Zobacz Wiedźmina 3 z przeszło dwudziestoma modami graficznymi
Szczerze? Wolę oryginał bez żadnych pierdół które niewiele wnoszą. Przynajmniej w tym filmie
Tak naprawdę to jedyna słuszna paczka tekstur to "The Witcher 3 HD Reworked Project" nad którym pracuje Halk Hogan z PL. Ostatnia wersja ma już chyba z 5 GB. Nie wiem jak Halk to robi, ale te tekstury są po prostu identyczne z tymi w grze, tylko w o wiele lepszej jakości.
To plus parę modów zmieniających oświetlenie i gra nawet dzisiaj wygląda bardzo przyzwoicie:
Szczerze? Wolę oryginał bez żadnych pierdół które niewiele wnoszą. Przynajmniej w tym filmie
Widziałem dużo więcej lepszy kombinacji, tutaj z tymi modami niezbyt podoba mi się barwa.
To już tutaj wygląda to lepiej niż na tej kombinacji z tej wiadomości
https://www.youtube.com/watch?v=28lGfkdkJHI
Oho, kolejne ultra mody które tak podbijają kontrast że wszystkie detale na ciemnych kolorach znikają i zlewają się w czarną plamę. Fantastyczne
Z modami czy bez, Wiedźmin 3 to po prostu ładna gra. CDP powinien wypuścić jeszcze z jeden dodatek, póki technologicznie gra się trzyma ;d.
Czy komus dobrze dzialalo Critical Slow Motion? Gralem z tym przez chwile i wygladalo to swietnie ale niestety trwalo niekiedy za dlugo a po jednej potyczce ten efekt spowolnienia juz zostal na stale i musialem zaczynac od poprzedniego zapisu.
Candyland i mody - proszę Was.
To już o wiele lepiej napisać coś na podstawie filmików hodiltona czy digital dreams: https://youtu.be/gdLutXD8NPE
Ewentualnie jak już chcecie iść w ilość to ten drugi miał zainstalowanych ponad 50 modyfikacji + RT: https://youtu.be/28lGfkdkJHI
Niebo i woda jedyne to bym zainstalował. Te 20 modów zniszczyły kolory w grze. Wszystko stało się takie ponure ciemne. Roślinność z tymi modami wygląda jak by o połowę została usunięta. Jeszcze nie grałem w Wiedźmina w żadną część chyba najwyższy czas zacząć :)
Ps. Dlaczego ludzie się teleportują w grze ?
02:27 kobita z lewej strony się teleportowała :)
GOTY Wiedźmina nadal jest zabugowane. Oczywiście nie tak, żeby mieć problemy z komfortową rozgrywką. Po prostu tu i ówdzie zobaczysz pojedyncze błędy, postacie stojące w złym miejscu w trakcie cutscenki, czasem handlarz po rozmowie posadzi Cię w miejscu, z którego nie wyjdziesz.
Nie podoba mi się paleta kolorów użyta w tej modyfikacji. Wolałem tą przejaskrawioną oryginalną mimo iż nie była bardziej realistyczna.
https://youtu.be/rcqJeWKeSm0
Tutaj gościowi udało się odtworzyć wygląd gry z pokazu E3.
Porównanie E3 kontra Wersja Zwykła kontra Wersja z Modami, robi wrażenie.
Mi sie najbardziej podoba vanilla i standardowa paleta barw, wszystkie reshady zmieniają kolorystyke na taką szarą ciemną i kompletnie to nie pasuje.
CDP odwaliło kawał dobrej roboty z tą paletą jaka jest w grze.
Moje 2 ale do grafiki w w3 to słaby antyaliasing oraz kiepski LOD który skaluje sie razem z jakością tekstur im wyższe tekstury tym wyższy lod i tym bardziej krawędzie migają, elementy posrebrzane na zbroi czy budynki. Warto w configu wiedźmina zmniejszyć lod na teksturach ultra z 1 do 0 i wtedy mamy znacznie zmniejszone miganie takich tekstur.
Tylko jest bug bo w ustawieniach po takim zabiegu pokazuje nam że tekstury ustawione są na LOW ale faktycznie są na ultra.
No i na porównaniu lepiej wypada oryginał.
Nie ma sensu na siłę podkręcać wszystkich tekstur i efektów.
Bruk, na przykład, lepiej wygląda w oryginale, bo jest w większym kontraście do reszty obrazu. Co z tego, że kamienie są wyższej rozdzielczości w modzie, skoro oglądając całość obraz się zlewa?
Pocieniowana trawa tak samo - wszędzie takie same paćki cienia - męczące. W oryginale trawa wygląda puszyściej.
Zbroja strażnika wygląda jakby była z plastiku, albo co najwyżej z żelaza, nie stali.
Kolory to sprawa gustu, choć moim zdaniem modyfikacja odbiera grze pewien urok.
Z modyfikacjami (głównie tekstur) jest ten problem, że mało kiedy robione są przez ludzi o jakimś zmyśle plastycznym, z myślą o tym, żeby pasowały do całości. Zazwyczaj ktoś podkręca rozdzielczość, coś mu się tam podoba i podnieca się, ze guzik jest teraz w 4K, podczas gdy nowa tekstura pasuje to do reszty obrazu jak pięść do nosa.
Tak naprawdę to jedyna słuszna paczka tekstur to "The Witcher 3 HD Reworked Project" nad którym pracuje Halk Hogan z PL. Ostatnia wersja ma już chyba z 5 GB. Nie wiem jak Halk to robi, ale te tekstury są po prostu identyczne z tymi w grze, tylko w o wiele lepszej jakości.
To plus parę modów zmieniających oświetlenie i gra nawet dzisiaj wygląda bardzo przyzwoicie:
Sam używam tej modyfikacji i nic więcej do W3 nie potrzeba. Proponuję do tego jedynie zwiększyć sobie w user.settings odległość rysowania trawy, krzaczków i pojawiania się detali (z wartościami trzeba poeksperymentować w zależności od posiadanej grafiki) aby trawa nie wyrastała o rzut kamieniem przed pyskiem galopującego konia i to jest wszystko, czego gra potrzebuje.
Choć widziałem kiedyś (a nawet miałem zainstalowanego) moda poprawiającego oświetlenie w KiW (wiele źródeł światła, cienie i takie tam). Nie pamiętam dziś jak się nazywał, bo miałem go dawno, później grę przeinstalowałem, a instalka moda mi gdzieś przepadła. Razem z podkręconymi teksturami wyglądało to bosko, lecz działało tylko w drugim dodatku.
A ta paczka od Candyland coś tam niby poprawia, ale jeszcze więcej psuje.
Wienio do dzisiaj robi wrażenie vanilla a z modami to jedna z kilku najładniejszych gier ever no ale znam takich co powiedzą, że exy na ps4 wyglądają lepiej :D
Ten widok z balkonu Kaer Morhen miażdży.
Ryszawy - Tak naprawdę to jedyna słuszna paczka tekstur moim zdaniem jest średnio istotna, oczywiście podmienia tekstury obiektów ale poza teksturami (i to nie wszystkie) najbardziej istotne są tekstury postaci i potworów (nawet bardziej a to są inne paczki nie od HH) poza tym całe przebudowanie światłocenia / RT z GI i co najważniejsze LODy i oraz popupy obie rzeczy da się wyeliminować bo inaczej ta gra cierpi mocno. Poza tym jest b. dużo modów też istotnych jak : walka która kończy się zawsze finisherem, nie znikające ciała, nie znikająca krew (tj. z b. dużym opóźnieniem), zmiany pogodowe, wyrzucenie tego nienaturalnego wiatru i poruszania się drzew, wyrzucenie błędów na mapie, dodanie do każdej broni pochwy, npc w mieście którzy są a nie znikają po 100m, odbicia, fizyka wody itc. itc. Jest tego ok. 100 modów które całkowicie zmieniają obraz gry. Są to mniejsze czy większe detale ale ostatecznie b. istotne. Screenów mam sporo nie chce mi się szukać ale najbliżej tego co mam i tego co ma scena moderska jest u DigitalDreams oraz u Pascala, obie w zakładkach W3.
A.l.e.X -- RT/GI nie ma sensu w gołej grze. Tylko parę osób na świecie może to odpalić w rozsądnej wydajności, w tym pewnie ty :)
Żeby to jako tako wyglądało, potrzebny jest mod oświetleniowy, który zdejmie całe Ambient lighting z gry, żeby zastąpić go GI. Jedyny jaki testowałem, który trochę to robi, to TheWitcher3 Reworked Beta.
Wiem, że Digital Dreams ma parcie na dokładanie tego RT GI do każdej gry, nawet do RDR2, ale jedyny jego filmik w którym widziałem w tym sens to ten z "Black Mesa".
I pozwolę się nie zgodzić z twierdzeniem, że w grze polegającej w głównej mierze na eksploracji świata, ważniejszy jest Nekker w 4K czy pochwy na każdym mieczu, od tekstur otoczenia :)
Zresztą, Hulk ogarnął też potwory w ostatniej wersji "Reworked almost everything, starting with Environment - Terrain, Buildings, Rocks, Water, Vegetation, ending at NPCs and Animals."
A.l.e.X u ciebie super to wygląda chociaż trochę za ciemno.
Już sobie wyobrażam Cyberpunka, szykuje się najładniejsza gra na koniec generacji
https://zapodaj.net/images/0b06d0ad9809d.jpg
No właśnie - co do reworked project - tez mam obawę, bo konfrontuje się tę modyfikację z całą resztą (pod nazwą zbiorczą MOD). Można się spierać, co w którym miejscu wygląda lepiej, ale tu pojawia się pytanie - czy część tych modyfikacji wskazanych w filmie - i na liście w artykule - może współgrać z HD Reworked Project? Czy będą następowały konflikty? "Jadę" na "reworkedzie" i mi osobiście też bardzo pasuje, ale tamte mody również dają ciekawe efekty - nie ma co zaprzeczać. Więc ponownie - czy można bez obaw tworzyć "hybrydy" modowe na zasadzie - HD Reworked plus coś tam z tej listy...
Tragiczny dobór modów. Zapraszam na discord modderów gdzie znajdziecie najlepsze obecnie mody https://discord.gg/3wEBqUr
Inna kolorystyka (bardziej ponura) i nic więcej :(
nie wiem jak oni robią te mody, może poza skyrimem gdzie na modach gra faktycznie wygląda lepiej, nawet niż niektóre wychodzące w 2019 roku. Ale wszystkie te reduxy do GTA czy inne mody graficzne do wiedzmina wyglądają w najlepszym wypadku troszeczkę lepiej, a w przypadku GTA V nawet i nie. Ktoś zapostował wyżej video z W3 na ray tracingu, no i w tym wypadku gra wygląda obłędnie, ale to coś powyżej to można spłukać w toalecie.
Szczerze? Beznadzieja. Glownie denna zmiana temperatury barw. Jedyne co wyglada jako tako, to wyostrzenie coniektorych tekstur.
Oryginał jest spoko brakuje drobnych bajerów jak wyłączenie podświetlenia Geralta, zmniejszenie ilości niebieskiej mgły na horyzoncie czy drobnych poprawek w animacjach i pracy kamery.
Taka ta paczka, że jak zwykle nikt nie szanuje oryginału.
Co tam, dowalimy tekstury 4k, najczęściej każda z innej parafii, do tego kontrast jak najciemniejszy, a wszystko szare.
Najbardziej się to wybija w Toussaint, które oryginalnie było bajkową krainą, pełną przejaskrawionego słońca. Teraz równie dobrze można je pomylić ze Skellige.
Czemu ci modderzy tak bardzo lubią wyprać grę ze wszystkich kolorów, zostawiając jedną szarą i nieciekawą masę? Po prostu debile.
Ma ktoś filmiki z totalnie wymaksowanego Wieśka 3, w tym w pliku user.settings? Chętnie bym obejrzał.
Ja mam ponad 70 modów i Wiedźmin chodzi jak żyleta, nie mówię że są to najlepsze mody ale ta paczka jest naprawdę udana. zapraszam na film jeśli ktoś zainteresowany.
https://youtu.be/PtfR4yps6Lw