Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Blizzard zwolnił 209 osób

09.03.2019 19:38
rafq4
1
3
rafq4
161
Shadow in the darkness

"..przedsiębiorstwo ma zamiar poważnie zainwestować w e-sport, Battle.net oraz działania reklamowe.
Źródło: https://www.gry-online.pl/" - to brzmi jak jedno wielkie śmierdzące kupsko. Dobrze, że od Acti-Bliz nie interesują mnie obecnie żadne tytuły, bo bym się tylko denerwował. Ciekawe co dalej wyniknie z takiego obrotu spraw dla graczy.

09.03.2019 19:53
Maniek9012
2
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
Maniek9012
62
Pivot to Profit
Wideo

Koncern planuje także zwiększyć o 20% liczebność zespołów bezpośrednio pracujących nad najważniejszymi markami firmy, takimi jak np. Call of Duty.

No to jak gotowi na Call of Duty co pół roku?
https://www.youtube.com/watch?v=31g0YE61PLQ

09.03.2019 19:58
DanuelX
2.1
DanuelX
82
Kopalny

mogą wydawać i co 2 miesiące i tak nie będę kupował.

09.03.2019 20:04
Maniek9012
2.2
4
Maniek9012
62
Pivot to Profit

@DanuelX
Co nie zmieni faktu że i tak by biło rekordy sprzedaży...

09.03.2019 20:05
GhostMaree
3
odpowiedz
GhostMaree
38
Konsul

0 developerów

09.03.2019 20:10
YojimboFTW
👍
4
odpowiedz
1 odpowiedź
YojimboFTW
55
Generał

Nareszcie stół do piłkarzyków się zwolni dla tych, co faktycznie potrzebują przerwy od pracy. Koniec nawalania w gałę przez nic nierobiących. Kolejki się zmniejszą i mniej czekania dla developerów, że szybciej wrócą do komputerów, żeby znowu projektować, czy kodzić ;]

A Ci? Ojej, nie potrafią się odnaleźć na rynku pracy .. Cóż, ciężko aby ktoś poważny będąc prywaciarzem płacił za główne umiejętności jakimi są klikanie w lola, czy CS'a.

post wyedytowany przez YojimboFTW 2019-03-09 20:17:00
10.03.2019 03:20
panZDZiCH
4.1
6
panZDZiCH
138
Generał

Co? :D

09.03.2019 20:32
5
odpowiedz
zanonimizowany1285422
1
Legionista

Spokojnie, niedługo wyjdzie mobilne diablo z masą mikrotranzakcji i blizzard odbije się od dna.

09.03.2019 20:41
Rumcykcyk
6
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
Rumcykcyk
113
Głębinowiec

Nad niczym nie pracują to nie wiem po co tam przesiaduje 800 osób. Podtrzymywanie tego co teraz oferują ogarnie kilka osób.

09.03.2019 22:59
6.1
1
komenty
69
Senator

CoDy dalej klepią. Poza tym remastery - Crash, Spyro, CTR, Warcraft.

10.03.2019 17:20
6.2
zanonimizowany1146443
59
Senator

Oprócz Warcrafta te wszystkie remastery były tworzone przez zewnętrznych developerów.

09.03.2019 20:45
A.l.e.X
7
odpowiedz
A.l.e.X
152
Alekde

Premium VIP

musieli nazbierać pieniądze na wypłatę dla naszego rodaka ;)

10.03.2019 00:05
kolafon
👎
8
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
kolafon
80
Abatur

"..przedsiębiorstwo ma zamiar poważnie zainwestować w e-sport"

Co oni Przecież 3 miesiące temu zamknęli z dnia na dzień, w maksymalnie nieprofesjonalny sposób, HGC Open. Do liczby zwolnionych przez Blizzarda należy więc doliczyć co najmniej kilkadziesiąt osób, w tym pro graczy, związanych z HGC właśnie.

post wyedytowany przez Admina 2019-03-10 17:48:32
10.03.2019 03:22
panZDZiCH
8.1
panZDZiCH
138
Generał

HGC co? Bądźmy poważni.

10.03.2019 13:07
Laston
8.2
Laston
157
Chaos Lord

Heros of the Storm jest wygaszane więc nie dziwne, że zamknięto ligę. Skupią się na bardziej dochodowych grach, tak ciężko to zrozumieć?

10.03.2019 02:33
MaxDamage87
9
3
odpowiedz
1 odpowiedź
MaxDamage87
24
Legionista

Jeszcze parę lat temu pewno mocno by mnie to zmartwiło bo byłem ich wielkim fanboyem od bardzo dawna, ale teraz Blizzard produkuje jedynie tony lootboxów w swoich grach, więc niech giną, nawet trochę się tym nie przejmę, szkoda mi jedynie fanów ich gier.

10.03.2019 03:23
panZDZiCH
9.1
panZDZiCH
138
Generał

Kiedy Ty byłeś ich 'fanboyem' to oni nie zatrudniali 200 osób. :P

10.03.2019 08:00
Persecuted
10
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
Persecuted
143
Adeptus Mechanicus

Kiedyś symbolem Blizzarda była jakość. Gier wypuszczali relatywnie niewiele (i robili to bardzo rzadko), ale gdy już do tego doszło, to gracze mieli święto. Ich słynne hasło "wyjdzie, kiedy będzie gotowa", faktycznie coś wtedy znaczyło, a ich produkty wkraczały na rynek tak przemyślane i dopracowane, że konkurencja mogła jedynie zazdrościć.

Dzisiejszy Blizzard z tamtą legendą ma niewiele wspólnego, a jednym z najlepszych symboli, oddających jego współczesny stan, jest Hearthstone. Już nawet pomijam fakt, że jest to gra kiesko zbalansowana, bez pomysłu na dalszy rozwój i nastawiona na mikro transakcje. Sam stan techniczny HSa jest karygodny. To minigierka z prostą grafiką, którą da się dopalić nawet na telefonie, ale jej działanie nawet na bardzo wydajnych komputerach jest po prostu żałosne. Ciągłe zwiechy, lagi, przycinanie, niestabilne FPSy. Dawny Blizzard nigdy by czegoś takiego nawet nie wypuścił w ręce graczy. Obecny zrobił to wiele lat temu i najwyraźniej nawet nie ma zamiaru podjęcia walki z problemem...

A co do zmiany polityki, to pierwsze przykłady widać już właśnie w Hearthstone. Twórcy zapowiedzieli rychły powrót płatnych przygód single player (tym razem z losowymi pakietami, zamiast z gwarantowanymi kartami legendarnymi...). To nic, że kilka miesięcy temu podnieśli cenę paczek z kartami (miała to być dla nich rekompensata finansowa właśnie za darmowe przygody). Teraz płatne przygody wracają, ale cena pakietów oczywiście pozostała bez zmian...

post wyedytowany przez Persecuted 2019-03-10 08:02:30
10.03.2019 16:03
😊
10.1
5
inceltears
53
Konsul

Kiedyś symbolem Blizzarda była jakość. Gier wypuszczali relatywnie niewiele (i robili to bardzo rzadko), ale gdy już do tego doszło, to gracze mieli święto.
Koledze się chyba mocno firmy pomyliły.
Złoty okres blizzarda:
1996 - Warcraft II: Beyond the Dark Portal, Diablo
1997 - The Lost Vikings 2, Diablo: Hellfire
1998 - StarCraft, StarCraft: Brood War
1999 - Warcraft II: Battle.net Edition
2000 - Diablo II
2001 - Diablo II: Lord of Destruction
2002 - Warcraft III: Reign of Chaos
2003 - Warcraft III: The Frozen Throne
Tu się kończy złoty okres i zaczyna śmierć:
2004 - World of Warcraft
2005
2006
2007 - Burning Crusade
I dalej, ale każde kolejne coraz gorsze...
Ich słynne hasło "wyjdzie, kiedy będzie gotowa", faktycznie coś wtedy znaczyło, a ich produkty wkraczały na rynek tak przemyślane i dopracowane, że konkurencja mogła jedynie zazdrościć.
To "słynne hasło" to był pic na wodę gdy zaczęli spijać dolary z WoWa i przestali robić nowe gry, a innowacyjność zastąpili stagnacją w każdej dziedzinie. Blizzard, gdy był dobrym developerem, robił jak widać sporo dobrych gier, a po Wowie już nie. Jednak jeszcze długo utrzymywał się ich kult w świadomości graczy, ale nie był już podparty żadnymi produktami. WoW wciągał jak bagno, ale był to ewidentnie krok z złą stronę, co dobrze widać z perspektywy czasu.

10.03.2019 22:23
10.2
zanonimizowany871976
78
Generał

Diablo: Hellfire nie jest dziełem Blizzarda tylko Synergistic Software i wydany był przez Sierra On-Line

10.03.2019 13:48
👎
11
odpowiedz
Rabbitss
25
Generał

No widzę że się źle dzieje, szkoda że Activision tak strasznie miesza, mam tylko nadzieję że Blizz nie pójdzie w złą stronę i z HS zrobi się płatna gra, to już w ogóle zrezygnuje z grania.

11.03.2019 13:30
12
odpowiedz
Insekt6
66
Generał

Co się stało? Grali na służbowych komórkach w pracy?

11.03.2019 21:42
arkadius2
13
odpowiedz
arkadius2
155
Dark Crusader

No cóż, nie jedna ważna firma dla komputerowej rozrywki przestała istnieć, jak mówią :"na każdego przyjdzie kolej" więc może przyszła już na Blitza ;)

Wiadomość Blizzard zwolnił 209 osób