Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Star Wars Jedi Fallen Order – masa szczegółów związanych z fabułą, rozgrywką i inne ciekawostki

09.06.2019 08:06
Ojboli
👍
1
Ojboli
141
Konsul

Na mnie wrażenia nie zrobiła,ale też nie powiem że jest zła.Być może dlatego,że osoba która grała w tej prezentacji na padzie ma drętwe ręce.Zobaczymy za 5 miesięcy czy coś się zmieniło....

09.06.2019 08:56
👍
2
odpowiedz
zanonimizowany1244049
19
Konsul

Fajne uczucie, być podekscytowanym grą w świecie SW. Dawno już go nie miałem. Zobaczymy, jak będzie, ale mam bardzo dobre przeczucia co do JFO.

09.06.2019 09:08
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
12dura
48
Senator

Dziwne, że podczas gdy taka masa developerów czasem największych na rynku czerpie inspiracje z systemu walki gier FS są jeszcze ludzie, którzy mówią że jest słaby

09.06.2019 09:12
3.1
3
LeGolas81
6
Junior

Ktoś ma własne zdanie? O nie, jak on w ogóle śmie...

09.06.2019 09:24
3.2
12dura
48
Senator

Nie mówie, że nie ma prawa się nie podobać (choć jest to dla mnie dziwne), ale nie można wymówić mu wpływowości, a co za tym idzie obiektywnej dobrości tego systemu
It just works™

09.06.2019 09:09
GosuRALF
👍
4
2
odpowiedz
GosuRALF
116
Konsul

Wierze w Respawn Entertainment, gra nie musi być wybitna ważne aby była dobrą solidną produkcją :)

09.06.2019 09:41
marcing805
👍
5
1
odpowiedz
marcing805
186
PC MASTER RACE

Super, jeśli faktycznie wzorują się na trylogii Metroid Prime. Ten wczorajszy gameplay był bardziej pod publiczność zrobiony, nie miał on na celu pokazania prawdziwego charakteru gry. Jeśli gra jest metroidvanią z konstrukcją poziomów zaczerpniętą z najlepszej serii, która to demonstruje( w szczególności jedynka) to hajp u mnie leci do góry i nie mogę się gry doczekać.

09.06.2019 10:01
dj_sasek
6
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
dj_sasek
153
Freelancer
Image

Gameplayowo wygląda słabo ta gra. Walka jak w jakimś mmo. Miałem nadzieję na coś lepszego. Graficznie też wrażenia nie robi, a jak zobaczyłem to to się roześmiałem. ---->

09.06.2019 11:37
rafq4
6.1
1
rafq4
162
Shadow in the darkness

Uwierz, że ja też. Tekstury Wookich po prostu wołają o pomstę, bo wyglądają jak rodem z 2004 roku. Mam nadzieję, że albo to poprawią jeszcze, albo grafika na PC będzie lepsza, bo ogólnie grafika szału nie robi i po dzisiejszych standardach spodziewałem się czegoś lepszego w tym tytule

09.06.2019 13:41
K@m@R
😁
6.2
K@m@R
88
Konsul

Może te postacie mają tylko założone maski w stylu pixelart.

09.06.2019 10:45
Persecuted
7
odpowiedz
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

Te informacje trochę uspokajają, ale trzeba czekać na więcej.

09.06.2019 11:29
😃
8
odpowiedz
pawel 222
60
Szary Jedi

Mam nadzieję że będzie solidną produkcją liczę na to mocno .

09.06.2019 11:38
Shadoukira
9
odpowiedz
Shadoukira
94
Chill Slayer

Te informacje trochę uzupełniają moje pytania jakie się pojawiły, gdy oglądałem wczorajszy gameplay, ale nadal mam wątpliwości, czy to na pewno będzie dobra i wciągająca gra. Na razie będę trzymał dystans do tej gry, bo w końcu to EA trzyma nad tym piecze więc nie można robić sobie za dużych nadziei.
Niepokoi mnie też informacja, że ta gra niby jest jeszcze w fazie alpha, a przecież ona wychodzi gdzieś za pół roku...

post wyedytowany przez Shadoukira 2019-06-09 11:42:57
09.06.2019 12:00
rafq4
10
odpowiedz
rafq4
162
Shadow in the darkness

Po przeczytaniu tego wszystkiego trochę się uspokoiłem o tę produkcję, jednak nadal uważam, że powinni nieco poprawić tekstury niektórych obiektów, bo jak to, co widzieliśmy na gameplayu będzie grafiką finalną, to graficznie będzie z deka słabo. Tym bardziej, że jak przedstawił na screenshocie kolega wyżej - tekstury chociażby Wookich wyglądają po prostu brzydko i śmiesznie jak na dzisiejsze standardy. Ucieszyłbym się też, gdyby dodali chociaż odcinanie kończyn podczas walk, by jednak ta walka miała nieco imersji. Też dziwnie się ogląda potężne machnięcia mieczem świetlnym, które na ciele wroga wywołują tylko efekt "rozżarzonej rany".

09.06.2019 12:04
11
odpowiedz
kain_pl
91
Generał

Gameplay był fajny i przyjemny ,ale muszę doczepić się do grafiki. Efekty cząsteczkowe i krajobraz super ,ale te włosy bohatera i tego włochatego...poczułem się jakby to był poziom gier 15 lat temu...

09.06.2019 12:06
AUTO6
12
odpowiedz
AUTO6
84
Generał

Ciekawe czy w grze pojawi się Vader?

09.06.2019 12:13
ddawdad
13
odpowiedz
ddawdad
63
Przegryw

Hmm, Star Wars'owe Dark Souls....ciekawe

09.06.2019 12:40
Rewo
14
odpowiedz
Rewo
126
Generał

Zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce, bo wczorajszy gameplay nie zachwycił i wielu z tych elementów nie pokazał.

09.06.2019 13:26
😜
15
odpowiedz
Absolem
128
Generał

I tak najlepsza była prezentacja dodatku do Simsów hue hue hue

09.06.2019 13:55
jaro1986
😜
16
odpowiedz
jaro1986
174
Generał

Na kształt Star Wars: Jedi Fallen Order najbardziej wpłynęły dwie znane i kultowe serie gier... Souls i Bloodbourne... Drugi stanowił dla twórców wzór optymalnego i angażującego uwagę gracza systemu walki.
To chyba wczoraj go celowo nie pokazali, bo większa część walki przechodziła się sama.

Tytuł stanowi zamkniętą fabularną całość z satysfakcjonującym zakończeniem, zamykającym najważniejsze wątki i odpowiadającym na większość naszych pytań.
Zamknięcie mniej istotnych wątków i odpowiedzi na pozostałe pytania pewnie w DLC albo w skrzynkach ;P

Poza tym, spostrzegawczy gracze natrafią również na ukryte skrzynki z przedmiotami kosmetycznymi.
Ufff, już się bałem, że zapomnieli...

Zaprojektowane przez twórców spotkania z wrogami mają zniechęcać do bezmyślnego wymachiwania mieczem lub rzucania się w grupy oponentów. Gracze mają kontrować ataki, szukać luk w obronie przeciwników, a także starać się ich ogłuszyć lub zniszczyć posiadany prze nich pancerz.
Taaa, w gameplayu widać to jak na dłoni, grający rzeczywiście nie rzucał się w grupy oponentów ale chyba tylko dlatego, żeby ich za szybko nie zabić.

I wiem, że hejtuję grę po jednym gameplayu, ale sorry - do EA to nie mam za grosz szacunku i zaufania. Z kolei Respawn nie robił do tej pory takiej gry, więc trudno w ciemno strzelać, że to będzie arcydzieło. Tęsknię do gry w stylu Jedi Outcast czy Academy, ale wczorajszy gameplay mnie nie kupił. Co nie zmienia faktu, że jeżeli gra okaże się świetna, to zapewne zagram.

09.06.2019 13:56
blastula
17
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
blastula
71
Generał

EA na pewno nie może sobie pozwolić na kolejną wpadkę. Kolejne Star Łorsy muszą być grą przynajmniej dobrą, bo całkowicie stracą kredyt zaufania graczy. Dlatego przewiduję średniaka.

Będzie to łatwa gra dla każuali, gdzie żaden recenzent nie będzie miał trudności z jej przejściem, a może zagrają w nią także osoby nie będące fanami GW. Będzie grzeczna, ładna, z dużym budżetem na wybuchy i znane twarze. Ale gameplayowo raczej mnie rozczaruje. Mówią coś tam o Soulsach i Metroid, ale to raczej zabiegi marketingowe.

Pożyjemy zobaczymy. Dobrze, że w ogóle zdecydowali się na taki ruch, mimo że gracze nie lubią już gier single player. Mam nadzieję, że to początek nowej ery dla gier GW i odnowi postrzeganie dużych firm na gry AAA-single player.

09.06.2019 14:14
marcing805
17.1
marcing805
186
PC MASTER RACE

Nawiązanie do Metroida, jako zabieg marketingowy? Seria u Nintendo leży już ładne kilkanaście lat w szafie. Wprawdzie reanimują markę ale robią to trochę po macoszemu, bo czwórka po skasowaniu poprzedniej jej wersji robi się od nowa u Retro. To, że gra będzie metroidvanią czy nawet wzoruje się na serii Prime, nie jest żadną tania zagrywką marketingową, bo seria jest zwyczajnie za mało popularna aby to tak odbierać. Nowy God of War jest właśnie metroidem( i to jednym z lepszych) ale nikt nigdzie nie używał odniesienia i podobieństw do legend od Nintendo. Jeśli już, to bardziej do serii Daksiders czy Batman Arkham( czyli też gier mocno wzorowanych na Metroidzie). Dla mnie to dobry znak, że faktycznie chcą zrobić coś na wzór serii Prime. Tym bardziej, że pod względem scenerii i designu świata jest bardzo podobnie. Jestem dobrej myśli. TitanFall2 to najlepszy singiel FPS od dawna. W ogóle ekipa Respawn robi świetne gry nastawione na kampanie dla pojedynczego gracza.

„mimo że gracze nie lubią już gier single player. ”

Gracze cały czas lubią świetny singiel. Sprzedaż gier od Sony i Nintendo mówi sama za siebie. Problem w tym, że nie jest to poziom dochodu, który przynoszą gry nastawione na multi i wydawcy zwyczajnie zaczynają olewać kampanię na rzecz rozgrywek online.

post wyedytowany przez marcing805 2019-06-09 14:18:44
09.06.2019 16:25
blastula
17.2
blastula
71
Generał

gracze nie lubią już gier single player To oczywiście sarkazm. Jeszcze niedawno tak twierdził szef EA broniąc ich polityki gier multi.
https://www.vg247.com/2017/11/29/ea-visceral-star-wars-game-canned-because-players-dont-like-linear-games-as-much-as-they-used-to/

Metroid nie jest mało popularny, po prostu go nie wydają, ale gatunek metroidvanii jest bardzo popularny, a nazwa rozpoznawalna. Titanfall 2 rzeczywiście jest super i cieszę się, że to jego twórcy robią tą grę, ale tym razem nie dostaną tyle swobody co w przypadku ich poprzedniej gry,

post wyedytowany przez blastula 2019-06-09 16:26:16
09.06.2019 14:00
18
odpowiedz
zanonimizowany146624
131
Legend

Czyżby szansa na singlową grę niesandboxową? :o

09.06.2019 15:08
19
odpowiedz
zanonimizowany1244049
19
Konsul
Wideo

https://www.youtube.com/watch?v=h0o8Zk5QLPo

Ciekawe, to co mówią o rozwiniętym demie za zamkniętymi drzwiami. Więcej otwartości, rozmaitsza, ciekawsza rozgrywka, więcej wariantów walki itd itp. Liczę, że to też zobaczymy, bo brzmi znacznie lepiej niż to, co pokazali publicznie (choć nawet to mi się podobało)

edit. Rozbudowane demo zobaczymy na konferencji MS z tego co ludzie piszą.

post wyedytowany przez zanonimizowany1244049 2019-06-09 15:11:05
09.06.2019 17:32
Draugnimir
20
odpowiedz
Draugnimir
130
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

Ano właśnie, koncepcyjnie gra wygląda solidnie - rozwój postaci i ulepszanie ekwipunku splecione z elementami metroidvanii oraz złożoność walki i pętla rozgrywki a la Dark Souls - tylko jakoś na pierwszym gameplayu nie zdobyto się na pokazanie któregokolwiek z tych atutów :)

09.06.2019 18:40
21
odpowiedz
Juvenille
71
Senator

Czyli God of War w świecie SW

09.06.2019 18:50
22
odpowiedz
siera97
53
Senator

Kilka zastrzeżeń.

1. Wątpię żeby gra miała system walki podobny do DS. Znaczy się mogą być podobne ruchy czy nawet stamina, ale to nic nie zmienia tak długo jak gra nie będzie trudna, wymagająca. Jako że tytuł ten ma być zapewne bezpieczną zarabiarką, (o jakieś ryzyko EA mogłoby się pokusić w grze AA, ale i to ledwo, natomiast w AAA? Nie ma szans!) to stopień trudności będzie się wahał między "patrz jak się przechodzi" do "uderz podstawowego mobka 20 razy i zgiń od niego na 3".

2. Będą pętle lokacji i wracanie do wcześniejszych miejsc. Nie tylko do tych pozamykanych bram, ale też do bazy gdzie zapewne będziemy musieli się często wracać.

3. Mam obawy co do wtórności gry, większość walk zapewne będzie do siebie podobna, przerywana tylko wyreżyserowanymi wstawkami z AT-AT itd.

Jestem ciekaw fabuły, z jednej strony wydaje się banalna. Z drugiej zaś strony fajnie by było gdyby nasze akcje były z góry skazane na porażkę i gdyby dało się na przykład zawalać wielokrotnie misje, nawet główne, lub gdyby miały kilka zakończeń. Mogło by to doprowadzić do tego że nieważne jak nam dobrze idzie trafiamy na ścianę, to uniwersum mocno stawia na przeznaczenie itd. Mogli by to uwidocznić poprzez pokazanie że nie nam jest przeznaczone odnowić zakon, to mogłoby doprowadzić do ciekawych zakończeń gdyby mieli dostatecznie dużo fantazji i odwagi

18.06.2019 10:57
23
odpowiedz
zanonimizowany1244049
19
Konsul

Jakiś absurd w takim razie, że na otwartym pokazie (który mi się podobał, but still) pokazali tak mało i tak liniowo. Raz że ten zamknięty znacznie lepszy, każdy to mówi, dwa że jeszcze takie doniesienia o posiadaniu swojego statku, dowolnym podróżowaniu między światami itd.

https://twitter.com/jasonschreier/status/1140708603919310849

Wiadomość Star Wars Jedi Fallen Order – masa szczegółów związanych z fabułą, rozgrywką i inne ciekawostki