Call of Duty: Modern Warfare - obszerny gameplay z multiplayera w 4K
jak narazie wygląda super, choć wydaje mi się ze jest troche mniej dynamicznie niż w poprzednich codach
Wszystkie zmiany w dźwiękach, klimacie - super.
Ale serio, te statyczne mapy w 2019... Jaki Battlefield by nie był, rozwałka robi ogromną różnicę. Być może prowadzi ona do większej ilości gliczy (w końcu fizyka obiektów), ale nienaruszalność środowiska w Call of Duty podkopuje cały sens "siły broni".
Najbardziej boli brak destrukcji otoczenia podczas używania cięższego sprzętu jak np. pojazdów pancernych.
Manewruje się czymś takim pomiędzy tymi uliczkami, ale nawet po innych pojazdach nie da rady przejechać, przez mur się przebić, a broń no strzela i tyle, szkoda tylko, że nic nie niszczy przy okazji.
https://youtu.be/_FD8T0Wrm6U?t=275
Jeśli Cody chcą w przyszłości naprawdę zacząć rywalizować z BF to muszą się za to wziąć i wprowadzić zniszczalne otoczenie w jakimś stopniu.
@Jaarvs
Wow - 2019 rok, w końcu nowy silnik, a spora część "magii" znika w momencie oglądania tego czołgu, robiącego sieczkę na "pancernej" mapie :/
No cóż - jak dla mnie DICE musiałoby pokazać iście nextgenową odsłonę Frostbite'a, żebym choć spojrzał w stronę nadchodzącego BFa, ale po tym co pokazali ostatnio wątpię, że to wystarczy...
Widać, że z botami gra ustawiona ;) Normalnie nie ma się aż tyle czasu, żeby przycelować i zastrzelić biegnącego na nas przeciwnika - nie tyle razy z rzędu na pewno :)
Bez znaczenia, skoro ta część jest nastawiona na singla.
Cody jak i Battlefieldy od zawsze multikiem stały, niezależnie od tego czy singiel jest dobry czy nie.
Więc czy tego chcesz czy nie, multi wciąż ma znaczenie.
Dokładnie - Call of Duty to seria stricte multiplayerowa i wciąż nic się w tej materii nie zmieniło. Na całe szczęście ;)
Multi w CoDzie było solidne, ale to kampania była "tym czymś" w tej serii. To, że ostatnio większość osób często omija kampanię (co też się nie dziwię) nie oznacza, że CoD zawsze stawiał na multi.
Stały.... od MW2 w zwyż, ale pierwsze 4 były nastawione na SP. W MW1 był świetny MP, ale to gracze to odkryli. Kiedy zapowiadali MW1, nikogo zbytnio nie interesował MP. Natomiast remake MW w przeciwieństwie do wszystkich ostatnich odsłon po raz pierwszy jest nastawiony na singla ;)
Coda dla singla kupuję. I wielu z tego portalu też. Wystarczy zobaczyć zainteresowanie Black Opsem 4 by to zauważyć. Ma najmniej wpisów na swój temat od każdej innej części.
@Hydro2
"Natomiast remake MW w przeciwieństwie do wszystkich ostatnich odsłon po raz pierwszy jest nastawiony na singla"
Taaa, i właśnie dlatego o multiku wiemy naprawdę bardzo dużo, a o singlu w zasadzie nic. Czy Ty wiesz w ogóle, o czym piszesz? :P CoD to przede wszystkim moduł MP - tak jest od wielu, wielu odsłon.
@joe1chip
"Coda dla singla kupuję. I wielu z tego portalu też."
Słowo klucz: "kupuję" :P Choć trzeba przyznać, że czasy ściągania CoDa dla singla raczej się skończyły.
Ja zawsze w cod grałem dla singla, co prawda na obecnej generacji żadna część nie miała jakiejś porywającej kampanii, ale liczę że ta część to zmieni
Chyba AW jako tako jeszcze byl ok
Infinite Warfare który przewyższał to nudne crapiszcze - Dooma? Nawet najsłabszy Cod w singlu zawsze trzyma poziom. To na szczęście nie Battlefield gdzie już jawnie leją na robienie tych kampanii.
AW mimo 6 godzin na przejście też był ogólnie górą w swym roku. W zasadzie raczej od gustu zależy bo nie da się obiektywnie stwierdzić - ta gra była lepsza od tej jako, że obie są wykonane porządnie i to widać. Co innego Battlefield gdzie widać obiektywnie że jest po prostu gorszy w singlu.
boze co to za rendering graficzny, widzę jak cienie się pojawiają tuż przed oczami (fragment z pojazdem). O_o
Wg mnie, CoD MW na nowym materiale prezentuje się bardzo dobrze. Prawdopodobnie pierwszy raz od dłuższego czasu skuszę się na zakup CoD. Przy MW3 bawiłem się bardzo dobrze (zarówno w trybie Single, jak i Multiplayer). Do CoD BO III byłem sceptycznie nastawiony, ale bardzo mi się spodobało i wg mnie jest to najlepsze multi z serii (zaraz po MW3).
Wizualnie nowa odsłona nie prezentuje się nie prezentuje się to jakoś okazale, ale to materiał z konsol, gdzie musiały zajść cięcia, gdyż priorytetem w multi jest 60fps. Z kolei PC gra powinna wyglądać bardzo ładnie.
Najbardziej mnie cieszy z tych wszystkich zmian crossplatformowość, mam nadzieję, że inne duże gry AAA wezmą przykład z coda (i fortnajta :v ).
Kurcze na PS4 Pro tak wygląda i działa? Spoko, może i nawet na tą wersję bym się skusił bo mój PC wiele więcej nie wyciśnie, ale raz że grafa to akurat dla mnie nie najważniejsza ale dwa... sterowanie. Nigdy nie przywyknę do strzelania na padzie, a już na pewno nie do precyzyjnego celowania. Co mycha to mycha i chyba ze względu na to wybiorę wersję PC bo nie wyobrażam sobie w tak dynamiczną grę łupać na gałach. Nawet w kampanii.