Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Technologie Google Stadia – input lag jednak może zaskakiwać

23.11.2019 12:52
ddawdad
😈
4
8
odpowiedz
ddawdad
63
Przegryw

Usługa miała swoją premierę we wtorek, ale jak na razie nie odniosła dużego sukcesu
I dobrze.

23.11.2019 12:26
Sasori666
👎
1
7
Sasori666
186
Korneliusz

Problem w tym że to Stadia, wiec u niego w Niemczech może być dobrze, a u typa który testuje w US jest lag o 50ms większy, a jeszcze u innego 600ms i jest niegrywalny.
Co to za granie, że nie wiesz jak ci będzie chodzić?

23.11.2019 12:26
Sasori666
👎
1
7
Sasori666
186
Korneliusz

Problem w tym że to Stadia, wiec u niego w Niemczech może być dobrze, a u typa który testuje w US jest lag o 50ms większy, a jeszcze u innego 600ms i jest niegrywalny.
Co to za granie, że nie wiesz jak ci będzie chodzić?

23.11.2019 12:48
Rumcykcyk
2
odpowiedz
Rumcykcyk
114
Głębinowiec

Różne rejony, różni dostawcy internetu, różne prędkości, różne odległości od nadajnika tak więc testy nigdy nie będą jednakowe.

23.11.2019 12:49
3
odpowiedz
radas_b
62
Generał

Ale to musisz wiedzieć gdzie kierować swoje żale. W dużej części przypadków wina będzie leżała po stronie dostawcy internetowego czy nawet routera czy konfiguracji sieci a nie usługi samej w sobie (nie ważne czy Stadia, czy GFN czy inny PSNow.
Znam wielu ludzi którzy narzekają na kiepski internet a miał być taki wspaniały bo 300Mb/s no ale do obsługi tego internetu zafundowali sobie router za 44 zł bo fajnie wyglądał na półce i pan znafca zachwalał w sklepie nie dla idiotówka że będzie idealny. Do tego korzysta z tego na raz kilka osób. Tacy też będą wyrażać swoją opinię że streaming to zło bo u nich nie idzie grać...
Co to za granie, że nie wiesz jak ci będzie chodzić?
A ktoś ci zabrania wypróbować przez miesiąc jak usługa będzie dostępna w Polsce? Czy masz przystawiony pistolet do głowy i musisz brać z góry na 3 lata?

post wyedytowany przez radas_b 2019-11-23 12:55:28
23.11.2019 12:52
ddawdad
😈
4
8
odpowiedz
ddawdad
63
Przegryw

Usługa miała swoją premierę we wtorek, ale jak na razie nie odniosła dużego sukcesu
I dobrze.

23.11.2019 12:54
5
odpowiedz
8 odpowiedzi
lee32147
62
Konsul

O ile gdzieś niedaleko serwera i przy łączu 1Gb/s może działać dobrze, to przy wiekszej odległości od serwera gra może być niegrywalna, niezależnie od dostawcy internetu.
Edit: link do filmiku z testów.
https://drive.google.com/file/d/1rvPUi4Kh8Rnh_EPxKxUP8FZTXsPseA2Q/view?usp=drivesdk

post wyedytowany przez lee32147 2019-11-23 12:58:51
23.11.2019 13:20
5.1
radas_b
62
Generał
Image

Następny ze swoimi prawdami obiwionymi...
Internet - 100 Mb/s od orange.
Odległość od serwera EU Central 2 - 930 km w linii prostej do Amsterdamu
Opóźnienie - 31 ms

23.11.2019 13:42
5.2
UbaBuba
106
Generał

I te 31ms to jest realnie 62ms, bo pingi liczymy w obie strony w przypadku gier sieciowych lub przez siec.

To jeszcze ujdzie, w wiekszosci gatunkow poza fpsami jak CoD czy BF, bo w przypadku stadii trzeba doliczyc transkodowanie i dekodowanie video a to kolejne milisekundy.

23.11.2019 13:48
5.3
radas_b
62
Generał

Jest dokładnie tak ja mówisz. Ale chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie sądzi że taka usługa jest tworzona pod competitive gaming? No może poza forum GOL gdzie ludzie nie zaakceputją innego opóźnienia niż 8 ms i to w obie strony.

post wyedytowany przez radas_b 2019-11-23 13:48:47
23.11.2019 14:51
5.4
rastablasta
80
Konsul

I te 31ms to jest realnie 62ms, bo pingi liczymy w obie strony w przypadku gier sieciowych lub przez siec.
Nie jest przypadkiem na odwrót, że w tych przykładowych 31 ms jest już zawarty ping w obie strony tj. od klienta do serwera i z powrotem ? Bo zwykle z takim objaśnieniem się spotkałem.

23.11.2019 15:09
5.5
lee32147
62
Konsul

Ja pisałem o Google Stadia, Ty pokazujesz Geforce Now. Geforce Now jest dłużej rozwijane i jest lepiej zoptymalizowane. Stadia jest reklamowana jakby była najlepsza i jedyna w swoim rodzaju. Nie przeczę, że stramowanie gier może być porównywane do normalnego grania w większość gier (poza grami wymagającymi bardzo szybkiej reakcji), ale testowanie Stadii pokazuje, że jeszcze nie jest do końca gotowa do wprowadzenia.

23.11.2019 17:21
5.6
Olekrek
47
Rotmistrz

rastablasta - GFN pokazuje ogólne opóźnienie czyli do serwera i do urządzenia. Te 31 jest sumą.

23.11.2019 18:55
5.7
krykry
42
Generał

radas_b
Nie należy traktować tego pingu tak samo jak pingu w grach sieciowych. Nawet w grach sieciowych twoja postać jest renderowana lokalnie i reaguje natychmiastowo a jedyna rzecz która przychodzi do ciebie z opóźnieniem jest efekt twojej interakcji z przeciwnikiem.

Powtórzę: w każdej sieciowej grze twoje ruchy są wyświetlane z opóźnieniem poniżej 5ms bo renderowane są lokalnie!

W przypadku streamingowania, reakcja na twój własny ruch jest w najlepszym przypadku ukazana po 60ms+, to od dwunasto, do dwudziestokrotności tego co masz na PCecie. 110ms pingu to zauważalny lekki lag w grach sieciowych który stawia cię w gorszej pozycji podczas rozgrywki, mimo tego że jedyne co laguje to pozycja przeciwników (jako że reszta jest lokalnie renderowana i wyświetlana).

Inna sprawa że 32ms do Amsterdamu jest w przypadku wysłania kilku pakietów, żaden provider serwerów o zdrowych zmysłach nie pozwoli ci utrzymać takiego pingu przy jednoczesnym użyciu tej obrzydliwej ilości danych jaką wymaga streaming gier.

post wyedytowany przez krykry 2019-11-23 18:58:01
23.11.2019 20:40
5.8
Child of Pain
179
Legend

Odleglosc w lini prostej nie musi oznaczac odleglosc trasy, pakiety moga isc dookola, rozna jest ilosc urzadzen pomiedzy, roznie to wyglada.

23.11.2019 12:56
misterŁŁ
6
odpowiedz
misterŁŁ
78
Generał

Poprawcie jeśli się mylę. Stadia jest reklamowana jako sposób, aby nie musieć kupować dedykowanego urządzenia, aby grac w nowe gry. Przecież technologia idzie dalej i coś co kosztowało fortunę teraz zwykły Kowalski może kupić. Kurde...tylko sobie wyobrażałem jak posiadam RTX warty parę tysięcy, a teraz kupiłem kompa, który nie tylko ma tą karte, ale także pozostało wypasioną zawartość. Chyba streaming miałby sens jeśli technika i cena stanęła w miejscu i faktycznie miałaby sens. Po za tym ludzie znaleźli sposób aby grać w nowe gry na starym gruchocie kosztem grafiki oczywiście. Nie bez powodu istnieje low spec gamer dla wielu ludzie jest to wybawienie.

post wyedytowany przez misterŁŁ 2019-11-23 12:57:51
23.11.2019 13:20
ReznoR666
7
odpowiedz
ReznoR666
48
Forgive me the 666

Ten test input lagu trwający 1/3 sekundy nie mówi zbyt wiele. Zwłaszcza jeśli ktoś chciałby porównywać granie na PC z myszką i klawiaturą.
"All tests made with XBox One X Wireless Controller"
Do tego mierzyli jak długo trwał "Hip Fire: trigger depression til gun discharge" używali spustu triggera.
Jedyne, co warte wzmianki w tym teście dla porównania z wersją PC, to to, że jest to ok. 30 ms większe opóźnienie dla Google Stadia niż dla wersji PC, czyli prawie 2 pełne klatki obrazu wolniejsza reakcja jeśli porównywać do działania w 60 fps. To trochę tak, jakby dla każdej trzeciej klatki obrazu dwie klatki zostały pominięte przy inpucie, czyli reakcja jakby gra działała w 20 fps zamiast 60. Dla wielu konsolowców może się to wydać usprawnieniem, jeśli na XBoxie One X jest faktycznie jeszcze większe opóźnienie.

Ale też powinni wziąć pod uwagę to, że skoro Rockstar w wersji PC uzależnił szybkość zmiany pogody i metabolizmu bohatera od szybkości działania gry (czyli od platformy), to równie dobrze mogli zrobić coś podobnego z szybkością strzału z broni czy animacjami, i w 60 fps na PC bohater może strzelać szybciej (niekoniecznie dwa razy) niż w 30 fps na konsoli. Bo wersja PC a konsolowa to tak naprawdę dwie różne wersje gry, które różnią się kodem źródłowym i działaniem. Mogli też specjalnie wybrać akurat takie porównanie.

Co jest ważne z tego testu to to, że Google Stadia używa wersji PC i przy tej samej ilości FPS na PC i Stadia, Stadia ma opóźnienie dwie klatki wolniejsze niż PC (~30 ms), co dla wielu graczy nigdy nie przejdzie.

post wyedytowany przez ReznoR666 2019-11-23 13:21:38
23.11.2019 13:33
8
odpowiedz
4 odpowiedzi
Atrycze
38
Pretorianin

Prawda jest taka że to jest przyszłość, to nie są idioci i wiedzą co robią, a wasze komentarze są tak warte uwagi co zużyty papier toaletowy, jakby nie można było przeskoczyć tych lagów to by nie inwestowali technologię bez przyszłości, to są ludzie, specjaliści którzy się na tym znają nie tak jak wy czy ja, szarzy Kowalscy... To że 50 procent graczy z tego nie skorzysta ze względu na łącza to nie jest problem bo skorzysta drugie 50procent w skali świata... Co jest ogromnym osiągnięciem. Byznes is byznes..

post wyedytowany przez Atrycze 2019-11-23 13:35:35
23.11.2019 13:41
Rumcykcyk
8.1
Rumcykcyk
114
Głębinowiec

Głupoty pleciesz. Na dzień dzisiejszy jak chodzi kiepsko to mało kto będzie pchał w to pieniądze. Utrzymanie tego całego przedsięwzięcia też kosztuje nie małą kasę i jak tylko zobaczą, że średnio im się to opłaca to projekt szybko zdechnie jak chociażby gogle VR które też miały być przełomowe.

Lagów nie przeskoczą, a dodatkowo żre niemiłosiernie internet więc ludzie z mobilnym jak chcieli pograć chociażby w delegacji to już mogą o tym zapomnieć.

23.11.2019 13:45
8.2
UbaBuba
106
Generał

Onlive i konkurencji tez mowili o przyszlosci.

Nie, nie jest i nie bedzie to przyszlosc, bo jak juz wszystko przeniesie sie do chmury to wtedy zobaczycie jakie koszty bedzie ponosil uzytkownik.

Teraz jest "tanio" co ma zachecic. Wyobraz sobie swiat bez konsol czy PC, wszystko w chmurze streamowane, nie dosc ze bedziesz placil abonament, to jeszcze wymusza kupowanie gier, nie mowiac o tym ze ceny pewnie skocza, bo na to pozwoli pelna kontrola nad uzytkownikem.

Dlatego szczerze mowiac, licze ze to sie nie przyjmie na szeroka skale.

23.11.2019 13:53
8.3
radas_b
62
Generał

Gdy te wszystkie usługi w chmurze upowszechnią się bardziej do gier będzie siadało już całkiem inne pokolenie graczy. Ja pamiętam czasy, gdy wg wielu ludzi ABS odbierał im władzę nad samochodem. Teraz samochody same parkują i jest to całkiem powszechne a w niszy prowadzą się same. Prawda jest taka, że nie jesteśmy w stanie przewidzieć tego co będzie za rok a silimy się na to, żeby przewidzieć co będzie jeszcze później.
Rumcykcyk
Pora wyjść już ze swojej jaskini. Nawet w tak "zacofanym" kraju możesz wykupić pakiet internetu w którym usługi vod. Co stoi na przeszkodzie, żeby stworzyć pakiet dla graczy? A no zupełnie nic.

post wyedytowany przez radas_b 2019-11-23 13:59:07
23.11.2019 14:35
MaBo_s
8.5
1
MaBo_s
64
Generał

UbaBuba
Teraz jest "tanio" co ma zachecic. Wyobraz sobie swiat bez konsol czy PC, wszystko w chmurze streamowane, nie dosc ze bedziesz placil abonament, to jeszcze wymusza kupowanie gier, nie mowiac o tym ze ceny pewnie skocza, bo na to pozwoli pelna kontrola nad uzytkownikem.
Ale ty głupoty pleciesz.
Głównym konkurentem dla platformy streamingowej nie muszą być żadne komputery i konsole, tylko inna platforma streamingowa. I to już samo w sobie zapewnia konkurencyjność na rynku.
Tak jak konkurentem dla Netflixa są HBO GO, Amazon czy inne.
Nikt nie zmusza cię do wyboru Stadii - nawet teraz wprowadzane są powoli dwie inne platformy streamingowe od największych firm. I na tę chwilę propozycja Nvidii wygląda o wiele lepiej niż Google.
Ale lepiej pitolić bez sensu "hurr durr, komputery zlikwidujo, koniec świata i komuna".

23.11.2019 13:36
👎
9
2
odpowiedz
zanonimizowany1222151
36
Generał

Dopóki w abonamencie nie będą udostępniać gier vide streaming netflixa, to ta usługa nie ma racji bytu.

Wybulić na gry i trzymać kciuki, żeby google nie wyłączyło swojej kolejnej usługi, bo jest katastrofą finansową.

23.11.2019 13:37
😂
10
odpowiedz
4 odpowiedzi
zanonimizowany146624
131
Legend

Ktos jeszcze wierzy w steaming ? Chcecie wierzyć w przyszłośc gier, to ... zaintesujcie sie HL Alyx i (przede wszystkim) tym, z jakiego typu sprzętem jest on związany ;) Streaming nigdy w Polsce się nie przyjmie i czasy inne niz w OnLive (w które te wierzyli naiwni) nic tu nie zmienią i mowi to posiadacz łącza 1 gigabitowego.

23.11.2019 13:39
10.1
radas_b
62
Generał

Czy się przyjmie czy nie to się okaże. I nie muszę w nic wierzyć. Ja z tego prawie codziennie korzystam i jestem bardzo zadowolony. Ale moje zdanie jest 10 razy gorsze bo ja mam internet tylko 100 Mb/s...

23.11.2019 13:53
bone_man
10.2
bone_man
200
Omikron Persei 8

Ja tam wierzę w streaming. Do telewizora 4k mam podpiętego Shielda, Geforce Now chodzi bez problemu, Gamestream tak samo.

23.11.2019 14:37
MaBo_s
😂
10.3
1
MaBo_s
64
Generał

Skoro Hydro już ogłosił swoje wróżby, to przyklepane - wiadomo, że będzie dokładnie odwrotnie niż on przewidywał.

23.11.2019 20:42
10.4
Child of Pain
179
Legend

Przepustowosc łącza nie idzie w parze z opoznieniem jaka jest na nim uzyskana. Dlaczego streaming ma sie nie przyjac? O ironio mamy srednio lepszy internet niz w Stanach, pytanie czy u nas lub w poblizu beda postawione serwery stadii, to jest istotne zeby zlikwidowac opoznienie.

23.11.2019 14:39
DanuelX
11
1
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny

Testy należy robić w budynku googla w stanach. Wtedy taki wynik będzie najlepszejszy i wiarygodny!

23.11.2019 15:58
helias16
12
odpowiedz
helias16
108
Glorious PC gamer

Szkoda za w teście nie podali opóźnienia na PC z wyłączonym VS, różnica na korzyść PC była by sporo większą

23.11.2019 16:14
13
odpowiedz
2 odpowiedzi
krzychu33
1
Legionista

Powiem tak Stadia ma sens nie każdy ma priorytet ultra settings 60 fps przy zakupie sprzętu a tak grasz na biurowym PC w święta lub takim MacBooku czy innym ultrabooku czy laptopie z biedronki kupionego do przeglądania wiadomości a dzięki stadi nie trzeba będzie kombinować konsola+ laptop do pracy
Lub laptop do gier +ultrabook. Tylko przepuszczam ze może pod koniec 2020 ta usługa będzie działać prawidłowo.

post wyedytowany przez krzychu33 2019-11-23 16:16:31
23.11.2019 17:33
Widzący
😜
13.1
Widzący
235
Legend

Chyba Ci jedynka wypadła, chodziło o 2120?

23.11.2019 23:05
bmwbmw2
13.2
bmwbmw2
61
PAPIEŻ GIER IV

myślę że zanim dogonią nvidia shielda jako że mają słabsze serwery graficzne minie z 2 lata a co dopiero kompy :O

23.11.2019 17:13
14
odpowiedz
pawel1812
55
Generał

To jest pewnie test na krótkim odcinku sieci, na nieobciążonej usłudze, na komputerze, na którym Stadia do szczęścia nie jest potrzebna.
Serwery gier, nawet te mało obciążone, na światłowodzie nie schodzą u mnie poniżej 30ms. Mimo , że ping do najbliższego miejsca w sieci (oddalonego już kilkadziesiąt kilometrów) mam 2ms. Przy 30ms +16ms z odświeżania+kodowanie +dekodowanie+wyświetlanie karty graficznej u mnie+odświeżanie monitora+ input lag komputera. Nie sądzę, by mogły takie rewelacje wyjść.

W Polsce sieć światłowodów jest dośc rozbudowana.

post wyedytowany przez pawel1812 2019-11-23 17:14:23
23.11.2019 17:18
XoniC
15
odpowiedz
1 odpowiedź
XoniC
67
Generał

Destiny 2 miało śmigać za pomocą stadii w 4K/60fps, a okazuje się, że gra działa w 1080p/60fps na średnich ustawieniach. Co się stało, że nie ma obiecanego 4K? Wychodzi na to, że jak zwykle wszystkie informacje które były podane na konferencji google nie można brać na poważnie.

23.11.2019 17:51
It’s TNTOES
15.1
1
It’s TNTOES
7
Pretorianin

Pewnie Mają za słabe komputery :P

post wyedytowany przez It’s TNTOES 2019-11-23 17:51:49
23.11.2019 20:07
16
odpowiedz
2 odpowiedzi
GoHomeDuck
58
Senator

Ja z mega chęcią korzystałbym z takiego strumieniowania, choćby dlatego, że mój PC kupiony za 3000zł rok temu, nie udźwignie na wysokich detalach takich gier jak RDR2. Ale z racji wątpliwej siły internetu, Stadia musi wprowadzić jakieś wersje demo, żeby można było zobaczyć, czy da się grać komfortowo. Nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie płacił niemałej sumy za grę, nie wiedząc nawet, czy da się w nią komfortowo grać.

23.11.2019 20:44
misterŁŁ
16.1
misterŁŁ
78
Generał

Nie lepiej jak skorzystasz z geforce now? Podobno dobrze działa

post wyedytowany przez misterŁŁ 2019-11-23 20:45:12
23.11.2019 22:35
16.2
UziRebel
19
Legionista

Komputer kupiony rok temu za 3000 zł. to chyba ciągle niezły sprzęt? ;)

23.11.2019 23:46
Herr Pietrus
😍
17
odpowiedz
Herr Pietrus
224
Ficyt

Google musi płacić lepiej niż cesarz, tylu nowych pretorian zachwala Stadię...

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2019-11-23 23:48:38
24.11.2019 01:14
18
odpowiedz
3 odpowiedzi
grabeck666
75
Senator

Szczerze mówiąc ja to nie rozumiem całego hejtu na Stadię.

Zamiast się cieszyć, że się poprawili, że wygląda to lepiej, działa lepiej, i że w ogóle JEST TAKA MOŻLIWOŚĆ, to nie. Lepiej hejtować.

Osobiście? Ja mam tylko laptopa. I fajnie, jak mogę pograć w gry wydawane na PC. Z nowszymi już gorzej bo max średnie detale. Ale np pograłbym sobie w takiego God of War, to teraz mam kupować konsolę, jedną grę na nią i potem sprzedawać? No bez jaj.
A tu ktoś próbuje wyjść z wyciągniętą ręką. Streaming. Odpalasz sobie na swoim złomie grę jaką tylko chcesz, płacisz za abonament przez kilka miechów i masz z głowy.

Ale janusze będą narzekać. A za 5 lat i tak każdy będzie miał abonament wykupiony jak teraz w netflix, a na netflixa też każdy narzekał x lat temu.

24.11.2019 13:00
18.1
1
zanonimizowany250573
98
Generał

Tak, to taki Netflix, w którym płacisz co miesiąc abonament, plus za każdy film, który chcesz obejrzeć, pełną cenę. Tak się właśnie kroi dumnych Nie-Januszy Wyklętych :)

post wyedytowany przez zanonimizowany250573 2019-11-24 13:03:06
24.11.2019 16:26
XoniC
18.2
XoniC
67
Generał

"Odpalasz sobie na swoim złomie grę jaką tylko chcesz, płacisz za abonament przez kilka miechów i masz z głowy".
Nie każdą, ponieważ ilość dostępnych gier na tą chwilę jest bardzo mała, a gry które wyszły już dłuższy czas temu na Stadii są za pełną cenę jak w dniu premiery. Dlaczego piszesz, że po ograniu God of War musiałbyś sprzedać konsolę? Czy na PS4 istnieje tylko jedna gra? Nie zapominaj, że cały czas musisz mieć dostęp do internetu żeby grać za pomocą Stadii, a chyba nigdy nie jest tak, że przez 24h na dobę mamy cały czas maksymalną prędkość łącza bez żadnych spadków.

24.11.2019 18:06
18.3
grabeck666
75
Senator

Ryszawy XoniC

Netflix jak wychodził też miał większy abonament lub nie był dostępny w danym kraju i miał dużo gorszą ofertę jeśli chodzi o wybór tego co chcemy oglądać.
Za 5 lat taka oferta będzie wyglądała po prostu inaczej.
To jak porównywanie gier usług, jednej, która jest 5 lat na rynku i drugiej, która dopiero wyszła. Jedna będzie f2p z masą aktywności a druga będzie w powijakach i będzie wymagała zakupu. To już taka norma dziś.

A co do konsoli to tak, musiałbym sprzedać konsolę, bo w całej ofercie jest tylko jedna gra, która mnie interesuje. A zanim wyjdzie następna, która może by mnie zainteresowała to będzie następna generacja konsol.

Cały czas dostęp do internetu? Wow. Straszne. Jak już mi Wi-Fi siądzie co się raczej zdarza dość rzadko to na internecie z telefonu mam 55-60 ms w LoLu, ESO czy Apex więc nie wiem czy to jakiś problem.

24.11.2019 09:17
Wielki Gracz od 2000 roku
19
odpowiedz
1 odpowiedź
Wielki Gracz od 2000 roku
173
El Kwako

Chyba nieźle im google zapłacił, bo to już taka manipulacja wynikami, że głowa mała.

24.11.2019 11:30
19.1
krykry
42
Generał

Nie wiem w jaki sposób musieliby spowolnić PCeta i Konsole aby czas pomiędzy kliknięciem przycisku a pojawieniem się efektu na ekranie trwał 0,4 sekundy. Może podłączyli kontroler przez internet, z drugiego miasta?

24.11.2019 11:09
20
odpowiedz
humman
72
Generał

Na stronie Stadii musiał by być jakiś darmowy test na prostej gierce żeby sprawdzić jakie sie będzie miało opóźnienia, bez tego to loteria bo każdy będzie mieć jej inne

24.11.2019 12:10
21
odpowiedz
zanonimizowany722423
64
Generał

Coś nie moge uwierzyć że tak wysokie lagi mają konsole i PC, a tym bardziej że stadia jest niewiele wolniejsza od nich.

24.11.2019 12:39
22
odpowiedz
krykry
42
Generał

Znalazłem świetny darmowy program który zmyje wasze deluzje na temat input lagu.

https://phil-sa.itch.io/input-lag-simulator

Bardzo oświecające doświadczenie. Możecie sobie przetestować jak wygląda 385milisekund input lagu z google stadia.

(Aby wpisać wartość input lagu wciśnij ESC, pojawi się myszka).

post wyedytowany przez krykry 2019-11-24 12:41:37
24.11.2019 14:53
Legion 13
23
1
odpowiedz
Legion 13
158
The Black Swordsman
Wideo

To co oni tutaj zmierzyli to nie input lag tylko jakaś wyimaginowana liczba dotycząca bezsensownego testu, co dalej będziemy mierzyć opóźnienie przy użyciu cutscenek z gier JRPG a wyniki będziemy podawać w godzinach? Tutaj jest test który pokazuje prawdziwe opóźnienia: https://www.youtube.com/watch?v=m0gILReDQsY w skrócie: jeśli gra jest mało wymagająca to Stadia daje jakoś radę (jest słabo ale nie tragicznie), jeśli gra jest wymagająca to opóźnienie jest duże, ale w niektórych przypadkach da się to przeżyć, jeśli gra wymaga dużej mocy komputera i dużej szybości reakcji (bijatyki, FPS) to lepiej odpuścić.

24.11.2019 22:04
bboy
😱
24
odpowiedz
1 odpowiedź
bboy
81
Konsul
Wideo

ŻEEE COOOOOOO??????? 355 milisekund na pececie???? Na czym oni to mierzyli, na telewizorze plazmowym sprzed 20 lat? Input lag pomiędzy (gamingową) myszką/klawiaturą a (gamingowym) monitorem nie powinien przekraczać 30 ms, a w zasadzie powinien być nawet sporo mniejszy.

https://www.youtube.com/watch?v=orhb7Njj3h8

post wyedytowany przez bboy 2019-11-24 22:09:37
24.11.2019 23:10
24.1
Insekt6
67
Generał

Im krótszy kabel ma myszka, tym lepiej ;-)

Technologie Google Stadia – input lag jednak może zaskakiwać