Problemy Stadii z 4K - Google odpowiada na zarzuty
Ale czemu jakoś nvidia shield może przeskalować bez problemu do 4k na max detalach ;P
stadia po prostu ma słabe serwerki nie produkujące takiego poziomu grafy który ma nvidia ze swoją mocą oprogramowania wspomaganą przez dziesiątki lat. do tego można tam korzystać z gier kupionych na steamie originie uplayu i do tego ma setki gier za free w becie na poziomie hitmana tom riderów nowych. do stadi musisz kupować gry na platformie stadi :P platforma uapda ty je tracisz :P
Próbują spalić ogien i utopic wodę. To nie vr, by sie rozwinęło.
Nie ma jak wypuścić alfę usługi na rynek. Jeśli produkt jest niedopracowany, a google jest firmą, która ma za co się za niego zabrać i faktycznie dopracować, to co ich blokowało przed tym? Producenci gier ekskluzywnych? xD
Blokował ich czas. Google chciało zdążyć przed Microsoftem, który szykuje podobną usługę. Deweloperzy dostali narzędzia od Google, ale jak to z narzędziami bywa, żeby je opanować i przystosować gry do wymogów chmury potrzeba czasu i doświadczenia. Czasu nie mieli, a doświadczenie nabierają właśnie teraz, bo to są de facto beta testy (można je nazwać płatnym early accessem). Prawdziwa premiera Stadii będzie dopiero w przyszłym roku, gdy pojawi się usługa bez abonamentu.
Nie dość że obrzydliwa, fałszywa PRowa gadka to jeszcze zwalanie winy na producentów gier. Po takim komunikacie to każdy który ma z nimi umowy powinien natychmiast skończyć współpracę i pójść do konkurencji. Od wydajności usługi zależą przede wszystkim ich pecety. Widocznie są za słabe na efekty, które obiecali. Tyle. Nie ma innego logicznego wytłumaczenia. Producenci gier barier sprzętowych nie przeskoczą. Takie Destiny 2 nie jest jakaś wymagająca produkcją więc tym bardziej zwalanie winy na deweloperów jest strasznie słabe z ich strony.
Czytamy ze zrozumieniem - gier tworzonych na Stadię.
To nie jest tak, że Google po prostu bierze grę i odpala na jakimś PC. Gry na Stadię to porty na tą usługę i faktycznie może być tak, że część problemów wynika ze świeżości tematu dla deweloperów i jakość portów poprawi się z czasem.
"Producenci gier barier sprzętowych nie przeskoczą."
Ci wspaniali producenci gier to niech nie przeskakują żadnych barier tylko niech najpierw nauczą się tak optymalizować swoje gry by chodziły w stabilnych min 30 FPS. Tak jak nie potrafią okiełznać konsoli choć tworzą na nie gry od jakichś 8-9 lat tak nie radzą sobie z Stadią.
Inna sprawa to to, że google nie powinien tej usługi w takim stanie udostępniać albo przynajmniej nie za opłatą.
Te problemy to doskonała wiadomość. Zniechęca graczy i inwestorów dając nam nawet dodatkowych kilka lat zanim tego typu usługi się upowszechnią.
Nic tylko się cieszyć.
+1
Byle nie od Google, gdyż nie mam do nich zaufanie.
Marna wymówka.
"Stadia wypada pod tym względem gorzej niż konsole PlayStation 4 Pro i Xbox One X" - ale obelga, to tak jak by powiedzieć, że nowy model samochodu wypada gorzej niż popularny motorower.
Jade Raymond po AC, przy czym by nie brała udziału zawsze jest słabo.