Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Wolfenstein Youngblood bez ray tracingu na premierę i szczegóły QuakeConu 2019 - wieści

23.07.2019 13:49
1
bonobono
99
Pretorianin

Nie rozumiem fenomenu Wolfa od Bethesdy. Fabularnie slaby, przekombinowany świat w dużej częsci skopiowany z gotowca jakim jest Fallout 4 (razem z tym kiepskim humorem wciskanym co 5 minut, który zupełnie nie pasuje do mrocznej wizji wcześniejszego Wolfa). Sama rozgrywka uproszczona, co reklamują jako powrót do klasyki gatunku, a oczywiście jest to spowodowane zwykłym lenistwem twórców.

post wyedytowany przez bonobono 2019-07-23 13:50:28
23.07.2019 14:04
😐
2
9
odpowiedz
4 odpowiedzi
zanonimizowany768165
119
Legend

Wolfa od Bethesdy

ludzie się nigdy nie nauczą....
Beth wydała Wolfa, za grę odpowiada MachineGames

post wyedytowany przez zanonimizowany768165 2019-07-23 14:04:59
23.07.2019 14:37
ReznoR666
2.1
1
ReznoR666
48
Forgive me the 666

Wydawca w bezpośredni sposób może nadzorować i wpływać na proces powstawania gier, w które inwestuje. Czyli nie samymi developerami człowiek żyje - gry to owoce pracy wielu ludzi. Nie bez powodu wydawca podpisuje się pod grami.
Oczywiście czasami zdarzają się wydawcy z lepszymi i bardziej otwartymi kierownikami, którzy nie narzucają swoich wizji (a przynajmniej nie zbyt mocno), to też mocno zależy od tego jak game designerzy potrafią na nich wpływać. I na ile kompromisów są w stanie pójść obie strony, aby wilk był syty a owca cała.

Bardzo fajnie ten cały proces tworzenia gier przedstawia książka The Art of Game Design: A Book of Lenses, którą szczerze polecam. No chyba że ktoś dalej nie chce wiedzieć, jak wyglądają realia tworzenia gier, to wtedy nie polecam, bo dużo stereotypów legnie w gruzach po przeczytaniu :)

post wyedytowany przez ReznoR666 2019-07-23 14:40:56
23.07.2019 14:45
2.2
bonobono
99
Pretorianin

Oczywiście, Bethesda finansuje produkcje, więc generalnie to ona jest odpowiedzialna w dużej części za wizję gry. Myślisz, że skąd tam tak dużo "fallouta"? MG sobie wymyśliło? Nie, Bethesda przyszła do kolesi i mówi "macie tu trochę koncepcji z F4, bo gimbaza łykała to bardzo chętnie"

23.07.2019 16:55
2.3
5
konewko01
38
Monsignore Monokuma

Gdyby Bethesda była więcej niż trochę odpowiedzialna za gry MachineGames to byśmy grali w klony fallouta. Wolfy w żaden sposób go nie przypominają.

25.07.2019 06:18
Ziomaletto1
2.4
Ziomaletto1
44
Konsul

Ciekawe, że Bethesda "finansuje" też DOOMa, a nie ma on nic a nic wspólnego z Falloutami w warstwie rozgrywki/fabuły, poza jednym easter eggiem w piekle.

23.07.2019 14:20
IIIIIIIIIIIIII
3
1
odpowiedz
4 odpowiedzi
IIIIIIIIIIIIII
63
Generał

Na pewno ktoś się przejmie że nie będzie ray tracingu :D Ile % ludzi ma karty specjalnie żeby był ray? mniej niż 5 % ?

Mnie bardziej interesuje żeby ten wolf był dobry i ciekawy a nie że nie będzie ray tracingu.

23.07.2019 14:32
kaszanka9
3.1
kaszanka9
109
Bulbulator

Nie o to chodzi, to lekki blamaż, bo oni wolfa i control jako gry z RT dodają do zakupu kart RTX w promo, a teraz się okazuje, że wolf za 3 dni na premierę mieć nie będzie.

23.07.2019 14:40
3.2
konewko01
38
Monsignore Monokuma

Ale będzie miał później i nikt przez to nie umrze.

23.07.2019 14:49
mirko81
3.3
mirko81
63
Slow Gaming

5% już jako liczba to spora ilość. Kto ma RTX to warto poczekać. Możliwe że to będzie najszybciej chodząca gra z RT , o ile w praktyce potwierdzi się że lata z konkretnym RT w 60 fps na najsłabszej karcie RTX

23.07.2019 17:02
Pilav
3.4
Pilav
143
Generał

@mirko81
Jeżeli będzie najszybszą grą z RT to znaczy, że tego RT będzie tam bardzo mało i zrobi niewielką różnicę. Ilość RT można dawkować i to głównie od tej ilości zależy wydajność. Jeżeli jest to technologia prosto od Nvidii (a z newsa wynika, że to Nvidia odpowiada za implementację RT w tej grze) to nie ma znaczenia, że reszta silnika jest świetnie zoptymalizowana. Najlepszym przykładem jest Quake 2 RTX. Zwykły Quake 2 wyciąga jakieś 200fps na 10-cio letnim kompie, natomiast Quake 2 RTX dławi się nawet na RTX 2080 Ti, bo tyle tam wcisnęli tych promieni RT, że wymagania sprzętowe całej reszty gry przestały mieć jakiekolwiek znaczenie.

23.07.2019 17:02
A.l.e.X
4
odpowiedz
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

trochę szkoda że zawsze jest lekki poślizg ale potem wygląd gier z RT to całkowicie rekompensuje

23.07.2019 17:18
5
odpowiedz
popkornbielsko
19
Legionista

Jak to czytam to aż serce ściska. Jakie Mg,jakie Bethesda.....

23.07.2019 19:38
6
odpowiedz
zanonimizowany1173954
45
Senator

I tak będzie ok plus mega irytujący boss przy którym usunę tą grę ale mimo to zagram.

23.07.2019 20:36
rafq4
😢
7
odpowiedz
rafq4
162
Shadow in the darkness

A ja nadal czekam z nadziejami na Quake 5, który byłby kontynuacją wydarzeń z 4. Pierwszym Quake'iem w jakiego zagrałem jeszcze za dzieciaka, był 3 Arena. Potem, wiele lat później - Q4, teraz mam już prawie 30tkę na karku i czekam na Q5. Zdaje się, że w ciągu całego swojego życia zdążę zagrać jeszcze w 2 odsłony Quake'a, o ile te się w ogóle pojawią xD

24.07.2019 17:41
Sid67
8
odpowiedz
Sid67
225
Generał

z tego, co widzieliśmy do tej pory, efekt będzie zadowalający
ale entuzjazm ;) "zadowalający" takie 3+

24.07.2019 22:12
SpoconaZofia
9
odpowiedz
1 odpowiedź
SpoconaZofia
80
Legend

Artykuł jest napisany z błędem. Premiera na PC odbędzie się 25 lipca o godzinie 18 czasu polskiego https://twitter.com/wolfenstein/status/1153396663869984769 na konsole 26 normalnie.

24.07.2019 23:42
mirko81
24.07.2019 22:24
Ziomaletto1
10
odpowiedz
Ziomaletto1
44
Konsul

O jeny, nie będzie graficznego ficzera, na którego pozwolić sobie promil growej społeczności, a który i tak niewiele zmienia. O jak mi kutwa przykro...

Pozostaje czekać na kolejne rewelacje o DOOM Eternal. Może ogłoszą, że nowa część w końcu otrzyma godny multiplayer - Battlemode niby zapowiada się spoko, ale znając życie szybko się znudzi.

Wiadomość Wolfenstein Youngblood bez ray tracingu na premierę i szczegóły QuakeConu 2019 - wieści