizację.
Co oznacza mnóstwo pracy i kolejne przesuwanie premiery.

Bardzo możliwe że:
1. Nie mają pełnego dostępu do modeli i animacji
2. Brak im doświadczenia i nie chcą wypuścić syfu.

Dodanie każdego kolejnego języka powielił by ten proces.

14.09.2020 16:03
4.5
zanonimizowany1146443
59
Senator

Nikt im nie każe tworzyć nowych animacji do ruchu ust. Wystarczy, że skorzystaliby z dostępnych w grze. Przecież nawet wysoko budżetowe tytuły mają tylko jeden zestaw takich animacji.

Poza tym jedna z grup dubbingowych sama zaoferowała twórcom stworzenie dubbingu, ale z jakiegoś powodu nie chcieli z tego skorzystać. Dla mnie to trochę niezrozumiała decyzja. Gdybym był twórcą takiego moda zrobiłbym wszystko, żeby był on kompletny i posiadał dubbing i nie zwracałbym uwagi na takie pierdoły.

16.09.2020 10:25
SpoconaZofia
4.6
SpoconaZofia
79
Legend

Korzystanie z tego samego co w grze było już w najnowszym modzie fabularnym. Ciri i Geralt odzyskują medalion Vesemira(Ciri's Sole Memento). Wyszło komicznie.

14.09.2020 13:20
Bezi2598
5
odpowiedz
Bezi2598
139
Legend

Brak dubbingu przekreśla dla mnie ten mod. Nawet fanowski dubbing nie byłby ok. Po prostu mod tak skupiony na postaciach i fabule, bez dźwięku wydaje się jakiś upośledzony. Wiem, że na aktorów z gier nie ma co liczyć w przypadku produkcji fanowskiej, nic to nie zmienia.

14.09.2020 14:03
6
odpowiedz
Debipsiak
3
Centurion

Jak wyżej, na dodatek Wiedźmin 2 był pod wieloma względami słaba grą i krótką. System RPG mi znacznie bardziej podszedł niż w 3, jednak gra była zbyt krótka by się tym nacieszyć. Jak dla mnie zbędna modyfikacja jeśli np nie wzbogaca historii o kolejnych parę godzin, a jednak podejrzewam że wymagania graczy są spore, tak więc nie może być to banał, Gothic'a moduję się inaczej a Wiedźmin 2 nawet nie posiada otwartego świata niestety. Brak w sumie punku oparcia i aż podziwiam pracę że im się chciało, tylko że bez dubbingu to trochę jak impreza bez alkoholu..

14.09.2020 17:53
Crod4312
👍
7
odpowiedz
Crod4312
149
Legend

Fajnie, że skończyli, grać nie zamierzam bo zakończenie z ślubem z Yen na koniec mnie turbo zniechęca ale gratki dla ekipy, że udało im się skończyć i wydać projekt bo pewnie na pracowali się jak cholera.

14.09.2020 18:17
8
1
odpowiedz
zanonimizowany1216177
34
Centurion
Wideo

Skoro mowa o Wiedzminie 2 to polecam josepha andersona
https://www.youtube.com/watch?v=htYR2GdA7OE

Wiadomość Pożegnanie Białego Wilka - mod do Wiedźmina z datą premiery