Ray tracing za darmo w grywalnym demie Unreal Engine 4
Fajnie jakby ten cały Unreal Engine 4 i Ray Tracing pojawiały się częściej, niż w demkach.
PS. Na GTX 1060 6GB OC mam całe 4 kl/s :D
Meczy mnie ten raytracing ktory malo co wnosi do gry, predzej do renderowani jakis animacji czy cutscenek bo podobnie jak wlosy Doggie z COD Ghost, Witchera czy Lary to zbedny bajerek nie warty az takiego zabrania mocy z karty...
podobnie jak wlosy Doggie z COD Ghost, Witchera czy Lary to zbedny bajerek
Włosy z tym bajerkiem wyglądają zajebiście.
I o ile w Wiedźminie koszt wydajności faktycznie jest wysoki tak Tomb Raider nie potrzebuje nie wiadomo ile mocy.
Włosy z tym bajerkiem wyglądają zajebiście.
Jak dla mnie akurat w Wiedźminie 3 normalne włosy wyglądały lepiej niż te od Nvidii.
Kesik i tylko dla ciebie
Futra zwierząt i innych potworów wyglądają lepiej, ale akurat u Geralta wolę włosy bez hairworks.
Jestem pewny, że swego czasu ludzie mówili o grafice 3d jako czymś niepotrzebnym, zbędnym bajerku, który tylko obciąża podzespoły...
No nie jest tak źle. Myślałem, że będzie o wiele gorzej. Przy moim już antycznym procku i5 4690k (bez OC) oraz stockowo podkręconej MSI GTX 1070 Gaming X mam 35-40 FPS przy rozdziałce 2.5k.
Ray tracing miałby sens gdyby był wdrażany na etapie produkcji gry czyli tworzony od podstaw i optymalizowany bo to co dają później w patchu to kpina. Pewnie siedzą i bawią się reshade i wklejają swoje wypociny do notatnika, a później jako config do gry. To jest to samo co na zasadzie wypuszczenia patcha żeby seria 10xx obsługiwała RT tak samo wypuszczają patch, żeby gra też go używała :D
Nic by to nie zmieniło. RT ma swoje wymagania i tylko lepszy hardware przyniesie więcej fps.
Pierwszy komentarz - chyba coś z kartą masz nie tak. U mnie na tej samej karcie BEZ OC min 33 max 48 FPS.
Chyba Ci sok zaszkodził
I bardzo dobrze im wiecej Ray Tracingu tym dla nas graczy lepiej. Jest to z decydowanie technologia przyszlosci ktora nie ze powinna znalesc sie w kazdej grze ale MUSI sie znalesc w kazdej grze i basta! Odwrotu juz nie ma!
Tak jak Voodoo 3D zmienilo bieg histori ponad 20 lat temu, tak dzisiaj Ray Tracing w czasie rzeczywistym zmienia historie na naszych oczach a studenci informatyki beda sie uczyc na lekcjach historii o sprzecie IT!
Za 25 lat o Ray Tracingu beda pisac wszystkie branzowe media swiatowe o tym ze wszystko zaczelo sie w 2018 roku za sprawa kart Nvidia Turing!
Ray Tracing najwazniejsza technologia jaka pojawila sie od czasow wprowadzenia 3D w polowie lat 90 tych XX wieku!
To demko jest jakieś... dziwaczne? Na Radeonie mam stałe 60 FPS, a karta się nawet nie spociła. W ogóle wygląda na to, że to demko ma cap limit na 60 fps. Albo inaczej działa na Radeonach, a inaczej na Geforcach.
Ale jest z nim parę śmieszniejszych rzeczy. Jak na demko mające chwalić potęgę PC-t`ów to ma zwalone sterowanie klawiaturą i bez pada nie podchodź, jak powyżej cap limit na 60 FPS (wtf?), poza tym wywalenie tego demka do trudnych nie należy, co przy featurach NVidii jakoś nie dziwi.
O jakości się nie wypowiem, bo nie wiem na ile na mojej karcie ma to oddawać jak to działa na karcie RTX autora.
A swoją drogą dokąd trafi technika, która po prawie roku obecności na rynku ma więcej demek niż gier? Takie tam pytanie retoryczne.
U mnie na GTX1070 też coś koło 40 fps, więc zgaduję że coś nie działa jak powinno :P.