Microsoft przedstawia pecetową wersję Xbox Game Pass
Czy to znaczy, że XBoxowy gamepass przestanie teraz dawać możliwość grania na PC w passowe gry?
No proszę, MS jednak uczy się na własnych błędach? Już 2 razy dostał po tyłku na PC, teraz wreszcie zamierza zrobić to tak jak trzeba? Oby tak było.
Jaka to jest ironia losu, Sweeney parę lat wstecz płakał że MS chce zamknąć platformę, teraz sam to robi a MS idzie w zupełnie innym kierunku.
Czyli jeśli posiadam gamepassa na XBO to jeszcze będę musiał zakupić na PC? Jeśli tak to jest gorzej niż myślałem.
W ramach tych dobrych nowin, kupie większość ich produkcji na platformie gabena. ;)
Zabrakło najważniejszej informacji, co to jest za usługa? Co ona daje?
Jako gracz pecetowy i ps4 nie wiem co to jest xbox game pass ;(
Growy odpowiednik netflixa, masz bana na google?
Płacisz co miesiąc hajs i masz dostęp do gier.
Ja mam PC i Xboxa, konto Microsoft jest jedno na obydwu sprzętach. Mam nadzieję, że opłata też będzie jedna, tylko, że część gier będzie działała na jednym sprzęcie lub drugim.
Nieveiem, jak gry z x1, ale na emulatorze x360 RdR1 na pc (z 1080ti i 4690k na pokładzie) ma jakieś 60 klatek, Dante's inferno ok 30. Reszty nie wiem.
Tylko, że na emulatorach ta gra nie wygląda jak Red Dead Redemption tylko jak Pixel Redemption. 6:37 na filmiku
https://www.youtube.com/watch?v=YJORs7Muwr8
Dla mnie to nie akceptowalna jakość gry i od razu bym wyłączył
btw na sprzęcie autora
i7 8700k @5.0Ghz
16gb DDR4 3200Mhz RAM
GTX 1080ti 11gb
256gb NVME M.2 SSD
gra chodzi w ~35 fps'ach
Może to dla tego że gra nie posiada wbudowanego AA. Przy skalowaniu obrazu na telewizorze wszystko jest rozmazane.
Jeśli wybierzemy emulator w 4k to wygląda nieźle :)
Jeśli wybierzemy emulator w 4k to wygląda nieźle :)
Tylko, że grasz wtedy w 15 fps'ach na RTX 2080 TI
Czyli połowie tego co konsola XONE X oferuje.
Niby spoko ale wiele z tych gier była na PC do wyrwania za grosze. MS mógłby np zachęcić do swojego Abonamentu wydając jakieś gry przy okazji których olał pecetowe community. Np Gears 2 3 czy Fable 2.
Tylko, że na emulatorach ta gra nie wygląda jak Red Dead Redemption tylko jak Pixel Redemption. 6:37 na filmiku
Z każdą kolejną wersją emulatora gra wygląda coraz lepiej. Glitche graficzne to najmniejszy problem, który w ciągu kilku miesięcy zostanie połatany. Ciekawostką jest to, że silnik gry może działać w 60 fps i na odpowiednio mocnym komputerze tyle można wyciągnąć.
Rozwój emulacji X360 jest dość nietypowy. Z reguły emulatory najpierw zaczynają od stabilnego uruchamiania gry. Później eliminują glitche graficzne, by ostatecznie optymalizować kod tak, by gra działała z pełną prędkością. W przepadku emulacji X360 jest inaczej. Sporo gier uzyskało pełną prędkość działania zanim w ogóle wyeliminowano glitche. Oznacza to, że X360 jest konsolą bardzo łatwą do emulacji. Problemem jest jedynie GPU.
Xbox One dobrze radzi sobie z emulacją XO głównie dlatego, że GPU konsoli ma sprzętowe wsparcie dla wszystkich funkcji i formatów z X360. Dzięki czemu nie ma glitchy, bo emulator po prostu wrzuca strumień danych na GPU bez większych zmian. W tym aspekcie XO jest sprzętowo zgodny z X360. Emulator PCtowy musi właśnie poradzić sobie z tą warstwą emulacji, co jest według twórców Xenii wyjątkowo trudnym zadaniem.
W przypadku emulacji PS3 sytuacja wygląda bardziej standardowo. Wiele gier działa już w pełni poprawnie, a problemem jest tylko prędkość emulacji. RDR na RPCS3 działa praktycznie bezbłędnie, ale znacznie wolniej niż na Xenii.