Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Koniec Gwinta na konsolach PlayStation 4 i Xbox One

04.12.2019 22:39
WoJoRGW
😐
5
7
odpowiedz
WoJoRGW
68
Centurion

Ja również byłem z tą grą od czasów zamkniętej bety i grało mi się świetnie. Potem gdy oficjalnie została wydana i całkowicie zmieniona, zniechęciła mnie do dalszej gry i w ostateczności do odinstalowania tego tytułu xd
Upiększanie na siłę nie było chyba dobrym rozwiązaniem.

04.12.2019 21:28
1
2
burza82
77
Pretorianin

Żenada. Gwint od wyjścia z bety szedł i tak tylko w jednym kierunku. Upadku.
Szkoda, miałem 500godzin w becie przegrane ale totalny 'misz-masz' jaki twórcy zafundowali po wyjściu z bety zniechęcił sporą ilość graczy.

post wyedytowany przez burza82 2019-12-04 21:28:42
04.12.2019 21:31
Mr. JaQb
2
odpowiedz
3 odpowiedzi
Mr. JaQb
103
Legend

A jeszcze nawet na Androida nie wyszedł. Dziwne posunięcie, a tłumaczenie, że nie mogą jej wspierać na tych platformach to absurd. Słabo, bo im więcej graczy w crossplay, tym mniej trzeba czekać na przeciwnika.

04.12.2019 22:58
tgolik
2.1
tgolik
136
Generał

Co w tym dziwnego? Na PS4 i Xone w listopadzie łącznie grało tylko 4% ogólnej liczby graczy.

05.12.2019 00:19
Mr. JaQb
😜
2.2
Mr. JaQb
103
Legend

Decyzję uzasadniono niemożnością wsparcia gry na wszystkich platformach po debiucie Gwinta na urządzeniach mobilnych

Zamiast uzasadnić decyzję słabymi wynikami na danych platformach to strzelają formułkami, o to mi chodzi

05.12.2019 09:11
tgolik
2.3
tgolik
136
Generał

Na prezentacji wyników za 3 kwartał 2019 CD Projekt podał informację, że w ciągu 3 tygodni po premierze wersji Gwinta na iOS rozkład graczy był następujący:
iOS - 68%
PC - 28%
Konsole - 4%

04.12.2019 22:08
3
odpowiedz
1 odpowiedź
Speedfan
58
Chorąży

To była kwestia czasu. Karcianki teraz są w odwrocie, auto battlery w modzie, CDPR zrobi teraz grę pokroju HS Battlegrounds albo TFT w świecie Wiedźmina.

04.12.2019 22:33
Shadoukira
3.1
Shadoukira
94
Chill Slayer

No chyba jako poboczny projekt, bo przecież CDPR stawia zwłaszcze na duże gry singleplayer, a wszystkie inne projekty, to właściwie tylko taka próba dorobienia sobie na znanej marce.
Ciekawe jak im wyjdzie te multi do Cyberpunka. Jeżeli zrobią z tego zwykłą strzelankę, to długo te ich multi nie pożyje. Jak nie będą mieli jakiegoś fajnego pomysłu na te multi, to już lepiej niech porzucą ten projekt i skupią się na następnych singlach, bo to im wychodzi bardzo dobrze.

04.12.2019 22:39
WoJoRGW
😐
5
7
odpowiedz
WoJoRGW
68
Centurion

Ja również byłem z tą grą od czasów zamkniętej bety i grało mi się świetnie. Potem gdy oficjalnie została wydana i całkowicie zmieniona, zniechęciła mnie do dalszej gry i w ostateczności do odinstalowania tego tytułu xd
Upiększanie na siłę nie było chyba dobrym rozwiązaniem.

04.12.2019 22:39
6
odpowiedz
1 odpowiedź
Kaktuscraft
47
Pretorianin

Moim zdaniem słuszna decyzja. Karcianki nie mają racji bytu na konsolach. Dla tego gatunku najlepszą platformą są smartfony, co widać m.in. po tym, że obecnie ponad połowa przychodów Gwinta pochodzi z iOSa.

06.12.2019 03:33
Warfarrer77
6.1
Warfarrer77
18
Centurion

Twoja logika kuleje. Aktualnie największe przychody na iOSie tylko korelują z tym, że to "najlepsza platforma" do grania w karcianki. Prawda jest taka, że przychody na tej platformie są największe, bo gra dopiero wyszła, więc gracze startujący od zera zaczynają kupować beczki, w przeciwienstwie do PCtowców, którzy maja juz cale kolekcje.

04.12.2019 23:02
tgolik
7
1
odpowiedz
tgolik
136
Generał

Ja na poważnie zacząłem grać po zakończeniu bety. Dzisiaj gra jest atrakcyjna wizualnie i bardzo różnorodna jeśli chodzi o mechaniki i wybór kart. Dla mnie Gwint właśnie teraz wkracza w okres świetności.

05.12.2019 00:58
Vamike
8
2
odpowiedz
Vamike
109
Generał

A była to genialna karcianka przed Homecoming...

05.12.2019 06:01
keeper_4chan
😒
9
odpowiedz
1 odpowiedź
keeper_4chan
104
Generał

Tak to bywa, gdy buduje się gry, które trzeba żywić kontentem, na zamkniętym lore.

05.12.2019 09:14
tgolik
9.1
tgolik
136
Generał

Dzisiaj gra w Gwinta 2x więcej graczy niż jeszcze kilka miesięcy temu. Przyszłoroczna premiera na Androida pewnie jeszcze podwoi ten wynik.
Już teraz czeka się na dobór partnera do gry tylko kilka sekund.

05.12.2019 09:59
😂
10
odpowiedz
lukasz-janik
37
Centurion

szkoda, trudno, trzeba bedzie zalozyc konto w goog, i grac dalej

05.12.2019 10:13
Salzmore
11
odpowiedz
3 odpowiedzi
Salzmore
47
Konsul

Wrócę do Gwinta dopiero jak będzie na Androida. Jestem zdania, że Redzi popełnili ogromny błąd (i być może śmiertelny dla samej gry), że od początku Gwint nie był tworzony pod smartphony + PC. Gdyby gra od samego startu była na Anroidzie, IOS i PC, to zbudowałaby sobie znacznie większą społeczność. Gdy Gwint wyjdzie na Androida, to i tak odbędzie się to z hype'm minimalnym w porównaniu do tego co działo się przy początkach gry i w becie.

05.12.2019 11:08
tgolik
11.1
tgolik
136
Generał

Gwint był tworzony od razu na smartfony. Niestety trudności z upchnięciem koncepcji gry na małych ekranach sprawiły, że dopiero po zeszłorocznym Homecoming powstała wersja, którą można zmieścić na 5 calowym ekranie. Wersja ta różni się przede wszystkim tym od pierwotnej z bety, że każdy z graczy ma 2 a nie 3 rzędy. Ta zmiana pozwoliła dokończyć wersję smartfonową, jednak wywołała olbrzymią falę krytyki ze strony dotychczasowych graczy. Między innymi z tego powodu większość z nich porzuciła Gwinta. Na szczęście teraz wracają - część za sprawą wersji na japko kolejna fala powrotów nastąpi przed marcem wraz z premierą adycji androidowej.

05.12.2019 11:10
Salzmore
11.2
Salzmore
47
Konsul

Zdaję sobie z tego sprawę. Ale uważam, że Gwint nie powinien być oddawany w ręce graczy bez wersji na Androida i IOSa. Niezależnie od tego jakby miał się on różnić od tego co widzieliśmy od Wiedźmina (np. te dwa rzędy).

05.12.2019 11:39
tgolik
11.3
tgolik
136
Generał

Problem w tym, że najważniejsze wersje czyli iOS i Android wymagały od Redów 3-letnich testów, które zakończyły się 2 miesiące temu. Bez tych testów niedopracowana wersja, która trafiłaby na smartfony pogrążyłaby Gwinta ostatecznie już dawno temu.
A tak, jest nadzieja, że gra przetrwa i że lata świetności dopiero przed nią.

05.12.2019 11:46
A.l.e.X
12
odpowiedz
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

konsolowcy wiedzą co dobre a co .... gwint w tej formie to dla mnie pomyłka, gwint z w3 był super !

05.12.2019 12:29
VortexSky
13
odpowiedz
VortexSky
55
Konsul

W sumie sami zawinili tutaj bo odwrocili do gory nogami balans gry z "homecoming". Interfejs mogli "upiekszyc" ale zasad grania kartami mogli nie zmieniac jak dobrze sie sprawowalo. Sami sobie odepchneli graczy od tej gry...

05.12.2019 23:14
Aitor
14
odpowiedz
Aitor
33
Pretorianin

Te 17 osob ktore w niego gralo, na pewno smutło xD

post wyedytowany przez Aitor 2019-12-05 23:14:58
Wiadomość Koniec Gwinta na konsolach PlayStation 4 i Xbox One