Gameplay z Cyberpunka 2077 wykorzystał RTX 2080 Ti oraz ray tracing
Fajnie, tylko że jakoś ni cholery nie było tego widać. Pewnie będzie się grało super ale graficznie CP szału nie robi - jest dobrze, nie wybitnie
Fajnie, tylko że jakoś ni cholery nie było tego widać. Pewnie będzie się grało super ale graficznie CP szału nie robi - jest dobrze, nie wybitnie
Pokaż rozgrywki podobał mi się, pomimo tego, że spodziewałem pełnego gameplayu, a nie takich zlepek.
Ale RT to nie zachwyciło, bo w ogóle go nie ujrzałem.
Moim zdaniem kupowanie obecnej serii RTX dla samego RT w grach aktualnie nie ma sensu.
Za rok nowa generacja od Nvidii więc lepsza wydajność i ceny obecnych kart powinny spaść. Poza tym nie tylko Nvidia lecz również AMD wypuści Navi, które obsłuży jakąś formę RT, która z kolei będzie również obecna w konsolach.
@Jaarvs
Ale RT to nie zachwyciło, bo w ogóle go nie ujrzałem.
I tu też jest pewnego rodzaju problem. Żeby ludzie RT zauważyli trzeba efekt podkręcać do poziomu całkowicie nienaturalnego, jak np. zrobiono to przy pokazie Battlefielda.
Pamiętam na mapie Rotterdam jak bardzo podłoga się świeciła i odbijała wszystko niczym lustro. Wyglądało to nienaturalnie.
RT aktualnie mocno obciąża, a podobny efekt (nie jednakowy bo jednak różnica jest ale kosztem fps'ów) można osiągnąć przy pomocy "starych technik", które cały czas są używane.
Zobaczyłem dzisiaj gameplay na YT i wygląda to wszystko lepiej (bitrate na Twitchu to zwykła sieka) i nie przeczę, RT może robić różnicę (nie widziałem porównania RT ON/OFF) ale moim zdaniem gra wciąż będzie wyglądała super i bez tej techniki.
Na razie to raczkująca i droga technologia, jak już wspomniałem przyszły rok zapowiada się lepiej bo dołączy wreszcie AMD, które również pojawi się na konsolach nowej generacji ze swoją techniką RT.
to bardzo słabo to wygląda na topowej karcie graficznej i z tym rzekomo powalającym na łopatki wg Hydro ray tracingiem.
Też było samo z Wiedźmin 3 i narzekanie na downgrade. Potem pisali, że W3 to jedna z najpiękniejszych gier. Czas pokaże.
Taki jest urok E3.
Redzi jak zawsze zawodzą. To co widzieliśmy to nawet gameplay nie był tylko jakaś gadka szmatka, jakby tego było mało ta osławiana grafika wygląda jak z 2016 roku, źle nie jest ale to na pewno nie to czego ludzie oczekiwali.
XDDD
Jak na stronę, na której na każdym kroku się głosi, jak to "grafa się nie liczy, tylko gameplay itd", nad wyraz często płaczecie o ten aspekt xD To liczy, czy nie liczy? Jak to jest?
Wyobraź sobie że jest gra wokół której kręci się hajp o jej graficzne efekty, realizm i doznania z tego płynące. Ludzie zaczynają kupować najlepszy sprzęt aby móc sobie grać w tą jedną grę i... Po tym wszystkim okazuje się że gra graficznie zła nie jest, jednak nici z nowego poziomu grafiki w grach.
TO się nazywa zawód.
Otóż to... ;) Jak pasuje do narracji, to się liczy... Błazny...
Le Loi --> Jak ktoś robi takie upgrade'y, zakupy nowege sprzętu pod grę przed poznaniem wymagań itd, to jest głupi i sam sobie winien. Nie ma jeszcze finalnego produktu, a na każdym kroku podkreślali, że to co pokazują nie reprezentuje finalnej wersji. Sami się nakręcacie, znając realia w tej branży i wiedząc, że ZAWSZE jest downgrade.
Bo to hipokryci. Wiele gier sprzedaje się grafiką. Dobra grafika, to nie tylko tekstury 4K. Gdyby Cuphead był jakimś pixel artem, to nie wiem, czy sprzedałby 1/30 tego co sprzedał.
Człowieku, nie możesz tak po prostu zero-jedynkowo podchodzić do tej kwestii. Oczekiwania są różne w zależności od budżetu przeznaczonego na produkt oraz jego kategorii. Jeśli grę tworzy firma, która pompuje w nią kolosalną ilość pieniędzy, to z oczywistych względów ludzie oczekują od niej największych fajerwerków graficznych i pokazów technologicznych. Gry tej kategorii najczęściej cechują się dobrą grafiką, bo to aspekt, który wstępnie najmocniej przyciąga uwagę, na czym zależy takim korporacjom jak CDP. Z kolei kiedy mały zespół przygotowuje grę indie, to wiadomo, że nie ma co się spodziewać wybitnej grafiki, więc należy skupić się na pozostałych cechach takiej gry - wtedy można powiedzieć, że grafika nie ma znaczenia, bo liczy się grywalność. Także przestań cwaniakować, że jesteś taki "ponad to", a ludzie dyskutujący na temat grafiki to błazny, bo w tym przypadku ta dyskusja jest jak najbardziej uzasadniona. Na ostateczny efekt trzeba i tak poczekać do premiery.
Ja nie podchodzę, bo uważam i zawsze uważałem, że grafika się liczy. Absolutnie nie jest najważniejsza, ale się liczy. Dlatego śmieję się raczej z tej głupiej narracji, którą ludzie sobie dobierają, jak im wygodnie, niż z samego faktu, że się na grafikę uwagę zwraca (co jest naturalne) Jak to ludzie próbują robić z siebie koneserów, dla których ten aspekt nie ma znaczenia itp, a potem równocześnie wpadają w histerię przy takich sytuacjach.
I widzę to rozumowanie, że RDR2 ma ładniejszą grafikę, więc C2077 z automatu nie ma co z nimi rywalizować. Na tym etapie. Bazując na tym, co mamy. Dupa, a nie koneserzy... Przyznajcie po prostu szczerze ludzie, że jaracie się najbardziej stroną wizualną (co jest ok, można przecież) i przestańcie wciskać bullsh*t, że liczy się dla was najbardziej gameplay, głębia itd. Bo gdyby to drugie się najbardziej liczyło, to aż takiego jadu by nie było w tych reakcjach.
Nie oszukujmy się. Grafika się nie liczy, gdy sięga się po jakiegoś klasyka. Ale gdy wychodzi jakaś nowa gra to fajnie byłoby, gdyby grafika była na poziomie 2019 roku.
Gry AAA określa się takim terminem właśnie dlatego, że reprezentują (a przynajmniej powinny reprezentować) najwyższą jakość w każdym z najważniejszych aspektów, czytaj grafiki, fabuły, ścieżki dźwiękowej i gameplayu. Jeśli kuleją w chociaż jednym z nich, padają ofiarą krytyki. Jest to jak najbardziej normalne, przykładem jest np. The Order 1886 - grafika na najwyższym poziomie, ale gameplay marny, co daje nam ocenę na Metacritic zaledwie 63. Takie gry jak The Last of Us albo Red Dead Redemption 2 spełniają oczekiwania w każdym aspekcie, dlatego ich oceny są znacznie wyższe. Cyberpunk 2077 jest grą AAA, więc jeśli grafikę ma słabą, to z oczywistych względów będzie za to krytykowana i nie jest to kwestią doboru narracji do własnego "widzimisię". Jeśli już zwracać na coś uwagę ludziom, to właśnie na to, żeby wstrzymali się z ocenami do faktycznej premiery, bo do tego czasu grafika pewnie zaliczy jakiś upgrade.
I Redzi chcieli rywalizować z RDR2 z czymś takim? Nie jest źle, ale dupy nie urywa.
Do premiery jeszcze trochę. Mam nadzieję, że zajmą się optymalizacją, a nie zabawą w gendery.
Topowa karta na rynku i srajtracing (ktory zeby go zobaczyc to trzeba pauzowac video, tak bardzo jest widoczny), a gra wyglada gorzej niz konsolowe exclusivy. Pewnie downgrade na premiere bedzie jeszcze wiekszy.
PISI Master szajs.
Garruk_Wildspeaker dobry towar bierzesz xD Podasz mi numer do swojego dilera?
Jak dla mnie gra wygląda naprawdę bardzo ślicznie jak na dzisiejsze standardy i taki rozmach. Stream jest jednak zbyt słabej jakości aby móc coś lepszego powiedzieć. Smuci mnie jednak to, że jest tu tyle narzekających perfekcjonistów, którzy widzą tylko piksele w grze i sprzęt na jakim działał pokaz...
A co Wam się podobało w gameplayu, story i immersji, jeśli w ogóle nie brać pod uwagę wyglądu, który itak przeminie z czasem i za parę lat się zestarzeje?
Jesteście w stanie dostrzec jakiekolwiek plusy w tej grze, które mogą być ważne dla Was, omijając technologię i wygląd, które przemijają szybciej niż nam się wydaje?
Mi się niesamowicie podobała elektroniczno-psybientowa muzyka, która tworzy świetny klimat i ogromnie pasuje do świata gry. Sam design, wygląd gry też, zrobili świetną robotę z odzwierciedleniem wizji przyszłości "all connected world", który nas nieuchronnie czeka i dzieje się już na naszych oczach. W dodatku te wybory które mają swoje konsekwencje i mnogość wyboru ścieżki oraz możliwości wg swojego playstyle i gustu - coś takiego w dzisiejszych grach jest po prostu bardzo niespotykane, i wywodzi się głównie jeszcze z czasów dawnych tekstowych CRPGów. Ale te były wcześniej głównie osadzone w światach fantasy lub świecie postnuklearnym. Tutaj mamy jednak coś już nie tak często spotykanego, co jest w dodatku bardzo na czasie. I zamiast samego tekstu mamy pełny voice-acting z lepszymi animacjami postaci i twarzy niż w Wiedźminie 3.
Początkowo byłem też niezbyt za widokiem FPP, ale też widzę, że zadają sobie naprawdę sporo trudu, aby dawać wrażenie immersji z postacią i światem poprzez odpowiednie animacje i ruch.
Innymi słowy, ten świat żyje, nie jest tylko interaktywnym izometrycznym ebookiem czy audiobookiem.
Ogólnie życzę im naprawdę wiele sukcesów z tą grą! Widać, że się starają.
Wiesz, płacisz za grę 250 zł na premierę. Oczekiwałbyś jakiegoś postępu. Grafika stoi w miejscu, drepcze, wykorzystywane są stare silniki po parę dekad. Kiedyś na przestrzeni roku potrafiło nastąpić rewolucyjne odsłonięcie jakiejś gry. Ja się ludziom nie dziwię, że chcieliby, żeby postęp był bardziej zauważalny. Półki cenowe GPU poszły w górę. Jeżeli ktoś się zdecyduje na inwestycję w lepszą konfigurację, to oczekuje zwrotu w m.in. wykorzystującej zdobycze technologiczne oprawie.
NVIDIA ponownie popisała się mistrzowskim marketingiem. Jak na firmę produkującą karty graficzne z wielkim trudem przychodzi im odróżnienie czym wypada się pochwalić, a czym nie.
Cala moc obliczeniowa, ktora idzie w uposledzona wersje ray tracingu to jedno wielkie nieporozumienie. Przez lata dopracowywano rozne techniki oszukiwania ludzkiego oka aby nie bylo w stanie w latwy i oczywisty sposob sie zorientowac, ze oswietlenie jest sztuczne bez nadmiernego tracenia zasobow sprzetowych. Ktos pamieta FEAR czy Doom 3, ktore zapoczatkowaly tu rewolucje? Wtedy roznice miedzy stara i nowa technika cieniowania mozna bylo zauwazyc doslownie wszedzie. Doszlo do tego, ze gry ze wsparciem pseudo raytracingu wygladaja duzo gorzej bo moc obliczeniowa kierowana jest w zla strone i mozna by ja bylo wykorzystac zdecydowanie lepiej. No ale marketing zrobil juz ludziom w glowach papke i szczerze watpie aby udalo sie odwrocic ten bezsensowny trend.
I zarowno D3 jak i Fear odstawaly graficznie przez te efekty. Doom straszyl normalami zbyt malej rozdzielczosci i kanciastymi modelami (mimo iz oswietlenie i atmosfera kopaly tylek, a normale staly sie standardem to i tak duza czesc osob twierdzila, ze D3 wygladal fajnie ale rok wczesniej na pokazie bo sa ladniejsze gry). Fear to juz byla padaka... walki wygladaly swietnie, cienie podczas slow-mo tez ale cala reszta to pustota, proste modele otoczenia i zenujaca bitmapa miasta.
Szcztuczki, sztuczkami ale czasami lepiej jest sie cofnac gdy dochodzimy do sciany. RT to nie tylko oswietlenie ale tez uwolnienie obiektow, ich fizyki oraz pewnego rodzaju prostszy sposob na zapewnienie wydajnosci. Wystarczy kontrolowac ilosc promieni i to ile razy sie odbijaja i teoretycznie ilosc odbic i obiektow rzucajacych cien oraz ich wplyw na performance jest mniej czasochlonny i lepszy niz osiagniety sztuczkami. Nie mozna w nieskonczonosc dokladac sobie roboty i w pewnym momencie nawet slaba symulacja bedzie lepszym rozwiazaniem niz reczne ustawianie.
Teraz RT ledwo ciagnie, renderuje sie w niskich rozdzielczosciach (dlatego potrzebne jest DLSS), widoczny jest denoiser itd... ale to ten sam moment jak z D3 - przejdzie sie go i wlasciwie nie bedzie wiadomo o co ludzie mieli pretensje.
Premiera Doom 3 opozniona byla o dobre 2 lata przez braki kadrowe/polityke IDsoftware i powinna byc przestarzala juz na starcie bo w tamtych czasach co chwila mielismy postep graficzny/sprzetowy. Mimo gigantycznego opoznienia i tak nie miala praktycznie dla siebie konkurencji bo niby jaka? Specyfika silnika i parcie na innowacje Carmacka moze nie wszedzie zaplusowaly ale to dzieki niemu gry teraz wygladaja jak wygladaja bo praktycznie wszystkie wspolczesne silniki wykorzystuja jego pomysly czy elementy kodu ktorych nie chcial patentowac. Sam Carmac zreszta przyznal wielokrotnie, ze co kilka lat testowal raytracera i uwaza go za przyszlosc ale nie w czasach kiedy ogranicza nas z kazdej strony moc obliczeniowa bo zwyczajnie nie ma to sensu. Jak wyjda telewizory 1000k to tez powinni za wszelka cene robic gry w 1000k i zejsc ze zlozonoscia grafiki do poziomu tetrisa? Twoje pitolenie na temat raytracingu to jedna wielka bzdura bo po pierwsze to wcale nie jest prawdziwy raytracing, po drugie nie masz pojecia na jakiej zasadzie to dziala skoro twierdzisz ze w magiczny sposob raytracing mozna zoptymalizowac by dawal lepsze efekty/wydajnosc w porownaniu do standardowej rasteryzacji oswietlenia. Nie wyglada to ani lepiej, ani nie dziala szybciej i jest tak samo zaklamane BO TO WCALE NIE JEST PRAWDZIWY RAY TRACING. "Nie mozna w nieskonczonosc dokladac sobie roboty i w pewnym momencie nawet slaba symulacja bedzie lepszym rozwiazaniem niz reczne ustawianie" No i wlasnie sam sobie zaprzeczyles bo implementacja tej nedznej imitacji raytracingu wcale nie jest taka prosta i generuje gigantyczny narzut na postprodukcje bo gre trzeba pozniej w nieskonczonosc optymalizowac (jeszcze bardziej uposledzac juz na starcie uposledzona wersje reaytracingu)
Specyfika silnika i parcie na innowacje Carmacka moze nie wszedzie zaplusowaly ale to dzieki niemu gry teraz wygladaja jak wygladaja no to tak samo jak w przypadku RT. Normali na taka skale nikt nie stosowal bo przy tak mizernej ich rozdzielczosci wygladalo to paskudnie, (FarCry ograniczyl sie do przeciwnikow + kilku elementow) a skandalicznie niski polycount odbijal sie na wygladzie. Dokladnie tak jak RT, jak z 4k, jak z 60fps (poziom grafiki nie moze byc taki jak przy 30fps i 1080p)
Jak wyjda telewizory 1000k to tez powinni za wszelka cene robic gry w 1000k i zejsc ze zlozonoscia grafiki do poziomu tetrisa? Wlasnie po to jest DLSS nie mozna w nieskonczonosc stosowac tych samych rozwiazan tylko na wieksza skale, gdy inne rozwiazania moga byc lepsze mimo trudnych poczatkow.
Twoje pitolenie na temat raytracingu to jedna wielka bzdura bo po pierwsze to wcale nie jest prawdziwy raytracing, po drugie nie masz pojecia na jakiej zasadzie to dziala skoro twierdzisz ze w magiczny sposob raytracing mozna zoptymalizowac by dawal lepsze efekty/wydajnosc w porownaniu do standardowej rasteryzacji oswietlenia.
Raczej twoje pitolenie... Oczywiscie, ze RT jest bardzo wymagajacy, tak jak sporo rozwiazan wczesniej ale po przekroczeniu pewnej granicy jak najbardziej moze byc bardziej wydajny zarowno jesli chodzi o produkcje jak i liczbe klatek. Wyobraz sobie scene z setkami luster (tak dla zobrazowania problemu), juz teraz twoje sztuczki beda mniej wydajne niz RT nawet w tak okrojonej formie. Im bardziej skomplikowana scena tym wieksza bedzie przewaga RT nad tradycyjnymi metodami a moze dojsc do sytuacji, ze nawet najlepszy silnik nie wyrobi.
No i wlasnie sam sobie zaprzeczyles bo implementacja tej nedznej imitacji raytracingu wcale nie jest taka prosta i generuje gigantyczny narzut na postprodukcje bo gre trzeba pozniej w nieskonczonosc optymalizowac Teraz trzeba ale im mocniejsze karty beda sie pojawiac na rynku tym mniej bedzie sie trzeba palowac nad RT a wiecej nad sztuczkami i o to w tym wszystkim chodzi.
Sytuacja taka sama jak z animacjami, gdyby nie nowe roziazania, IK, czy symulacje to ogrom pracy animatorow w dzisiejszych produkcjach bylby nie do ogarniecia nawet dla najwiekszych gigantow. Tak samo z proceduralnie generowana zawartoscia (czy nawet materialow i w przyszlosci pewnie wiekszosci assetow) mimo ze na razie sprawdza sie to raz lepiej, raz gorzej to jest to przyszlosc bo juz kilkusetosobowe studia nie wyrabiaja z produkcja.
Zreszta w Control RT jest mniej okrojony niz gdzie indziej i jak na razie to dziala, a o grze nie mozna powiedziec, ze jest brzydka. Sa duzo ladniejsze ale to nie jest poziom tetrisa a juz na pewno robi lepsze graficznie wrazenie niz przytoczony przez Ciebie F.E.A.R. (ktory mial wiele naprawde tetrisowych elementow juz podczas premiery).
I znowu pitolenie bez sensu. Polycount juz od wielu lat spada zamiast rosnac w odniesieniu do poziomu zlozonosci obiektow wlasnie dzieki innowacyjnemu podejsciu do tematu rasteryzacji. Slaba rozdzielczosc tekstur grach IDtech4+ wynikala z czegos zupelnie innego, a mianowicie rozwijania i implementacji megatextures ktorą mocno ograniczala w tamtych czasach objetosc tekstur. Ludzi tak bardzo bolala o to dupa, a przeciez dzieki tej technologii gry wygladaja teraz jak wygladaja bo kazdy nowoczesny silnik graficzny bezczelnie wykorzystuje ta technologie praktycznie na tej samej zasadzie. Raytracing istnial od dawna i nie bez powodu nikt go nie wykorzystywal bo zwyczajnie w swiecie zblizone jakosciowo efekty mozna osiagnac w inny o wiele bardziej wydajny sposob. Wyobraz sobie Crysisa w jego istniejacej formie. A nastepnie wyobraz sobie tego samego Crysisa ze wsparciem RTX i super oswietleniem, ktory wyglada jak pierwszy Far Cry. Zaczelo docierac? Moc obliczeniowa mozna wykorzystac na wiele roznych sposobow i zawsze beda istnialy mniej lub bardziej efektywne technologie, a RTX z cala pewnoscia zalicza sie do tych pierwszych dopoki ktos nie wpadnie na pomysl jak to zrobic inaczej (a wiec znowu oszukac bo do tego sprowadza sie od zawsze madre programowanie w przeciwienstwie do bezmyslnego walenia glowa w mur)
No wlasnie o tym pisze - najwyrazniej masz problem ze zrozumieniem.
Poly spada bo nie bylo sensu zageszczac siatki w nieskonczonosc tak jak to robili japonczycy. Pojawily sie nowe metody, ktore byly bardziej wydajne ale najpierw trzeba bylo osiagnac pewien pulap. DOKLADNIE TAK jak RT, dokladnie tak jak w D3... gdy normale mogly byc w wyzszej rozdzielczosci a siatka bardziej zlozona zaczelo to wygladac duzo lepiej i stalo sie standardem branzy mimo ze w grafice bylo to wykorzystywane duzo wczesniej. Przy RT jest to samo, kiedy osiagnie sie pewna jakosc, pewien pulap ilosci promieni i odbic w jakiejs rozsadnej rozdzielczosci to wszystko zacznie miec sens i tak jak z Poly nie bedzie oplacalo sie juz dalej ich zageszczac.
Raytracing istnial od dawna i nie bez powodu nikt go nie wykorzystywal bo zwyczajnie w swiecie zblizone jakosciowo efekty mozna osiagnac w inny o wiele bardziej wydajny sposob.
Tak samo jak z iloscia polygonow, sugerujesz ze zamiast stawiac na shadery Carmack powinien zwiekszac liczbe polygonow bo starymi metodami mozna bylo osiagnac lepsze efekty? Przeciez z megatextura chodzilo o to samo, aby nie partolic sie z kazdym elementem i jego optymalizacja tylko ustalic ogolne granice zlozonosci a graficy niech sobie robia co chca bez koniecznosci ciaglego martwienia sie o wydajnosc. I JESZCZE RAZ to tak jak z RT jak juz jakosc bedzie zadowalajaca to bez znaczenia bedzie ilosc elementow do ocieniowania, ilosc odbic, transferu kolorow i wiele innych efektow ktore teraz robi sie roznego rodzaju mapami i innymi sztuczkami - i tak wtedy Crysis bedzie i ladaniejszy i mniej czasochlonny do uzyskania.
Zreszta Crysis na starcie potrzebowal lepszego sprzetu niz teraz do jakiejkolwiek gry z RT (oszczedz mi prosze "BO TO WCALE NIE JEST PRAWDZIWY RAY TRACING") wiec o co ten bol tylka. Nie mnie oceniac ale moment dobry jak kazdy inny na nowe rozwiazania, tym bardziej, ze od dluzszego czasu karty sie nudza podbijajac tylko rozdzialke.
GDZIE?! Bo z tego co widziałem wszystko zostało pociągnięte jakimś sraczkowatym filtrem, kolory są wypłowiałe- nawet HUD nie jest taki "neonowy"
Przecież to wyglądało jak wersja z PS4. Sam pokaz mógł być na PC, ale z obniżonymi detalami, żeby pokazać jak to wygląda na konsolach.
Uhuhuuuu, coraz lepsze wieści widzę. Gra nie wyglądała jakoś nadzwyczajnie, a już na pewno nie na poziomie wcześniejszych screenów...
Klątwa downgrade'u Wiedźmina 3 się szykuje.
Nadal nie kumam tego hejtu na RT. DX11 was nie nauczył? Wtedy też były narzekania na spadki klatek, a teraz mało kto się tym przejmuje.
RT jest w kilku grach i chodzi tylko na topowych grafikach.
Za kilka lat zagracie na kompie, który kosztuje tyle co sam RTX 2080 Ti.
Za kilka lat w grach będziesz miał dopiero Ray Tracing z prawdziwego zdarzenia w pełni okazałości. Teraz masz w każdej grze tylko fragment możliwości tego, bo nie da się nawet wdrożyć całej technologii w jeden konkretny tytuł i nie zajechać RTX 2080Ti. Były artykuły na ten temat, że przykładowo w jednym tytule masz dany efekt RT, a w innym tytule nieco inny, ale nadal nie ma żadnej gry z wszystkimi bajerami Ray Tracing.
Także przy serii Nvidia 3000, które znacznie lepiej powinny sobie radzić z RT bez dużego spadku wydajności, jeśli wdrożą do danej gry RT 100% efektów tej technologii to znów karty z kolejnej serii za 3-6 tys mogą okazać się cienkimi Bolkami i będzie trzeba wspierać się DLLS, by nie zadusić ich.
To ja nie wiem jak ta gra będzie wyglądać na PS4 czy Xbox One. Wszystkie powierzchnie wydają się takie płaskie, jakby była na nich tylko jedna tekstura.
Dla mnie wygląda to tak sobie, strzelanie też nic nie urywa. Muzyka i klimat na plus.
Mnie tylko ciekawi czy to latało faktycznie na ultra, czy specjalnie na potrzeby pokazu zjechali z ustawieniami tylko po to by jakoś to działało z RTX.
Po obejrzeniu materiału z CP 2077 obejrzałem gameplay z Dying Light 2 oba w 1080p i jest kolosalna różnica w jakości tekstur, modeli, detali na korzyść DL2, do tego zasięg widzenia jest o wiele większy, CP maskuje to mgłą za której wystają wieżowce.
Zmiana na na 4k nic nie pomogła dalej tekstury i modele są słabsze, choć w wypadku DL2 też nie jest to uber jakość bo widać miejscami trochę plastikowości, metro exodus było jejdnak lepsze, za to wielkość miasta robi wrażenie
Bo dl2 zje ten szrot na śniadanie :) redzi zrobili super wiedźminy ale ten szrot mnie totalnie nie interesuje a te wszystkie gównoinformacje o kazdej głupocie z gry mnie tylko drażnią. Niech w końcu to wydadzą i niech biorą się za wiedźmina, bo to im jedynie dobrze wychodzi
Wiarołomca, ciągle tylko ja, ja i ja. Nikogo to nie obchodzi co Cię drażni, że Ci się nie podoba. Na pewno to, że Ci się nie podoba nie znaczy, że gra będzie szrotem. Dziwne, żeby im wychodziło coś innego dobrze skoro na koncie mają tylko Wiedźminy. Więc 100% skuteczność jakości.
Ciekawe, raytracing średni, skoro można bez tego uzyskać fajne efkety odbicia i nie tylko. Ciekawe zatem czy ta jakość grafiki bedzie śmigałą dobrze na nieco starszym sprzęcie 1070/1080 ew. 2060/2070 :) czy już będzie gorzej na pełnych detalach, które de facto póki co nie powalają po downgrade.
Można zrobić dobre efekty odbicia, ale i tak będą gorsze i do tego są czasochłonne, bo trzeba robić lustrzane odbicia i kombinować.
A tak to masz RT, dajesz obiekt, a reszta robi się sama.
Czyli w skrócie, przez to że im się nie chce to ty musisz ładować kase w nowe sprzęcicho ;)
A ja myślałem że ten gameplay to z jakiegoś zwykłego PS4 bo wyglądało to gorzej niż Deus Ex z 2016 roku.
to wlacz obie gry obok siebie i napisz to jeszcze raz
W porównaniu do tlou2 czy rdr2 to graficznie cienko, także to tyle jeśli chodzi o pc master race
Czy Ty widzisz ile w tej grze jest detali, obiektów i NPCtów? Na pewno o WIELE więcej niż we wspomnianych grach przez Ciebie, zatem normalne że graficznie (jakość tekstur) może trochę odstawać od tych tytułów, bo optymalizacja musi być na 10, więc porównanie trochę nieprzemyślane.
TLOU 2 jeszcze nie wyszło. To korytarzówka. Podczas samej rozgrywki graficznie nie wygląda lepiej od przykładowego Uncharted 4 czy God of war. Nie sugeruje się przerywnikami filmowymi w deszczu.
RDR 2 ma sporo niedociągnięć wizualnych. Słaby przykład.
RDR 2 ma wiecej minusów niż plusów, więc porównanie z dupy
RDR 2 ma mało niedociągnięć graficznych. Do wielu elementów można się przywalić w tym tytule, ale strona graficzną zjada Cyberpunka 2077.
The Last of Us Part 2 wygląda na gameplayu o wiele lepiej od Uncharted 4. Animacje, mimika, jakość tekstur, oświetlenie.
Dużo bardziej wolę "korytarzówkę" z świetnymi mechanizmami na 15-20 godzin niż rozwleczony otwarty świat na 100 godzin z miałkim gameplayem i masą pytajników, które tylko dają iluzje otwartego świata, bo tylko biegamy od znaczka do znaczka.
CP2077 po prostu wygląda mocno średnio jak na tak drogi sprzęt. Gdyby to była wersja na PS4 to jeszcze bym zrozumiał, ale to demko działało na karcie graficznej za ponad 5000zł.
Akurat twoje zdanie hydro jest.. nie ważne
Wiem, że Ci się ta gra nie podoba, ale fakt jest taki że to najlepsza gra k ecnej generacji, najbardziej dopracowana, najlepiej wykonana czy tego chcesz czy nie
Pisanie, że ma więcej minusów niż plusów to totalna glupota
Z resztą tobie jak się okazało mało która gra się w ogóle podoba, więc nie wiem o czym mówimy
Ja wiem, że Tlou jest liniowe i przez to ma prostsza droge do ładniejszej grafiki, a rdr2 to western w którym lwia część stanowią miejsca nie zamieszkane przez ludzi, ale jako klienta mało mnie to obchodzi
Efekt finały Cyberpunka od strony wizualnej nie powala i tyle
Jeśli Rdr2 wyjdzie na pc, to zrobi już totalna miazgę
Przy korytarzówkach łatwiej o bogactwo detali niż przy grach z otwartym światem, bo przeważnie ma to przełożenie. Do każdego tytułu można się na siłę przyczepić i szukać mankamentów wizualnych, bo zawsze może być ładniej, ale ja nie wydaje wyroków na temat gier w które nie zagrałem na żywo.
Nikt jeszcze Cyberpunk 2077 nie widział u siebie na pc w maksymalnych ustawieniach, a do premiery daleko o ile jej ewentualnie nie przełożą o pół roku co też jest możliwe. To samo dotyczy TLOU2. Nie ma sensu gadać jak nikt jeszcze w to nie zagrał u siebie.
Uncharted 4 przed premierą też wyglądało lepiej i dopiero później gra została obcieta. Z tlou2 może być tak samo. Poza tym to sanbox w mieście, porównajcie lepiej to sobie do watch dogsow albo do GTA 5, ta gra wygląda o wiele lepiej od tych tytułów. I nie wiem czego oczekiwaliscie... Przecież to gra robiona pod obecną generację więc gra wygląda... Jak gry robione pod obecną generację. I nie wiem czy już takie uncharted jest ladniejsze, kiedy brat Nathan zachęcał nas do podziwiania widoków to oddalone modele i tekstury wyglądały jak z gry na PS2 albo te liście na drzewach na Madagaskarze czy część zamkniętych pomieszczen też specjalnie nie porywała... Z drugiej strony te wyspy piratów pod koniec gry były piękne no i w cutscenkach modele postaci to najwyższy poziom. Prawda jest taka że większość gier AAA prezentuje zbliżony poziom, a na konsolach rzadko która gra wygląda znacznie gorzej niż na pc. To wy macie jakieś kosmiczne oczekiwania, gdyby nie jako to mówili byście, że to ładna gra.
Ale takie bitmapy to nawet masz w tym rzekomym pecetowym mesjaszu zwanym Metro Exodus
W kazdej grze da się znaleźć jakieś niedociągnięcia graficzne
Uncharted 4 jesli mialo downgrade to delikatny, wrecz niezauwazalny
Wiedzmin 3 przeszedł gruntowną przemianę
A to co pokazali w Tlou 2 wcale nie wyglada jakos duzo lepiej od U4
Po pierwsze TLOU 2 ani Cyberpunk 2077 jeszcze nie wyszły, więc nie możesz ich porównywać, gdyż nie masz gotowego produktu ;-;
A po drugie, God of War zjada te Twoje RDR 2 na śniadanie :) I GoW jest grą generacji tak swoją drogą..
Nie grałem w Metro i nie mam PC do gier więc się nie wypowiem. W każdym razie nie wydaje mi się by ten Cyberpunk aż tak bardzo dostawał od Uncharted 4 i TLOU, które kiedyś wyjdzie. W każdym razie nie wydaje mi się, że ten Cyberpunk wygląda od U4 dużo gorzej
I znowu te płaczki masturbatorów graficznych jak zwykle(że im się to nie znudziło),grafika jest dla mnie aż za dobra.
Wszystko byłoby ok gdyby nie fakt, że każdy z Was to oglądał na streamie, który jest jedną wielką kompresją i mydłem. YT zresztą też jest pewną kompresją, ale już bez mydła i na nim wygląda to zdecydowanie inaczej.
Aaa i najważniejsze pytanie: dlaczego do cholery taka opinia pada tylko od nieposiadaczy kart z RT i deklaracją oglądania na YT? Szukałem w sieci takowej właśnie od posiadaczy i cholera, nie było. No, ale to przecież zbieg okoliczności. Przepraszam, mój bład :)
Póki co, najmądrzejszy tutaj to post nr 4.
A gdzie mieliśmy to oglądać? Bronisz tego Cyberpunka jak nie wiem co.
Broni bo wydał na grzale parę tysiecy, i wmawia sobie, że rt to taka cudowna rzecz
I teraz każda gra z rt jest dla niego z mesjaszem, Cyberpunk to już w ogóle bo przecież Polski i od gości od wiedźmina
W dzisiejszych czasach zdolności są ważniejsze od technologii, bo z generacji na generację są coraz mniejsze różnice
Dlatego exclsuivy od Sony wyglądają tak kapitalnie no i te gry na d którymi ktoś siedział dłużej jak np rdr2 wlasnie
Jego opinii nie ma co brać na poważnie. Gość nie odróżnia rozdzielczości HD od 4K, nie wie na czym polega skalowanie, ostatnio twierdził że gameplay to była wersja z PS4 i dlatego nie było w niej RT itd itd.
Na dodatek wydaje mu się, że wydanie kilku tysięcy złotych to jakiś szczyt możliwości finansowych dostępny dla elitarnego grona. Udało mu się uskrobać na kartę z ray tracingiem, to teraz musi wszędzie widzieć gigantyczną różnicę żeby to sobie jakoś zracjonalizować.
MaBo_s
To, że do pokazu używają mocnego pc było więcej niż pewne dla większości. Po co mieliby używać konsoli z możliwościami znacznie słabszymi niż komputery sprzed paru lat. Bądźmy poważni :)
hydro2 może wszystkich trolluje lepiej niż się komuś wydaje swoimi zabawnymi komentarzami, gdy napisze coś co z góry wiadomo, że jest inaczej. Ale może się mylę w osądach i on najpierw pisze, a potem pomyśli. Gdyby prezentacja odbyła się na Ps4 CDP Red straciliby na takim pokazie i jeszcze więcej byłoby jęczenia..
@Mabom, to może sam się pochwalisz, na czym ty wydajesz opinie i na czym testujesz wszelkie gry. Może ciebie za to ktoś zacznie brać na poważnie po tym, co teraz napiszesz (albo nie, bo najłatwiej nie pisać nic, by się nie pogrążać ;))
@Kaczmarek35 - często jest top trolling, ale szczegóły wyjaśniłem dokładnie wczoraj przy okazji jednego tematu i osoby, które to wczoraj przeczytały nagle dziwnie umilkły, a te co nie umilkły magicznym sposobem nagle mi przyznały rację :D Nie myśl, że i mnie to nie zdziwiło, ale...pełen szacun za odwagę przed opinią innych :) Niektóre osoby za to stwierdziły, że idąc moim tokiem rozumowania nie ważne, w czym tkwi problem, ja potraktuję to i tak z dystansem, więc po co brać to na poważnie ? Szanuję. Mimo, że te osoby nie przeczytały całości wypowiedzi :)
A co do napisania przed pomyśleniem - oczywiście, że nie raz napisałem przed zastanowieniem się nad konsekwencjami. Tutaj jednak (i w miejscach gdy faktycznie tak jest) piszę o tym, jak faktycznie uważam. To jak to zinterpretujesz, zależy tylko od Ciebie. :)
Ale ja nie zamierzam cię pogrążać. Masz prawo do swoich, nawet głupich opinii. Inni maja prawo mieć swoje zdanie na ich temat.
Gram na PS4, Switchu i dwóch laptopach, HP Omen 15 i Acer Zephyrus S. Podpinam pod Phillips Ambilight 43', Samsung U55 lub LG 65E8 zależności od tego gdzie akurat jestem i na co mam ochotę.
Tyle, że jakie ma to znaczenie?
Nie muszę w każdym wątku uświadamiać podobnych tobie, że mam droższy sprzęt do grania - bo to samo w sobie nie czyni mnie żadnym autorytetem.
Wiarygodności nie dodaje ci to jak często powtarzasz na czym grasz, tylko treść twoich postów. A ty raz za razem wypisujesz głupoty jak te o DLSS, ray-tracingu, kartach graficznych, pokazach Cyberpunka na PS4 itd itd.
Nie ważne czy wydaje ci się, że trolujesz czy piszesz poważnie, ani jak to sobie tłumaczysz. Palnięta głupota pozostanie głupotą.
Gość nie odróżnia rozdzielczości HD od 4K, nie wie na czym polega skalowanie
Gram na PS4, Switchu ..... HP Omen 15 i Acer Zephyrus S
Dalsza dyskusja zbędna
,,Cyberpunk 2077 to pierwsza polska gra, na którą naprawdę czeka cały świat.""-no a na wiedźmina 2 i 3 cały świat nie czekał bzdurne pitolenie,tak chwalą ta grę jakby serwisowi ktoś milion dolców zapłacił.
Trudno mi w to uwierzyć, myślałem, że to zapis rozgrywki z konsoli... Więc jakość streamu była fatalna, taka dekompresja jakości. Myślę, że grając uświadczy się bardzo dobrej grafiki.
No to słabo wykorzystał chyba, bo taki Horizon, Red Dead Redemption 2 czy Deus Ex wyglądają lepiej :o A to stare gry są...
To teraz postaw obok siebie DE i CP z podobnych miejsc i napisz to jeszcze raz :)
Wątpię, by DE-Manking Devided wersja Pc dx12 na ultra wyglądała lepiej od Cyberpunk 2077 max ustawienia Pc, a co dopiero wersja Ps4 Manking Devided o której zapewne mówisz, która wygląda jak medium dx11 z pc, bo to idealny przykład gry, gdzie są większe różnice między wersją Pc i konsolową. Kitu nie wciskać.
Trzeba wspomnieć, że Deus Ex MD miał malutkie lokacje, w CP2077 będzie pełny, otwarty świat... No i może mam problem ze wzrokiem, bo jakoś znacząco lepiej to on nie wygląda.
Co do Horizon i RDR2, powiedziałbym, że trudno to porównywać. Te gry chyba nie odbywają się w nowoczesnych miastach, tylko w lasach, polach i staroświeckich miasteczkach (o 30fps nie wspomnę).
Powinniśmy porównywać jakość podobnych lokacji, bo drzewa vs budynki? Gdzie tu logika.
...Dodam, że Kingdom Come i tak miał zdecydowanie lepsze lasy (przynajmniej na PC) niż Horizon i RDR2.
CD Projekt Red to chyba jedyne studio w historii gier komputerowych przy którym jest najwięcej narzekań przed premierowych, a potem ich gry zdobywają rekordowe ilości nagród.
Narzekania na Redów xD Chyba w innej rzeczywistości żyjesz
Po prostu czytam komentarze. Narzekania na grafikę, walkę, świat w grach Redsów przed premierami ich gier to już tradycja.
Przejrzałem tematy z PCLaba i GoL'a z Wieśka 3 i porównałem je z tym, jak postrzega się grę dzisiaj. Po tym, co przeczytałem wiem, że nie ma co brać negatywnych opinii na poważnie :D
Dokładnie tak. W W3 Downgrade był kolosalny, a i tak gra uznawana jest za jedną z najładniejszych w swoim gatunku. W tym pokazie są miejsca piękne, ale i tragiczne. Myślę, że na obecnej generacji konsol, CP będzie średniakiem pod tym względem. Na ps4 tylko gry od sony wyglądają pięknie. Reszta ma w wielu miejscach słabe np. tekstury. Tak jakby Sony miało jakieś ficzery w swoich produkcjach - w końcu ich platforma.
Moim zdaniem wszyscy twórcy powinni skupić sie na rozwoju animacji twarzy. Grafika jest już tak dobra, że może na chwilę stać w miejscu. Animacja twarzy jest cały czas w poprzedniej dekadzie. Głównie chodzi o przekaz emocji.
To nie dotyczy tylko konsol, ale także wydań pc niektórych gier więc bardziej chodzi o same gry.
Przykład masz z AC Odyssey, gdzie w pewnych miejscach na ustawieniach max Pc jest szpetna roślinność i skały.
Oczywiście na konsolach trzeba tym bardziej iść na kompromis, by nie zadusić konsoli więc muszą ciąć detale, zasięgi widzenia, efekty mocniej.
Przykład masz z AC Odyssey, gdzie w pewnych miejscach na ustawieniach max Pc jest szpetna roślinność i skały.
Dla mnie ten AC Odyssey to w ogóle jest brzydki. Wyraźnie widać niedbałość twórców i pośpiech. AC: Unity robiło większe wrażenie i już nie mówiąc o Wiedźminie 3. Najbrzydsza i tak w AC: Odyssey jest roślinność...
AC Unity na 2014 rok rzeczywiście wizualnie powalało, bo do dziś ładnie wygląda. Ale jak pamiętam twórcy zapłacili za to cenę - fatalna wydajność w pierwszych miesiącach od premiery i było mocne łatanie.
AC Unity na 2014 rok rzeczywiście wizualnie powalało, bo do dziś ładnie wygląda. Ale jak pamiętam twórcy zapłacili za to cenę - fatalna wydajność w pierwszych miesiącach od premiery i było mocne łatanie.
A dziś gra wygląda znacznie lepiej od AC: Odyssey i na dodatek chodzi znacznie płynniej.
To chyba najbrzydsza gra AAA jaka wyszła w ostatnim czasie.
Podpisuję się wszystkimi kończynami. Jeszcze gra jest okraszona brzydkim motion blurem, którego można się pozbyć grając powyżej 60 fps. Oczywiście na odpowiednich monitorach. Może kiedyś spróbuję zagrać z ULMB włączonym, ale wtedy nie mogę grać z G-syncem i obraz jest mocno przyciemniony.
RDR2 wciąż najlepiej wyglądającą grą.
theHunter: Call of the Wild zjada graficznie RDR2 na śniadanie, a to gra z 2017 roku
Kingdom Come:Deliverance wersja Pc też w lasach miażdży RDR 2 z wersji Ps4pro. A już zwłaszcza na teksturach HD i Reshade to już w ogóle miazga. Ale sam wygląd miast/osad w KCD nie jest już tak dobry.
theHunter: Call of the Wild zjada graficznie RDR2 na śniadanie, a to gra z 2017 roku
Szczególnie w miasteczkach.
btw na tym filmiku koleś grający w obie gry stwierdza, że nawet element samego polowania (czyli w tym w czym Hunter powinien być najlepszy) na końcu stwierdza, że lepszy w tym względzie jest RDR2
https://www.youtube.com/watch?v=UFaxbpJFo6I
@Kaczmarek35
Obie gry są bardzo ładne, po co te sprzeczki?
The Hunter jest urodziwe, Kingdom Come ma zajebiście naturalnie zrobione lasy, a RDR2 jak na tak olbrzymią grę i tak sobie radzi całkiem nieźle.
https://imgur.com/a/3Kdvkp1 reszta fotek z Huntera.
Całkiem fajny las ma nowy Blair Witch, i Zaginięcie Ethana Carthera, ale tam to w ogóle używali fotogrametrii więc cała gra jest ładna, ale mała.
Nie ma sprzeczek żadnych, a wymienianie, gdzie była piękna przyroda. Tytułów więcej można podać.
W recenzji na GOL Brair witch był zachwalany wygląd lasu więc zobaczymy.
Zaginięcie Ethana Carthera mnie nie powaliło jako gra, ale sama grafika rzeczywiście na 2014 rok śliczna. Tym bardziej na tak malutką pojemność gry. To polskie studio w 2020 wyda grę Witchfire.
Mniejsze gry, zwłaszcza o korytarzowej strukturze mogą wyglądać lepiej niż gry z wielkim otwartym światem (dlatego Blair Witch wygląda jak wygląda, pewnie TLOU2 też będzie robił wrażenie) i prawdziwą sztuką jest stworzenie pięknego otwartego świata. TheHunter, RDR2 czy KDC robią to bardzo dobrze, ładnie wyglądają też lasy i krajobrazy w Scum.
Szczerze to myślałem, że gameplay jest konsolowy, graficznie nie zachwycili mnie.
gGa średnia graficznie ale za to rozbudowane mocno RPG i to się liczy, multum statystyk, drzewek rozwoju, kombinacji, to czym RPG stać powinno i na tym się słusznie skupili a nie na grafice, która ma spore ograniczenia a gra jest tworzona przecież pod stare platformy. Next Gen grafik zobaczycie w takim GTA VI.
stare platformy a ile maja 20 lat ?-dopiero 6 rok nadchodzi.Xbox 360 jak długo był wspierany.
Hennepin, chyba mi na prawdę, bo ja chcę w tej grze jeszcze więcej elementów RPG, niż tu pokazano.
Tak, jak nie przepadam za rozbudowanymi erpegami, tak w przypadku CP jest zupełnie inaczej, a to ze względu na dowolność całego gameplayu. W pewnym momencie redaktor na filmiku mówi o hackowaniu. W pierwszej chwili przyszedł mi na myśl bardzo nielubiany przeze mnie Watch Dogs, ale po chwili przyszły mi na myśl hackowalne mini gierki i w połączeniu z całością gameplayu, jaki oferuje Cyberpunk....podjarałem się jeszcze bardziej. Zastanawia mnie jednak, jak to możliwe, że ktoś taki jak ja, który nie przepada za erpegami, a woli klasyczne strzelanki chce w tej grze jak największego rozbudowania pod względem erpegowym. Chyba mi już całkowicie siadło na dekiel, bo po tej grze...chcę by było więcej elementów RPG, niż pokazano na tym filmiku :P
To moze zagraj w jakiegos prawdziwego RPGa, moze sie okaze ze jednak je lubisz. Bo cos mi sie zdaje ze nie grales w zbyt duzo.
U Ciebie to normalka, masz słomiany zapał, po 2-3 h o tej grze zapomnisz i znajdziesz sobie nowego mesjasza, tak zawsze masz.
Hydro, nie powinno cię zastanawiać. Ty jesteś po prostu chorągiewką. Dla ciebie mesjaszem gier był tytuł pokroju Crysisa, który tak naprawdę oprócz grafiki nic rewolucyjnego do gatunku gier nie wniósł. Nie ma co tego twojego biadolenia brać na poważnie, wybacz. Ostrzegam potencjalnych ludzi tylko.
@Garruk, nie wiem, jak to możliwe, ale w ostatnim czasie nabieram do Ciebie szacunku za różne wypowiedzi. Nie grałem w zbyt wiele erpegów, ale to dlatego, że po prostu samo bawienie się w statystyki zwyczajnie mnie odciągało od faktycznego gamepleyu. Nudziło mnie to. Kto wie, czy nie masz racji. Po prostu nie mam jakoś chęci sprawdzać, czy tak jest. Wolę za to to zrobić w tytule, którym się zainteresowałem :)
Tak czy owak, obserwuję Twoje wypowiedzi od pewnego czasu i nie poznaję, że ... to Ty :P
@mirko, przyjmę je na klatę ;)
@hennepin - może Cię to właśnie zdziwi, ale cholera...przyznaję Ci rację. Współczesne gry po prostu mnie nudzą i tyle. Jednak po moim interesowaniu się CP i po przejściu Detroita (tak wiem, że to bardziej film interaktywny, ale chodzi o coś innego), zmieniłem nieco o nich zdanie. Jak będzie teraz, zobaczymy. Nie będę jednak z góry zakłądał GOTY. Nie chcę się po raz enty przejeść. Wiem natomiast jedno - z każdym info, czy gameplayem nt CP...interesuję się nim co raz bardziej.
@JanPapaj2 - tyle tylko,m że pierwszy Crysis to jedna z trzech gier w moim zyciu, którym wystawiłem dziesiątkę. Po prostu gra pod każdym względem trafiła...we mnie. Nie musisz tego akceptować :) Masz do tego prawo.
okej ;) Jesli tak bardzo cie zainteresowal Cyberpunk to sobie zagraj w DeusEx'y. To wlasciwie to samo, tylko wizja przyszlosci bardziej mroczna, mniej 'punkowa'. Ale cyber jest dalej.
Ewentualnie moge polecic polska gre - Observer. To cyberpunkowy horror, ma niesamowity klimat i jest mocno pokrecony. tylko nie spodziewaj sie rejtrejsingu. ;)
Próbowałem podejść do DE:MD, ale gra odpychała mnie koniecznością wracania (czasem nawet kilkanaście minut) do tych samych lokacji, bardzo długimi loadingami , tragicznym moderlem strzelania. Dam jeszcze raz kiedyś grze szansę, ale nie sądzę, bym zmienił o niej zdanie.
Nie wiem, jestem jakiś ślepy czy coś, bo jakichś szczególnych różnic między poprzednim trailerem nie widzę. Może niektórzy weszli w pierwszy link (ten od Nvidii), a nie drugi z oficjalnego kanału CP77. Nvidia z jakiegoś powodu dała tylko 1080p, które często na YT wygląda jak sraczka.
Ludzie, ogarnijcie się. Ja też na początku liczyłem na cud graficzny, ale gra wychodzi również na te zacofane kąsole, przez które gra wygląda jak wygląda. Dla mnie ważniejsza jest optymalizacja, mam nadzieję że na mojej 1060 będzie jako tako chodziła. Narzekacie na grafikę lub brak golizny, a pewnie w tydzień od premiery zaczną pojawiać się mody które to poprawią. Także wrzućcie na luz, ocenimy grę po premierze.
Dałbym sobie rękę uciąć że gameplay jest z PS4 (bez pro nawet). Tymczasem to PC i max ustawienia :D W takim razie jak tragicznie musi ta gra na konsolach wyglądać?
wszystkie gry od redów na premierę wyglądały super W2 to w ogóle w tamtych czasach sprawił że wiele osób nigdy nie sądziło że tak może wyglądać gra crpg, tak samo W3 dzisiaj z modami jest jedną z najładniejszych gier na rynku, jak będzie wyglądał Cyberpunk 2077 moim zdaniem wygląda już świetnie a scena moderska na pewno poprawi to czy owo. Poza tym gra dostanie b. dobrą fizykę, HDR + RT i zapewne jeszcze jakieś technologię z GW od Nvidii.
Nie powinno sie moim zdaniem porównywać wygląd gier po modach. Co innego oficjalny wpust producenta. Ja osobiście ich nie uznaje. Jesli mam grać w wieloletnią gre to gram jak twórca ją stworzyl.
Nonsens zakładać że ktoś może stuninguje tu coś.
W 2011 roku W2 wyglądał wyraźnie lepiej od Skyrim (różnica spora), ale wiadomo, że nie miał tak otwartego i dużego świata.
Miał też lekkie mankamenty graficzne - słabe zasięgi widzenia i roślinność. Mody do W2 troszkę te dwie rzeczy poprawiają.
Oczywiście jak do Skyrim znów dogramy te 150-200 modów graficznych i bazę mamy na teksturach 4K + ENB to ona znów bardzo mocno zyskuje. A do W2 nie ma niestety zbyt wielu modów graficznych.
mirko81
Nie powinno sie moim zdaniem porównywać wygląd gier po modach. Co innego oficjalny wpust producenta. Ja osobiście ich nie uznaje. Jesli mam grać w wieloletnią gre to gram jak twórca ją stworzyl.
Remasterów też nie powinieneś używać żadnych gier mimo, że przeważnie to słabsze dopalenie wizualne od modów graficznych, bo to także oszukiwanie więc zawsze powinieneś twoją logiką wybierać pierwotną wersję, a nie remastera gier po 20-30 latach :) Tym bardziej, że wiele remasterów tworzy inne zewnętrzne studio. Ich też nie uznajesz ? A jeśli tak to nie powinieneś.
Modów graficznych do gier nie używają tylko osoby z tych co znam realnie, które słabiutko się znają na komputerach lub grają na konsolach. Nigdy nie ma innej opcji jak się okazuje po rozmowie. Czemu nie korzystać jak są. To tak jakbyś miał wybór przespać się z piękną kobietą lub tylko średnio urodziwą, a ty uparcie pozostawałbyś przy średniej.
Oficjalny Remaster przez zewnętrzne studio - może być.
Jaki jest odsetek graczy danego tytułu którzy wgrywają setki czegoś tam w kod gry ? jeśli ponad połowa to widocznie ja jestem zacofany :)
trzymając się tego nie można żadnej gry krytykować bo za 5 lat jakiś janusz ją odpicuje
@mirko81
Dokładnie mody to badziewie psują klimat kompletnie nie widziałem jeszcze w życiu moda który by coś pozytywnego wniósł do gry.
Też nie jestem fanem modyfikacji graficznych, a także wprowadzających inne zmiany. Ale bez przesady, skoro są tacy co chcą ich używać to niech używają. Jest zainteresowanie, to i modyfikacje się pojawiają. Ja tam zawsze preferuję oryginalną grafikę nawet w bardzo starych tytułach, ale co w tym złego że ktoś chce polepszyć doznania wizualne w grze?
Jesli tak to zostanie to gracze beda musieli zrobic mod poprawiajacy grafike. No chyba ze sama rozgrywka tez bedzie slaba z wieloma wyborami podejmowanych decyzji ktore na dluzsza mete moga meczyc graczy...
Ponoć to jest gameplay z PS4, nie z PC, takie głosy i dyskusje pojawiają się na YT i forach zagranicznych. Mi też to wygląda na konsolową jakość, a ten Ray Tracing niby gdzie? Bo ani super odbić nie widać, ani oświetlenia, może cienie? Ale też mi coś nie pasuje tutaj..
Ponoć to jest gameplay z PS4, nie z PC, takie głosy i dyskusje pojawiają się na YT i forach zagranicznych.
Moim zdaniem to gameplay ze Switcha
Projekt świata - WOW! Grafika - dupy nie urywa, ale wydaję mi się, że to po raz kolejny słaba jakość streama. Po faktycznych nagraniach z solo gameplay można będzie coś sensownego sądzić o tym.
Ja tam nie widzę żadnego raytracingu. Chociażby otwierająca się brama w 3:17 - żadnych różnic w oświetleniu oraz wyskakujące odbicia w kałużach.
kAjtji> właśnie,że czekał,ile było szumu wokół wiedzmina 2 i 3,a tu przy cb 2077...to taki sztuczny szum.
Przejrzałem wiele portali zagranicznych i najbardziej bolał graczy wygląd Keanu Reevesa. Niech producenci się przyłożą poprawią jego wygląd. Druga sprawa na którą było sporo narzekania to brak pokazania samej rozgrywki tylko szybkie ciecia i objasnienia. Trzeba było pokazać pieknie oswietlone miasto w nocy i jakies pojedynki pościgi...No i mam nadzieje że graficznie to będzie lepiej się prezentować bo jak się na to patrzy to niestety jest przeciętnie . Z taką grafiką to rok 2015 a nie 2020. Miasto powinno być całe w neonach z wysokimi drapaczami i kosmicznie wyglądającymi pojazdami a tu jakoś tak mało tego...
"Miasto powinno być całe w neonach z wysokimi drapaczami i kosmicznie wyglądającymi pojazdami a tu jakoś tak mało tego..." obejrzyj jeszcze raz pokaz ze zrozumieniem. To jest jeden z sześciu dystryktów, za którym stoi historia dlaczego tak wygląda, a nie inaczej.
To byłoby możliwe gdyby gra była pisana od początku pod przyszłe konsole, a jak wiadomo musi to uciągnąć xbox podstawowy z tabletowym jaguarem wiec takie wodotryski będą możliwe dopiero w grach pisanych od podstaw na przyszła generację.
UP Obejrzyj sobie inne gry 2018/2019 i wtedy pisz głupoty jakie obecnie napisałeś.
A i do bóldupców to że odpalany był na RTX 2080 ti nie znaczy że taką kartę będzie wymagała ta gra jako rekomendowane choćby, stawiam na takiego GTX 1060 w zalecanych dla FHD
Prosze zobaczyć post niżej gdzie zamieścił zdjęcie forumowicz ''Dojniak'' widać kanciaste puszki. Więc o czym chcecie tutaj dyskutowac jeszcze? Taka gra przy ktorej ilu to? ponad 400 ludzi pracuje i przeznacza sie tak olbrzymie fundusze to powinna byc dopieszczona w kazdym calu! Zadna inna gra obecnie nie ma takiego rozglosu jak CP 2077 wiec i nasze oczekiwania tym samym są duze wobec tej gry.
CPR tłumaczy brak tekstur na tych puszkach trwającymi rozmowami licencyjnymi z Coca-Cola i Pepsi. Takstury mają zostać dodane jak umowa zostanie podpisana.
Akurat większość takich elementów w grach zawsze słabo wyglądała niezależnie od jakości pozostałej grafiki. Oczywiście bywały wyjątki, ale mało kto się przygląda jakieś puszcze w grze. Chyba że ma się naturę takiego Columbo czy Monka jak ja.
Up
Tu raczej chodzi o oszczędzanie zasobów, te puszki wypadają tylko po zhakowaniu i zapewne po kilku chwilach znikaja, puszki które są w świecie gry wyglądają normalnie.
Boss- a nie mogliby sie dogadac z polskim producentem napojów np Tymbarkiem? swietna by byla promocja.
Jaka gra taka oprawa wizualna.
100% racji! Na samą logikę : Kto by chciał swoje dzieło zaprezentować nie uzywając do tego najlepszego sprzętu? A tutaj na forum jak zwykle starcie tych co chwala i tych co krytykują . Kazdy niech sam ocenia a nie kieruje sie opiniami innych bo to jest taka paplanina dla paplaniny wymądrzania się wszystkich, a fakty są takie jak np to zdjecie ktore tutaj wyzej zamiescił forumowicz ''Dojniak'' gdzie widac kanciaste puszki.
Obejrzałem sobie ten "gameplay" na spowolnieniu i jestem już w 100% pewien że mój negatywny odbiór to głównie montaż. Przez te przeskoki nie da się wyłapać detali, a jest ich od groma, od tego jak zachowują się protetyczne ręce V, poprzez silnik zniszczeń, który wygląda świetnie (To jak rozpadają się murki pod ostrzałem czy wybuchami, albo jak szkło rozsypuje się po ziemi) a na małych szczegółach jak grafiti na schodach kończąc.
I szczerze jak na początku widziałem ray tracing tylko w 2-3 scenach, tak teraz wiem że jest tego od groma, tyle że bardzo subtelnie jest to wkomponowane w świat gry (przykładowo odbicia na wszczepach agenta net watch, odbicia na posadzce w siedzibie voodo boys, etc.).
Dodatkowo muszę pochwalić walkę wręcz, która wygląda mega naturalnie (ataki w krtań, blokowanie i zabijanie ciosów, itd), oraz strzelanie z broni krótkiej, animacje rewolwery wyglądały świetnie... dopracowania potrzebuje jednak strzelanie z czegoś cięższego (choć może to być tylko wrażenie, skoro statystyki i wszczepy mają wpływać na animacje odrzutu). Myślę że gdyby zamiast takich urywek, pokazanoby coś bardziej zwartego, odbiór byłby znacznie lepszy, ale mój hype na pewno znowu podskoczył.