Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

gameplay.pl Wyczekiwany remake Soul Reavera

18.12.2019 18:44
Brucevsky
📄
1
1
Brucevsky
123
Playing with writing

gameplay.pl

Mała adnotacja do tekstu - w sieci można znaleźć komentarze fanów Blood Omen, którzy uważają, że Soul Reaver bardzo brzydko potraktował ciekawe założenia otwarcia serii. W swoim felietonie fabułą SR się zachwycam, ale od razu dla wyjaśnienia dodam, że samo Blood Omen leży u mnie jeszcze na kupce wstydu, więc patrzę na historię z innej perspektywy niż najwięksi fani cyklu. A jak z tym jest u Was?

30.12.2019 17:34
NewGravedigger
2
odpowiedz
1 odpowiedź
NewGravedigger
143
spokooj grabarza

Nie można zapomnieć o wieżach odblokowujących mapę

01.01.2020 15:11
Brucevsky
😁
2.1
Brucevsky
123
Playing with writing

gameplay.pl

I obowiązkowym drzewku rozwoju postaci.

30.12.2019 18:10
raziel88ck
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
raziel88ck
155
Reaver is the Key!

Historia Soul Reavera 1 w stosunku do Blood Omena 1 czy też kolejnych odsłon wypada słabo. W tej części jest też zdecydowanie najmniej dialogów.

01.01.2020 15:11
Brucevsky
3.1
Brucevsky
123
Playing with writing

gameplay.pl

A mimo to nadal potrafi zaciekawić. Jeśli miałby powstać remake - obowiązkowo z większym naciskiem na rozwinięcie postaci i wątków, które aż się o to proszą.

01.01.2020 23:12
raziel88ck
3.2
raziel88ck
155
Reaver is the Key!

To prawda. Poza tym przydałoby się dodać elementy, które zostały w finalnej wersji usunięte. Jak chociażby walka z Turelem.

30.12.2019 19:26
marcing805
4
odpowiedz
1 odpowiedź
marcing805
145
PC MASTER RACE

„ Nie wiem, czy ta opinia spotka się z uznaniem, ale wolałbym nawet remake na 7-8 godzin, bez sztucznego wydłużania, niż zbudowaną w podobny sposób, co oryginał, produkcję na 15 godzin.”

Nowy God of War idealnie zademonstrował, jak powinien wyglądać nie męczący a satysfakcjonujący backtracking. Innym przykładem jest oczywiście seria SoulsBourne. Sposobów na urozmaicenie rozgrywki we wcześniej odwiedzonych lokacjach trochę jest. Większy obszar do eksploracji za tajnym przejściem a w nim quest poboczny, nowi przeciwnicy do pokonania czy zmiana otoczenia samych lokacji. Kluczem do sukcesu w takich grach są właśnie lokacje i interesujący świat do zwiedzania. Świat w którym nie kierujesz się mapą a samym jego wyglądem i punktami, które wpadają ci w pamięć i chcesz do nich wrócić i je zbadać.
Ja osobiście w remaku zmieniłbym wszystko, oprócz fabuły, postaci, narracji i przedstawionego świata. Wszystko inne jest do napisania od nowa. Tu jest potrzebna całkowicie nowa gra, jak Resident Evil 2 a nie stara gra na nowym silniku.
Tak czy inaczej tyle z tych rozważań, bo taki projekt ma małe szanse na ukazanie się. Powiem więcej - niech zostawia te serię w spokoju.

01.01.2020 15:13
Brucevsky
4.1
Brucevsky
123
Playing with writing

gameplay.pl

Pełna zgoda. Nosgoth ma potencjał, by zachwycać, ale kluczem do sukcesu jest wspomniane przez Ciebie właściwe zbudowanie tego świata.

Czemu wolałbyś, że zostawiono tę serię w spokoju? Wiadomo, jest ryzyko, że remake okazałby się skokiem na kasę, ale być może dostalibyśmy produkt dopracowany, jak nowe RE2.

gameplay.pl Wyczekiwany remake Soul Reavera