Pełna prezentacja nieznanej gry lub tech dema na UE5.
https://www.youtube.com/watch?v=qC5KtatMcUw&feature=share
PS. Na końcu jest napis "coming 2021" więc to raczej gra :)
pierdu pierdu, nigdy nie uwierzę już takim filmikom wypuszczanym przed premierą nowego sprzętu.
Poniżej analogiczne demko zapowiadające UE4, które działało na devkicie PlayStation 4. Do poziomu graficznego z tego filmiku branża dobiła gdzieś w połowie kończącej się właśnie generacji i dziś ten filmik wyglada… tak se. A dokładnie takie same posty pamietam z czasów jak go pokazali. ;-)
To demko UE4 nie było analogicznym pokazem. To był tylko wyrenderowany film. Tutaj masz grywalne demo pokazane w czasie rzeczywistym, sterowane padem.
Pan P
może się nie znam ale czy możesz mi wskazać gry an obecną generacje, które mają takie efekty, jak zaprezentowane na w/w filmie?
Pokazywali go renderowanego w czasie rzeczywistym na GDC razem z dłuższą i tym razem już interaktywną prezentacją opartą na tych samych materiałach.
https://www.gdcvault.com/play/1016472/Epic-Games-Elemental-Unreal-Engine
Kiedyś ten klip był w znacznie lepszej jakości na YouTube, ale chyba został usunięty.
Ale o jakie konkretnie efekty pytasz?
Miękkie światło i cieniowanie (+ częściowo gotycka architektura też się zgadza) niemal żywcem wyjęte z tego dema znajdziesz w Gears of War 4 i 5.
Efekty cząsteczkowe i bajeranckie iskierki?
Infamous Second Son (2014)
http://cdn4.dualshockers.com/wp-content/uploads/2014/03/Neon-Recharge.gif
Horizon Zero Dawn (2017)
https://i.imgur.com/WtSWBtl.gif
God of War (2018)
https://i.imgur.com/m5G6Zmw.gif
https://i.imgur.com/1nDjY6E.gif
https://i.imgur.com/aM3qSGU.gif
Śnieg w The Division (2016)
http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--05M36oA4--/epfi02wtl1rqjm6vaqyg.gif
Quantum Break też wyglądał bosko w ruchu.
https://gfycat.com/pl/villainousscornfulastrangiacoral
To są oczywiście dość skrajne przykłady, bo dużo sprowadza się do wizji artystycznej. Zaawansowane efekty cząsteczkowe to już obecnie nic szczególnego, ale przeważnie są tonowane, by nie wprowadzać zbędnego chaosu na ekranie. W takim Horizonie chociażby niektóre efekty są tak "gęste", że wręcz dezorientują podczas normalnej gry.
Dosc mizernie to wyglada przyznam szczerze,duza rozdzielczosc i powtarzajace sie textury ,bieda panie ,bieda
Ileż to było dem na silnikach , później gry już takie nie były.
Pamiętam pierwszy pokaz Anthem.....
To jest Demo tech , to wszystko .
Wiadomo jaka jest historia "tech demos", ale mimo wszystko akurat na UE nie było ani jednego dema, które koniec końców nie zostałoby przebite jakością przez faktyczne gry - np. Batman Arkham Knight jak dla mnie przebił (albo dorównał) do demo UE Samaritan. Agni's Philosophy teraz wygląda bardzo przeciętnie - gry jak RDR2, Spider-Man czy Horizon Zero Dawn spokojnie to prezentują się dużo lepiej. Do tego mówimy tutaj o demo chodzącym w 1440p30fps. W praktyce wiele gier jak już to będzie celować 4k30fps lub 1440p60fps (oczywiście teraz będzie wysyp 4k60fps ale to będą gry cross-gen, prawdziwe gry next-gen podniosą poprzeczkę graficzną duży wyżej i trzeba będzie zejść z rozdzielczości lub fps'ów). Poza tym komentarz od twórców:
"It's a fully playable demo, we plugged a recorder into the back of a PlayStation 5 dev kit and recorded the signal that came out through HDMI," Libreri said during an online chat with on Keighley's stream. "So it was a totally live demo and it's replayable. It's a little bit different every time you play it."