Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Ile skradanki jest w Star Wars Jedi Fallen Order?

15.04.2019 22:10
blastula
👎
1
blastula
70
Generał

Czyli Force Unleashed 3. Super. Przypominam, że aby to coś powstało zabito 1313 i Project Ragtag.

15.04.2019 22:42
😐
2
odpowiedz
6 odpowiedzi
Gerr
63
Generał

Potencjalnie, jeśli chcecie, możecie przemknąć się i nie zwrócić uwagi sztucznej inteligencji. Myślę, że jest to technicznie możliwe. To nie jest coś do czego zachęcamy. Chcemy, by gracze dobrze się bawili mając do dyspozycji miecz świetlny i Moc. Skradanie nie za bardzo pasuje do tej gry.

Wiadomo, beztroska sieka jest taka fajna...

15.04.2019 23:18
2.1
LyricMatius1
12
Legionista

Widać, że nie znasz wszystkich informacji. Walka ma być tak zaprojektowana, żeby wymagała pomyślenia jak pokonać przeciwnika, nie chodzi to o zwykłych szturmowców oni padają na strzała jak to powiedział na panelu Stig. Sami też mówili, że gra ma mieć niski poziom wejścia ale ma być trudna czyli Easy to learn Hard to master. Ogólnie to i tak nie ma co za bardzo gdybać trzeba poczekać na konkretny gameplay.

16.04.2019 00:26
Bezi2598
2.2
Bezi2598
139
Legend

Beztroska sieka mieczem świetlnym i mocą? No tak, jest fajna.

16.04.2019 01:24
2.3
Gerr
63
Generał

Ale co ma do tego trudność walki? Siekanie każdego napotkanego przeciwnika w grze w której technicznie jesteśmy ukrywajacym się Jedi jest głupie.

Beztroska sieka mieczem świetlnym i mocą? No tak, jest fajna.

I czym to się różni od beztroskie sieki mieczem tradycyjnym i magią? Bo rozumiem że fokusujesz tutaj atrakcyjność na tych dwóch elementach...

post wyedytowany przez Gerr 2019-04-16 01:25:00
16.04.2019 03:24
Kompo
😂
2.4
Kompo
200
Legend

Bezi, co Ty tak tu fokusujesz?

16.04.2019 07:31
Bezi2598
2.5
Bezi2598
139
Legend

Chciałbym sfokusować twoją uwagę na fakt, że nie każda gra musi być rozbudowanym RPGiem żeby być dobrą grą co pokazało mnóstwo innych gier z serii Star Wars. Nie ma co być takim negatywnym co do gry, bo za wiele o niej jeszcze nie wiemy. A równie dobrze może się okazać jedną z najlepszych Star Warsowych gier. Szczególnie, że pracuje nad nią utalentowane studio.

16.04.2019 23:36
2.6
Gerr
63
Generał

Ale ja nigdzie nie pisałem o RPGu, a co dopiero o rozbudowanym RPGu... problem w tym że radosna młócka mieczem z każdym napotkanym przeciwnikiem kłóci się z założeniami fabuły... odpowiadającej o ukrywajacym się Jedi, w świecie gdzie każdy może cię wsypać i wcale nie jest obiektywnie "fajna", bo o wiele lepiej bym się bawił właśnie mając na uwadze ciągłe zagrożenie życia, które wynika z walki, tym bardziej że imperium zabiło dziesiątki takich padawanów.
I gdzie ja jestem negatywny, po prostu nie jestem huraoptymistą.

post wyedytowany przez Gerr 2019-04-16 23:39:39
15.04.2019 22:44
Shadoukira
3
4
odpowiedz
Shadoukira
93
Chill Slayer

No ta gra prawdopodobnie będzie podobna do Force Unleashed oraz Jedi Academy. Mnie osobiście to jakoś nie przeszkadza, ale najbardziej bym się ucieszył z RPG akcji w tym świecie, z większym naciskiem na RPG.

15.04.2019 22:57
4
odpowiedz
5 odpowiedzi
AlienShooter
186
Generał

Mówiłem to parokrotnie i powtórze po raz kolejny. EA mając "jeszcze silną" markę Mass Effect nie zrobi żadnego RPGA w SW tak jak CDPRed nigdy nie zrobi innej gry o "mieczach" mając Wieśka. Konflikt interesów, przyrównania itp.

16.04.2019 00:23
😁
4.1
Jabkosky
42
Chorąży

Jeśli chodzi o silną markę to Mass Effect przy Star Wars wygląda jak frytka przy ziemniaku. Po prostu marnują licencje, jednak zwiastun FO wygląda spoko, po e3 dowiemy sie więcej.

16.04.2019 01:10
4.2
1
zanonimizowany1191507
24
Legend

Akurat w środowisku gamingu Mass Effect ma ZNACZNIE silniejszą markę niż Star Wars której szczytem był KOTOR zrobiony 100 lat temu.

16.04.2019 01:27
4.3
Gerr
63
Generał

Ta, dlatego Battlefront mimo wszystkich kontrowersji sprzedał sie zbacznie lepiej niż Andromeda...

16.04.2019 07:58
4.4
zanonimizowany1191507
24
Legend

Nie, sprzedał się lepiej bo:
a) Andromeda miała bardzo zły PR na premierę
b) Battlefront to gra multi a te z definicji lepiej się sprzedają

16.04.2019 23:38
4.5
Gerr
63
Generał

No i przy Battlefroncie wcale nie było afery lootboxowej...

post wyedytowany przez Gerr 2019-04-17 00:12:34
16.04.2019 00:29
👎
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
T_D_i
145
Generał

Od kiedy "skradanie zabija frajdę z rozgrywki" ? Trzeźwy był czy naćpany

16.04.2019 03:57
siara00000000
5.1
4
siara00000000
2
Pretorianin

Kto niby by wybral jakies skradanie czy zastawianie pulapek jak ma opcje sie mieczem swietlnym?

Jak zrobia fajna nawalanke mieczem z tysiacem wrogow to bedzie sztos, a nie marnowac czas na tryb czajenia sie w krzakach.

post wyedytowany przez Admina 2019-04-16 09:28:45
16.04.2019 10:52
Toshi_
5.2
Toshi_
169
Got sarcasm?

Może na przykład jakiś Jedi ukrywający się przed siłami Imperium?
Ale pooo co się skradać, lepiej zrobić młóckę w środku miasta, bo masz MIECZ ŚWIETLNY! I będzie OSOOOOOM!!!

16.04.2019 02:43
kaszanka9
6
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

Jak zwykle ta sama nędza, gra w pre orderze, ale gameplaya to nie było nawet tylko trzeba czytać jakieś marne wypowiedzi...

post wyedytowany przez kaszanka9 2019-04-16 02:44:10
16.04.2019 06:06
Matysiak G
7
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Matysiak G
154
bozon Higgsa

No to już wiemy jaki tytuł wskakuje na miejsce Wiedźmina 3 w kategorii "codzienny news o niczym".

post wyedytowany przez Matysiak G 2019-04-16 06:40:50
16.04.2019 10:30
7.1
Gholume
74
Generał

Cyberpunk 2077

16.04.2019 12:07
Palles
8
odpowiedz
Palles
122
Pretorianin

Trochę szkoda, że nie będzie można stworzyć własnej postaci jak w Jedi Academy.

post wyedytowany przez Palles 2019-04-16 12:08:03
16.04.2019 16:46
9
odpowiedz
zanonimizowany1270450
20
Generał

Tu się zgodzę z twórcami - skradanie nie pasuje do Jedi, będziemy grali padawanem więc jakieś obycie z mocą będzie on miał od początku, co innego gdyby moc odkrył z czasem. Rycerze Jedi byli honorowi, jak samurajowie, zawsze wyciągali miecz w obronie, nigdy nie w ataku i stronili od ukrywania się przed walką

post wyedytowany przez zanonimizowany1270450 2019-04-16 16:47:01
16.04.2019 23:22
😐
10
odpowiedz
Annubis1991
3
Junior

Jestem troche tym wszystkim zmieszany. No bo patrząc na to z logicznego punktu widzenia, ta gra ma sprzeczną wizje bo właśnie powinna sie skupiać na tym że UCIEKAMY przed imperium (bo tak została przedstawiona), a nie pakujemy sie w sam środek walki i robimy rozpiernicz ala starkiller. Dziwi mnie to troche, bo taki padawanik powinien dostać wpiernicz od pierwszego lepszego purge troopera (o inwkizytorach nie wspominając). Tutaj może być różnie z odbiorem. Ja na miejscu twórców, jeśli bym miał robić tego typu projekt to skupiłbym sie na tym, żeby główna kampania była skoncentrowana na skradaniu i w miare możliwości nie zwracania na siebie uwagi, a jeśliby już doszło do walki to powinno być wyjątkowo trudno sie z tego wykaraskać. Nie chce jątrzyć, ale wydaje mi sie że skończy sie drugim starkillerem, tylko w troche innym (być może lepszym? To sie okaże) wydaniu. Moża by to też rozwiązać w ten sposób (o którym pisałem, jak ja bym to zrobił), że do momentu skończenia kampanii masz określony zestaw skilli i dopiero po skończeniu kampanii możesz sobie odblokować reszte i chlastać sobie przeciwników do woli.

Wiadomość Ile skradanki jest w Star Wars Jedi Fallen Order?