Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Nowy patch do RDR2 na PC poprawił metabolizm Artura

20.11.2019 13:42
zyyyygarekbue
1
zyyyygarekbue
79
Pretorianin

Najlepsze jest to, ze u mnie gra od staru dziala caly czas tak samo dobrze... Ma sie farta ;)

20.11.2019 13:57
plochol
👍
2
2
odpowiedz
3 odpowiedzi
plochol
83
Pretorianin

Dobrze. Jeszcze tylko dokładna data premiery na Steam :)

20.11.2019 15:08
the_Night
2.1
the_Night
148
nie cierpię tolerancji

dokładnie :)

20.11.2019 16:13
ddawdad
2.2
ddawdad
63
Przegryw

A na Steamie przypadkiem nie miało wyjść 5 grudnia?

20.11.2019 22:44
Shan Rivel
2.3
Shan Rivel
61
Pretorianin

15 grudzień bodajże, nie 5.

20.11.2019 14:01
KUBA1550
😃
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
KUBA1550
57
Generał

otrzymało łatkę ważącą 2,9 GB

I tak rozmiar gry rośnie. Kolejna łatka i kolejne zapychacze na dysku. Dla tej gry trzeba zarezerwować z 50GB wolnej przestrzeni na dysku na same patche jeżeli chcemy trzymać rok czasu grę na dysku.

20.11.2019 14:10
mohenjodaro
3.1
6
mohenjodaro
109
na fundusz i prywatnie

A to nie jest tak, ze czesc plikow sie nadpisuje?
Czyli, ze np. trzeba pobrac 3 GB, ale ogolny rozmiar rosnie o np. 1 GB?

post wyedytowany przez mohenjodaro 2019-11-20 14:11:10
20.11.2019 15:40
3.2
1
faflik2008
2
Junior

Według wymagań powinieneś mieć 150 GB wolnego miejsca na dysku. Tymczasem RDR2 zajmuje około 114 GB, więc do tych 150 GB jeszcze daleko, więc na razie nie widzę problemu - gra potrzebuje znacznie mniej niż jest to opisane w wymaganiach.
Poza tym, jak już kolega napisał - to oczywiste, że gra nie pobiera samych nowych plików, a masę z nich po prostu zastępuje.

20.11.2019 14:08
😂
4
odpowiedz
7 odpowiedzi
zanonimizowany1299868
16
Senator

Bardzo dobrze, ale to nie koniec. Jeszcze mają dużo rzeczy do poprawienia. Na przykład:
- NPC - Hej, ty! Muszę z Tobą porozmawiać!
- Arthur - Słyszę...
- Gracz - Ok, muszę wskazać na NPC kursor i porozmawiam.
- BAM!
- NPC - AAA!!! ZASTRZELIŁEŚ MNIE! DLACZEGO!?
- Arthur - Eee... Ja tego nie chciałem... To zrobił gracz-idiota...
- Gracz - Nieeee!!!! Do diabła! Znowu wciągnąłem rewolwera zamiast rozmawiać! Ten #$@!$ bug!!! Znowu muszę odczytać gry ponownie...

Czy wy też tak macie to samo co ja? Ach, te sterowanie i bugi...

post wyedytowany przez zanonimizowany1299868 2019-11-20 14:49:35
20.11.2019 14:12
mohenjodaro
4.1
1
mohenjodaro
109
na fundusz i prywatnie

Zeby tylko, pierwszą wojnę światową rozpętałem na dzikim zachodzie po tym jak przypadkiem zdzieliłem z bara jakiegoś przechodnia.

20.11.2019 14:50
4.2
Kordelaszczyk
28
Chorąży

Z przypadkowym strzelaniem jeszcze nie miałem problemu, ale ten szybki metabolizm już mnie dotknął. A raczej ten zabójczy instynkt wydawał mi się strasznie krótki, na resztę rdzeni nie zwróciłem uwagi, bo immersyjnie dosyć często odpoczywam Arturem :)

20.11.2019 15:43
Metaverse
4.3
Metaverse
63
Senator

Tez tak mialem. Zastrzelilem dwoch bandytow zeby uratowac podrozujacego dylizansem, chcialem z nim pogadac i wyciagnalem bron. Nie zastrzelilem go ale uciekl. Moze po zabiciu tamtych dwoch wlaczyl sie jakis tryb seryjnego zabijania.

post wyedytowany przez Metaverse 2019-11-20 15:48:36
20.11.2019 17:24
4.4
Ryba24
7
Legionista

U mnie ten gość też uciekł i powiedział że dyliżans i tak został napadnięty więc mogę wziąć co chcę :D

20.11.2019 22:46
Shan Rivel
4.5
Shan Rivel
61
Pretorianin

Nigdy mi się taka sytuacja nie przydarzyła SirXan

Przecież rozmawiasz innym klawiszem niż wyciągasz rewolwer Oo.

20.11.2019 23:46
Bezi2598
4.6
1
Bezi2598
140
Legend

Hę? W jaki sposób wam to się dzieje? Przecież żeby rozmawiać przytrzymuje się prawy przycisk i wyskakuje menu kontekstowe, a rozmawiamy klawiszami R i F. Broń się wyciąga jak się przytrzyma prawy a potem wciśnie lewy. Jak się wciśnie sam lewy to Arthur strzela z biodra, ale lewy nie jest w ogóle potrzebny do wchodzenia w interakcje NPCami.

Szczerze mówiąc to nigdy takiej sytuacji nie miałem.

21.11.2019 16:54
dj_sasek
4.7
dj_sasek
153
Freelancer

Sterowanie na PC jest znacznie bardziej intuicyjne niż na konsoli. Nie ma przypisania tych samych przycisków pod skrajnie różne czynności. Grając na PS4 nie raz zdarzyło mi się zrobić inną czynność niż zamierzałem.

post wyedytowany przez dj_sasek 2019-11-21 16:58:19
20.11.2019 14:36
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
Krzycztow
61
Pretorianin

Też chyba należę do fartownych osób, gram bez większych problemów od dnia premiery. Sprzęt już swoje lata ma, ale w full HD na wysokich (ale z odbiciami i wodą na średnich) jest płynnie. i5 8400, GTX 1060 6 gb, 16 gb ram. Wczorajszy patch jeszcze dodał mi parę klatek (średnio 47 w benchmarku), także R* coś tam poprawia po premierze, a nie, jak to często bywa, wypuścił grę i w tej samej sekundzie o niej zapomniał. A ustawienia ultra to, jak to było w przypadku poprzednich gier studia na PC, to raczej na sprzęt przyszłości (jeśli chcemy 4K i 60 FPS). I to należy zrozumieć, a nie płakać, że na sprzęcie za 3 tys. nie mogę ustawić wszystkiego na maksa. Gra nawet na średnich wygląda lepiej niż na konsolach, ma mnóstwo zaawansowanych rozwiązań (od ogólnie pojętej fizyki po oświetlenie) i niestety są one zasobożerne. Zresztą, teraz to jest luz, bo za rok wchodzi nowa generacja konsol i wymagania gier pecetowych urosną dramatycznie. Podejrzewam, że tak jak w mijającej generacji standardem przez dłuższy czas była karta 660 GTX, tak teraz w minimalnych znajdzie się zapewne 1060 GTX. Czas pokaże, czy tak faktycznie będzie, ale już teraz lepiej zastanowić się nad nowym sprzętem, jeśli ktoś narzeka na aktualne wymagania gier.

20.11.2019 18:54
5.1
ZglenQa
16
Legionista

Mam taki sam sprzęt i mi do ustawień ultra wystarczyło wyłączyć w zadaniach GOG, Steam, Epic i przeglądarkę bo każde z nich zjada jednak sporo RAM i procka.

20.11.2019 19:07
5.2
Krzycztow
61
Pretorianin

Na ultra oczywiście też działa, ale wolę jednak większą płynność. Między tymi 29-31 klatkami, a wspomnianymi 47-70 jest jednak różnica. A w wyglądzie, między wysokimi, a ultra przepaści nie ma moim zdaniem, więc spokojnie można trochę obniżyć ustawienia kosztem fpsów :)

20.11.2019 14:37
Elessar90
6
odpowiedz
5 odpowiedzi
Elessar90
85
GRYOnline.pl

tvgry.plRedakcja

No, metabolizm naprawili, ale mi gra nadal co chwila crashuje z błędem ERR_GFX_STATE. Tak bardzo nadal, że od dwóch dni nie mogę przejść rozpoczęcia 5-go rozdziału, bo po każdym crashu trzeba zaczynać misję od nowa. Misja polega na trzymaniu W przez kilka minut. Dzięki, Rockstar.

20.11.2019 14:47
Łosiu
6.1
1
Łosiu
268
German quality

GRYOnline.pl

Bo ty nie umiesz w pecety :)

Elessar90

20.11.2019 14:49
Elessar90
6.2
Elessar90
85
GRYOnline.pl

tvgry.plRedakcja

Łosiu

Umiem wystarczająco dobrze, Rockstar nie potrafi przygotować (po raz kolejny) dobrego portu. :p

20.11.2019 16:06
piter987
6.3
piter987
74
PcMasterRace

Mi na ten błąd pomogło to iż przestałem kartę podkręcać :P

20.11.2019 21:50
yaceek
😂
6.4
1
yaceek
93
Pretorianin

GRYOnline.plTeam

Masz coś skopane, bo mi działa.

21.11.2019 18:17
KUBA1550
😂
6.5
KUBA1550
57
Generał

Ciekawe jak wygląda mniej oficjalna sprzeczka w budynku GOLu. Tutaj jest oficjalna wersja pełna kultura i napisane kilka zdań. W swojej siedzibie zapewne rzucają co mają pod ręką. Ciekawe ile figurek z gier stojących obok monitorów uległo zniszczeniu podczas bitwy redakcja vs newsroom vs reszta teamu :)

20.11.2019 14:38
7
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1294384
2
Centurion

Mnie zastanawia, dlaczego jeszcze nie ma recenzji na GOL-u?? Czyżby gra była tak "dopracowana", że ocena musiałaby być niższa niż 7/10 i dlatego recenzent czeka, aż to połatają? To by jednak oznaczało, że GOL po raz kolejny wprowadza podwójne standardy, wszak inni producenci gier, raczej nie mogą liczyć na taką wyrozumiałość.

20.11.2019 14:49
Elessar90
7.1
Elessar90
85
GRYOnline.pl

tvgry.plRedakcja

Recenzja jako taka jest tu: https://www.gry-online.pl/recenzje/gram-w-rdr2-na-pc-i-o-rety-jaka-to-piekna-katastrofa/z03544 choć faktycznie bez oceny. Chyba Marcinkrk87 prędzej będzie się w stanie określić kiedy z oceną.

post wyedytowany przez Elessar90 2019-11-20 14:51:38
20.11.2019 15:15
7.2
zanonimizowany1294384
2
Centurion

Elessar90

Ehh... no tak recenzja niby jest, ale właśnie chodzi o ten brak oceny. A przywalcie tak dla przykładu z 5/10:-).

20.11.2019 14:50
Maverick
8
odpowiedz
1 odpowiedź
Maverick
115
Konsul

Naprawde? Jeden z najpowazniejszych to metabolizm Artura?
Serio? Ktokolwiek w ogole zwrocil uwage na to jak czesto trzeba jesc? Zwlaszcza ze wiekszosci osob gra potrafi scierwic nawet na najmocniejszych kartach?

Błagam.... ogarnijcie praktykantów i nauczcie ich pisać sensownie. To teoretycznie mają być dziennikarze :P

20.11.2019 15:50
Nerka
8.1
1
Nerka
156
Generał

Bzdury gadasz,ostatnie patch bardzo poprawiły wydajność.

20.11.2019 15:04
9
odpowiedz
Mats93
2
Junior

Noo fakt duża poprawa jest kursor na DX12 działa jak trzeba bez bawienia sie. I Fpsy zwiekszyły sie o prawie 90% w moim wypadku

20.11.2019 18:28
10
odpowiedz
4 odpowiedzi
Ziemniaczany
4
Junior

To wczoraj byly dwa patche ? Pamietam poznym wieczorem byl patch okolo 250mb. Zadnego 2 gigowego nie kojarze. Obecnie mam wersje z koncowka 72.

20.11.2019 18:56
10.1
san_chez
14
Legionista

Ja mam wersję 1207.73. Ciekaw jestem czy to ta najnowsza, bo też mam wrażenie, że pobrał mi się tylko ten mniejszy patch.

20.11.2019 19:02
Elessar90
10.2
Elessar90
85
GRYOnline.pl

tvgry.plRedakcja

Po wczorajszym dużym patchu też mam .73

20.11.2019 19:16
Lateralus
10.3
Lateralus
136
Last Of The Wilds

Wczoraj coś się pobrało 500mega. Dziś też coś miało być, bo u mnie nic nie pobiera. To nie jest jakiś duży patch, gdzie ten 2-3gb co miał być?

21.11.2019 05:53
AIDIDPl
10.4
AIDIDPl
172
PC-towiec

Mi jak pobierał to też coś małego bo po 4 minutach już było ściągnięte.

20.11.2019 20:21
Lateralus
11
odpowiedz
1 odpowiedź
Lateralus
136
Last Of The Wilds

U mnie nic niepoprawilo. Waga artura z przecietnej ze sporym procentem, przez noc/spanie zeszła do niedowagi. Tak samo czas szybko leci w grze.

20.11.2019 20:29
AIDIDPl
11.1
AIDIDPl
172
PC-towiec

U mnie też większych zmian nie ma, wydajność wręcz jakby spadła...sam nie wiem bo póki co mało gram w to.

20.11.2019 21:51
12
odpowiedz
Onomatopej
13
Centurion

Hej, a ma ktoś taki błąd, albo czy słyszeliście o takim błędzie, bo nie mogę znaleźć:
od samej premiery gra pokazuje logo Rockstara na początku i pisze, że gra nie jest powiązana z moim kontem. Po kilkukrotnym restarcie gra w końcu sie odpala. I tak za każdym razem na 5 odpaleń jedno zaskakuje.

20.11.2019 22:31
13
odpowiedz
1 odpowiedź
Mar3k
52
Pretorianin

Umnie po wgraniu łatki wydajność wręcz się pogorszyła i zauważyłem, że odległość renderwoania "mpeców" się zmieniła na gorszę, teraz potrafią nagle się pojawić powozy i przechodni gdzie przed aktualizacją były widoczne z bardzo daleka.

21.11.2019 00:45
Wojcimier
13.1
Wojcimier
13
Legionista

To prawda, zasięg rysowania postaci się zmniejszył. U mnie wydajność jest z 50% szybsza, skok jest potężny. Mam jednak wrażenie, że odbyło się to kosztem tego, o czym wspomniałeś. Również liście drzew stały się mdłe, nawet na ultra. Pewnie jakiś filtr pożerał mnóstwo zasobów i go porzucili, albo ograniczyli. Niemniej, grafa jest nieco gorsza chyba na tych samych ustawieniach

20.11.2019 22:33
wytrawny_troll
14
odpowiedz
wytrawny_troll
77
Exactor

"Nowy patch do RDR2 na PC poprawił metabolizm Artura"
Tłum szaleje. Właśnie wykupiono cały zapas chusteczek higienicznych z Biedronki. Publika łka ze szczęścia. Arturowi polepszyły się odruchy gastralne. No super. Cieszę się bardzo.

20.11.2019 23:12
15
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany520025
29
Chorąży

Rockstar wydając grę na pc robi podwójny interes. Wielu z tych co kupili to na konsole teraz kupiło grę jeszcze raz. Pomysłowa taktyka . Tyle mieli czasu żeby to dopracować, a teraz wydają łatki prawie 3GB żeby pozmieniać kilka cyfr w kodzie dotyczącym jedzenia. Żenujące błędy od samego początku a najbardziej ten że gra w ogóle nie chce się uruchomić.

21.11.2019 00:41
Wojcimier
15.1
Wojcimier
13
Legionista

To nie do końca tak, że to kilka cyferek. Premierę zawalili i nie zamierzam ich bronić, ale ten patch to kawał dobrej roboty i jestem pewien, patrząc na efekty, że zaangażowali mnóstwo osób do naprawienia baboli. Faktycznie mogliby pewnie trochę odchudzić tego patcha, być może to tekstury albo cutscenki

20.11.2019 23:41
16
odpowiedz
Kiper09
7
Legionista

Patch gry, aktualizacja sterowników z gry wyrzuciło po 2 min jest postęp xd

21.11.2019 00:36
Wojcimier
17
odpowiedz
Wojcimier
13
Legionista

Metabolizm metabolizmem, natomiast ten patch podniósł wydajność gry i to drastycznie w moim przypadku. Benchmark skoczył z 28 na ponad 40 fps średnio, gra jest naprawdę płynna. Nie wymaga też już ustawiania ręcznie koligacji, nie wiem jeszcze, jak z możliwością gry offline. Powoli wprowadzają tego Red deada na właściwe tory. Wciąż zdarzają się crashe, ale są rzadsze. Dwa tygodnie od premiery gra stała się wreszcie grywalna. Szkoda, że byliśmy ich królikami doświadczalnymi i testy na produkcji wzięli sobie zbyt dosłownie, ale dobre i to. Online też całkiem przyjemne, jeszcze :)

21.11.2019 00:44
Herr Pietrus
😐
18
odpowiedz
1 odpowiedź
Herr Pietrus
224
Ficyt

Właściwie to chyba pogorszy, bo w 60 kl/s i więcej spalał za szybko.

21.11.2019 10:14
😂
18.1
zanonimizowany1294384
2
Centurion

Żeby się nie okazało, że teraz będzie tył i tył...

21.11.2019 11:20
Kowalus20
19
odpowiedz
1 odpowiedź
Kowalus20
142
Konsul

Dobrze, że ja nie mam takich problemów, maiłem wcześniej z menu, że czasem nie wyświetlało się całe... ale ostatnie patche to połatały, teraz nie ma w ogóle problemów ;)

21.11.2019 12:09
Shan Rivel
19.1
Shan Rivel
61
Pretorianin

Zanim wyszły patche wystarczyło wyłączyć synchronizację pionową i problem znikał :)

23.11.2019 00:25
Trader110109066
20
odpowiedz
Trader110109066
50
Centurion

Tego GeForce hotfixa radzę nie instalować...u mnie nastąpił ogromny spadek wydajności. Dzisiaj zdecydowałem wrócić do poprzednich sterowników. Przy tym fixie jakby coś zablokowało mi grę na 30 fps. Dopiero powrót do sterów 441.12 przywrócił granie nawet w 60 fps i dobrą wydajność.

post wyedytowany przez Trader110109066 2019-11-23 00:27:14
Wiadomość Nowy patch do RDR2 na PC poprawił metabolizm Artura