Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Serie M&M, Wizardry oraz inne cRPGi - niekoniecznie w trybie FPP (cz.229)

03.07.2019 20:47
Adamus
1
Adamus
215
Gladiator
Image

Serie M&M, Wizardry oraz inne cRPGi - niekoniecznie w trybie FPP (cz.229)

Do 191 częsci tytuł wątku brzmiał: "Serie M&M, Wizardry i inne cRPG-i w trybie FPP"

Został on założony przez Adamusa jeszcze w lutym 2001 roku i jest jednym z dwóch najdłużej ciągniętych wątków w historii Gry-Online. Przewinęło sie w tym czasie przez niego sporo osób i zasób informacji o M&M VI w nim zawarty jest naprawdę imponujący. Okazało się jednak, że nie tylko o tej grze i tej serii uczestniczący w nim ludzie rozmawiają. Wszyscy jednak są miłośnikami cRPGów i to takich jak właśnie seria M&M, Wizardry, The Elder Scrolls, czy Demise. Jak zauważycie, wszystkie te gry zostały zrealizowane w starym dobrym trybie FPP, gdzie akcję śledzimy oczyma naszej drużyny. Niestety w ostanim czasie powstaje coraz mniej gier w trybie FPP :-(. Dlatego postanowiliśmy mocno rozszerzyć temat wątku i zapraszamy do dyskusji o nie tylko grach cRPG w trybie FPP, ale również o innych grach w które gramy.

Arx Fatalis
Patch 1.19:
http://www.filefront.com/14997487/arx1_18_to1_19patch.
spolszczenie :http://www.pobieralnia.pl/plik-3923-arx-fatalis-spolszczenie.html
poradnik: http://uk.faqs.ign.com/articles/491/491140p1.html

M&M 4 i 5
Wszystko o tych dwóch częściach kultowej serii:
http://www.thecomputershow.com/computershow/walkthroughs/mightandmagic4cloudswalk.htm
http://www.thecomputershow.com/computershow/walkthroughs/mightandmagic5darksidewalk.htm

M&M 6
Najlepsze kompendium wiedzy o M&M6 w języku polskim - strona Bodzia:
http://mm6.probit.pl
Dla wolących posługiwać się językiem angielskim:
http://www.the-spoiler.com/RPG/New.World.Computing/might.and.magic6.3/mm6.htm
Super patch do M&M 6 wykonany przez nieocenionego _Mok_'a:
http://www.mediafire.com/download/dxercio2dvj7s12/mm6_eng_patch.7z
Spolszczenie wersja beta:
http://files.acidcave.net/mm6pl.zip

M&M 7
Kompendium wiedzy po polsku:
http://katane.webpark.pl/
Dla wolących posługiwać się językiem angielskim:
http://www.the-spoiler.com/RPG/New.World.Computing/might.and.magic7.2/MM7.HTM
Świetne patche do M&M7 przygotowane przez _Mok_'a:
wersja angielska: http://www.mediafire.com/download/mhtsios8azpirwz/mm7_eng_xp_Mok_.7z
wersja polska (CD Projekt - extra klasyka): http://www.mediafire.com/download/37ix261d1dtjgac/mm7_pl_xp_Mok_.7z
wersja polska nowy beta patch (CD Projekt - extra klasyka): http://www.mediafire.com/download/pu11a9gobj95u6i/MM7PL_125_beta_Mok_.7z

M&M 8
Kolejne niezbędne patche _Mok_'a do M&M8:
wersja angielska: http://www.mediafire.com/download/lc4qopso4lt934s/mm8_eng_xp_Mok_.7z
wersja polska (CD Projekt - extra klasyka): http://www.mediafire.com/download/7900svlys1m72do/mm8_pl_xp_Mok_.7z
wersja polska nowy beta patch (CD Projekt - extra klasyka): http://www.mediafire.com/download/sy48lyb07i48180/mm8pl_testpatch_Mok_.rar

Wizardry 7
Świetna strona z podpowiedziami:
http://www.the-spoiler.com/RPG/Sir-Tech/Wizardry.7.html
Patch do W7 Gold zrobiony przez nieocenionego _Mok_'a:
http://www.mediafire.com/download/sb52g2h8c1ejsa6/wizgold_txtfix.ra

Wizardry 8
Najlepsza bodaj strona w języku angielskim:
http://www.flamestryke.com/wizardry8/flamestrykes_w8.html
Polska strona podana przez Reksia:
http://reddig.republika.pl/

Strona z poradnikami dla wszystkich części Wizardry:
http://www.tk421.net/wizardry/

Demise
Strona polecana przez Wreaker'a:
http://www.decklinsdemise.com/news.php

Wizards & Warriors
Niezbędny beta - patch _Mok_'a:
http://www.mediafire.com/download/a6f21dcl7alep5e/WW11beta.7z

Dragon Quest, Dragon Quest II, Final Fantasy I, Menzoberranzan, Ultima I, II, III IV
http://gryannelotte.blogspot.com/

Poprzedni wątek:
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14889086&N=1

03.07.2019 22:11
Blackthorn
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
Blackthorn
115
Senator

To ja odpowiem na pytanie z poprzedniego wątku.
Iselor (Łódź) - Jeśli szukasz czegoś na podobieństwo Ultimy Online to masz w zasadzie kilka opcji. Pierwsza to oczywiście Ultima VII (jest mod poprawiający grafikę o nazwie Exult), bo to gra cRPG oferująca chyba największą interakcję ze światem w historii gier. Druga opcja i dużo uboższa to oczywiście Shroud of the Avatar: Forsaken Virtues, ale gra ma bardzo mieszane opinie co też nie zmienia faktu, że jest następcą Ultimy Online (i zawiera tryb singleplayer). No i od siebie dodam grę, która może nie jest bezpośrednio związana z serią Ultima (a tym bardziej z Online), ale jest grą bardzo rozbudowaną, nastawioną na singla i w grze robisz w zasadzie co chcesz i jest nie wiele rzeczy, które cię ograniczają - Kenshi. Zwłaszcza z modami.

W tej grze możesz stać się kim chcesz (nawet możesz być sklepikarzem i barmanem, nie mówiąc już o baronem), możesz zakładać własne miasta od podstaw, być zwykłym złodziejaszkiem, łowcą niewolników, niewolnikiem czy podróżnikiem. Nie jest to gra pozbawiona wad, ale oferuje coś czego próżno szukać u konkurencji.
A i ostrzegam - GRA MA BARDZO WYSOKI PRÓG WEJŚCIA I PIERWSZE GODZINY TO W ZASADZIE CZYSTY GRIND I UNIKANIE WALK, ZWŁASZCZA Z POTWORAMI.

post wyedytowany przez Blackthorn 2019-07-03 22:14:21
04.07.2019 07:05
Iselor (Łódź)
2.1
Iselor (Łódź)
115
Senator

Czyli kupno dziś oryginalnej Ultimy Online jest bez sensu ? Ultimę VII mam ale jeszcze nie zdążyłem ruszyć (co ciekawe, grałem trochę w...Pagan: Ultima VIII)

04.07.2019 19:06
Blackthorn
2.2
Blackthorn
115
Senator

Na temat Ultimy Online to ci nic nie powiem, bo gry mmo mnie kompletnie nie interesują. Ultima VII jest najbardziej rozbudowaną grą z serii (na niej wzorowana była właśnie ultima online) i pojawił się do niej mod HD o nazwie Exult.
http://exult.sourceforge.net/

Ogólnie jak będę miał więcej czasu to powrzucam linki do modów/remake'ów i remasterów klasyków i można by wzmiankę o tym napisać w 1 poście.

04.07.2019 20:07
meelosh
3
1
odpowiedz
1 odpowiedź
meelosh
60
Schattenjäger

Apropos modów i 1 posta to przydałoby się dodać Arx Libertatis pod Arx Fatalis, bo to w sumie od dawna już "definitywna" wersja tej gry.

https://arx-libertatis.org/

09.07.2019 15:41
SpecShadow
3.1
SpecShadow
69
Silence of the LAMs

Racja, dzisiaj bez tego ani rusz.

Ja też dorzucę coś jeszcze do pierwszego posta - automappery

Wizardry VI - Bane of the Cosmic Forge
https://www.moddb.com/mods/wizardry-6-automap-mod
oraz
Wizardry VII - Crusaders of Dark Savant
https://www.moddb.com/mods/wizardry-7-automap-mod
grałem, dla mnie niezbędniki

skoro o Arx Fatalis mowa - niedługo ma wyjść jakiś większy mod
https://www.moddb.com/mods/arx-insanity-mod
To dobra wiadomość, po porzuceniu prac nad End of the Sun jest jakaś nadzieja na coś nowego dla tej gry

post wyedytowany przez SpecShadow 2019-07-09 15:41:28
05.07.2019 08:54
Silvaren
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Silvaren
16
Centurion

W nawiązaniu do tamtej dyskusji o Kickstarterze. Czy te tytuły wyszłyby tak dobre bez KS? Prawda jest taka, że w ogóle nie ujrzałyby światła dziennego.

Nawet jeśli studia często dorzucają z własnej kieszeni spore kwoty so zebranych funduszy, bez zbiórki nie byłoby Pillarsów, DoS, Shadowrunów o reszty. Raz, że developerzy nie mieli hajsu na inwestycję (Obsidian np. zwolnił sporo ludzi i był na skraji bankructwa w 2012), dwa - KS pokazuje, czy produkcje ktoś kupi, dobry wyznacznik zainteresowania.

Tu przeszkadza nieco mentalność. KS to inwestycja, która wiąże się z ryzykiem. To wkład własny w produkcję, którą za ten wkład otrzymamy. Traktowanie tego jako zwykły preorder to błąd. Preorder to kupno gry przed premierą. KS to przy tym coś w stylu kupna zwiększenia szansy na realizację pomysłu.

No i KS to społeczność. Dialog między developerem i odbiorcą. Niby bez wydawcy jest wolność twórcza, ale inwestorzy - wspierający projekt finansowo - są głosem wpływającym na kształt końcowego produktu. Ilu ludzi, tyle gustów i sugestii zmian. Stąd głosy niezadowolenia z efektu końcowego, które często dzielą odbiorców produktu na tych, którym przypasował i tych, których zawiódł. Niektóre kwestie rozstrzygane przez backerów są "duże", np. system walki w Tides of Numenera. Było głosowanie tury vs RTwP i wynik był z nieznaczną przewagą dla tur, co sprawiło, że prawie połowa darczyńców była rozczarowana tym obrotem spraw.

05.07.2019 20:30
Blackthorn
4.1
Blackthorn
115
Senator

Ufundowane gry też potrafią nie wychodzić...

08.07.2019 00:10
drenz
5
odpowiedz
drenz
61
Le réveil du lion
Wideo

Nawiązując co nieco do Kickstartera to Dungeons Of Aledorn (a raczej już samo Aledorn), czyli cRPG, w którym eksplorujemy w widoku FPP a walczymy w izometrycznym na pewno zaliczy solidne opóźnienie z racji, że odchodzą ze studia Team21 dwaj współtwórcy. O ile w ogóle wyjdzie https://www.kickstarter.com/projects/1153206899/dungeons-of-aledorn-old-school-hardcore-rpg/posts/2462679

Z ostatnich zakupów na Steam zaopatrzyłem się między innymi w The 7th Circle. Twórca z kolei zapowiedział już kolejną swoją grę crpg FPP Inferno - Beyond the 7th Circle, która pod względem mechaniki jak i graficznie nie różni się od wcześniejszej produkcji, choć usunięto perma-death. https://www.youtube.com/watch?v=O9egCQRMVeo

post wyedytowany przez drenz 2019-07-08 00:10:59
12.07.2019 13:18
drenz
6
odpowiedz
drenz
61
Le réveil du lion

27 sierpnia premiera wersji reżyserskiej Bards Tale IV.

12.07.2019 14:29
SpecShadow
7
odpowiedz
SpecShadow
69
Silence of the LAMs
Image

Premiera Underrail - Expeditions coraz bliżej a twórcy podzielili się nową funkcją, długo wyczekiwaną od czasu wersji alpha - przyśpieszenia gry poza walką.
Przynajmniej nie trzeba już używać CheatEngine do tego :]

post wyedytowany przez SpecShadow 2019-07-12 14:29:33
12.07.2019 16:08
Silvaren
8
odpowiedz
Silvaren
16
Centurion
Wideo

Prawie 1,5h gameplay'u z Encased:
https://youtu.be/54bte2SOkcY

16.07.2019 22:52
drenz
9
odpowiedz
12 odpowiedzi
drenz
61
Le réveil du lion

Ogrywacie coś panowie? Ja skończyłem główny wątek w Mutant Year Zero: Road to Eden, który jakieś tam elementy rpg ma. Gra dobra, ale bez szału. Teraz z kolei rozpocząłem przygodę z Dungeon Of Dragon Knight, które niedawno miało premierę i póki co jest przyzwoicie, choć design potworów nie zachwyca.

16.07.2019 23:02
Iselor (Łódź)
9.1
Iselor (Łódź)
115
Senator

Cały czas gram w Divinity: Original Sin II, ale w ciągu ostatnich 2 tygodni miałem taki kocioł w życiu (nic strasznego, po prostu byłem zajęty) że prawie nic nie grałem, ale już wróciło do normy.

16.07.2019 23:10
twostupiddogs
9.2
twostupiddogs
189
Legend

Ja mam na tapecie POE2. Z tym, że podobnie jak przedmówca od 2 tygodni mam przerwę, która jeszcze trochę potrwa.

17.07.2019 13:09
SpecShadow
9.3
SpecShadow
69
Silence of the LAMs

Z RPGów nic, nadal czekam na dodatek do Underrail.
Jedynie action RPGi - przebrnąłem przez Grim Dawn z dodatkami jak błyskawica, wróciłem do testów buildów w Path of Exile.
Na RPGi obecnie nie mam i tak ochoty....

17.07.2019 15:58
9.4
verify
151
Generał

A ja sobie pykam w Spellforce 3. Fajna gierka, gra sie calkiem przyjemnie. I graficznie prezentuje sie okazale.

17.07.2019 17:00
Blackthorn
👍
9.5
Blackthorn
115
Senator

A ja w Kenshi gram sobie. Może graficznie jest przestarzała, ale za to bardzo rozbudowana. Już mam 4 postacie z czego dwójka to uwolnieni przeze mnie niewolnicy, którzy postanowili się przyłączyć. Jeden zajmuje się dla mnie prowadzeniem sklepiku i opracowaniem nowych technologii, a drugi wytwarza broń. Główną postacią (Scorchlander) biegam sobie od miasta do miasta szukając metody zarobku i okazji by dostać w pier... wyexpić toughnessa, dodge'a i weapon def, a 1 postać to taka dziewczynka na posyłki/pracownica fizyczna (Greenlander).

post wyedytowany przez Blackthorn 2019-07-17 17:10:43
17.07.2019 17:51
Silvaren
9.6
Silvaren
16
Centurion

Ja ostatnio zrobiłem sobie przerwę na nadrobienie książek, których nie tknąłem od zakupu. Wciągam do tego drugi sezon Dark, ale to powinienem wkrótce mieć odhaczone. Z grami jestem w końcówce Sword Coast Legends - te z kolei w międzyczasie odpuściłem i przeszedłem Icewind Dale EE z dodatkami, szykując drużynę "na później" pod Heart of Fury. To w sumie dziwne, że granie w SCL zrobiło hype na powrót do Icewinda. Planuję w najbliższy weekend skończyć SCL, może uda się rozegrać ten krótki dodatek Rage of Demons z Drizztem (ponoć w jedne wieczór da się ograć). A potem w planach Divinity: Original Sin 2 i Pathfinder Kingmaker. Chociaż jak znam siebie, to pewnie na urlopie wcisnę przed kolejkę trylogię Mass Effect, którą wałkowałem już dziesiątki razy, ale w zeszłym roku do niej nie wróciłem i teraz czuję głód. Przygody Sheparda nigdy mi się nie znudzą. W każdym razie grafik napięty do jesieni, a teraz wciągnąłbym chętnie Curse of the Azure Bonds, ale nie lubię grać w kilka tytułów na raz, bo zwykle jak już z jakiegoś przeskoczę na inny, to nie chce mi się potem wracać - przykład ze Sword Coast Legends.

Ogólnie brakuje mi czasu, bo albo czytam albo dłubię nad tekstem o Pool of Radiance i materiałem video ze Star Wars Knights of the Old Republic. Cały czas mam wrażenie, że marnuję sobie życie, ale później trafiam gdzieś w sieci na komentarz, że ktoś to jednak śledzi i sobie ceni...

17.07.2019 23:23
Miniu
9.7
Miniu
186
Senator

Z crpg mecze ciagle pierwsze Pillars w nadziei ze choc zdarze ruszyc 2 zanim trafi do bundla (potem wypadalo by ruszyc Pathindera z tego samego powodu i Divinity Original Sin 2). Z staroci nadrabiam Kult Heretic Kingdoms.

18.07.2019 01:53
drenz
9.8
drenz
61
Le réveil du lion

Ja w tym roku na pewno nie ogram tylu gier, co w poprzednich latach, gdy ogrywałem niewiele ponad 70 tytułów rocznie a w tym mam póki co ograne 34 (30 skończonych). Pewna część z tych gier to kilkugodzinne przygodówki a co do erpegów to w tym roku mam za sobą zaledwie 3 i zakładane 10-12 raczej nie będzie w moim zasięgu a plany były...
Tak jak Silvaren będę chciał nadrobić kilka czytadeł, bo nawet do biblioteki zwróciłem nieprzeczytaną literaturę, co mi się nie zdarzało. A chciałbym skończyć "Pamiętnik żołnierza Korteza czyli prawdziwa historia podboju Nowej Hiszpanii" i "Za horyzontem. Polaków latynoamerykańskie przygody" oraz nadrobić kolekcję Conana Barbarzyńcy ;)
Ile razy czytam o Kenshi, tak mam ochotę to sprawdzić, bo ponoć daje graczowi ogromną swobodę i z czasem można wsiąknąć w świat a to raczej chciałbym sobie zostawić na przyszły rok.
A na Spellforce III czekam w monthly :)

18.07.2019 03:47
Blackthorn
9.9
Blackthorn
115
Senator

Ile razy czytam o Kenshi, tak mam ochotę to sprawdzić, bo ponoć daje graczowi ogromną swobodę i z czasem można wsiąknąć w świat a to raczej chciałbym sobie zostawić na przyszły rok.

Kenshi to bardzo specyficzna i niepowtarzalna gra. Gra ma bardzo wysoki próg wejścia i przez pierwsze 10 godzin będziesz kompletnym zerem. Walka potrafi dać satysfakcję jak już twoja postać jest już nieco wytrenowana i jest w stanie samodzielnie poradzić sobie z grupą przeciwników rąbiąc ich i siekając aż kończyny będą sobie wesoło fruwać. Przede wszystkim nie jest to gra dla każdego. Nie posiada też jakiejkolwiek fabuły, ale jest wiele celów, które może sobie obrać gracz i zająć się nimi na wiele godzin. Gra ogólnie wyszła już z early access i nie będzie dostawać aktualizacji z nową zawartością a jedynie poprawą funkcjonalności. Studio pracuje już nad Prequelem - Kenshi 2.

18.07.2019 09:38
Darth Angel
9.10
Darth Angel
17
Centurion

Zrobiłem Dungeon Hack'a i podstawowy moduł z Forgotten Realms: Unlimited Adventures.
DH jest zwyczajnie słabe. Gra się w toto jak w Eye of the Beholder, ale na próżno szukać fajnych łąmigłówek czy jakichkolwiek wyzwań innych niż walka. Najpierw zacząłem grać na poziomie normal, co ustawia m.in. 18 lochów. Po przejściu pierwszych pięciu wiedziałem, że gra będzie wyglądała tak samo do końca, czyli nuda. Ciekawy byłem, czy na końcu jest coś innego, więc zacząłem od nowa na easy, wojownikiem, licząc na szybkie dojście do dziesiątego lochu (minimalna ilość jaką można ustawić). Poszło sprawnie, z wyjątkiem ostatniego. W każdym lochu generowane są dwa rodzaje przeciwników, mi przypadły jakieś skorpionowate i Living mock'i. Te drugie bydlaki zżerały broń do walki wręcz po trafieniu, dystansową nic im nie robiłem (lub miałem jej za mało aby ubić chociaż jednego). Skuteczna była tylko magia (grałem wojownikiem). Używałem wszystkie możliwe różdżki (najpierw taką teleportującą wroga za swoje plecy, dzięki czemu mogłem biec dalej, a jak skończyły się ładunki to typowe strzelające, i tak przedarłem się do bossa. I tutaj gra sprawiła mi niespodziankę. Nie szło mi z nim, bydlak miał większy zasięg niż ja, prawie zawsze trafiał, jego trzy trafienia ubijały mnie a ja trafiałem go raz na kilka prób, za 10-ciokrotnie mniej obrażeń niż on mnie. Ustawiłem się przed teleportem, dzięki czemu blokowałem jego przejście do mnie. Miałem wówczas 9 poziom wojownika. Usnąłem. Rano obudziłem się, gra dalej odpalona, nawet nie zastopowałem gry w żaden sposób, po prostu stałem przed tym teleportem, ale żaden inny wędrujący potwór mnie nie znalazł. A ja miałem 14 poziom. Nie wiedząc o co chodzi, zapisałem grzecznie stan gry, zostawiłem wszystko tak jak w nocy i poszedłem do roboty. Po 8 godzinach roboty i kilku kolejnych na skuwaniu kafli miałem 20 poziom. Bossa usiekłem już bez większych problemów. Na końcu nic godnego uwagi z wyjątkiem outra równie naiwnego jak intro nie było. Z ciekawości wczytałem save jak już miałem te 20 poziomów, w statystykach z zabitych przeciwników okazało się, że z reguły na każdym z lochów zabijałem kilkudziesięciu przeciwników konkretnego typu, a dwa typy miały liczby ~1250 i ~1350. Jedne to Living mocki, drugie zgaduję że skorpionowate. Chyba popełniały rytualne samobójstwa, za które dostawałem PeDeki. Bo tych pierwszych to zabiłem osobiście max. 5. Jakby ktoś pytał, nie, nie mam problemuz tym, że w ten sposób ukończyłem grę.

Jak pisałem, ukończyłem także Heirs of Skull Crag, czyli domyślny moduł do wspomnianego wyżej FR:UA. Generalnie formuła dobrze znanego Goldboxa. Nie jest to tylko prezentacja możliwości tworzenia własnych modułów. Sam HoSC nie jest dużo krótszy od CotAB czy SotSB. Niby można chodzić po całej dostępnej części mapy, ale nawet po przeczesaniu całej, dopiero po odebraniu kolejnego zlecenia, pojawia się nowa lokacja, z tym że nie wiadomo gdzie (niby Elminster wspomina raz ogólnie o kierunkach, ale dalej bez przeszukiwania krok po kroku mapy się nie obędzie). A, pojawiają się przelotnie niektórzy NPC z poprzednich serii Forgottenów, a także portrety postaci z trylogii Krynnu, chociaż nie przeszkadzało mi to, mając świadomość czym jest FRUA w założeniu. Generalnie grało mi się równie przyjemnie jak w poprzednie Goldboxy, nie przejadła mi się najwyraźniej ta formuła, zdecydowanie lepiej niż w DH (mimo dobrego wzorca z któego czerpał) czy ToEE (przy któym mimo nalepszych chęci przysypiałem).

Teraz planuję podejść do Betrayal at Krondor. Mam nadzieję tym razem pokonać go. Już odświeżyłem sobie historię z manuala odnośnie Riftwar saga oraz ogólnie mechanikę. Zobaczymy.

Przy okazji, ostatnio trafiłem do Media Markt, postanowiłem przejść się po dziale z grami, od lat już nie zaglądałem na nie. Bardziej z ciekawości, bo nie planuję nic kupować fizycznego. Rzucił mi się oczy Technomancer, na jednym regale za 15 zł, a na drugim, za plecami, za 23 zł (edycja Extra klasyki czy coś). Jakby kogoś interesowało. Osobiście wolę poczekać na jeszcze tańszą cyfrową. Chyba że warto? Nawet -75% z ceny Steamowej to dalej 30 zł.

18.07.2019 10:31
SpecShadow
9.11
SpecShadow
69
Silence of the LAMs

Osobiście wolę poczekać na jeszcze tańszą cyfrową
Tyle że taniej niż 15zł nie widziałem, i to nie na Steamie a na Bazarze łowcówgier, gdzie sprzedają grę z bundla.

18.07.2019 12:35
drenz
9.12
drenz
61
Le réveil du lion

Dokladnie. Za 15 zl jak najbardziej warto brać. 5-letnie Bound By Flame dopiero w tym roku dostało największą zniżkę - 16 zł. Sam Technomancer to gra przyzwoita, jest trochę backtrackingu, ale wystarczy nabrać jak najwięcej zadań w jednej miejscówce by nie latać z pojedynczymi po lokacjach.

18.07.2019 01:29
drenz
10
odpowiedz
drenz
61
Le réveil du lion

1 sierpnia będzie miała premiera turowej strategii crpg Forged of Blood. Gra będzie oferować kampanię na ok. 30-40 godzin, w której gracz pokieruje grupkami żołnierzy mając za zadanie przejęcie kontroli nad królestwem. Twórcy chwalą się przede wszystkim nieograniczonym ponoć system tworzenia zaklęć - gracz wybiera między energią termiczną (?), duchową i magiczną, potem zadanie zaklęcia, potem gracz wybiera spośród różnych ośmiu efektów, do których można dodać jeszcze 5 modyfikatorów z 24 różnych opcji. Brzmi ciekawie, oby nie było zbyt zagmatwane. Podobno ma też być 64 możliwe zakończenia. Więcej tutaj: https://store.steampowered.com/app/617640/Forged_of_Blood/
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=6Jr7ZCM8Y9E

Forum: Serie M&M, Wizardry oraz inne cRPGi - niekoniecznie w trybie FPP (cz.229)