Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Gwint - Krwawa Klątwa #1

28.03.2019 23:43
Bezi2598
1
Bezi2598
140
Legend
Image

Gwint - Krwawa Klątwa #1

Pogrywa ktoś tutaj w Gwinta? Dzisiaj wyszedł nowy dodatek. Gra jest bardzo F2P friendly. Od październikowej premiery poprawiono wiele rzeczy, które nie do końca mi pasowały przez co za mało przypominały Gwinta z bety. Ale sporo się zmieniło.

Nie ma już z góry narzuconej liczby mulliganów na lidera i nie trzeba ich mieć na całą grę. W każdej rundzie mamy 2 mulligany (pierwszy gracz 3). Limit kart w ręce dalej jest, ale teraz nie można discardować kart jeżeli przekroczymy limit. Zamiast tego dostajemy dodatkowe mulligany. Liderzy teraz dają punkty prowizji zamiast mulliganów co pozwala na lepsze balansowanie ich umiejętności.

Wrzucam pierwszą talię którą grałem w nowym dodatku. Wygrałem nią 11 gier z rzędu więc jest w miarę dobra. Krótki guide jak grać tą talią.

Liderem jest Ardal aep Dahy. Jego umiejętność to przechwycenie wrogiej jednostki o sile 3 (wartość ta wzrasta o 1 za każde 4 karty Taktyki w talii). Pierwszą rundę próbujemy otworzyć mocnym tempo zagraniem, które jednocześnie daje trochę deck thinningu. Odrzucamy zawsze Brygadę Impery, chcemy mieć obie kopie w talii. Zaczynamy od rzucenia Artoriusa Vigo, wybieramy Brygadę Impery i tym samym zaczynamy grę z 10 punktami i dwiema kartami mniej w talii. Jeżeli nie mamy Artoriusa w startowej ręce to gramy Dekret Królewski którym możemy go wyciagnąć z talii. Jak nie mamy dekretu to wyciągamy dekret za pomocą Menno Coehoorna. Menno daje 12 punktów i dodatkowy deck thinning. Praktycznie w każdej grze będziemy mieć jedną z tych trzech kart więc combo jest łatwe do wywołania.
W trzeciej rundzie polegamy na umiejętności Ardala. Kradniemy kluczową jednostkę przeciwnika, jak dodatkowo jest przydatna dla nas to tym lepiej. Za pomocą Damiena de la Tour możemy zagrać umiejętność Ardala dwa razy.

Reszta talii to control game. Mamy w talii dużo locków i removali, deck opiera się na tym by zniwelować taktykę przeciwnika, mamy do tego sporo narzędzi.

Jeżeli ktoś dopiero zaczyna grę to najważniejsze jest mieć w talii 8 kart taktyk, Menno, Dekret Królewski, Artorius i Damien. Karty taktyk można wrzucić dowolne, jakie wam pasują. Reszta talii też, jest sporo miejsca na tech karty i modernizacje.

post wyedytowany przez Bezi2598 2019-03-28 23:51:31
28.03.2019 23:44
Bezi2598
2
odpowiedz
Bezi2598
140
Legend
Image

Reszta talii.

29.03.2019 07:32
Dawko062
3
odpowiedz
Dawko062
100
Pora umierać

Myślałem, żeby wrócić bo dawno nie grałem, ale chyba najpierw zabiorę się za Thronebreaker'a.

29.03.2019 22:29
Bezi2598
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Bezi2598
140
Legend

Od styczniowego patcha warto wrócić. Tylko, że gra tak powinna wyglądać na premierę. Teraz dosyć mało ludzi gra, w becie ruch na takim reddicie był kilkukrotnie większy.

30.03.2019 20:19
Dawko062
4.1
Dawko062
100
Pora umierać

Grałem trochę w betę i chwilę wyjściu z niej. Jak dla mnie zmiany są na plus. Wiele trzeba się nauczyć od nowa, ale na to liczyłem od początku. To był główny powód dla którego porzuciłem wtedy tę grę - bo czekałem na pełną wersję. Przejdę to co mam na dysku a później zacznę grzmocić w Gwinta raz jeszcze :)

Forum: Gwint - Krwawa Klątwa #1