Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość System Shock Remake - porównanie gry na silniku Unity i Unreal Engine 4

15.12.2019 15:09
Pan Dzikus
1
1
Pan Dzikus
162
Generał

Wersja na Unity znacznie bardziej mi się podoba bo ma lepszą kolorystykę i bardziej klimatyczne oświetlenie ale muszę zaznaczyć, że w obu krew jest zrobiona równie kiepsko. Ciurka za dużo i bez sensu i nie plami podłoża. Udźwiękowienie też jest lepsze w wersji na Unity.

post wyedytowany przez Pan Dzikus 2019-12-15 15:28:56
15.12.2019 15:31
Herr Pietrus
2
2
odpowiedz
Herr Pietrus
224
Ficyt

Na UE nie ma tego okropnego blooma.

15.12.2019 15:44
3
odpowiedz
1 odpowiedź
Cebulowy_ksionze
6
Chorąży

Kolorystyka to się akurat zbytnio nie różni, w obu jest dość plastikowa, więc najwyraźniej taka się autorom podoba... w UE jest po prostu lepsze oświetlenie i większy kontrast, a w Unity to przypomina miejscami gry z poprzedniej generacji

15.12.2019 16:01
3.1
2
zanonimizowany1299868
16
Senator

Starsza wersja jest bardziej mroczna, co bardziej pasuje do klimatu System Shock. Musi być trochę ciemno, żeby poruszanie po lokacji nie byłoby łatwo. Po co są latarki dla gry horrorów?

15.12.2019 15:59
👎
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1299868
16
Senator

Starsza wersja SS jest dużo lepsza od nowsza. Ale nowsza wersja ma swoje zalety. Oby twórcy słuchają głosy gracze i zdołają połączyć zalety obu wersji w jednym.

Pomyśleć, by niektórzy narzekają o to, że Unity jest gorszy od Unreal Engine i Crysis Engine.

post wyedytowany przez zanonimizowany1299868 2019-12-15 16:02:41
15.12.2019 18:37
Butryk89
4.1
Butryk89
151
Senator

Czy to już nowopolszczyzna?

15.12.2019 19:34
Piotrek1982
4.2
Piotrek1982
0
Konsul

Mi podoba się zaprezentowany materiał. Zwłaszcza klimat i udźwiękowienie, a oprawa wizualna jest lepsza niż spodziewałem się, bo na ostatnich gameplayach z początku roku wyglądało to gorzej. Liczę również na rozbudowane mechaniki rozgrywki, by była możliwość grania na różne sposoby jak w SS2.

2020 rok to rok remaków :)
Final Fantasy VII, System Shock, RE 3.

Do tego Cyberpunk 2077, The Last of Us 2 i być może BG 3 od Larian Studios chyba, że oni wyrobią się dopiero na 2021.

post wyedytowany przez Piotrek1982 2019-12-15 19:38:39
15.12.2019 16:25
5
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

Jak na ironię wersja na UE nie ma przesadzonego oświetlenia i połyskiwania czy innego blooma, które już za czasów UE3 było paskudne.

Podoba mi się większy mrok ale powinni jednak pokombinować z oświetleniem by dało się wyłuskać coś z ciemności, oryginał też był momentami ciemny ale nie do przesady.

15.12.2019 16:55
6
odpowiedz
zanonimizowany722423
64
Generał

Co z grafiki jak po demie jestem na nie. Gra na razie taka sobie, jedynie ciekawie to były te minigierki zrobione.

15.12.2019 19:03
7
odpowiedz
humman
72
Generał

Ale filmik jest już 3-letni i przez ten czas możliwości Unity a zwłaszcza postprocessy sporo się poprawiły i jakby zostali to w 2019 nie wyglądało by gorzej niż na UE4

15.12.2019 19:06
DanuelX
8
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny

W grach jest ciemno po to, żeby podkręcić jasność monitora.

15.12.2019 22:21
THeMooN85
😒
9
odpowiedz
THeMooN85
120
Eternally Querulous
Image

Niech oni to po prostu wreszcie skończą...

15.12.2019 23:34
Pilav
10
odpowiedz
1 odpowiedź
Pilav
143
Generał

Świat obiegła również informacja, że deweloperzy zrezygnowali z silnika Unity na rzecz Unreal Engine 4. Decyzja ta spowodowana była m.in. problemami z optymalizacją oraz tym, że UE4 nadaje się lepiej do tworzenia FPS-ów na konsole.

To zabawne, ponieważ... System Shock 3 jest robiony na Unity.

16.12.2019 08:52
Marder
👍
10.1
Marder
249
Senator

Faktycznie zabawne :)

Wiadomość System Shock Remake - porównanie gry na silniku Unity i Unreal Engine 4