Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Doom Eternal – data premiery, edycja kolekcjonerska i nowy gameplay

10.06.2019 06:20
Hoszin
1
3
Hoszin
2
Junior

Jakie to miodne, zastanawiałem się czy nie kupić tego dooma ale teraz widzę że to takie must have.

10.06.2019 06:35
Rewo
😂
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
Rewo
126
Generał

Story trailer do Dooma? :D

10.06.2019 07:59
Hellmaker
😁
2.1
Hellmaker
258
Legend

I tak lepsze love story niż Zmierzch :D

10.06.2019 09:05
Ziomaletto1
2.2
Ziomaletto1
44
Konsul

Story trailer, w którym przez 80% czasu widzimy gameplay.

W sumie nie oczekiwałem od tego zwiastuna nic więcej.

10.06.2019 08:05
😃
3
odpowiedz
rniczypo
128
Starchaser

Będę grał w grę! :-):-)

10.06.2019 08:14
pieterkov
👎
4
odpowiedz
4 odpowiedzi
pieterkov
143
Senator

Mi tam większej dynamiki nie trzeba. Doom i tak był dla mnie nudny i trudny zarazem.

Nudny bo przez większość czasu nic się nie działo - spacer od areny walki do areny walki.

Trudny, bo kiedy już przychodziło do walki to nagle spadało na mnie 30 przeciwników na raz, a ja nie widziałem gdzie leżą apteczki i amunicja więc biegałem jak głupi w kółko.

Jeżeli dobrze rozumiem to teraz ma być ich jeszcze więcej, przy zachowaniu tego samego nieczytelnego (o przepraszam, "klasycznego") gameplayu.

post wyedytowany przez pieterkov 2019-06-10 08:15:50
10.06.2019 09:08
Ziomaletto1
4.1
Ziomaletto1
44
Konsul

Zdrowie zbierasz wykonując Glory Kill, ammo zbierasz od zabitych demonów, jak spadnie do zera, albo rozcinając demony przy pomocy piły. Nawet sama gra to wyjaśnia, więc nie chrzań farmazonów o nieczytelnym gameplay'u.

post wyedytowany przez Ziomaletto1 2019-06-10 09:08:17
10.06.2019 13:07
Kussi
4.2
Kussi
35
Chorąży

Ziomaletto1@
Po jego komentarzu wnioskować można, że wogóle nie grał w Doom'a, no... chyba że przechodził na Youtub'ie.

11.06.2019 07:19
Ziomaletto1
4.3
Ziomaletto1
44
Konsul

@Kussi - nie zdziwiłbym się, gdyby faktycznie tak było.

12.06.2019 13:18
pieterkov
4.4
pieterkov
143
Senator

Oczekiwałem nagonki i ją dostałem.
Ja to wszystko wiem drogi golowiczu. Ale ja chcę sobie postrzelać i poskakać, a nie co chwilę zastanawiać się jak wydoić przeciwnika. Chcę mu odstrzelić łeb jednym strzałem z rakietnicy albo połową magazynka z automatu, a nie drenować 90% jego HP słabymi broniami tylko po to, żeby potem wykończyć go piłą dla amunicji (bo samą piłą grać się nie da).
Chcę grać tak jak ja chcę, taką bronią jaką chcę i w taki sposób jak chcę. A nie być ograniczany debilnymi mechanikami i zmuszany do oglądania tych samych, nudnych, powtarzalnych i czasochłonnych finiszerów setki razy tylko po to, żeby przeżyć.

To, że gra "coś wyjaśnia" i oferuje jakąś funkcję, nie znaczy, że muszę z niej korzystać 24/7.

post wyedytowany przez pieterkov 2019-06-12 13:20:31
10.06.2019 08:21
IIIIIIIIIIIIII
😍
5
2
odpowiedz
IIIIIIIIIIIIII
63
Generał

Gameplay miazga. Strzelanie i dobijanie po prostu miodzio :D Tą grę biorę na premierę.

Jak teraz mam patrzeć na dooma z 2016 to tak na prawdę to co było na marsie to teraz tam będzie grubo dopiero :)

Ps. Multiplayera nie ma i od razu widać że skupienie było tylko na singla więc gra będzie dużo lepsza niż w 2016.

post wyedytowany przez IIIIIIIIIIIIII 2019-06-10 08:22:37
10.06.2019 08:51
giovannipaolo
😍
6
1
odpowiedz
giovannipaolo
55
Centurion

TAK TAK TAK
jestem kupiony i byłem już jak tylko zapowiedzieli Doom Eternal
teraz tylko mnie utwierdzili, że chcę to mieć

10.06.2019 09:09
7
1
odpowiedz
siera97
53
Senator

Czy dobrze zauważyłem ze można rozczłonkowywać przeciwników? Temu skorpionowi zdaje się odstrzelił żądło, jeśli tak to na pewno doda to smaku do wymian ognia. No i poruszanie się jest ze dwa razy bardziej dynamiczne, nie tylko dzięki hakowi w strzelbie, ale także dzięki dodatkowym elementom otoczenia, dla mnie super.

10.06.2019 09:35
mirko81
8
odpowiedz
mirko81
63
Slow Gaming

Warto przy okazji posłuchać sobie audio z poprzednika

https://m.youtube.com/user/GameAudioAustralia/videos

10.06.2019 09:51
😂
9
odpowiedz
1 odpowiedź
joe1chip
43
Konsul

Ta sama nuda co poprzednio tylko lokacje ładniejsze.

10.06.2019 09:59
Persecuted
9.1
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

Z tego co zapowiadają, większość akcji ma się rozgrywać w rejonach "okołoziemskich". Początkowo zakładałem, że Marsa w ogóle w grze nie będzie, ale jak widać, przyjdzie nam też trochę poszaleć na czerwonej planecie. Strasznie miłe zaskoczenie, bo po zapowiedzi Eternal właśnie braku Marsa najbardziej było mi żal :).

post wyedytowany przez Persecuted 2019-06-10 10:00:10
10.06.2019 10:01
😈
10
odpowiedz
3 odpowiedzi
Cukiermen
16
Pretorianin

Hmm, to co pokazano na tegorocznym E3 trochę mnie rozdarło emocjonalnie. Z jednej strony to Doom więc komentować nie trzeba, z drugiej za dużo jest elementów wziętych z "platformówek Mario" (skocz tu, wciśnij to, strzel w to to się coś tam otworzy, latanie po poręczach) Jakoś tam mało Doomowo to wygląda. Pierwszy gameplay jaki pokazano zrobił na mnie zdecydowanie lepsze wrażenie.

10.06.2019 10:47
Kaczmarek35
10.1
Kaczmarek35
11
Senator

Ale chyba mocno nie będzie to się różnić od Doom z 2016 więc będzie ok.

post wyedytowany przez Kaczmarek35 2019-06-10 10:48:14
10.06.2019 11:17
ddawdad
10.2
1
ddawdad
63
Przegryw

Elementy platformowe były już w poprzedniej części, więc wielkiej zmiany jakoś nie ma. To strzelanie do tych punktów to pewnie raczej tylko dodatki, których nie trzeba będzie używać, a poręcze według mnie będą tylko na jakichś większych arenach, by łatwiej się przemieszczać. Tak czy siak zapowiada się piekielnie grywalny FPS. :)

10.06.2019 13:39
😈
10.3
Cukiermen
16
Pretorianin

Pfff takie elementy platformowe to nic w porównaniu z tym co pokazali teraz. Sam podwójny DASH wiele zmienia w dynamice i sposobie grania, o możliwościach przemieszczania się nie wspomnę. Czegoś takiego lub nawet podobnego w Doomie z 2016 nie było.

10.06.2019 10:51
11
3
odpowiedz
Likfidator
120
Senator

Nudny bo przez większość czasu nic się nie działo - spacer od areny walki do areny walki.

To właśnie było mega klimatyczne i nie było to proste idź z punktu A do B, szczególnie jak wyłączyło się znaczniki. Gra na ultra-violence naprawdę dawała w kość, co motywowało do szukania wszystkich sekretów, by dostać lepsze bronie trochę wcześniej i zebrać wszystkie runy i ulepszenia. Ta wolniejsza eksploracja, połączona z elementami platformowymi była potrzebna, żeby ochłonąć pod kolejnych arenach.

Trudny, bo kiedy już przychodziło do walki to nagle spadało na mnie 30 przeciwników na raz, a ja nie widziałem gdzie leżą apteczki i amunicja więc biegałem jak głupi w kółko.

Trudno to było dopiero na Ultra-Violence. Na niższych DOOM był banalnie prosty. Nie dało się zginąć. Zresztą nigdy nie było 30 przeciwników, gra miała limit do 16 wrogów jednocześnie (dzięki konsole!). Kolejni spawnowali się dopiero po pokonaniu wcześniejszych, co można było wykorzystywać do ułatwienia sobie gry. Wystarczyło zostawić sobie impy na koniec, a zajmować się mocniejszymi wrogami jeden po drugim.

Samo bieganie bez celu nie miało większego sensu. W każdej arenie trzeba było znaleźć bezpieczną trasę, która pozwalała zarówno schować się za filarem, czy inną ścianą, a także wbiegać na otwartą przestrzeń, gdzie można było łatwo zdejmować wrogów. Gra była tak skonstruowana, że im szybciej się poruszałeś tym mniejszym zagrożeniem byli wrogowie.

Kluczowe było dobranie odpowiedniej broni do każdego typu przeciwnika. Pozwalało to zdejmować ich najczęściej jednym strzałem.

Jeżeli dobrze rozumiem to teraz ma być ich jeszcze więcej, przy zachowaniu tego samego nieczytelnego (o przepraszam, "klasycznego") gameplayu.

Ja liczę na to, że będzie jeszcze bardziej klasycznie, czyli nie areny, a po prostu wrogowie porozstawiani na mapach jak w DOOM 1 i DOOM 2. W DOOM 2016 też były takie sekcje i były najfajniejsze z całej gry, aczkolwiek też najprostsze, bo wrogowie inteligencją nie grzeszyli i wystarczyło się odpowiednio ustawić, by łatwo się ich pozbyć.

Mam cichą nadzieję, że Doom Eternal jeszcze mocniej będzie się inspirował Brutal Doomem, najnowsza wersja tego moda jest po prostu wspaniała.

10.06.2019 17:10
12
odpowiedz
bazul40
28
Chorąży

Gra super ale kto gra z takim DOF i blurrem?

11.06.2019 07:37
McPatryk1995v2
13
odpowiedz
McPatryk1995v2
43
Umbrella Corporation

Wygląda nieziemsko :D Na 100% biorę na premierę i poważnie zastanawiam się nad kolekcjonerką lub przynajmniej wersją deluxe. Część z 2016 roku mnie nie zawiodła i z tego co widzę ta też mnie nie zawiedzie :)

12.06.2019 09:32
14
odpowiedz
bolek2018
72
Generał

Multi to tragedia w tych Doom'ach ale nie po to kupuje się te produkcje. Lepiej by było gdyby dali dodatki fabularne i edytor map i misji niż multiplayer.

Wiadomość Doom Eternal – data premiery, edycja kolekcjonerska i nowy gameplay