Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Fortnite gromi PUBG - podsumowanie cyfrowego rynku gier w 2018 r.

07.04.2019 11:17
DeGreZet
😍
1
-11
DeGreZet
12
Legionista

"Gry pecetowe - 35,7 mld dolarów

Gry konsolowe - 12,7 mld dolarów"

*Podziel konsolowy wynik przez 3 platformy

To powinno zamknąć usteczka konsolowcom raz, a dobrze.

07.04.2019 11:41
2
2
odpowiedz
Skilgar
78
Konsul

Gracze pecetowi głównie spierają się o gry premium i moc sprzętu. Tutaj wyniki są inne. A przy okazji można zauważyć, że rynek VR rośnie i stąd pewnie Sony ostatnio prezentowało gry na ten sprzęt, niektórzy nie chcą dostrzec tego faktu.

post wyedytowany przez Skilgar 2019-04-07 11:49:36
07.04.2019 11:43
😜
3
odpowiedz
Gerr
63
Generał

Ale na konsolach masz singleplayer i exy a na PeCetach same gierki online...
Dobra już napisane, już nikt nie musi rzucać tego argumentu...

post wyedytowany przez Gerr 2019-04-07 11:44:30
07.04.2019 12:00
4
odpowiedz
3 odpowiedzi
maciekhg
13
Legionista

DeGreZet
Dokładnie!!! Nie dość, że modernizujemy kompy co rok za gruby hajs tylko po to żeby pochwalić się ulepszoną grafą kosztem wielu gier ekskluzywnych to jeszcze wydajemy w uj więcej kasy na same gry. Konsolowcy przegrali ;)

07.04.2019 12:06
4.1
7
zanonimizowany1108555
44
Pretorianin

A ja proponuję czytać ze zrozumieniem.

raport podsumowujący wyniki dystrybucji cyfrowej

07.04.2019 15:53
GhostMaree
😂
4.2
GhostMaree
39
Konsul

gierki ze steam'a za złotówkę trochę nabiły staty xD

07.04.2019 16:21
4.3
zanonimizowany1108555
44
Pretorianin

gierki ze steam'a za złotówkę trochę nabiły staty xD

Nie sądzę. Nielegalne udostępnianie jednego egzemplarza gry 100 osobom nie sprawi, że sprzedaż wzrośnie o 100 szt.

post wyedytowany przez zanonimizowany1108555 2019-04-07 16:34:48
07.04.2019 12:32
5
odpowiedz
kriskow11
2
Generał

O i jak fajnie cod bo4 wyzej od rdr2 no ale cod umarl no przynajmniej na tym forum , no ale nie takie rzeczy tu slyszalem chocby takie ze fortnite to gra 1 sezonu a jest top 1 nadal
Lol tak samo a nadal w top 10
Dlatego ja juz nie przejmuje sie opiniami przez hejt opartymi na niczym , czekam na news typu Epic wygrywa z steam , daje pol roku

post wyedytowany przez kriskow11 2019-04-07 12:34:48
07.04.2019 13:09
prekor
6
5
odpowiedz
prekor
132
Generał

Czyli na kolejna generacje konsol dalej będą nośniki fizyczne. Cieszy mnie fakt, że pudelka na konsolach trzymają się mocno.

07.04.2019 13:12
lis2518
😂
7
odpowiedz
lis2518
84
Konsul
Wideo

DeGreZet to była dystrybucja cyfrowa, czyli nie liczą pudełek. https://www.youtube.com/watch?v=70yqithPgcY

post wyedytowany przez lis2518 2019-04-07 13:13:49
07.04.2019 14:02
DeGreZet
👎
8
odpowiedz
1 odpowiedź
DeGreZet
12
Legionista
Wideo

@Lis2518 - no tak, ale dystrybucja cyfrowa nawet na konsoletach stanowi już grubo ponad 50% zysków, nie mówiąc nawet o tym, se mikrotranzakcji nie da się sprzedawać w pudełkach, a one też się wliczają, więc nawet jak dodamy te 30-40% do wyniku konsol i 20% do wyniku PC to i tak wszystkie konsole razem wzięte generują grubo ponad 2x mniej zysków niż PC.

https://www.youtube.com/watch?v=70yqithPgcY

07.04.2019 14:27
lis2518
8.1
lis2518
84
Konsul

A można poznać źródło tych procentów czy to twoje domysły? A i rozumiem że te 17 mld $ z gier f2p jest powodem do dumy?

07.04.2019 15:00
DeGreZet
9
odpowiedz
1 odpowiedź
DeGreZet
12
Legionista

@lis2518 - a masz google w domu czy mam ci wysłać pocztą? Poszukaj sobie różnych newsów i poczytaj...

Tu masz 1 sprzed 2 lat, gdzie jasno jest powiedziane, że 3/4 amerykańskiego rynku w 2017 była cyfrowa. Tendencja ta idzie w stronę cyfryzacji, więc teraz jest już na pewno grubo ponad 80%.

https://www.gram.pl/news/2017/04/19/sprzedaz-cyfrowa-to-juz-prawie-3-4-rynku-amerykanskiego.shtml

post wyedytowany przez DeGreZet 2019-04-07 15:02:06
07.04.2019 16:46
9.1
1
zanonimizowany1108555
44
Pretorianin

Skoro już podałeś ten link to proponuję abyś przeczytał ten artykuł. Ze zrozumieniem.
Ale żebyś się za bardzo nie zmęczył przytoczę tylko jedno zdanie.

W grupie gospodarstw domowych ze sprzętem do grania absolutnie dominuje PC (97 proc.)

Ps. Nie bez znaczenia jest też druga część tego zdania ...

a na drugim miejscu znajdują się smartfony (81 proc.)

... gdzie jak wiemy na rynku mobilnym dominuje wyłącznie dystrybucja cyfrowa.
Poza tym wliczane są też to tej liczby subskypcje i dlc.

Biorąc to wszystko pod uwagę sprzedaż cyfrowa gier na konsolach może stanowić równie dobrze 5% z tych 74%.

post wyedytowany przez zanonimizowany1108555 2019-04-07 16:55:46
07.04.2019 19:47
10
odpowiedz
Moooras
117
Generał

A Fate GO wciąż nie ma w Polsze :(

08.04.2019 00:24
berial6
11
2
odpowiedz
berial6
155
Ashen One

@DeGreZet
A rynek mobilny pobił zsumowany rynek pecetowy i konsolowy.
To powinno zamknąć usteczka (yyyh) wszystkim wymagającym raz, a dobrze!

08.04.2019 21:49
12
odpowiedz
barnej7
164
Senator

Granie na PC w Polsce i opowiadanie o tym jak się gra na PC to dwie różne rzezczy.

W internecie każdy chwali się swoim RTXem albo 1080ti i mówi jakie grać to tylko na PC a w rzeczywistości większość PCtowców gra na komputerach za 1500-1800 zł mniej komfortowo od konsolowców. Oprócz tego piracą na potęgę .

Wiadomość Fortnite gromi PUBG - podsumowanie cyfrowego rynku gier w 2018 r.