Cyberpunk 2077 - gameplay obejrzano już 15 mln razy
A GoL oczywiście zamiast wrzucić ten materiał który ma te wspomniane 15mln wrzuca swój reupload gameplayu który ma ich nie wiele.
I chodzi mi o materiał który rzuca się na środku ekranu, a nie mały odnośnik w newsie.
Nic dziwnego. Cyberpunk jest zdecydowanie starszą i bardziej rozpoznawalną marką niż Wiedźmin, który tak naprawdę dopiero teraz stał się bardziej znany szerszej publiczności. Osobiście mnie cyberpunkowe klimaty nie za bardzo podchodzą, ale gra sama w sobie zapowiada się interesująco.
Miejmy nadzieję że Redy dadzą nam grę która pokaże że może być jeszcze lepsza od wiedżmina, bo projekt jest obłędny. Ale mam parę uwag Redy muszą uważać na to że jak już rozkręcili ciuchcię HYPE'u że nie ma hamulców to nie ma odwrotu, jak powiedzą że nie podołają to umarli w butach, następna uwaga jest taka (prywatna) żeby nie przesadzili z tą "kiczowatością" cyberpunku( jak hackowanie się do mózgów inne tego typu trochę wg mnie bzdurne tematy).
Tak czy inaczej kibicuję redom, i życzę im sukcesu.
Ja tylko mam nadzieję że wymagania nie będą jakieś z kosmosu
A ja dalej nie mogę przeboleć tego FPP. Jak dla mnie to zepsuje grę. Szczególnie te biedne dialogi jak ze Skyrima... To jest najgorsza forma prezentacji dialogów w grach.
Tyle, że argumentacja twórców dlaczego wybrali FPP jest całkowicie sensowna i zasadna. Ja się tutaj muszę zgodzić z nimi, że inna perspektywa w tego typu grze prawdopodobnie by się nie sprawdziła.
To nie GTA gdzie 80% gry spędza się jeżdżąc, latajac lub pływając. W Cyberpunku będzie więcej chodzenia niż szybkich pościgów i ten tryb pierwszoosobwy jest najlepszy tak jak w Far Cry :)
Lubię TPP, ale w wielu grach ten widok mocno wpływa na tworzenie świata gry - zamknięte lokacje są nienaturalnie powiększone, żeby bez problemu mieściła się kamera. W klimatach fantasy wielkie korytarze, sale itp. jakoś przechodzą, ale w czymś co stara się być bliżej realizmu to już czasami wygląda dziwnie.
W TPP też jest problem z odnajdywaniem mniejszych przedmiotów - karty dostępowe, pendrive itp. te też są sztucznie powiększane. Wydaje mi się, że w tym przypadku FPP się sprawdzi - jak w Bloodlines, Deus Ex, Dishonored, Prey itp...
Bardziej niż FarCrya dałbym tutaj za przykład DeusExa. Zresztą głównie chodzi o dość klaustrofobiczną i wertykalną konstrukcję świata.
No tak tylko, ze Dishonored czy Prey to zupełnie inne gry. Deus jest rzeczywiście najbliżej ale to też nie do końca to. A i tak Deus dialogi miał zrobione prawidłowo a nie jak w Skyrimie. Jeszcze gdyby te dialogi w CP2077 były jak w Wiedźminie/Deusie to jeszcze byłbym to w stanie jakoś przeboleć ale jak dla mnie nie ma nic gorszego niż gra w której tworzymy własną postać i w czasie gry tej postaci nie widać. Szczególnie jeżeli mówimy o RPG. Na co mi rozbudowany kreator postaci żeby sobie ładną buzie zrobić skoro tę buzię przez 100 godzin grania to ja zobaczę w kilku cut-scenakch przez całą grę? Powinien móc ją widzieć cały czas, chociaż w tych dialogach. Ja dla mojej immersji muszę widzieć postać w świecie gry, jeżeli nie w 100% trwania gry to chociaż w 100% fabularnych ekspozycji.
A co ma widok TPP czy FPP wspólnego z jakością dialogów.
Widok FPP nie jest problemem w Skyrim tylko słabo napisane dialogi w grze. Książki/listy/dzienniki są o niebo bardziej wciągające niż dialogi. Ale tak samo było w Morrowind i Oblivion.
CD Project w każdej swojej poprzedniej grze przygotował świetne dialogi więc najmniej się powinieneś martwić akurat o to.
Jedno jest pewne jak sprostają zadaniu i stworzą bardzo dobrą grę to będzie hit finansowy.
A GoL oczywiście zamiast wrzucić ten materiał który ma te wspomniane 15mln wrzuca swój reupload gameplayu który ma ich nie wiele.
I chodzi mi o materiał który rzuca się na środku ekranu, a nie mały odnośnik w newsie.
A co nie widziałeś tego filmu ? Większość już go oglądała kilka razy więc na co go wrzucać. Tak cieżko wpisać gameplay cyberpunk na youtube ? Masakra lenistwo totalne.
Na YouTube 48-minutową prezentację rozgrywki z Cyberpunka 2077 wyświetlono już ponad 15 mln razy
Do premiery w 2077 roku ten filmik zostanie wyświetlony 615 mln razy :)
@Maddred to nawet nie chodzi o markę. Zdecydowanie więcej graczy sięgnie po rpg strzelankę si-fi. Niż po słowiańsko-fantasy-średniowieczy rpg z predefiniowaną postacią.
Dobra kampania marketingowa przy premierze konsol nowej generacji i myślę, że bez problemu pobije Wieśka.
Stawiam, że pobije sprzedaż W3.
Stan na 22 marca 2018:
W1 blisko 3mln
W2 ok 6 mln
W3 ponad 24 mln
Przez ostatni rok W3 z dodatkami nadal dobrze się sprzedawał więc pewnie kilka mln już teraz ma więcej,
Na 100% trzecia część Wieśka przekroczy wyraźnie 30 mln, bo jeszcze kilka lat będzie się nieźle sprzedawała.
Cyberpunk 2077 Pc, pod starsze konsole i nowsze ma potencjał na 40 mln sprzedanych kopii w ciągu 5 lat.
Ale może być oczywiście też gorzej 20-30 mln.
błąd, najlepiej sprzedają się fantasy rpg. Sci-Fi jako takie nie ma aż takiej siły marketingowej niestety.
Raczej Skyrim w sprzedaży mocno odjechał innym rpg fantasy.
Ktoś ma dane ile kopii sprzedali w sumie ?
Przekroczył 30mln wg. danych z 22 lis 2016.
ok 5 lat zajęło grze uzbieranie 30 mln, a W3 pamiętajmy jest od 4 lat, a sądzę, że ma teraz ok 27-28 mln skoro rok temu 24 mln.
No tu będzie wiele czynników. Po pierwsze marka jaką sobie wyrobili "Redzi" Wiedźminami. Bardzo dobre, żeby nie powiedzieć wybitne, gry które zdobyły serca odbiorców na całym świecie.
Po drugie, Cyberpunk jako system RPG jest na rynku od 1990. Był wydany w Stanach i później stamtąd powędrował dalej (w Polsce jakoś od 95. W sumie na lata 90 przypada niezły rozkwit RPG w Polsce.)
Pośród tamtejszych graczy, marka Cyberpunk jest tak rozpoznawalna, jak w Polsce Wiedźmin. Tak, że wcale nie zdziwię się, jak Cyberpunk "zje" Wiedźmina pod kątem sprzedaży.
Trudno się zgodzić z tym stwierdzeniem. Od lat wielu deweloperów, wydawców potwierdza, że gry sci-fi sprzedają się niemal zawsze słabiej od fantasy tak po prostu to działa.
Argument o klimat jest bezsensu. Na sukces gry przekłada się więcej czynników niż setting. Inaczej RDR2 byłby finansową klapą...
250 milionów dociera marketing, a potem sprzedaż na poziomie 5-10 (optymistycznie) na premierę oraz 10-20 w "bundlach" za "1 euro". Pozostaje więc pytanie czy marketing jest do d... czy po prostu 90% zmarketingowanych to złodzieje ? Oczywiście nie mam szklanej kuli ale m/w tak wyglądało analogicznie w trochę mniejszych proporcjach zainteresowanie/marketing/sprzedaż W3.
Jak widzę reupload od GoLa to zawsze zostawiam tam łapkę w dół.
Niech spokojnie robią grę aby nie wyszedł pasztet.
Nawet jak zajmie im to 10 dodatkowych lat to lepiej poczekać i dostać dopracowany produkt. Co z tego że na tydzień będzie grania najważniejższe aby gra była dokończona.
''Analogiczny, 35-minutowy film z Wiedźmina 3 może pochwalić się jedynie 2 milionami wyświetleń.''
Z tego co wiem ten gameplay miał ponad 10 milionów wyświetleń ale nie był on na kanale CDPR. Tylko z jakiegoś powodu nie ma go już na YT.