Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Prezentacja systemu walki na nowym filmie z The Outer Worlds

12.02.2019 18:54
1
symptomkaa
20
Chorąży

Świat i barwa kolorów mi się podoba i ogólnie liczę na fajną historie/eksploracje, ale system walki nadal rodem z fallouta Bethesdy, szczególnie jeżeli chodzi o drewniane animacje jeżeli chodzi o strzelanie, ataki różnych potworów, melee itd.
Ale wątpię, że ludzie tutaj się przyczepią do tego, bo to nie bethesda, a Obsidian, który powinien być wychwalany zawsze i wszędzie.

post wyedytowany przez symptomkaa 2019-02-12 18:58:19
12.02.2019 19:52
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
madmec
28
Centurion

Hmm, te bronie palne wyglądają i reagują dość XX wiecznie. Widać nic w przyszłości nie wymyślili nowego ;). Jak tak będzie ze wszystkim i reszta designu świata, to będzie zawód. Bo kosmos to powinna być przyszłość i nowe gadżety, a nie jakiś poprzebierany XX wiek.

12.02.2019 23:43
2.1
robert357
43
Konsul

Nawet obecna broń z XXI wieku to przebierany XX wiek. Ot więcej plastiku i celowników holograficznych. Niektóre prototypy z czasów Zimnej Wojny wyglądają i działają bardziej futurystycznie niż niejedna broń produkowana obecnie (np. taki G11). Na filmie widać ledwie dwie bronie, karabin i pistolet, oraz dwie nieznane na screenie (pewnie energetyczna oraz shotgun). Dodatkowo mają być modyfikacje, więc one też mogą zmienić wygląd i działanie spluw.

13.02.2019 09:00
2.2
Persecuted
83
Senator

Poza tym twórcy zapowiadają, że w grze będzie broń laserowa.

12.02.2019 23:50
😊
3
3
odpowiedz
aope
131
Corporate Occult

Wygląda niespójnie, grafika na otwartych obszarach jest paskudna, animacje drewniane. Biorę na premierę :]

13.02.2019 01:10
4
1
odpowiedz
4 odpowiedzi
Starcall
29
Generał

Nie wiem co myśleć o tej grze. Z jednej strony mamy grę, która wygląda jakby była wyprodukowana przez jakiś świeżaków i gameplayowo nie zachęca, a z drugiej to Obsidian po którym można spodziewać się mega fabuły. Pytanie tylko czy są wstanie jeszcze produkować taką fabułę i czy my zbytnio nie żyjemy nostalgią idealizując studio które czasy świetności ma za sobą (chciałbym się mylić). Na chwilę obecną mój hajp mocno opadł, zobaczymy co przyniesie przyszłość

13.02.2019 11:20
4.1
Elevrilnar
7
Generał

Jakie masz podstawy, by sądzić, że nie są w stanie produkować gier z dobrą fabułą? Nie ma tam już co prawda Chrisa Avellone'a, ale pozostali pracownicy nowicjuszami w branży nie są. W zasadzie nie przypominam sobie wyprodukowanej przez nich gry, która byłaby kiepska pod względem fabularnym. Pod skrzydłami Microsoftu może być z tym różnie, ale na The Outer Worlds będzie on miał prawdopodobnie wpływ marginalny.

13.02.2019 11:28
4.2
Heinrich_2.0
3
Generał

^Ja sobie przypominam. Obie części Pillarsów. Już nie wspominam, że Obsidian idzie w kierunku BioWare i upraszcza systemy RPG w swoich grach.

post wyedytowany przez Heinrich_2.0 2019-02-13 11:28:55
13.02.2019 11:29
4.3
Elevrilnar
7
Generał

No to źle sobie przypominasz niestety. Proponuję odświeżyć pamięć. :)

13.02.2019 14:57
4.4
Gerr
48
Generał

Zarówno PoE, jak i Tyranny było fabularnie słabe... PoE to takie płaskie, filozoficzne coś o ratowaniu świata, przez wybrańca, co to dostał moc bo był w odpowiednim miejscu i czasie... Tyranny co prawda było lepsze, jednak ta gra była po prostu niedokończona...

13.02.2019 11:16
5
odpowiedz
Heinrich_2.0
3
Generał

Ja tam to kupuje, pisałem już - nie zapowiada się jakoś szałowo, ale w grach Obsidianu zawsze pierwsze skrzypce grała fabuła, dialogi i towarzysze, więc tutaj jestem pewien że to jest dopracowane na medal. Zresztą, kto się spodziewa fajerwerków graficznych w RPG, jeszcze od Obsidianu?

13.02.2019 13:12
6
odpowiedz
Harry M
127
Master czaszka

Gra jest brzydka. I to tyle jeżeli chodzi o wady. Cała reszta zapowiada się fenomenalnie i jedyną nadzieję jaką mogę mieć, to na to że gra się sprzeda wyśmienicie a Obsidian zacznie pracować nad Alpha Protocol 2 ;D.

13.02.2019 14:42
😁
7
odpowiedz
Dharxen
36
Generał

Grafika i walka nie mają znaczenia. Ważne, żeby historia była dobrze napisana.

Wiadomość Prezentacja systemu walki na nowym filmie z The Outer Worlds