Tak sobie gam teraz w pierwszego Manhunta i jak sie okazuje jest tam takie rozwiazanie, a czesto się mówi, ze przed Girsami to był tylko Kill Switch i nic wiecej, a Manhunt wyszedł w tym samym czasie
Jak ktos nie wierzy tutaj dowód ;
https://www.youtube.com/watch?v=arcybhmbi4M
Pod koniec rozdzialu
Chyba pierwsza gra z systemem osłon był winback ale pierwsza gra która miała pełny system osłon który np pozwalał prowadzić ostrzał na oślep był właśnie kill switch. Manhunt nie był ani pierwszy ani nie pozwalał prowadzić ostrzału na ślepo I system osłon był ogólnie biedny. Dlatego się nie mówi.
No w tamtych latach to nawet Kill Switch byl biedny
Faktycznie Operation Winback tez ma system oslon, aczkolwiek nigdy nie slyszalem o tej grze, no ale to stricte japonska gra i tylko na PS2. Fajnie wiedziec, ze cos takiego bylo juz w 2001
Manhunt troche niedoceniona gra, chciałbym trójkę i szkoda, ze nie ma na to najmniejszych szans
Otwarty swiat, sterujemy policjantem, który tak naprawdę jest seryjnym morderca i czesc misji robimy jako niby taki dobry koles, a w innych wrecz przeciwnie.. Coś trochę w stylu Hannibala czy moze 'Dom który zbudował Jack'
Tak na szybko sobie wymysliłem i trzeba by było coś dopracować, ale kurcze.. Takiej gry jeszcze nie bylo
Tyle, ze zakazano by ją w wiekszosci krajów pewnie :F
Gyrosy spopularyzowały ten system, nie wymyśliły.
Chowanie się za osłonami i prowadzenie zza nich ostrzału to był spory krok naprzód.
I po edycji...
Mnie bawi argument za wprowadzeniem systemu osłon i regeneracji zdrowia - „zwiększa to dynamikę gry bo nie trzeba latać i szukać apteczek". Tja, tak jakby kucanie za murkiem (którego na mapie jest podejrzanie dużo) przez większość czasu to lepsza?
System osłon i ostrzału - pomyśleć, że kiedy zaczęto to wprowadzać to pomysł ten wydał mi się totalnie niepotrzebny i wydumany (chyba dla tego, że w większości grałem wtedy w FPSy i wszystko załatwiało się unikami).
CT: Fire for Effect, Dead to Rights...
Parę tych gier przed Gearsami było.
Manhunt to skradanka, więc się nie liczy.