Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Wyszła nowa przygoda do Wiedźmina, osadzona po fabule Dzikiego Gonu

28.01.2020 18:04
Troprzem
1
Troprzem
58
Konsul

Gdzieś już słyszałem te głosy.

28.01.2020 18:30
2
4
odpowiedz
5 odpowiedzi
Nomis
58
Pretorianin

Mnie cały czas ciekawi czemu CDP nie może wydać jakiś profesjonalnych narzędzi moderskich do W3? Zwłaszcza jak nie mają planach robienia już żadnych dodatków.Gdyby ludzie mieli do nich dostęp to powstały by pewnie takie mody,że głowa mała.Ilością pewnie by konkurowały z modami do Skyrima.

post wyedytowany przez Nomis 2020-01-28 18:31:02
28.01.2020 20:18
2.1
1
nicolas_77
58
Pretorianin

Chcą mieć monopol
Pewnie wpłatach jest wiedźmin 4 to po co konkurencję sobie robić lepiej w odstępach sprzedawać bo że 4 powstanie to pewne jest za duża kasa z tego i silna marka a jakby tak ludzie wypuszczali mody co chwilę to rynek by sienasycił a tak wypuszczą kolejną część i ludzie się nakręcą

28.01.2020 20:22
2.2
1
A_wildwolf_A
214
Senator

były plotki (może nawet był gdzies artykuł), który opisywał, że pisanie gry na redengine 3 to był w pewien sposób koszmar bo tak naprawdę część rzeczy, która jedna osoba dodała mogła spowodować nagłe nie działanie innej, brak było jako takiej struktury organizacyjnej, która by trzymała nad tym pieczę i pilnowała co i jak. ostatecznie jakoś to wszystko poskładali do kupy by działało, więc jeśli tyle mieli problemów z działaniem silnika to wyobrażam sobie ile by musieli siedzieć nad narzędziem do zmiany tego silnika

28.01.2020 20:28
2.3
wogsel
102
Konsul

Do wiedźmina 2 wyszły narzędzia moderskie i jakoś zbytnio mody tam żadne nie wyszły. Jest chyba jeden niedokończony projekt, jeden zorbiony mod i teraz jest robiony powrót białego wilka. Po co robić narzędzia moderskie skoro mało kto z nich korzysta, do 1 wyszło kilka modów fabularnych, chyba nie więcej niż 10, do 2 to póki co chyba 1, więc nie ma się co dziwić tej decyzji. To nie gothic, ani TES te serie mają inna specyfike, nie ma co się oszukiwać że nagle po wyjściu narzędzi moderskich dostalibyśmy mase świetnych modów.

post wyedytowany przez wogsel 2020-01-28 20:28:42
28.01.2020 22:18
Zdzichsiu
2.4
Zdzichsiu
134
Ziemniak

wogsel
Do pierwszego Wiedźmina 25 fanowskich przygód + 2 oficjalne. 12 do drugiego (część niedokończona) + 1 wciąż tworzona.

RedKit był trudniejszym w obsłudze narzędziem od D'jinni, dlatego do dwójki powstawało tego mniej? Być może. Do tego RedKit do Wiedźmina 2 funkcjonował w oczekiwaniu na trójkę, do której też przed premierą było obiecywane takie narzędzie. Ludzie mieli trochę nastawienie "po co się starać teraz, skoro niedługo dostaniemy lepsze pod każdym względem narzędzie?". No i myślę, że RedKit do trójki miałaby większe wzięcie z racji samego odbioru, dwójka pomimo sukcesu wciąż nie była hitem takiej skali. Redzi przespali bądź nie chcieli się męczyć, a teraz już trochę po ptakach, by coś takiego wypuszczać. Może to mieć również związek z tym, że na pewnym etapie produkcji chcieli swój RedEngine dostosować do możliwości sprzedaży innym studiom, ale koniec końców porzucili ten projekt.

post wyedytowany przez Zdzichsiu 2020-01-28 22:40:40
29.01.2020 09:31
2.5
kocur20
51
Centurion

wogsel Ty tak naprawdę, czy ty próbujesz usprawiedliwiać czymś co nazywasz "inna specyfike" ?! Narzędzia Moderskie do wszystkich gier od cdpr odsysają po same jajca, wie to każdy kto uruchomił np pierwsze djinni. O modkit do trzeciej części nie ma co wspominać, ogranicza się do podmiany tekstur, modeli 3d i jakieś pierdoły. To wina cdpr że nie umie zrobić narzędzi i nie specjalnie pomaga społeczności moderskiej, tym samym nie ułatwiają pracy.

Moderacja: Użytkownik Forum zobowiązany jest do unikania używania wulgaryzmów, także w postaci skrótów: §2 podpunkt 2b Regulaminu Forum -> https://www.gry-online.pl/regulamin.asp?ID=2

post wyedytowany przez Admina 2020-01-29 09:36:15
28.01.2020 20:23
3
1
odpowiedz
1 odpowiedź
str1111
45
Generał

Są nieoficjalne narzędzia moderskie i jakoś nie widać tych setek modów, a możliwości dają całkiem spore...

28.01.2020 22:25
Zdzichsiu
3.1
1
Zdzichsiu
134
Ziemniak

Mylisz pojęcia. D'jinni i RedKit nie były zwykłymi narzędziami moderskimi. Były to narzędzia do edycji poziomów, wprowadzania questów i tworzenia nowego contentu. Niemal dosłownie coś, czego używali sami devi podczas tworzenia gry, tylko w okrojonej wersji dla userów. W Wiedźminie 3 żaden modkit tego nie zapewni, dlatego masz większość modów z serii: podmiana tekstur, wprowadzanie/zmiana animacji, zabawy z grafiką itd. Jedyny mod, który zbliża się do tego poziomu, to prolog pierwszego Wiedźmina odwzorowany na silniku trójki, ale to zabawa na maks godzinę, gdzie niektóre przygody do jedynki tych godzin zapewniały kilkanaście.

29.01.2020 09:37
👎
4
odpowiedz
zanonimizowany1307544
6
Pretorianin

Fajnie byłoby gdybyście już w tytule wspomnieli że to jest mod, nie musiałbym wam nabijać kliknięć...
Z samego tytułu można wywnioskować że to Redzi dodali do gry nowego Questa czy coś w tym stylu.

post wyedytowany przez zanonimizowany1307544 2020-01-29 09:39:34
Wiadomość Wyszła nowa przygoda do Wiedźmina, osadzona po fabule Dzikiego Gonu