Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość „Zawsze będziemy popełniali błędy" – deweloper Cyberpunk 2077 o pułapkach tworzenia gier

25.03.2019 15:01
Shadoukira
1
6
Shadoukira
94
Chill Slayer

Jeżeli błędem jest postawienie na jakość produktu, a nie na ilość, to ja chcę więcej takich błędów :D
Chociaż fakt jest taki, że szkoda jest tych wcześniej zaplanowanych misji, których w końcu nigdy nie zobaczyliśmy, to mogły być kolejne ciekawe historie, jak np. ta z Eredinem.
Chociaż pewnie wtedy gra wyszłaby dopiero rok później jak nie gorzej więc rozumiem decyzje CDPR.

25.03.2019 15:08
ddawdad
1
4
odpowiedz
1 odpowiedź
ddawdad
63
Przegryw

Postać Eredina miała zostać pogłębiona, ale twórcom zabrakło czasu.
Szkoda, bo skutkiem tego było to, że stał się jednym z najgorszych łotrów z jakim miałem do czynienia w ostatnich latach, a miał taki potencjał. :\ Jeszcze jakby przynajmniej było go więcej niż w kilku scenkach na krzyż, to może miałbym może jeszcze coś do powiedzenia o nim.

post wyedytowany przez ddawdad 2019-03-25 15:10:01
25.03.2019 15:10
1.1
siera97
53
Senator

Pamiętam jak nastawiałem się na walkę z nim, że będzie czymś szczególnym i pewnie dość trudnym. Nawet nie zauważyłem kiedy padł.

25.03.2019 15:55
elathir
2
5
odpowiedz
1 odpowiedź
elathir
97
Czymże jest nuda?

Za do antagoniści w dodatkach zostali już zrobieni jak należy.

Na szczęście.

25.03.2019 19:08
Szatek iks de
2.1
Szatek iks de
108
Konsul

Gaunter O'dim to jeden z najlepszych antagonistów jakich spotkałem w grach, rewelacyjnie napisana postać i wszystko co z nią związane. Nawiązanie do niego w KiW było świetne

25.03.2019 16:34
animatiV
3
2
odpowiedz
animatiV
89
Generał

Nie pamięta się gry po dużej ilości misji i po tym ile ona trwa w całości tylko ich jakość pozostaje w pamięci. Lepiej mieć mniej świetnie wykreowanych i dopieszczonych zadań niż ogrom średniaków o których zapominamy po 15min. zabawy.
Oczywiście można odczuć niedosyt że tak wspaniała gra już się skończyła ale jednak pozytywne wspomnienia pozostają na wiele dłużej.

post wyedytowany przez animatiV 2019-03-25 16:36:28
25.03.2019 18:04
👍
4
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany307509
99
Legend

w Dzikim Gonie ostała się zaledwie 1/3 pierwotnie planowanych misji, bowiem w pewnym momencie twórcy postanowili skupić się na jakości, a nie ilości

Dobrze to zrobili. Jakość jest najważniejszy, a niektórzy już zaczęli narzekać, że gra Wiedźmin 3 jest za długa i nie pamiętają niektóre wątki.

Lepiej jest podzielić na 3 osobne części Wiedźmin, jeśli projekt jest za duży i za długi. Tak jak zrobili twórcy Kingdom Come. Lepiej jest postawić na jakość, a gracze muszą od czasu do czasu odpoczywać, zanim zabiorą za następny część. :)

Przykładowe twórcy No Man's Sky postawili na ilość i nawalili. Oczywiście piszę o pierwotna wersja w dniu premiery.

post wyedytowany przez zanonimizowany307509 2019-03-25 18:07:15
25.03.2019 18:20
ddawdad
4.1
ddawdad
63
Przegryw

Przykładowe twórcy No Man's Sky postawili na ilość i nawalili
Ilość? No nie przesadzaj, w momencie premiery nie było tam chyba w ogóle nic do roboty.

25.03.2019 18:54
dzl
4.2
dzl
96
John Yakuza

Ilość? No nie przesadzaj, w momencie premiery nie było tam chyba w ogóle nic do roboty.

No przecież postawili na ilość. Ilość pre-orderów. ;)

25.03.2019 19:11
Szatek iks de
4.3
1
Szatek iks de
108
Konsul

Kolega miał chyba na myśli to, że się twórcy wychwalali ogromem świata jaki czeka w No Man's Sky, ogromny wszechświat bla bla bla

Wiadomość „Zawsze będziemy popełniali błędy" – deweloper Cyberpunk 2077 o pułapkach tworzenia gier