Cyberpunk 2077 - gameplay z E3 zobaczymy na PAX West 2019
I znów gracze pominięci a dziennikarzom, którzy nie traktują cdpr sprawiedliwie pokazują gameplaye ;/
Teraz pokazali wybrańcom w swej łaskawości a za dwa miesiące reszcie plebsu?
Rozumiem, że podnieta nową grą CDP jest ogromna nawet przeogromna ale serio nie musicie o tym pisać co trzeci news.
Wiecie co się stanie z balonikiem jak będzieci go tak bardzo dmuchać na rok przed premierą?
HAHA PENKA MU TYŁEG :DDDDDDDD
Na Gamescomie będzie Lady Gaga, która wykona live jeden utwór z gry i zostanie ogłoszone oficjalnie, że i ona występuje w grze tak jak Keanu. Ma ona być jedną z przywódczyń ważnego fabularnie gangu wzorowanego na punkrockowcach/harleyowcach
Nie, to będzie Jacek Łaszczok, a nie jakaś tam Gaga
CDPR z rozmachem... Zapowiada sie gra dekady? Takie GTA przyszłości. Ciekawe jak sprawa z dubbingiem się ma.
Rozumiem ich decyzję. Zrobienie dema na taki ewent jak E3, Gamescom czy PAX to długie miesiące pracy. Odpowiednio dawkując tak przygotowany materiał zapewniają sobie uwagę mediów na każdym z nich. Zresztą zdaje się, że nie tylko CDPR postanowiło stosować taką taktykę i coraz częściej będziemy widzieć ten podział - CGI trailer, zajawka rozgrywki, opisy tej zza zamkniętych drzwi na E3, a cały jej bezpośredni zapis na Gamescomie. Imo mądre rozwiązanie.
Ja też rozumiem ich decyzję. Warto dodać, że twórcy na E3 mogli pokazać dziennikarzy więcej nieopublikowane materiały niż to, co już widzieliśmy na GryOnline za ich zgody. Część z nieopublikowane materiały mogą zawierać spoilery, które nie powinno zostać pokazane dla zwykli gracze zbyt wcześnie. Twórcy pokazują wybrane materiały zza zamkniętych drzwi, bo chcą poznać opinie eksperci i przy okazji zrobią lepsze reklamy.
dziewicą też można być raz w życiu (co prawda są metody naprawcze) tak samo zagrywka z E3 z tamtego roku i powtórka z tego to nie żaden przebłysk marketingu ... co za dużo to nie zdrowo / niestety CDP akurat ma słaby marketing (i miernego totalnie człowieka od komunikacji ze społecznością) szczególnie że ta konkretna gra jest adresowana do dorosłego odbiorcy a nie młodzieńców którzy mają swojego pryszczatego ulubieńca na youtube. Więc spokojnie zobaczycie jeszcze (jakbym chciał się mylić) podnieconych zapłaconych pryszczy z youtube którzy będą piać z zachwytu potem jeszcze trochę mniej plebsu ci co też im warto pokazać czyli dziennikarze lokalni, a na końcu demo zobaczy plebs / czytaj ci wszyscy którzy grę MUSZĄ kupić.
Nie wiem, jaka jest Twoja definicja marketingu, ale wg mnie to jest chyba najlepiej przeprowadzona akcja tego typu. To, że nie rzucają nowymi trailerami co tydzień i nie aktualizują Twittera każdego dnia, nie oznacza, że mają słaby marketing. Może inaczej - gdyby mieli słaby marketing to nie skupialiby na sobie uwagi całego świata.
cały świat graczy skupiony jest na nowej grze CDProjekt Red twórców serii Wiedźmin, wstaw teraz taki sam nędzny marketing dla gry innego najlepiej słabego studia i zaklinaj rzeczywistość że reakcja środowiska byłaby taka sama. Poza tym proponuje wrócić do pierwszego trailera zapowiedzi cyberpunka w 2013 roku i zobaczyć co znaczy jak dobra marka trafia do dobrego studia. CDP to firma która odrobiła najlepiej jak się da lekcje tworzenia gier: tworzymy i dostarczamy tylko najlepszy produkt. Wydali tylko 3 duże gry i każda była bardzo dobra, zakładasz a może twierdzić że inni zakładają że Cyberpunk będzie gniotem ? Każdy kto choć ma minimalne zainteresowanie grami jest w stanie ocenić czego może się spodziewać po danym deweloperze. Preoderów z grą nie sprzedało E3 ani też KR tylko CDProjekt.
Moja definicja marketingu to sprzedać słaby produkt dobrze dzięki marketingowi, za to sprzedaż świetnego produktu słabym marketingiem to żaden wyczyn.
A.l.e.X - a po czym bys poznal dobry marketing do dobrej gry? Fakty przemawiaja jednak za tym, ze o Cyberpunk jest najglosniej i najpozytywniej ze wszystkich gier E3. To swietny wynik takiego eventu,
Ehh, te banialuki alexa, tak mamy podstawiać grę innego studia, ale za to słabego do takiego marketingu, a niby po co, ale to nie jest słabe studio i doskonale wiedzą co robią, zupełnie inna półka i podejście, im chodzi o jak największy hype, mnie tam nie rusza ten ostatni trailer, wolałbym gameplay, ale jak widać w CAŁYM NECIE zrobił swoje i jeszcze Reeves to przypieczętował.
Niech zgadnę, ty też byś chciał gameplay, ale go nie dostaniesz, więc masz się za samozwańczego eksperta od marketingu, bo przecież gameplay musi być, taa, CDPR doskonale więc co robi, ty po prostu nie wiesz jak to działa, ale działa.
O Cyberpunku mówi się wszędzie na całym świecie, nawet w kręgach które nie interesują się grami, pre ordery biją rekordy na steamie, CDP zaprosił do współpracy obecnie najpopularniejszego aktora Hollywood który na dodatek gra postać w grze, chodzą plotki, że w projekt zaangażowana jest Lady Gaga ale ok, CDP ma fatalny marketing no bo Alex nie mógł zobaczyć gameplaya. Chłopie, wyjdź czasem ze swojej piwnicy, odetchnij, weź rozbieg i uderz w ścianę bo kompletnie już odlatujesz. To już jest kuriozum totalne.
LMFAO
a po czym bys poznal dobry marketing do dobrej gry?
Jak to po czym. Dobry marketing jest wtedy jak Alex dostaje gameplay.
Jak to po czym. Dobry marketing jest wtedy jak Alex dostaje gameplay.
Wyczuwam potencjal na meme
Jak sie czyta posty tego kolesia na temat ekonomii, marketingu, czy wlasciwie na jakikolwiek powazny temat (czyli nie o rejtrejsingu i graniu w gry po 16 godzin na dobe), to dochodzi sie do wniosku, ze ta swoja firme to chyba w czipsach znalazl.
Cainoor - CDP jest marką samą w sobie każda ich nowa gra która będzie nosiła cechy rozwinięcia kunsztu developerskiego o sprawdzony schemat z W3 to murowany sukces i głośne odezwanie się społeczności. Na wzór warto wskazać m.in. RDR2 gdzie R* praktycznie nie uczestniczy w żadnych większych imprezach i także praktycznie nie dostarcza żadnych materiałów przed premierą a jednak ich gry mają taki sam odzew z rynku. Może trochę przesadzam porównując CDP z R* ale wierzę że nie wiele im brakuje a jeśli już to po Cyberpunku skrócą dystans.
kaszanka9/Yarpen z Morii/Doniczkapl - myślę że doskonale znacie odpowiedź na swoje pytanie co...., co nie znaczy że uważam to za dobry marketing. Targetem tej gry są dorośli odbiorcy a dorośli odbiorcy jak zawsze chcą być tak traktowani. Akurat mi osobiście jest na rękę jak akcje firmy są w wahadle.
Garruk_Wildspeaker - widzisz kochany świat to piramida nie oczekuje się od kolejnych rzędów aby rozumieli, pewne jest natomiast to że słowo "koleś" nie używa nikt kto ma nawet najmniejsze aspiracje aby jedne rząd przeskoczyć ;)
Nie wiem czy ktoś to jeszcze przeczyta, ale bardzo mi sie spodobała taka definicja marketingu: "Dobrze rozumiany marketing to nie zestaw trików i działań doraźnych, lecz przemyślana strategia i wynikająca z niej taktyka działania, dostosowane do docelowych odbiorców, oparte na wiedzy i badaniach, osadzone mocno w realiach rynkowych" i myślę, że tutaj CDR wpisuje sie idealnie.
Nie można pokazać wszystkiego na raz. Keanu na E3 wystarczyć powinien na kilka miesięcy. Akurat na PAX West które odbędzie się pod koniec sierpnia pokazanie gameplaya będzie idealne. Do kwietnia jeszcze sporo czasu, a CDPR na pewno ma coś jeszcze w rękawie. Jestem spokojny, na razie umiejętnie dawkują informacje i robią świetny PR jak nikt inny obecnie.
Jestem ciekawy kto będzie dubbingował Keanu w Polskiej wersji językowej.
Boberek albo Kopczyński aczkolwiek mam nadzieję że nie zrobią z niego klona jaskra mimo że też poeta muzyk ;)
Kto w to bedzie gral z dubbingiem jak to wogole nie bedzie do tego pasowac ?
W sumie 10 miechow do premiery a my nie mamy zadnych probek dostepnych po polsku.
Żadnych napisów to głupota. Akcja pościg za samochodami i zamiast się skupić na jeździe to czyta się napisy. Mam nadzieję że dubbing będzie pełen nawet z głosami przechodniów, a nie tylko głównych misji.
Jak ktoś jest analfabetą to może, po za tym ja mam to gdzieś, bo znam idealnie angielski, dubbing jest zbezczeszczeniem oryginalnych głosów aktorów, szczególnie takich, których się zna. Tragicznie niepasujący dubbing niszczy jakąkolwiek radość z rozgrywki.
Skoro jest dubbing angielski, niemiecki, francuski to dlaczego ma nie być polskiego ?
Zapewne do kwietnia wypuszczą jeszcze kilka gameplayów.
Szkoda że jeszcze 10 miesięcy toż to od groma czasu.
Może dodadzą nowe miasto bo to na zdjęciach jest małe.
Jedni się spinają, drudzy bronią... a jakiś chłopak z marketingu CDP drapie się po jajkach i myśli "Mission accomplished".
Nie słyszałem polskiej wersji, ale wiem że będzie beznadziejna choć i tak się nigdy tego nie dowiem bo nie sprawdzę. Ale się już wypowiem, aby wszyscy zobaczyli jaki jestem super bo gardzę polskim dubbingiem!
Normalnie bym się zgodził, ale w wypadku dubbingu to można założyć że to będzie gówno, oprócz Wiesława i bajek to nasz dubbing jest megamiernyniewierny.
Widzę że te E3 to jest jak niechciany brat bliźniak, największe targi dla GRACZY a każdy pokazuje pełne gameplaye i ujawnia masę informacji na prywatnych pokazach dla pismaków.
A potem dają to publicznie na swoich imprezach albo jakimś gamescomie 2 miechy później... co to ma być?
Już powinni skończyć z tym E3 bo nie tylko wycieki psują robotę ale też takie słabe zagrywki.
Może dlatego, że E3 to impreza przede wszystkim dla dziennikarzy, ponieważ tylko oni mają wstęp na te targi, w przeciwieństwie do Gamescomu które są imprezą otwartą dla zwiedzających.
Z wikipedii (kilka sekund wpisania E3 w google i kliknięcia w link):
"The Electronic Entertainment Expo, commonly referred to as E3, is a premier trade event for the video game industry.[2] Presented and organized by the Entertainment Software Association (ESA), it is used by many developers, publishers, hardware and accessory manufacturers to introduce and advertise upcoming games and game-related merchandise to retailers and members of the press. E3 events formally includes an exhibition floor for developers, publishers, and manufacturers to showcase titles and products to be sold in the upcoming year. Before and during the event, publishers and hardware manufacturers usually hold press conferences to announce new games and products of theirs.
E3 is considered to be the largest gaming expo of the year. E3 was formerly an industry-only event;[3] individuals who wished to attend were required by the ESA to verify a professional connection to the video-game industry. With the rise of streaming media, several of the press conferences were broadcast to the public to increase their visibility. In 2017, E3 became open to the public for the first time, issuing 15,000 general admittance passes for those who wanted to attend."
Wybacz, ale nie znam tych języków :)
Tutaj zawsze można sobie łatwo przetłumaczyć z języka na język cokolwiek, sam z tego często korzystam: https://translate.google.com
Dzień bez Cyberpunka, to dzień...
Dzień bez narzekania na/drwienia z dnia gdzie jest cokolwiek związanego z CDProjekt Red to dzień...
@ReznoR666 -> +1
Fakt. Zapomniałem że CeDe Projekt jest pod ochroną. W następną niedzielę dam na tacę czy coś takiego.
Każdy ma prawo mieć swoje zdanie o czymkolwiek. Problem robi się dopiero, jeśli ktoś zaczyna mieć obsesję na jakimś punkcie i zatraca logikę :)
Wiadomości i wzmianki na temat gry Cyberpunk pojawiają się prawie codziennie. Czy to obsesja, czy zwykła kampania reklamowa?
A to, że będzie polski dubbing, to znaczy że nie będzie zmiany języka ? :D. Ludzie już przestańcie się czepiać
30.05.2019 mówiłem że nie zobaczymy gameplaya na tegorocznym E3 :D
A.l.e.X
„Cainoor - CDP jest marką samą w sobie każda ich nowa gra która będzie nosiła cechy rozwinięcia kunsztu developerskiego o sprawdzony schemat z W3 to murowany sukces i głośne odezwanie się społeczności. ”
- co nie zmienia faktu, ze marketingowo ten event to byl strzal w 10 ::