Nowe doniesienia o kartach GeForce RTX w wersji Super
RTX 2060 super będzie miał 8gb ram tyle ile powinien mieć na premierę żal mi osób które kupiły wersje 6gb.
Może pod koniec roku uda mi się kupić Super RTXa 2080. Może uda się w okolicach 3000zł...
Najważniejsze pytanie, czy pójdzie na tym Quake 3 z RT?
Mocno rozważam sprzedaż 2080ti i kupno 2080 super zyskując prawie 2 tysie i niewielką stratę w wydajności. Chyba ta karta pojawia się w idealnym momencie, kiedy najbardziej potrzebuję kasy, a nie chcę zbyt dużo stracić.
EDIT - aha, to dopiero w sierpniu ogłoszą cokolwiek, gdzie ja liczyłem na to, że karty pojawią się w sprzedaży.....w tym tygodniu. Super. To po co w ogóle takie niusy? Za 2 miechy nie będzie mnie to interesować ;)
Ziew, ktory ty to juz raz powtarzasz o sprzedzy RTX 2080ti. Chwalisz sie czy zalisz, ze teraz nie masz kasy i potrzebujesz tych 2 tysi ?
Drugi. Pierwszy raz pisałem to, kiedy zapowiedziano radeona 3090xt, czyli 3-4 miechy temu. Brawo ty.
Oklamujesz sam siebie.
W tak durnej sprawie nic by mi z tego nie przyszlo. Poza tym nie ma karty dla mnie. 2080 jest czasem wolniejsze od 1080ti, które było już za wolne, a 2080 super mogło by już być tym, czego szukam
RTX 2060 super powinien być op.Mocno op zależy jaka będzie cena
Jesli ktos chce sie juz dzisiaj cieszyc najnowszymi technologiami gier jak Ray Tracing w czasie rzeczywistym to kupno nowych kart Geforce jest idealnym rozwiazaniem!
Przypominam ze przestarzale karty z serii Geforce 1000 i starsze nie obsluza gier z Ray Tracingiem tak dobrze jak karty z serii Turing poniewaz nie maja specjalnych jednostek obliczeniowych do obliczania tego typu efektow graficznych!
To samo tyczy nawet tych najnowszych kart AMD jak Navi ktore nie maja tych specjalnych jednostek i po wlaczeniu Ray Tracingu wydajnosc spada od 80 do nawet 90%!
Pojawienie sie tak przelomowej technologii jak Ray Tracing w grach komputerowych wywrocilo do gory nogami wszystko co do tej pory bylo i sprawilo ze poprzednia technologia ktora sie zachwycalismy jeszcze dwa lata temu jak Directx 11, 12 wyladowala na smietniku historii!
Teraz tylko bedzie sie juz liczyc Directx Ray Tracing i wszyscy tworcy gier za niedlugo porzuca wsparcie dla starszych api bo na nich nie jest mozliwa impletacja Ray Tracingu w czasie rzeczywistym bez ogromnych spadkow wydajnosci!