CoD: Modern Warfare z kampanią na około 7 godzin. Battle.net obowiązkowy
W nowym Modern Warfare Ground War to wypisz-wymaluj tryb Podboju z Battlefielda. Dziennikarze Game Informera opisują wielką bitwę z 64 graczami w ogromnej lokacji miejskiej wypełnionej drapaczami chmur z kilkoma punktami do przejmowania. Co więcej, piechocie towarzyszą stale obecne bojowe pojazdy, czołgi oraz śmigłowce – wszystkie kontrolowane przez graczy
Zwłaszcza po tym, co EA pokazało w ostatnim Battlefieldzie - RIP BF.
Standard. Lepiej mniej, ale intensywniej, a nie rozciągać niepotrzebnie do 10+ h :)
W nowym Modern Warfare Ground War to wypisz-wymaluj tryb Podboju z Battlefielda. Dziennikarze Game Informera opisują wielką bitwę z 64 graczami w ogromnej lokacji miejskiej wypełnionej drapaczami chmur z kilkoma punktami do przejmowania. Co więcej, piechocie towarzyszą stale obecne bojowe pojazdy, czołgi oraz śmigłowce – wszystkie kontrolowane przez graczy
Zwłaszcza po tym, co EA pokazało w ostatnim Battlefieldzie - RIP BF.
Teraz nie ma bata, kupuję. Żegnaj battlefieldzie.
Mam nadzieję, że te 6-7 godzin to na normalnym poziomie trudności, bo w trylogii średnio 6 godzin, może do 6,5 starczyło mi ukończenie kampanii na weteranie bez znajdywania wszystkich danych wywiadowczych. Możliwe, że nam zaoferują wyższy poziom niż weteran, jak do było w przypadku BO 3, czy w IW, ale ten Realistyczny był nieco przesadzony.
Zawsze mnie śmieszy jak długość gry jest uzależniona od poziomu trudności. A to chyba nie tak powinno wyglądać. Z drugiej strony, gdyby nie poziom trudności, to pezejście Sekiro zajełoby 4h, a tak jest na 30...
CoD: Modern Warfare z kampanią na około 7 godzin.
Ponadto z przeprowadzonego z twórcami wywiadu dowiedzieliśmy się, że kampania fabularna dla pojedynczego gracza ma zająć „podobną liczbę godzin co w poprzednich częściach serii”.
Czyli nie 7 godzin tylko w porywach 4...
Wypowiada się ten który za pewnie w niego nie grał, może i można go przejść w 4 godziny, na najłatwiejszym poziomie trudniejszym na Speedrunie , na Poziomie Normalny ja nigdy nie przeszedłem Coda bez Zgona, nie ma takiej możliwości, i nigdy nie udało mi się przejść Call of Duty w tak krótkim czasie jak piszesz. Wypowiadasz się na temat co ktoś czy inni pisali którzy na pewno nie mieli przyjemności za grania w inne części, więc nie patrz co piszą Ludzie w Internecie tylko sam sprawdź, jak po 4 godzinach nie przeszedłeś Gry i gra jeszcze się ciągnie, to znaczy że ja miałem Rację.
Szkoda zę po roku nie wydadzą na steamie.
No mnie akurat ten standard boli. Co z tego że to szybkie, skoro dodatkowo mdłe. Kampania niby się trochę zmieni,ale dalej to tylko szybkie bzium bzium na 6 godzin, w cenie z multi. Dalej czekam na spowolnienie kampanii, rozbudowanie, mniej reżyserki .No i coś czego nie doczekam, bo i jest raczej niemożliwe, kupno singla osobno. Nie zapłacę 200-250 zł za grę, którą pogram 6 godzin..a jako że jest tylko na Battle net, to szybko nie stanieje.
>>"Dziennikarze Game Informera opisują wielką bitwę z 64 graczami w ogromnej lokacji miejskiej wypełnionej drapaczami chmur z kilkoma punktami do przejmowania. Co więcej, piechocie towarzyszą stale obecne bojowe pojazdy, czołgi oraz śmigłowce – wszystkie kontrolowane przez graczy."
Czyli optymalizacja w związku z tym też będzie tak słaba jak na premierę BF4?
Co ma piernik do wiatraka? Inna gra, firma i silnik.
Jak ktoś mi piszę że kupuje coda tylko po to żeby zagrać w kampanie to mnie za każdym razem to bawi xD
Kampania to jest tylko dodatek. Jeśli ktoś ustawi poziom easy to co się dziwi że grać będzie te 6-7 h i pomija cut scenki ... Ustawia się najwyższy poziom i mamy 10-12 h
Multi od zawsze był podstawą w codzie i tylko i wyłącznie po to się coda kupowało. A nie pod kampanie. Mamy wiele innych gier gdzie kampanie mamy na dłużej i czasami ciekawsze. A tryb zombie czy co op to również tylko dodatki.
Ps. W listopadzie wyjdzie doom eternal którego kampania zapowiada się miodnie. Takie gry kupuje się dla kampanii a nie cody ;D
A co to za zabawa,podnieść poziom trudności? Który polega tylko na tym,że gra zmienia się ARMA ,wrogowie są bardzie odporni itp itd. Nie zmienia to w żadnym stopniu zachowania AI. Takie sztuczne wydłużanie. Nie nie było podstawą. W COD podstawą była KAMPANIA. W dwójce też,ale już multi przejmowało kontrolę. Nie gram w multi,więc tak, kupuje tylko dla singla. Bo czemu nie? Cody dla kampanii kupowałem, bo wojna. Od MW2 kupuję po latach za 20 zł. I wsio styka. BO 3 olewam ,IW to była dla mnie mierna gra,ale zapłaciłem 7 zł XD
A co do DOOm.. tia kampania tak długa, że starcza też na parę godzin :D Która się nudzi tak samo szybko jak CoD.
Czekaj - czemu TY mi mówisz, z jakiego powodu JA mam kupować CoD'a?:P
Kampania to jest tylko dodatek. Jeśli ktoś ustawi poziom easy to co się dziwi że grać będzie te 6-7 h i pomija cut scenki ... Ustawia się najwyższy poziom i mamy 10-12 h
Dla mnie to nie jest dodatek, bo interesuje mnie w grach tylko single player. Nigdy nie pomijam żadnych cut scenek i zawsze czytam wszystko w grach choćby były tony tekstu w rpg.
W 2017 roku grałem w COD - Modern Warfare Remastered na najwyższym poz. trudności i kampania zajęła mi ponad 8 godzin, a COD - Modern Warfare 2 ponad 7 godzin.
Podejrzewam, że na najniższym poz. trudności gry przeszedłbym o ok półtora godziny mniej, bo tyle mogły mi zająć powtórki z powodu zgonu.
Oczywiście gry znałem już dobrze, bo przeszedłem je wcześniej w czasach ich premier w 2007 i 2009.
W listopadzie wyjdzie doom eternal którego kampania zapowiada się miodnie. Takie gry kupuje się dla kampanii a nie cody ;D
A czy Doomy mają jakąś wybitną kampanię single player ? Serio ? To już Duke Nukem 3d 1996 czy Blood 1997 wydawał się mieć ciekawszą kampanię niż Doom 1,2,3 czy Doom 2016.
Daleko kampaniom z Doom do tych z Half Life 1998, System Shock 2 1999, Deus Ex 2000, Half Life 2 2004. Wyżej też są pewnie przecież kampanie z Unreal 1998, Clive Barker's Undying 2001, RTCW 2001, Medal of Honor - Allied Assault 2002, COD 2003, COD 2 2005, Far Cry 2004, Crysis 2007, Bioshock 2007, Stalker - Cień Czarnobyla 2007, COD - MW 2007, COD - MW 2 2009, Stalker - Zew Prypeci 2009, Battlefield - Bad Company 2 2010, DEus Ex - Human Revolution 2011, Crysis 2 2011, Wolfenstein - A New Order 2014, Prey 2017 itd.
No i dobrze. Skąd te minusy? To nie RPG. W FPS wystarcza 8-12h max.
Po prostu hejt na COD-a. O dziwo ta część z zapowiedzi na zapowiedź jawi się jako odrodzenie grywalności. Głównie w MP. Ale pożyjemy, zobaczymy. Może nie zepsują gry jakąś opłatą za magazynek z nabojami. ;)
No ale tu nie będzie 8-12h tylko 4 znając życie. Jakby kampania w CODzie była na 10 godzin to byłoby super.
liczyłem że się poprawili po ostatnich i że 12-15 godzin to absolutne minimum a tutaj widzę powrót do korzeni i 7 godzin ;(