Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Technologie Nintendo komentuje sprawę wadliwych kontrolerów Joy-Con

23.07.2019 12:18
ddawdad
1
ddawdad
63
Przegryw

Podobno wystarczy je rozkręcić a po chwili ponownie złożyć i będzie ok, w razie potrzeby powtórzyć i tyle.

post wyedytowany przez ddawdad 2019-07-23 12:18:25
23.07.2019 12:24
squaresofter
2
6
odpowiedz
5 odpowiedzi
squaresofter
58
W co gracie w weekend?

gameplay.pl

Niezawodność konsol Nintendo to mit. Wystarczy przypomnieć chociażby pękające zawiasy w NDSach lub 3DSy rysujące ekran przy zamykaniu. Tyle się naczytałem o tym, że sprzęty Ninny się nie psują, tymczasem firma z Kioto chowa w tej sytuacji głowę w piasek jak Microsoft, który udawał kiedyś, że pierwsze modele X360 nie łapią RRoDów na potęgę. To jest ewidentna wada konstrukcyjna sprzętu i spotkałem się z wieloma opiniami, że wymiana wadliwych joy-conów nic nie daje i usterka się powtarza.

post wyedytowany przez squaresofter 2019-07-23 12:26:36
23.07.2019 12:35
JohnDoe666
2.1
3
JohnDoe666
55
Legend

jak Microsoft, który udawał kiedyś, że pierwsze modele X360 nie łapią RRoDów na potęgę
Pamiętam, spekulowano że w szczytowym momencie nawet 60% Xboxów wprowadzanych na rynek padało. Jednak coby nie mówić to M$ twardo wymieniał te sprzęty na nowe i przedłużał gwarancje wszystkim których to spotkało. Natomias te 90 dniowe gwarancje Nintendo to jest parodia jakaś.

23.07.2019 14:36
kaszanka9
2.2
1
kaszanka9
109
Bulbulator

Dokładnie, N jest znacznie gorsze niż m$, m$ przynajmniej bez skrzywienia wymieniał całe konsole, po latach się przyznali, że było ich naprawdę sporo.
Jedynce co ma N to stare udane gry i sentyment, a tak to sprzedają nieprzemyślany psujący się szrot z tandetnego plastiku drożej niż świetne i dużo lepsze pady sony czy m$.

23.07.2019 16:00
Neziru
2.3
Neziru
11
Legionista

Ojj widzę że o żółtym problemie PS'a z konsolami to się zapomniało ??

23.07.2019 17:19
WolfDale
😉
2.4
WolfDale
74
Sztuczny Wytwór Forumowy

Żółty problem PlayStation to była namiastka to co spotykało Xboxa. Tak do kompletu warto jeszcze dorzucić problemy z laserami w PS2 w pewnym okresie i fatalne wykonanie pierwszych GBA SP, gdzie pokrywa była tak cienka po prostu pękała.

24.07.2019 10:14
X3ntic
2.5
X3ntic
24
Konsul

Niezawodność sprzętu elektronicznego to mit.*

23.07.2019 12:54
STALKER__PL__
😒
3
odpowiedz
6 odpowiedzi
STALKER__PL__
35
Pretorianin

Mój siostrzeniec to ma, ale już po gwarancji :(

23.07.2019 13:57
😃
3.1
1
Mazarian
57
Konsul

Jeżeli towar został zakupiony na terenie Polski to można jeszcze skorzystać z 2-etniej rękojmi.

23.07.2019 14:08
3.2
djgromo
100
Pretorianin

Jak kiedyś kupowałem pada do xboxa w x-komie to specjalnie zapytałem jak sprawa wygląda z gwarancją bo podobno Microsoft daje 90 dni. Gościu poklikał w swoim komputerze i mówi, że nie, u nas jest normalnie 2 lata.

23.07.2019 14:21
3.3
1
Mazarian
57
Konsul

Pamiętaj proszę że gwarancja i rękojmia to dwie różne rzeczy i można z nich korzystać niezależnie. Polskie prawo daje ci 2-letnią rękojmię niezależną od gwarancji producenckiej. Można samemu wybrać czy korzystamy z rękojmi czy gwarancji i sprzedawca nie może nam, tego narzucić.

23.07.2019 14:37
kaszanka9
3.4
kaszanka9
109
Bulbulator

Gdzie w 99% korzystniejsza jest zazwyczaj rękojmia.

23.07.2019 15:56
topyrz
3.5
topyrz
77
O_O

Rękojmia, reklamacja - jak walczyć o swoje?
https://pclab.pl/art80182.html

24.07.2019 02:41
STALKER__PL__
😢
3.6
STALKER__PL__
35
Pretorianin

Sprzęt kupiony w UK

23.07.2019 16:52
Zdzichsiu
4
odpowiedz
Zdzichsiu
134
Ziemniak

A niech w nich uderzy ten pozew zbiorowy. Poważny problem, a oni olewają swoich klientów, udzielając odpowiedzi (pewnie pisanej przez bota) w stylu "proszę skontaktować się z supportem".

23.07.2019 19:32
5
odpowiedz
1 odpowiedź
A_wildwolf_A
214
Senator

pozew nic nie da, zbojkotowanie produktów nintendo już tak, bo słupki w firmie im się przestaną zgadzać

24.07.2019 10:47
SlugaRunEron
😂
5.1
SlugaRunEron
27
Legionista

Co twoim zdaniem da bojkot? Ludzie już kupili switcha. Kasa JUŻ się im zgadza.

23.07.2019 20:24
kiera2003
6
odpowiedz
1 odpowiedź
kiera2003
102
Senator

Jak sięgnę pamiecią wstecz, to żadna premiera konsol nie odbyła się bez kontrowersji. Każde urządzenie miało jakieś wady produkcyjne.

Wszystko zależało od woli producentów w rozwiązaniu problemu. Dla mnie wzorcową postawą wykazywał się serwis Microsoftu. Zadzwoniłem na infolinię w sprawie wysłania pada do naprawy, poprosili mnie tylko adres i po tygodniu otrzymłem nowy pad, nawet nie chcieli zepsutego urządzenia.

Nigdy wcześniej nie spotkałem się z tak przyjaznym podejściem do klienta, bardzo doceniam takie zachowanie.

25.07.2019 08:16
JohnDoe666
6.1
JohnDoe666
55
Legend

Jak sięgnę pamiecią wstecz, to żadna premiera konsol nie odbyła się bez kontrowersji. Każde urządzenie miało jakieś wady produkcyjne.
Każde urządzenie ma tak że jakiś jego odsetek ma wady produkcyjne, tego się nie da uniknąć. Problem pojawia się kiedy problem dotyka znaczącej części sprzętu, rzędu 30% i więcej, ale takich faili było bardzo mało. I osobiście nie pamiętam jakichś wielkich problemów w obecnej generacji.

24.07.2019 07:55
Angemona
7
odpowiedz
Angemona
73
Generał

Na tą chwilę najlepszy serwis na MS. Akcesoria wymieniają od ręki, konsole z mojego doświadczenia odsyłają po około 2 tygodniach. Sony to bity miesiąc w serwisie jeśli chodzi o konsole, nie wiem jak z padami. Nintendo powinno zwyczajnie wymieniać uszkodzone kontrolery skoro za sprzęt i usługo życzą sobie tyle siana. Ciekawe jak będzie z wersją lite, jeśli problem się utrzyma to będzie kiepsko.

Technologie Nintendo komentuje sprawę wadliwych kontrolerów Joy-Con