Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Nowa jakość w grach - twórca Last of Us 2 o systemie animacji twarzy

22.06.2020 10:54
PanWaras
1
6
PanWaras
88
Legend

System animacji faktycznie jest na najwyższym poziomie. Widać w tym tytule, że ND włożyło masę pracy i przywiązują wagę do każdego szczegółu. Ich poprzednie tytuły nas do tego już przyzwyczaiły, ale jednak wciąż potrafią zrobić, coś przy czym z zachwytem można powiedzieć "wow". Nie wiem czy grafika bardziej podoba mi się RDR2, czy TLoU2, ale chyba lepszych animacji twarzy nigdzie wcześniej nie widziałem.

post wyedytowany przez PanWaras 2020-06-22 10:57:06
22.06.2020 10:54
PanWaras
1
6
PanWaras
88
Legend

System animacji faktycznie jest na najwyższym poziomie. Widać w tym tytule, że ND włożyło masę pracy i przywiązują wagę do każdego szczegółu. Ich poprzednie tytuły nas do tego już przyzwyczaiły, ale jednak wciąż potrafią zrobić, coś przy czym z zachwytem można powiedzieć "wow". Nie wiem czy grafika bardziej podoba mi się RDR2, czy TLoU2, ale chyba lepszych animacji twarzy nigdzie wcześniej nie widziałem.

post wyedytowany przez PanWaras 2020-06-22 10:57:06
22.06.2020 11:00
😃
2
odpowiedz
pawel 222
60
Szary Jedi

Animacja twarzy jest na bardzo dobrym poziomie .

22.06.2020 11:04
3
odpowiedz
3 odpowiedzi
Olekrek
47
Rotmistrz

Ja już porzuciłem nadzieje na dobrze zrobione animacje, które realistycznie oddadzą emocje, a tu taka niespodzianka.
Kwestie mimiki w grach były rozwijane w okolicach 2010. Wtedy był największy bum. Studia się przekrzykiwały ile to ich twarze postaci nie mają mięśni, że to ich gra przedstawi najlepiej emocje itd. Ukazało się kilka tytułów, które na to postawiły, ale sie nie przyjęło, bo ludzie woleli wodotryski graficzne w świecie, a nie animacje twarzy, które widać tylko w kilku scenkach. Nie ma też co się dziwić, bo gry wtedy nie stawiały tak mocno na przerywniki filmowe. Było ich mało, dlatego ludzie częściej widzieli piękny zachód słońca niż animacje twarzy.
Świat o tym zapomniał, aż tu ND wyskoczyło z taką petardą.

Ile ja bym dał za Wiedźmina 3 z takimi animacjami twarzy. Jak by ta gra działał na człowieka to byłaby miazga. Redzi postawili na muzykę i tonacje dialogów, bo nie mieli takiej technologi, by stworzyć dobre animacje. Też im się udało dość dobrze przekazać emocje bohaterów za pomocą tych elementów, ale z tymi animacjami - ah.

22.06.2020 15:29
rafq4
3.1
1
rafq4
162
Shadow in the darkness

Ale W3 nie miał złych animacji twarzy. Nadal ma na bardzo przyzwoitym poziomie, co było wychwalane nie raz, nie dwa. Wiele dzisiaj wychodzących tytułów nie ma tak dobrych animacji twarzy, jak W3. Prawdę mówiąc - animacje twarzy i uczuć bohaterów to jedna z większych bolączek dzisiejszego gamingu. Niewiele jest tytułów, o których można powiedzieć, że mają dobre, lub przynajmniej przyzwoite animacje

22.06.2020 17:17
Doey
3.2
1
Doey
13
Legionista

Ba, można dodać coś więcej - animacje twarzy w W3 były dostosowane do języka w jakim mówili bohaterowie. Nie widziałem porównań w innych językach niż polski i angielski, ale zauważenie innego ruchu ust było przy tym miłym zaskoczeniem.

22.06.2020 22:28
3.3
Olekrek
47
Rotmistrz

Z tym, że W3 świetnie animował mowę, a nie emocje. Spojrzenia są puste, z twarzy nie da się za wiele wyczytać poza podstawowymi. W TLuS2 doszły jeszcze bardzo dobre modele twarzy.
Można dosłownie każde emocje wyczytać, myśli danej osoby. Nawet ze zwykłego spojrzenia. W W3 tego nie ma, bo to nie ta technologia, dlatego W3 trochę przez ro stracił. Dlatego dąłbym wiele by Redzi kiedyś, gdy W3 będzie tak stare, że zrobią remaster, wstawia tak dobrą mimikę.

22.06.2020 11:05
Ambitny Łoś
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Ambitny Łoś
191
Cthulhu

Roger Clark trafnie porównał do Ostatniego Jedi, po przejściu gry mam podobne odczucia. Gra rewelacyjna, ale lubiane postacie częściowo stały się tylko pionkami w przedstawieniu historii, bo scenarzyści chcieli zrobić coś innego niż każdy się spodziewał. Co oczywiście bardzo mocno dzieli fanów.

Mimo wszystko, technicznie właśnie to arcydzieło, mimika twarzy wydaje mi się że już przeskoczyła uncanny valley (ten moment raczej był w grach Quantic Dream).

22.06.2020 15:25
VenomP23
😍
4.1
VenomP23
57
Pretorianin

Jeszcze nie grałem, więc nie wchodzę w szczegóły, ale też bardzo podoba mi się to porównanie do Last Jedi - biorąc pod uwagę sam rozłam recenzji krytyków a graczy na Metacritic.

Dla mnie to argument za najwyższymi nogami, bo tylko wyjątkowe tytuły i historie wywołują takie emocje.

post wyedytowany przez VenomP23 2020-06-22 15:26:29
22.06.2020 11:15
5
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany946917
74
Generał

Ten news powinien zostać zalinkowany do BioWare.

22.06.2020 11:42
misterŁŁ
5.1
1
misterŁŁ
78
Generał

Wiesz, że działali na frostbite, który był dla nich bardzo wymagający w programowaniu.
To tak jakbyś wymagał, aby osoba ze związanymi rękoma lepiej się wspinał po pionowej ścianie.

post wyedytowany przez misterŁŁ 2020-06-22 11:43:42
22.06.2020 13:03
5.2
Gerr
63
Generał

Dodał bym jeszcze że bać co bać, robili RPGa z dość sporą ilością dialogów...

22.06.2020 15:11
AIDIDPl
😱
5.3
AIDIDPl
172
PC-towiec

"bać co bać" - - - > Co to znaczy? Chyba "bądź co bądź".

22.06.2020 11:18
6
1
odpowiedz
R3velation
16
Legionista

Dla mnie to animacja twarzy w Hellblade góruje nad wszystkimi. Wiem stworzenie jednej idealnej twarzy jest łatwiejsze od wygenerowania kilkunastu, ale i tak chciałoby się widzieć takie cudo w innych grach.

22.06.2020 11:21
animatiV
7
odpowiedz
animatiV
89
Generał

Gra robi ogromne wrażenie. Grafika i animacje to majstersztyk. Ta produkcja wygląda tak dobrze że mogła by wyjść na PS5 z jedynie lepszą wydajnością. No dobrze... widać doczytujące się tekstury i modele obiektów na mapie ale to i tak jest coś nie samowitego co ND wycisnęło z PS4 Pro.
Ta trawa w zarośniętym Seattle jest tak dobrze zrobiona że nie przypominam sobie aby jakikolwiek tytuł na PC mu dorównał w tym aspekcie. Po prostu bomba.
Animacje twarzy są najwyższej jakości choć czasem się zdarzy zgrzyt i ta potrafi wyglądać na zbyt karykaturalną, jakby ktoś ustawił ją na 120-130%. Mimo to znowu, wygląda ta gra niesamowicie.

Fabuły jeszcze nie znam do końca.

22.06.2020 11:34
8
2
odpowiedz
3 odpowiedzi
mbit
43
Pretorianin

Oprawa, oprawa, w kółko tylko oprawa..., a kiedy wreszcie będzie porządna teść w grach AAA dla kogoś innego niż eskapista i fetyszysta przemocy.

22.06.2020 11:51
misterŁŁ
8.1
misterŁŁ
78
Generał

No właśnie oprawa. Dziwi mnie te zachwyty ludzi nad tymi detalami, które mogę przypisać do końskich jąder. Owszem można być pod wrażeniem, że ktoś zrobił to, ale to nie wznosi do rozgrywki (od biedy tej mitycznej imersji).

Dla mnie imponującym szczegółami są takie, które mają wpływ na rozgrywkę.
Np. w Hitman'ie npc może cie zauważyć poprzez twoje odbicie w lustrze, a jak zaparuje to wtedy nie zauważy ciebie.

Ostatnio pomyślałem sobie, że w Tlou nie ma zachowania przeciwników w stylu Alien: Izolacja. Zaatakują ciebie jak podejdziesz za blisko np. Przyszło mi do głowy jeszcze taka rzecz zainspirowana z Half-life'a. Taka sytuacja:

Bandyci walczą z Zombie, a my dołączamy do walki i zabijamy tylko zombiaki, a bandyci są wdzięczni i pokazują schowek, którego nie mógłbyś otworzyć gdybyś tylko strzelał do wszystkiego co się rusza.

22.06.2020 12:06
W_P
8.2
1
W_P
29
Pretorianin

Wiesz, w tej grze brakuje mi pewnej nieliniowości w niektórych momentach. Takiego podejścia ala RPG, gdzie walkę można np. zakończyć pokojowo. Kilka momentów w grze aż się prosi o coś takiego.

Tylko, że gryzłoby się to z fabułą gdzie podkreśla się spiralę przemocy. Stąd brak takiej sytuacji zawarcia "sojuszu" nie jest brakiem, a raczej zaplanowanym elementem.

Jeżeli chodzi o takie szczegóły, to można np. popatrzyć na zachowanie psów. Przykładowo po zabiciu właściciela z łuku, pies pobiegnie, poskowycze nad ciałem, potem zacznie szukać gracza, przy czym nie pójdzie od razu w stronę gracza, tylko tak jak złapie trop.

22.06.2020 12:11
misterŁŁ
8.3
misterŁŁ
78
Generał

No dobra, ale taki smaczek, a nie coś co trzeba brać pod uwagę przez całą grę jak w Thiefie (starych rzecz jasna), że strażnicy pamiętają, że drzwi były zamknięte.

22.06.2020 11:36
9
odpowiedz
zanonimizowany1012557
4
Legionista

System animacji jest na najwyższym poziomie, zapomnieli o tym przy pisaniu scenariusza, aby zadbać o szczegóły.

22.06.2020 11:49
10
2
odpowiedz
jakisnick
63
Konsul
Wideo

Cyberpunk 2077 też posiada coś podobnego. Normalnie w grach komputerowych najpierw skanowałeś twarz osoby która robiła miny, a potem podczas cutscenek skryptowano przeskakiwanie twarzy pomiędzy minami tak żeby wyglądało to realistycznie (tak było w wiedźminie 3).

Teraz w grach używa się systemu przypominającego mięśnie. Unity wypuściło promocyjny film pokazujący jak coś takiego może wyglądać (Prawdziwa akcja zaczyna się od 0:52).
https://www.youtube.com/watch?v=oEKHRMJ8w8U

Tak więc wkrótce pewnie bardzo duża część gier będzie ten system posiadać, tlou2 dał rade być pierwszym.

22.06.2020 12:05
11
4
odpowiedz
zanonimizowany780879
34
Centurion
Image

no no :)

22.06.2020 12:11
RyuHayabusa
👍
12
odpowiedz
10 odpowiedzi
RyuHayabusa
0
Junior
Wideo

Kolejny powód dla którego ocena 10 jest w pełni uzasadniona.

youtube.com/watch?v=yzzjz5wrskg

22.06.2020 12:20
misterŁŁ
📄
12.1
misterŁŁ
78
Generał

A filmy animowane nie maja animacji twarzy? Jakoś nie dostają 10 na 10 za to.
W grze istotna jest rozgrywka. Chcą historii, no dobra, ale lepiej byłoby gdyby rozgrywka współgrała z historią.

post wyedytowany przez misterŁŁ 2020-06-22 12:20:25
22.06.2020 12:46
12.2
2
zanonimizowany1186006
24
Pretorianin

W sensie grafika to kolejny powód?
No przecież istnieją pięknie graficznie wydmuszki, które są słabymi grami.
Dycha im się należy.

Co do TLOU2:
Gameplay podobno jest z poprzedniej generacji, ale nie grałem, więc nie ocenie.
Grafika wygląda niesamowicie.

Fabuła z mojej perspektywy (kogoś kto nie grał w jedynkę) denna, bo postacie z jedynki potraktowane po macoszemu

spoiler start

(a można skończyć jak The Walking Dead Sezon 1 Telltale, w sensie Joela tak skończyć)

spoiler stop

, na siłę wrzucane wątki na tapet, które powinny być wątkiem pobocznym,

spoiler start

seksualność postaci... gang, który nienawidzi osób homo, no prosz... (a można zrobić to jak w Gone Home)

spoiler stop


Bezpłodny i nielogiczny koniec fabuły

spoiler start

Zniszczyłaś wszystko co kochałam w życiu, w trakcie podtapiania Ciebie uznam, że powinnaś żyć, uciekaj.
Zabiłam setki ludzi, ale teraz uznam, że jednak zabijanie nie ma sensu.
A, przed chwilą odgryzłaś mi dwa palce co zapamiętam na zawsze, bo teraz mam 3... Uciekaj!

spoiler stop

Ja na serio nie wiem co sprawia, że to gra 10/10.
Tym bardziej, że to gra nastawiona na fabułę. A do fabuły najwięcej zażaleń jest.
To nie Skyrim, gdzie fabuła jest poboczną aktywnością do zwiedzania świata.

post wyedytowany przez zanonimizowany1186006 2020-06-22 13:07:00
22.06.2020 13:13
12.3
zanonimizowany767782
113
Senator

Co to jest za durne powiedzenie, gameplay jak z poprzedniej generacji?
Idac tym tokiem wiekszosc gier ma gameplay jak z poprzednich generacjj
Sandboxy bazuja na schemacie z GTA3 itd.

Ja za to gralem i wiem dlaczego jest to gra 10/10

post wyedytowany przez zanonimizowany767782 2020-06-22 13:13:26
22.06.2020 13:15
12.4
zanonimizowany1186006
24
Pretorianin

Trzynaście;
Nie wiem co autor miał na myśli, ja tylko napisałem co usłyszałem.
Mogę tylko rozumieć, że niewiele się różni od poprzedniej części/nie ma jakichś interakcji z otaczającym nas światem, co potrzebuje mocy, a mocy było mniej w poprzedniej generacji. Dunno.

Edit do poprzedniego posta, wrzucam obrazek.
Spoiler z Life is Strange, Last of Us Left Behind i Detroid Become Human
https://i.imgur.com/LfRsDb4.jpg

post wyedytowany przez zanonimizowany1186006 2020-06-22 13:35:22
22.06.2020 13:41
😂
12.6
zanonimizowany1339329
0
Legionista

Trzynaście;

Od studia, które jest uznawane przez normików za mesjasza gier wideo powinno oczekiwać się czegoś więcej niż ładna graficzka, co nie ?

A nie czekaj, zapomniałem, że ND to banda beztalencii, która nawet gdy dostaje mnóstowo hajsu od Sony potrafi zrobić co najwyżej ładną graficzkę

22.06.2020 14:14
😂
12.7
gutekx
2
Chorąży

Trzynaście; ja też grałem i wiem dlaczego jest to gra 6/10

22.06.2020 16:57
Laston
12.8
Laston
157
Chaos Lord

LKD-Luke
Bezpłodny i nielogiczny koniec fabuły

spoiler start

Nie wiem jak w ogóle można tak powiedzieć...
To była historia o walce ze stratą i traumą z nią związaną. Po prostu Ellie zrozumiała, że odebranie kolejnego życia nie zaspokoi bólu który ją trawi. Szał zabijania doprowadził do tego, że obie straciły bliskich, Abby przekonała się chyba o tym jeszcze mocniej, bo straciła praktycznie wszystkich. Mimo tego darowała Ellie życie bo chciała być kimś lepszym niż potworem. Zobacz jak wygląda Abby w końcowej scenie, wisząca na krzyżu, wychudzona, zniszczona życiem. Zabijając ją Ellie nie dość, że nie zaznała by ukojenia to jeszcze ponownie napędziła by spiralę zemsty - odebrałaby Levowi bliską osobę. To jest serio takie niezrozumiałe?

spoiler stop

22.06.2020 17:55
😂
12.9
zanonimizowany1339329
0
Legionista

Laston

Ale to pretensjonalne jest, szcególnie w kontekście samej gry w której rdzeniem gameplayu jest zabijanie mnóstwa ludzi podczas którego Ellie nawet nie chwile się niezastanawia czy to co robi jest dobre

Tak jak to berial6 napisał, fabuła w tej grze to r/im14andthisisdeep gdyby było grą

post wyedytowany przez zanonimizowany1339329 2020-06-22 17:57:12
22.06.2020 20:01
12.10
zanonimizowany1186006
24
Pretorianin

spoiler start

Tylko, że to są już dopowiedzenia gracza. W grze masz "epicką" walkę i podczas finalnego podtapiania Abby, Ellie nagle ma przed oczami Joela grającego na gitarze, po kilku sekundach wizji otrząsa się, puszcza przeciwniczkę, siada na ziemi i płacze. "OMG, this is so deep"

Domyślałem się, że jest ukryte dno, ale nadal podtrzymuje, że jest nielogiczne.
Dlaczego podczas walki z nią? Dlaczego nie jak pomordowała ludzi wcześniej by się do niej dostać? Bo była w afekcie? No to podczas "epickiej" walki widząc Joela afekt i wkurw załączyłby się bardziej, na logike.

Nawet jakby pokazali przemianę Ellie i jej wewnętrzne rozterki typu "A może to co robie jest złe" to bym dał mniej punktów do bullshitu, bo przynajmniej pokazali to, ale nie silili się na "emołszyns"

spoiler stop

post wyedytowany przez zanonimizowany1186006 2020-06-22 20:01:40
22.06.2020 22:44
12.11
Olekrek
47
Rotmistrz

LKD-Luke nie zrozumiałeś kompletnie o co chodziło w tym, że Elli

spoiler start

odpuściła. Nie chodzi o to, że poczuła, że nie jest zła, że nie chce być jak Abbe itd. Nie chodziło o żadną przemianę. Żadne rozterki. Elli po śmierci Joela działała jak robot i tylko chęć zemsty ją napędzała.

A cała ta sytuacja uzmysłowiła jej, gdy zobaczyła Joela, że to wszystko nie ma sensu, że jej życie bez Joela nie ma sensu. Uświadomiła sobie, że Jole to tak duża część jej, że bez niego wszystko kompletnie jest niczym. Zrozumiała że tamtego dnia straciła cały sens życia. Spadła na emocjonalne dno. Wyobraź sobie najgorszą sytuacje w jakiej możesz znaleźć się człowiek , jaka niemoc i ból czuje i pomnóż to razy 1000. Ciężko aż o tym myśleć, bo człowiek dostaje depresji. Takie było przesłanie tej sceny. Elli siedząca zrezygnowana w wodzie. Szkoda, że nie pokazali jej twarzy, wtedy może wyraźniej było by to zaznaczone.
Człowiek w takim miejscu swojego życia najczęściej strzela sobie w łeb, albo bierze sznur. Człowiek po prostu nie może znaleźć sie w gorszej sytuacji. Czuć się gorzej. To takie miejsce w którym wszystkie negatywne rzeczy są naj. Nie ma już nic gorszego.

Na szczęście twórcy nam oszczędzili widoku strzelajacej sobie w łeb Elli, bo to u niektórych graczy odbiłoby się na psychice.

spoiler stop

post wyedytowany przez Olekrek 2020-06-22 22:47:37
22.06.2020 12:27
VentelTeiment
13
odpowiedz
VentelTeiment
32
Centurion

Prawda. Grafika i gameplay jak najbardziej jak nigdy dotąd.

22.06.2020 12:33
14
1
odpowiedz
zanonimizowany1311514
4
Chorąży

Co by nie mówić animacje mimiki twarzy, odczuć, emocji to akurat najwyższa półka.

22.06.2020 12:50
Butryk89
15
3
odpowiedz
Butryk89
151
Senator

Jeszcze chyba nie powstała taka gra, która zrobiłaby na mnie takie wielkie wrażenie jeśli chodzi o mimikę jak L.A. Noire.

22.06.2020 12:58
xKoweKx [stalker.pl]
16
1
odpowiedz
1 odpowiedź
xKoweKx [stalker.pl]
136
Stalker

Animacje i grafika postaci rzeczywiście genialne, ale czasami gra miejscami wygląda... słabo. Wg mnie RDR2 lepiej wygląda.

22.06.2020 13:09
16.1
1
zanonimizowany767782
113
Senator

Powiedzmy, ze do polowy gry, grafika totalnie niszczy system, późnej juz niestety takiego wrazenia nie robi
Rdr2 byl bardziej rowny, tam.nie bylo lokacji ktora wyglądała słabo
Trochę sie zdziwilem, bo w Uncharted 4 bylo odwrotnie, taka Szkocja czy ucieczka brata Nathana graficznie tylka nie urywaly, ale z kazdym etapem.bylo coraz lepiej i lepiej

Pisze tylko o samej oprawie

post wyedytowany przez zanonimizowany767782 2020-06-22 13:10:30
22.06.2020 13:20
😂
17
2
odpowiedz
7 odpowiedzi
zanonimizowany1339329
0
Legionista

Haha, jedyna rzecz w, której ten interaktywny film faktycznie wyznaczyła nową jakość

post wyedytowany przez zanonimizowany1339329 2020-06-22 13:21:09
22.06.2020 13:23
RyuHayabusa
😈
17.1
RyuHayabusa
0
Junior
Image

W masowym wysypie nowych kont na tym forum również wyznaczyła nową jakość.

22.06.2020 13:49
karateka12345
17.3
1
karateka12345
25
Konsul

RyuHayabusa A nie? Przecież, kolega wyżej, swoje konto założył dzień przed premierą omawianej gry. Jest tutaj takich wielu, którzy powtarzają, niemal to samo ci inni, nie podając argumentów. Na innym portalu który zaczyna się na P.. jest to samo.

22.06.2020 13:51
😉
17.4
3
zanonimizowany441223
80
Pretorianin

Wybacz Blaoji , ale dopóki:
a) nie wbijesz platyny w tlou2 + nie przejdziesz gry z 10razy
b) nie będziesz miał konta z 20 letnim stażem na tej śmieszniej stronie
c) nie zgadzasz się z opiniami "redakcji"
to nie masz prawa wypowiadać się na temat tego arcydzieła jakim jest ta przełomowa gra ;)
/s

22.06.2020 14:36
karateka12345
17.5
karateka12345
25
Konsul

kamochud Twoja ocena 3.5 czego szczególne dotyczy? Tylko tego jednego wydarzenia, czy każdego aspektu?

22.06.2020 15:52
Kaniehto
17.7
Kaniehto
59
Generał

jakie fakty co ty gościu gadasz XD

22.06.2020 18:08
😒
17.9
zanonimizowany1339329
0
Legionista

karateka12345

Większość recenzentów w dzisiejszych czasach nie schodzi poniżej 7/10 więc niskie oceny są jak najbardziej mile widziane, ta gra podobnie jak pierwsza część nie wychodzą poza obszar 5/10

I nie, nie chce mi się pisać eseju specjalnie dla ciebie w którym tłumaczę dlaczego obie te gry to średniaki

22.06.2020 18:10
17.10
zanonimizowany1339329
0
Legionista

Kaniehto

A nie ?

Chyba nie chcesz mi powiedzieć, że ReShade z podniesionym do granic możliwości kontrastem wygląda od tego lepiej ?

Jedyne co przychodzi mi do głowy teraz to Microsoft Flight Simulator, ale to inny typ gry

22.06.2020 14:05
18
1
odpowiedz
zanonimizowany158587
167
Senator

Nie da sie ukryć, że ND wycisnęło z PS4 ostatnie soki, trudno uwierzyć, że nawet na bazowym modelu gra wygląda bardzo ładnie, sama mimika twarzy postaci jest na najwyższym poziomie. W przytoczonym wcześniej filmiku z przed lustra w muzeum to swietnie widać. Jestem po ok. 13 godzinach grania i technicznie, to jest najładniejsza gra na Playstation jaka kiedykolwiek powstała. Mimika twarzy caly czas ewoluuje, gry następnej generacji w tym aspekcie będą jeszcze ładniejsze :)

post wyedytowany przez zanonimizowany158587 2020-06-22 14:06:15
22.06.2020 14:08
19
odpowiedz
2 odpowiedzi
humman
72
Generał

Najlepsze animacje były w LA Noir, nie pod względem samych emocji a tym bardziej grafiki która była słabiutka ale najbardziej przypominały normalny film z aktorami a nie wygenerowanych komputerowo ludzi którzy nie mogą sie wyrwać z doliny niesamowitości

22.06.2020 14:59
Ambitny Łoś
19.1
Ambitny Łoś
191
Cthulhu

Bo tam to było właściwie odtwarzanie filmu twarzy na modelu 3D :P

22.06.2020 15:29
VenomP23
19.2
1
VenomP23
57
Pretorianin

Tak jak kolega wyżej pisze, w L.A. Noire właśnie o to chodziło w całym gameplayu, a mimika była wyreżyserowana jak film. Droga i jak się okazało niepraktyczna technologia dla większości gier dlatego TLoU2 to taki przełom.

22.06.2020 15:58
dj_sasek
20
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

O tej grze to można tylko pozytywnie napisać od strony technicznej. Chociaż AI kuleje i to mocno, szczególnie towarzyszy, którzy z nami podążają (są momentami bezużyteczni). Jak zwykle ND nas przyzwyczaiło robiąc majstersztyk jeżeli chodzi o wyciskanie ostatnich soków z konsoli. Szkoda tylko, że historia a raczej poprowadzenie opowieści już tak temu kunsztowi graficznemu nie dorównuje.

22.06.2020 16:55
dexterx
21
odpowiedz
dexterx
6
Legionista

czyli ti dityczy tylko gadania w grze, a w cut-scenkach jest normalne face capture?
Czyli to tylko marketingowy bełkot byle chwalić.

Wiadomość Nowa jakość w grach - twórca Last of Us 2 o systemie animacji twarzy