Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Halo The Master Chief Collection - zobacz różnice w chińskiej wersji

29.06.2020 17:04
Troprzem
1
1
Troprzem
18
Pretorianin

Widzę, że Chińczycy nie lubią czerwonych krwinek bardziej niż Niemcy.

29.06.2020 17:16
2
2
odpowiedz
Dzienciou
114
Generał

tam cenzura jest bardzo kreatywna. Np zakazane jest pokazywanie podróży w czasie w telewizji.

29.06.2020 17:59
3
odpowiedz
1 odpowiedź
JohnDoe666
11
Generał

Chyba wolę jednak wersję zachodnią :).

29.06.2020 18:05
Zelda
👍
3.1
1
Zelda
2
Centurion

JohnDoe666
Halo forever bracie spartianinie

29.06.2020 18:03
Zelda
4
1
odpowiedz
4 odpowiedzi
Zelda
2
Centurion

Troprzem
Niemcy juz od dawna nie maja problemow z cenzura w grach. No chyba ze mowimy o swastykach.

29.06.2020 18:17
Troprzem
4.1
Troprzem
18
Pretorianin

No nie wiem. Dying Lighta zbanowali. Zobaczymy, czy drugą część odpuszczą.

29.06.2020 18:22
Zelda
4.2
Zelda
2
Centurion

Bardziej mi chodzilo o cenzurowanie brutalnosci, seksu itp. Ale dzieki za info, bo nawet nie wiedzialem o Dying Light. Dwojke moge zamowic w gamestopie wiec raczej odpuscili. Wiadomo za co w ogole dostali bana? Troche to smieszne biorac pod uwage ze sprzedaja nieocenzurowane gry pokroju GTA czy choby ostatniego Tlou2.

29.06.2020 19:02
Troprzem
4.3
Troprzem
18
Pretorianin

Nie wiem za co dokładnie. Zapewne chodziło o dosyć rozbudowany system krzywdzenia truposzy. Możesz odcinać kończyny i leje się dużo krwi. Z tego co mi wiadomo, to Niemcy nie mają problemu z nagością i ostrym językiem w grach. Ale jeśli chodzi o dużą brutalność i krew, to mocno to cenzurują.

29.06.2020 19:57
Zelda
😂
4.4
2
Zelda
2
Centurion

Troprzem
Zyje tutaj wiec mam poglad na sprawe od srodka i faktycznie wykonalem research i chodzi o brutalnosc. Jakos wybiorczo to jednak dziala, bo np. Z rozwalaniem glow w Doomie czy jak wyzej wspomnialem, ostatnio Tlou2 problemu nie ma. Zabawne jest jednak to, ze sposrod kilku zbanowanych tytulow znalazl sie rowniez Dead Island, rowniez od Techlandu.
Ale totalna abstrakcja jest ban na Mortal Kombat X, ale juz 11 w pelni nieocenzurowanej wersji jest spoko :D

29.06.2020 18:34
-=Esiu=-
5
odpowiedz
3 odpowiedzi
-=Esiu=-
155
Everybody lies

Warto kupić Halo: Master Chief Collection na steamie? Wychodzi lekko 97 zł ;)

29.06.2020 18:57
5.1
JohnDoe666
11
Generał

Warto, to naprawdę świetna kolekcja.
Jeśli nie jesteś pewien czy to Twoja bajka to jest w Game pass (pecetowym chyba też).
Niemniej jest to 6 gier, niektóre tak odnowione że szczęka tłucze o podłogę więc stówka to naprawdę tanio.

29.06.2020 21:42
WolfDale
😍
5.2
WolfDale
31
Master of Puppets

Oczywiście że warto, teraz czekam właśnie na Halo 3 i dodatek bo pozostałe ponownie zaliczone.

29.06.2020 22:40
5.3
Demilisz
150
Generał

Też pewnie kupię, tylko zapobiegawczo czekam do piątku żeby nie wyszło, że teraz kupię, a humble zrobi dowcip i da do Humble Choice. Ok, wiem, ze szanse są nanoskiopijne, ale te kilka dni mi różnicy nie zrobi.

29.06.2020 18:36
Partival
6
odpowiedz
1 odpowiedź
Partival
9
Legionista

Czy jak bym chciał kupić tylko Halo 2 to wystarczy że kupię je za te 36 zł, czy muszę najpierw kupić Halo the master chief collection za 142 a dopiero potem Halo 2 za 36 zł?

29.06.2020 18:54
Troprzem
6.1
Troprzem
18
Pretorianin

Można kupować poszczególne części pojedynczo.

Wiadomość Halo The Master Chief Collection - zobacz różnice w chińskiej wersji