Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Komiks Cartoon Games - odc. 306 - Wykład

03.02.2020 18:35
hubert43
1
1
hubert43
42
Pretorianin

Widzę, że jest dobrze z Blizzardem....szkoda szarych pracowników.

03.02.2020 18:36
abesnai
😈
1
odpowiedz
abesnai
85
Kociarz

Jak zarobić i się nie narobić ... . Mam, złapać fuchę w redakcji GoL'a ?
Przepraszam, nie linczujcie, po prostu musiałem :D

Spoko kreska, mankament natomiast dotyka całego szeroko pojętego rynku rozrywki elektronicznej (tutaj mógłbym popełnić elaborat) także F76 nie jest niechlubnym wyjątkiem tylko jednym z wielu wierzchołków góry lodowej.

post wyedytowany przez abesnai 2020-02-03 18:37:25
03.02.2020 21:37
2
5
odpowiedz
5 odpowiedzi
damianyk
136
Nośnik Treblinek

Twórcy Star Citizena: "Jak robić, ale nie zrobić, a i tak zarobić"

04.02.2020 09:44
Persecuted
2.1
Persecuted
143
Adeptus Mechanicus

Ale oni naprawdę robią postępy i widać to gołym okiem. Tak, gra powstaje całe wieki, a proces produkcyjny wydaje się nie mieć końca, ale drugiego tak dużego i ambitnego projektu ze świecą szukać w historii elektronicznej rozrywki.

04.02.2020 14:46
ameon
2.2
ameon
53
Pretorianin

Persecuted may i present to you... Freelancer. W pierwotnej formie. Sprawdź jak miał wyglądać, kto go robił, jakie miał osiągnięcia i jak się skończyło.

04.02.2020 15:23
Persecuted
2.3
1
Persecuted
143
Adeptus Mechanicus

Ale co to ma do rzeczy? Większość tego, co ma być w SC, już w jakiejś formie zaimplementowano. Może jeszcze nie działa to najlepiej, ale istnieje, więc dopracowanie wydaje się być kwestią czasu, a nie obiecywaniem gruszek na wierzbie.

04.02.2020 16:06
ameon
2.4
ameon
53
Pretorianin

Persecuted czyli nawet nie spojrzałeś. To ma do rzeczy, że oryginalnego przeobiecanego freelancera robił... Chris Roberts. Naprawdę sugeruję zgłębić tę historię, bo rzuca kompletnie nowe światło na SC. To o napisałeś to wypisz wymaluj Freelancer. Również dużo rzeczy było zaimplementowanych ale nic nie działało do końca a do tego było wiecznie zmieniane bo przychodził nowy tydzień a guru miał nowy pomysł. Różnica polega na tym, że teraz go sponsorują gracze. Zresztą, modelu monetyzacji tego tytuł nawet nie będę komentował, choć dziwi mnie, że tak wszyscy jadą po ubi, czy ea, ale CI i SC to spoko...

04.02.2020 22:38
2.5
laki2217
125
Generał

Jak pamiętam to ratowano tą grę by mogła w ogóle wyjść. "Po wielu niepowodzeniach związanych z produkcją gry oraz wykupieniem firmy Digital Anvil przez Microsoft, ostatecznie został wydany w marcu 2003 roku". Spoko gra, ale gdyby nie microsoft to w ogóle gra by nie wyszła.

post wyedytowany przez laki2217 2020-02-04 22:39:02
03.02.2020 21:57
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
Maciejolol
59
Centurion

Nie no wydaje mi się, że przy tej grafice i animacjach to się trochę napracowali, a i sporą część map w kampanii też przebudowali, więc nie można powiedzieć, że nic nie zrobili. Faktem jest, że zrobili sporo mniej niż obiecali zrobić oraz pewne rzeczy przekłamali, a inne wręcz usunęli z oryginału.

Mnie jednak zastanawia jedna rzecz. Czy oni przypadkiem nie obniżyli poziomu trudności w kampanii? Pamiętam jak grałem w oryginał to niektórych misji nie mogłem przejść na normalnym za pierwszym podejściem, a teraz z palcem w nosie jadę po kolei wszystkie na wysokim. Czy to może ja stałem się lepszy? ??
Dajcie znać Ci co grali czy też macie takie wrażenie.

03.02.2020 22:34
Nerka
3.1
Nerka
155
Generał

Obniżyli poziom trudności,ponoć trudny to jak średni.

04.02.2020 20:59
3.2
Maciejolol
59
Centurion

Nerka jeśli to rzeczywiście prawda to bym powiedział nawet że ten wysoki jest jak łatwiejszy niż normalny w oryginale był. Jest aż za prosto, widać to mocno w kampanii nieumarłych, która w ostatnich misjach sprawiała mi naprawdę sporo problemów.

03.02.2020 23:00
4
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany904310
28
Chorąży

Tytuł jak z serialu Kiepscy - żenada.

03.02.2020 23:12
4.1
7
zanonimizowany1307544
6
Pretorianin

A jak to się niby miało nazywać? ,,Pracownika Blizzarda źródła inspiracji i natchnienia''

04.02.2020 01:30
Kadaj
5
odpowiedz
Kadaj
60
Konsul

Ja bym tego nie porównywał. Bethesda wydała jakieś crapiszcze, które może #nikogo, gdzieś sobie jest i nie przeszkadza, a z tego co czytam, to Blizzard także przy oryginale namieszał. ; p

04.02.2020 06:18
ezioauditore150
😉
6
1
odpowiedz
ezioauditore150
55
Pretorianin

A.l.e.Xowi się ten komiks nie spodoba.

04.02.2020 07:15
Brzydki
😂
7
odpowiedz
Brzydki
4
Junior

śmiechłem :)

04.02.2020 15:29
Lechiander
8
odpowiedz
Lechiander
98
Fuck Black Hole

Okrutne :(

04.02.2020 16:18
A.l.e.X
😂
9
odpowiedz
A.l.e.X
152
Alekde

Premium VIP

każdy proces który skraca czas do osiągnięcia zysku a jednocześnie maksymalizuje zysk jest "...na świetnym wykładzie" niestety w dobie możliwości zwrócenia produktu musi być to też proces jakościowo dobry :)

04.02.2020 20:07
10
odpowiedz
tynwar
80
Senator

taki zwykly remaster, a i tak bardzo mocno zawalili te sprawe. najzwyczajniej na swiecie pazernosc, oszczednosc kasy, chciwosc i dojenie kasy. az cuchnie activisionem. blizzard to po prostu jest juz calkowicie czescia activisionu. tak sie konczy fuzja firm, sprzedaz/kupno firmy, kupno/sprzedaz praw do gry lub marki itd. naprawde juz wiele, wiele takich przykladow bylo. i czesto tymi firmami byly legendarne studia... oto jak wplynelo activision na blizzarda. myslalem ze nawet remastera nie zrabia, ale jednak mylilem sie. sa tak pazerni, ze po prostu zrobia jak najmniej roboty i jak najwiecej zysku. ciekawe kiedy ludzie w koncu zrozumieja, ze blizzard juz od dawna jest inne, ze nie istnieje i ze to jest po prostu czesc activision. chcialem kupic jesli zrobiliby zwyczajnie remastera, a tymczasem tak kiepsko zrobili remastera, ze zrezygnowalem.

Komiks Cartoon Games - odc. 306 - Wykład