Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: sprawy sercowe

23.02.2019 22:54
siara00000000
1
2
siara00000000
0
Pretorianin

sprawy sercowe

Synki, jest taka sytuacja.

Mam taka dziewuche w pracy. Pare razy ja zaprosilem w weekend czy chce wpasc to zawsze pisze ze zajeta ze idzie gdzie indziej ect. Jak idziemy gdzies z osobami z pracy to sie obsciskuje z wszystkimi i ma potem pretensje ze z nia nie rozmawiam i na nia nie patrze.

Ostatnia pare tygodni jej nie widzialem to pisze jak tam zycie i zastanawiala sie co umnie, to pytam czy chce wpasc pogadacto znowu pisze ze ma inne plany.
Co to moze byc?

post wyedytowany przez siara00000000 2019-02-23 22:58:24
23.02.2019 23:00
2
1
odpowiedz
biernest
18
Generał

za d... ja zlap od czasu do czasu, co baba gada a co robi to 2 rozne sprawy. Baby lubia byc zdobywane.

23.02.2019 23:04
WolfDale
3
2
odpowiedz
WolfDale
25
Poszukiwacz Małego Wansy

Olej, to wariatka z pewnym procentem psychopatki. Z takimi tylko same problemy są.

23.02.2019 23:06
siara00000000
4
odpowiedz
siara00000000
0
Pretorianin

Troche szkoda olac bo ladna dupa. Ale tez leszcza nie bede z siebie robil i co tydzien zapraszal teraz gram ze mam wyjebane zobaczymy czy z tego cos wyjdzie.

post wyedytowany przez siara00000000 2019-02-23 23:07:51
23.02.2019 23:10
5
odpowiedz
kriskow11
2
Generał

Sluchaj rady wujka krisa 100 pln raz w miesiacu na dziw... Wyjdzie taniej i pewniej z dziewczyna bedzie tak tu kolacyjka tam kino i 100 pojdzie jak nie lepiej a na koniec bedzie jestes dobrym przyjacielem lub w najlepszej sytuacji buzi buzi i nic dalej

post wyedytowany przez kriskow11 2019-02-23 23:10:44
23.02.2019 23:10
😊
6
odpowiedz
4 odpowiedzi
AQA
118
Pani Jeziora

Siaro, jeśli się obściskuje ze wszystkimi, to musisz zrobić tak, żeby się zaczęła obściskiwać z Tobą. Trochę może więcej zaangażowania? Samo nie przyjdzie, trzeba się postarać :)

23.02.2019 23:13
siara00000000
6.1
2
siara00000000
0
Pretorianin

No to przeciez zapraszam ja i ze chce z nia spedzic czas.

Co, ze jak widze ze inni z pracy obsciskuja ja to mam zaczac ich napierdalac?

Jeszcze jakies pozniej glupie komentarze ze na nia nie patrze.

post wyedytowany przez siara00000000 2019-02-23 23:14:36
23.02.2019 23:15
😉
6.2
AQA
118
Pani Jeziora

Siaro, to tylko słowa, słowa...

23.02.2019 23:19
siara00000000
6.3
1
siara00000000
0
Pretorianin

Ja jestem prosty czlek, jakies odgrywanie scenek i podchodow mnie tylko wnerwia. Nie bede jak inne debile stal w kolejce zeby sie obsciskiwac z nia po pijaku.

post wyedytowany przez siara00000000 2019-02-23 23:20:50
23.02.2019 23:20
😉
6.4
AQA
118
Pani Jeziora

Hmm, to być może, z całym szacunkiem, za wysokie progi na Siary nogi ?

23.02.2019 23:11
7
odpowiedz
4 odpowiedzi
TBag
84
Konsul

Nudny już się robisz. Proponuję abyś nie zakładał już tych głupich wątków i kolejnych kont.

24.02.2019 00:27
12dura
7.1
4
12dura
45
Honk Honk

Uwaga, użyję argumentu który ludzie podają jak sram dupe o artykuły o serialach czy filmach na golu:

spoiler start

*ting ting*

spoiler stop


spoiler start

*ahem*

spoiler stop


spoiler start

nie musisz w nie klikać

spoiler stop

post wyedytowany przez 12dura 2019-02-24 00:28:20
24.02.2019 11:01
JackieR3
7.2
3
JackieR3
8
Senator

Twoją propozycję TBagu musimy przegłosować i zatwierdzić. Tu jest demokracja a nie jakieś widzimisię.

24.02.2019 17:08
Face SHit
😒
7.3
Face SHit
81
To ja mam Małego Wanse

Niestety ostatnimi czasy administracja udowadnia że jednak panuje ,,widzimisię".

post wyedytowany przez Face SHit 2019-02-24 17:08:55
24.02.2019 17:39
7.4
2
zanonimizowany784443
55
Generał

Jezu, niech sobie facet pisze.
Przeciez to forum o grach, hobby, pasjach...
Niektorzy zrobili sobie z tego polityczna tube propagandowa, to dlaczego inni nie moga zasiegnac porad sercowych?
Nie rozumiem.

24.02.2019 00:31
8
odpowiedz
biernest
18
Generał
Wideo

gdzie sie podzial ten macho ;) https://www.youtube.com/watch?v=R97A4ujv7FQ

24.02.2019 15:57
😜
9
2
odpowiedz
zanonimizowany784443
55
Generał
Image

Wyloz karty na stol.

24.02.2019 17:49
Hydro2
10
odpowiedz
5 odpowiedzi
Hydro2
124
Legend

Ja np nigdy nie umawiam się z wolnymi kobietami. Żadne wyzwanie i przyjemność już z poderwania takowej. I uprzedzając, nie, nie jest to trolling. Jak moją poznałem to też była mężatką. Jeśli kobieta rzuca byłego dla mnie, tzn, że ten były nie jest jej wart, a jeśli się nie zgodzi, tzn, że jestem dla niej za cienkim bolkiem. Weź to pod uwagę, a będzie Twoja. Zasługujesz na nią :)

24.02.2019 18:27
😂
10.1
zanonimizowany871976
78
Generał

Gorzej, jak zrobi to samo z tobą XD

24.02.2019 18:47
Hydro2
😊
10.2
Hydro2
124
Legend

Ja się nie dam omotać innej

24.02.2019 19:08
JackieR3
😜
10.3
JackieR3
8
Senator

Nawet posłance Grodzkiej ?

post wyedytowany przez JackieR3 2019-02-24 19:08:57
24.02.2019 19:11
Hydro2
10.4
Hydro2
124
Legend

Cholera, tego nie wziąłem pod uwagę :/

24.02.2019 21:39
cswthomas93pl
10.5
cswthomas93pl
85
Legend

Opcja jest jeszcze taka, że nie dorosła do małżeństwa bo jest zbyt dziecinna i nie masz żadnej pewności, że ktoś Ci jej nie odbije tak jak Ty zrobiłeś to w jej przypadku. Weź to pod uwagę :)

24.02.2019 18:21
11
odpowiedz
niewiedzący
18
czar prysł

Zapytaj się jej czy nie jest Rzeczpospolitą

albo sprawdzony sposób innych

spoiler start

rzuć w nią truskawką

spoiler stop

24.02.2019 18:29
😁
12
odpowiedz
zanonimizowany871976
78
Generał

Normalnie zaproś do restauracji, wydaj na nią trochę kasy. Odrobina alko i sprawa sama potoczy się z górki :P

24.02.2019 19:00
Bezi2598
13
odpowiedz
2 odpowiedzi
Bezi2598
97
Legend

sorry siara, wylądowałeś we friendzonie

F

24.02.2019 21:10
Rappa
13.1
Rappa
44
Konsul

O co chodzi z tym "F", ludzie to używają, a ja nawet nie wiem czemu?

post wyedytowany przez Rappa 2019-02-24 21:10:49
24.02.2019 21:50
Dawko062
13.2
Dawko062
50
Pora umierać
Image

^

Press "F" to pay respect.

24.02.2019 19:14
Kanon
😊
14
2
odpowiedz
Kanon
196
Befsztyk nie istnieje
Image


Pare razy ja pisze jak tam zycie
zastanawiala sie co umnie
nie patrze.

Co to moze byc?
znowu pisze ze ma inne plany.
nie rozmawiam
zawsze pisze ze zajeta
ma potem pretensje
idzie gdzie indziej
nie rozmawiam
nie patrze.
nie widzialem
pytam czy chce ?
zawsze pisze ze zajeta

24.02.2019 21:40
cswthomas93pl
15
odpowiedz
cswthomas93pl
85
Legend

Siara, po Tobie takiego pytania bym się nie spodziewał. To Ty nie wiesz co zrobić? Jak nie Ty, to kto?

Forum: sprawy sercowe