Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Nowy zwiastun moda Fallout 4 Capital Wasteland

02.06.2019 11:51
topyrz
1
2
topyrz
77
O_O

Sztuka dla sztuki. Gdzie tu sens przeportowywać z jednego starocia na drugi staroć?

02.06.2019 12:07
Salzmore
2
odpowiedz
Salzmore
47
Konsul

Jakby zrobili tego porta na jakiejś ładnej i dobrej technicznie grze, to by to miało sens.
Ale bardzo ładne logo to coś ma.

02.06.2019 12:58
Persecuted
3
odpowiedz
1 odpowiedź
Persecuted
143
Adeptus Mechanicus

@topyrz @Salzmore

No właśnie! Ma to nawet jakiś sens, gdy assety (modele, tekstury i animacje) ze starej gry, wrzuci się na nowy silnik, bo wtedy nawet lepsze oświetlenie czy efekty post-procesowe potrafią zdziałać cuda (patrz Dead Space i Bioshock na silniku Unreal Engine 4 albo Stalker na CryEngine).

Tutaj natomiast mamy sytuację, gdy gra szkaradna, staje się trochę mniej szkaradna... Przeniesienie "jedynki" lub "dwójki" miałoby więcej sensu.

post wyedytowany przez Persecuted 2019-06-02 13:00:15
02.06.2019 17:28
3.1
zanonimizowany768165
119
Legend

Przeniesienie "jedynki" lub "dwójki" miałoby więcej sensu.
no jest jakiś mod który przenosi F2 - Way of the Chosen, ale postęp nad pracami jest tak wolny, że nie zdziwiłbym się gdyby w ogóle nie wyszedł.

02.06.2019 16:30
😂
4
2
odpowiedz
3 odpowiedzi
xan11pl
75
Generał

o, kolejny mod przenoszący starą grę na nowy silnik, w między czasie wyjdzie nowy fallout, i ludzie zaczną przenosić na niego 4, i tak kręci się karuzela spier"""lenia, oblivion jak nie przeniesiony na silnik skyrima, tak nie przeniesiony, nie wspominając o przeniesieniu morrowinda na silnik obliwiona xD ciekawe czy ktoś przenosił daggerfalla na silnik morka xD śmiechu warte xD

02.06.2019 22:17
Blackthorn
4.1
Blackthorn
167
Legend

Daggerfall jest przenoszony od jakiegoś czasu na silnik Unity. Już prawie cała zawartość została przeniesiona.

Poza tym nie myl portowania od remake'owania. Skywind i Skyblivion to remake'i Morrowinda i Obliviona na silnik Skyrima. Remake Morrowinda na silnik Obliviona dawno został skasowany. A same prace wolno się posuwają, bo nie dość, że ekipa mała i złożona z ochotników to jeszcze pracują nad grą w czasie wolnym.

02.06.2019 23:05
4.2
xan11pl
75
Generał

ależ ja niczego nie mylę, "przenosi" użyłem jako uproszczenia, bo teoretycznie to właśnie robią, przenoszą starą grę na nowy silnik, a ja tylko wyśmiewam tego typu podobne inicjatywy, bo jak sam piszesz, morroblivion został anulowany, i to samo z dużą dozą prawdopodobieństwa czeka wszystkie inne podobne projekty, i w tym wypadku również sam sobie podałeś przykład, dla którego tak się stanie, mianowicie zbyt dużo pracy, przy zbyt małej ilości osób, które w dodatku robią to nieodpłatnie w swoim ograniczonym czasie wolnym, co również napisałeś. a sam projekt zwyczajnie autorów przerasta. Co innego zrobić moda do gry, która tylko powiedzmy wykorzystuje już assety owej gry, nawet przywołując tego moda co kiedyś wyszedł, z nową mapą i całkiem nowym wątkiem fabularnym nie związanym nawet ze skyrimem, owszem ambitny projekt ale nie równa się z ogromem pracy przy "przenoszeniu" starej gry, jej wszystkich questów na nowy silnik. Dla tego z kolei napisałem, że w między czasie zdąży wyjść kolejny TES/Fallout, co spowoduje iż kolejny projekt zostanie porzucony ze względu iż jest już nowszy/usprawniony silnik, to po co robić na stary i nie aktualny? i tak się kręci błędne koło, owszem modderzy pracujący nad tym zdobywają sobie doświadczenie, które pewnie pomoże im się dostać do jakiegoś studia produkującego gry, ale my nie otrzymamy remaku na który hype swego czasu był całkiem spory.

03.06.2019 20:13
Blackthorn
4.3
Blackthorn
167
Legend

Skyblivion został porzucony ze względu na zbyt duże ograniczenia silnika Oblivion, a nie dlatego, że wyszedł Skyrim. Skyrim ma w sobie znacznie więcej z Morrowinda, niż Oblivion mógłby mieć kiedykolwiek. Do tego Skyrim posiada liczne usprawnienia względem Obliviona - od modelu walki i modelu postaci to jakość renderowania terenu.
Kolejna sprawa to nie napisałem, że Skywind powstanie jako produkcja darmowa. Prawdopodobnie będzie dostępna do kupna ze sklepu z modami, tak jak każdy ambitniejszy obecnie projekt.
Przenoszenie gry na nowy silnik a robienie jej od podstaw to 2 zupełnie różne terminy. Skywind jest robiony pod każdym względem od całkowitej podstawy. Licząc nie tylko od assetów, pancerzy, budowy mapy, ale także pod względem audio, prowadzenia fabuły, rozmów z npcami (każdy dialog ma mieć VO). Projekt jest mega ambitny w przeciwieństwie do takiego Skyblviona, który jest nieco bardziej dopieszczonym portem Oblviiona.

02.06.2019 16:33
claudespeed18
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
claudespeed18
202
Liberty City Finest

Tyle tych modów zapowiadanych jest stale, były F1 i F2 na silniku F3, jak i F4 też, FNV na F4 a do tego na FNV i F4 też po kilka zapowiedzianych. Ktoś grał w ten najnowszy do FNV w ogóle?

02.06.2019 16:36
Headh
5.1
Headh
52
Centurion

Z cyklu "nie znam się, ale się wypowiem"

02.06.2019 17:42
claudespeed18
5.2
1
claudespeed18
202
Liberty City Finest

To jak się nie znasz, lub raczej nie wiesz nic o temacie to się nie wypowiadaj nic nie wnoszącą wypowiedzią, tyleż myśląc że wiesz lepiej to napisz coś w temacie miast poprawiać sobie nastrój komuś dosrywając bo w życiu ci nie wyszło.

post wyedytowany przez claudespeed18 2019-06-02 17:43:05
02.06.2019 16:54
deTorquemada
6
odpowiedz
deTorquemada
244
I Worship His Shadow

Jeżeli mają czas i chęci, niech robią. Kto wie, może to nawet grywalne będzie (pomimo tego, że specjalnie dobrze to nie wygląda - ale przy takich produkcjach, to akurat szczegół)

03.06.2019 09:43
Metaverse
7
odpowiedz
Metaverse
62
Senator

Nie gralem w F3 wiec jak dla mnie dzwiek moga zrobic od nowa i chetnie zagram. Ciekawe czy pojawia sie do tego kolejne mody na podstawie tych z F4

Wiadomość Nowy zwiastun moda Fallout 4 Capital Wasteland