Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Publicystyka Jak hartowało się League of Legends – punkty zwrotne w historii gry

28.10.2019 15:40
KMyL
😂
1
KMyL
119
SnowflakesEverywhere

I wśród tych kluczowych momentów nie ma "Riot Games kupione przez Tencent"?
Równie dobrze to można by dodać kolejną stronę do opisania kolejnego kluczowego momentu "Zmiana log - firmy, jak i gry" xD

28.10.2019 15:53
X3ntic
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
X3ntic
24
Konsul

Z systemem run to się akurat nie zgadzam, moim zdaniem najgorsza zmiana w historii Lol'a.

Co do systemu dywizji, to moim zdaniem ELO było znacznie bardziej wymiernym wyznacznikiem skilla.

Reszta artykułu spoko.

28.10.2019 15:55
Sir Anubis
2.1
1
Sir Anubis
28
Centurion

A wg mnie na plus bo w końcu runy coś zmieniają a nie dają tylko suche statystyki. Masterki miały niby jakieś efekty ale jednak obecnie jest to bardziej widoczne.

29.10.2019 09:40
BigBadSnake
2.2
BigBadSnake
63
Pretorianin

GRYOnline.plRedakcja

Wiesz, jak myślę o gromadzeniu tych cholernych tokeników - nigdy nie złapałem wszystkich - to cholera mnie brała, więc błogosławię ten nowy system, nawet jeśli ma jakieś mechaniczne uchybienia :)

28.10.2019 15:54
Sir Anubis
3
5
odpowiedz
Sir Anubis
28
Centurion

Bez przesady, wykup dużo nie zmienił. To jest to za co szanuję ich - żadna płatna zawartość nie da ci przewagi. Coś pięknego.

28.10.2019 16:04
4
odpowiedz
zanonimizowany1146443
59
Senator

@KMyL
No i co takiego strasznego się stało po wykupieniu ich przez Tencenta? Przecież Tencent w żaden sposób nie ingeruje w działanie firmy, po prostu zarabia na posiadaniu większości udziałów. To tyle. Amerykański Activision Blizzard to bardziej chińska firma niż wykupione przez Chińczyków Riot Games.

post wyedytowany przez zanonimizowany1146443 2019-10-28 16:05:40
28.10.2019 16:12
Froozyy
👍
1
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
Froozyy
20
Chorąży

GRYOnline.plTeam

Nie zapominajmy również o wprowadzeniu warsztatu Hextech, dzięki któremu wielu graczy nie wydając ani złotówki może cieszyć się z darmowych skórek, a cały system jest tak stworzony, że bardzo solidnie wynagradza też te osoby, które zdecydują się na zakup dostępnych przepustek (koszt to chyba 50 złotych).
Co do samego LoL-a to nie wyobrażam sobie teraz grania samemu. O wiele więcej radości sprawia mi granie ze znajomymi. Wiele setek godzin przy tej grze przesiedziałem, ale nie żałuję. Jestem z tych, którzy lubią gry sieciowe i rywalizację, a rozwój Riot Games i zapowiedzi kolejnych tytułów, sprawiają, że nie mogę doczekać się przyszłego roku pod tym względem.

post wyedytowany przez Froozyy 2019-10-28 16:16:29
28.10.2019 16:43
topyrz
1.1
2
topyrz
77
O_O

Gra ze znajomymi likwiduje największy problem nieomal wszystkich gier sieciowych - najbardziej widoczną część, toksyczną społeczność.

29.10.2019 09:36
BigBadSnake
1.2
BigBadSnake
63
Pretorianin

GRYOnline.plRedakcja

Prawda, przy tych rocznicowych daily questach wreszcie miałem jak ubrać ulubionych champów. A wcześniej śmigałem tylko z Renektoyem (całkiem urocza skórka), który gdzieś tam wydropiłem.

28.10.2019 16:19
komputer99
2
odpowiedz
komputer99
38
Centurion

jeszcze tak ale może się to zmienić w każdej chwili

29.10.2019 14:10
3
odpowiedz
Safari
1
Junior

.

post wyedytowany przez Safari 2019-10-29 14:11:17
29.10.2019 14:18
4
odpowiedz
Safari
1
Junior

Zapomnieliście wspomnieć o wprowadzeniu czatu głosowego gdzieś w połowie 8 sezonu
A to też sporo zmieniło
Ci co nie mają TS czy Discorda mogą gadać na głosowym czacie w grze i jakoś to nie wpływa na tzw ping
Mi Discord na kompie z LOLem się jakoś gryzie, bo zamula

post wyedytowany przez Safari 2019-10-29 14:18:27
30.10.2019 07:05
mark00s
5
odpowiedz
mark00s
44
Chorąży
Image

Tyle lat...

Publicystyka Jak hartowało się League of Legends – punkty zwrotne w historii gry