Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość 32 GB RAM, RTX 2080 Ti - tego wymagał Microsoft Flight Simulator na X019

18.11.2019 17:07
1
Czapir8767
24
Pretorianin

RTX 2080 Ti*

post wyedytowany przez Admina 2019-11-18 17:18:32
18.11.2019 17:13
AIDIDPl
2
odpowiedz
AIDIDPl
172
PC-towiec

Właśnie.

18.11.2019 17:18
Thorus121
3
odpowiedz
Thorus121
26
Pretorianin

Rockstar słyszał?

18.11.2019 17:19
T_bone
4
odpowiedz
T_bone
255
CMDR

GRYOnline.plNewsroom

Poprawione.

18.11.2019 17:19
5
odpowiedz
Telemans
7
Junior

"Na przedstawionym powyżej sprzęcie produkcja działała w 4K."
Nic więc dziwnego, że produkcja została odpalona na takim sprzęcie.

post wyedytowany przez Telemans 2019-11-18 17:20:22
18.11.2019 17:30
mirko81
6
4
odpowiedz
5 odpowiedzi
mirko81
63
Slow Gaming

Tytul : "32 GB RAM, RTX 2080 Ti - tego wymagał"

A w artykule : ". Na razie ciężko powiedzieć, czy będą to faktyczne wymagania"

Nonsens

post wyedytowany przez mirko81 2019-11-18 17:31:42
18.11.2019 19:58
bmwbmw2
6.1
bmwbmw2
61
PAPIEŻ GIER IV

Jeszcze dopisek że to do 4k . Czyli tak jak do każdej gry 2080 super albo 2080ti . Bez sensu raport xD

18.11.2019 20:57
animatiV
6.2
2
animatiV
89
Generał

Dokładnie, łapka w dół dla tego newsa.
Gra w cale nie wymaga tak mocnego komputera tylko była standardowo uruchamiana na mocarnym komputerze by zaprezentować grę z jak najlepszej strony w trakcie prezentacji. To jest wielka różnica. Stfu takim tytułom.

post wyedytowany przez animatiV 2019-11-18 20:57:58
19.11.2019 09:56
bmwbmw2
6.3
bmwbmw2
61
PAPIEŻ GIER IV

red ded z msa x8 odbicia x8 czyli full ultra w 1440p już na 2x 2080ti wodowanych po oc proc 7980x ( test od extream harddware polskich wymiataczy) miał 37 klatek XD i to licząc że ta gra nie używa ray tracingu XDXDXD to dopiero coś o czym powinni napisać a nie :P. albo np skyrim na renderowaniu 100000 metrów na moim 2070 po oc miał 1 klatke XD

post wyedytowany przez bmwbmw2 2019-11-19 09:58:46
19.11.2019 10:11
mirko81
6.4
mirko81
63
Slow Gaming

W zasadzie nie nazwał bym już tego grą. To symulator dla profesjonalistów. Program lotniczy itp.
Nie ma się co tu czaić z podaniem wymagań.

19.11.2019 19:28
bmwbmw2
6.5
bmwbmw2
61
PAPIEŻ GIER IV

mirko82 chodzi głownie o to że to były wymagania do4k60fps czyli takie jak do każdej innej gry nowej :P

18.11.2019 17:34
7
odpowiedz
zanonimizowany146624
131
Legend

Wymagal 16 gb ram. Reszta się zgadza

18.11.2019 17:37
8
odpowiedz
1 odpowiedź
alien102
50
Chorąży

trochę historii:
Kiedy wsród symulatorów lotu królował Microsoft Flight Simulator 2004, wyszedł Flight Simulator X, i miał piękne trailery, super grafikę, problem z tym że gra chodziła płynnie może 5 % posiadaczy PC. przez to pogrzebała markę na wiele lat, oby to się nie powtórzyło.

18.11.2019 18:47
Fear87
8.1
Fear87
87
Generał

FSX nawet nie chodził płynnie na nowych kompach, skopany był od podstaw. Sprawę uratowało wykupienie przez LM kodu i zrobienie na nim P3D.

18.11.2019 17:43
9
odpowiedz
2 odpowiedzi
Likfidator
120
Senator

A czemu mieliby odpalać to na czymś słabszym? Chcieli pokazać grę od jak najlepszej strony to użyli topowego sprzętu.

Takie symulatory bardzo dobrze skalują się względem posiadanego sprzętu. W jedną i drugą stronę. Wystarczy pocisnąć zasięg rysowania jeszcze o kilka km dalej i nawet 2080 Ti dostanie zadyszki i to w 640x480!

Można też w drugą stronę. Przecież nawet symulatory lotnicze z końca lat 90tych wyglądały nieźle z dużej wysokości, prezentując tekstury ze zdjęć lotniczych.

W tych grach liczy się czytelny interfejs, dokładność emulacji i wysoka ilość FPS. Gra będzie działać na XO S. Pewnie starty i lądowania będą straszyć rozmytymi teksturami i prostymi bryłami budynków, ale w powietrzu nie będzie źle.

A fanatycy symulatorów oczywiście będą odpalać to w VR i na kartach 2080 Ti w SLI.

18.11.2019 18:14
9.1
paul oren's
95
Generał

Jakoś nie widzę rzucających się bardzo rozmyć w najnowszych grach na xb one s,sztuczki programistów dają radę.

18.11.2019 18:34
9.2
DBialy
18
Legionista

Co do ilości FPS - praktycznie każdy symulator lotu nie wymaga więcej niż 30 fps. Większość ludzi którzy się w to bawią grają właśnie w takim przedziale: 30-40 fps. A to z tego względu że scenerie i fizyka gry są bardzo wymagające i taki X-Plane 11 potrafi czasem zadusić do 20 fps nawet najlepszą konfigurację sprzętową w pobliżu dużego miasta. Jednak nie jest to jakiś duży problem, nie są to wyścigi, w które nie wyobrażam sobie grać poniżej 60 fps. W powietrzu mamy o wiele więcej czasu na wszystkie decyzje i ruchy :) nawet w trakcie lądowania jakoś zbytnio to nie przeszkadza, Osobiście X-plane 11 mam praktycznie na maksa i chodzi w granicach 30-40fps a gra się bardzo komfortowo.

18.11.2019 19:05
10
odpowiedz
zanonimizowany1299868
16
Senator

Chodzi na 4K, dlatego ma takie wymaganie sprzętowe.

19.11.2019 15:51
dj_sasek
😉
11
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

To, że grę odpalają na takiej karcie, nie znaczy, że jej wymaga. Zawsze chodzi o to, aby nie było niespodzianek wydajnościowych aby na oficjalnym pokazie nie było wtopy. Tak samo jak na targach ogrywałem gierkę indie a przez szybkę jednostki centralnej PC było widać, że w środku siedzi GTX 1080 ti... Gdzie stary GTX 760 by sobie z tym poradził bez zająknięcia.

Poczekajmy na oficjalne wymaganie sprzętowe.

19.11.2019 18:32
KALZI
12
odpowiedz
KALZI
5
Junior

LoL

Wiadomość 32 GB RAM, RTX 2080 Ti - tego wymagał Microsoft Flight Simulator na X019