Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Sprzedam playstation 4

16.01.2019 12:26
1
velociraper
21
Konsul
16.01.2019 12:27
2
2
odpowiedz
themiz66
1
Progamer

Za 1200 zl to ja nowe kupie

16.01.2019 12:29
3
odpowiedz
velociraper
21
Konsul

To kupuj.
To jest konsola z października z praktycznie całym okresem gwarancyjnym + 3 gry :)

16.01.2019 12:30
👍
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Rezort
105
Naznaczony

Fajny dywan, takie czasy u babci gdy miałem 6,7 lat mi się przypomniały ;)

16.01.2019 16:20
4.1
Rezort
105
Naznaczony

Ooooo nie, już inny dywan jest :(, a nie jest na ostatnim zdjęciu :d uf.

post wyedytowany przez Rezort 2019-01-16 16:21:53
16.01.2019 12:30
5
1
odpowiedz
1 odpowiedź
slow ride
37
Man Of No Ego

Cena chyba z deka za wysoka.

16.01.2019 12:32
😃
5.1
velociraper
21
Konsul

Co nie przeszkadza ludziom w kupowaniu używek z samym padem albo bez za 1100 zł
Rynek decyduje.

16.01.2019 12:34
6
odpowiedz
1 odpowiedź
themiz66
1
Progamer

Ok 1 lepszy link [link]
https: //allegro.pl/oferta/ps4-konsola-slim-500gb-nowy-model-pad-fifa-17-pl-6885104802

post wyedytowany przez themiz66 2019-01-16 12:34:52
16.01.2019 12:38
😂
16.01.2019 12:41
7
odpowiedz
1 odpowiedź
futureman16
30
Senator

Ja nie kupię. Za drogo. Nie przeplacam. Ale jelenia może znajdujesz kto wie. Chociaż polecam olx jak szukasz Jelenia tam prędzej na allegro trudno bo każdy slrawdza cenę przed kupnem.

post wyedytowany przez futureman16 2019-01-16 12:42:26
16.01.2019 12:44
👍
7.1
velociraper
21
Konsul

No ok, same gry kosztują 200zł+, więc cena samej konsoli to tysiąc+.

Jednak jak widać nie opłaca się wystawiać gier razem z konsolą, bo zawsze będzie płacz że za drogo.
A osobno się posprzedaje, to jeszcze więcej się zarobi na osobnej sprzedaży, a konsument zadowolony bo kupił okazyjnie za tysiąc.

Ręce opadają.

16.01.2019 12:48
8
odpowiedz
1 odpowiedź
Wujek_Wladek
3
Pretorianin

Nie rozumiem podejscia sprzedawana gier z konsola. To odstrasza klienta poniewaz moze akurat te tytuly miec daleko gdzies a sama konsole by kupil. Ty natomast gier pozbedziesz sie bardzo szybko sam. Przemysl to.

post wyedytowany przez Wujek_Wladek 2019-01-16 12:52:04
16.01.2019 12:50
😃
8.1
1
velociraper
21
Konsul

Zaraz tak zrobię i zarobię jeszcze więcej.
Chciałem komuś okazyjnie puścić, to jeszcze płacz że za drogo, bo w tej cenie nie znajdzie takiego zestawu w tej cenie.

Ale jak nie to nie, najlepiej za darmo niektórzy by chcieli.

post wyedytowany przez velociraper 2019-01-16 12:51:11
16.01.2019 12:51
9
odpowiedz
Szary-Wilku
10
Centurion

PS4 Slim 500gb NOWA - 1150zł - https://eurokais.pl/konsola-playstation-4-500gb-slim-to-jestes-ty-p-22081.html

(Do 1200zł w większości sklepów).

Uncharted - 40zł
Detroit - 70zł
I ta popierdolka z PlayLinka - 30zł

Jak na Twoim miejscu bym się ucieszył, jakby ktoś to kupił za 1000zł.

16.01.2019 13:12
😂
10
odpowiedz
1 odpowiedź
velociraper
21
Konsul

Wystawię konsolę za 989zł i się posrają Janusze ze szczęścia, bo to nie 1000zł przecież, a gry sprzedam osobno i praktycznie na to samo wyjdzie i nagle każdy będzie to traktował jako mega okazje.

Poza tym za 1000zł kupują jak powaleni ludzie konsole z jednomiesięczną gwarancją, przy czym ja mam jeszcze 9 miesięcy gwarancji producenta, ale ok jestem wyzyskiwaczem.

16.01.2019 17:11
😂
10.1
1
Fett
174
Avatar

Wystawiasz taką konsolę za 1200 zł, atakujesz wszystkich i wyzywasz ludzi od Januszy, że za 989zł to by kupili. Gratuluje konsekwencji :D

16.01.2019 13:21
11
odpowiedz
2 odpowiedzi
Yarpen z Morii
24
Qverty

Chociaż mogłeś wziąć szmatkę i przetrzeć jak już robiłeś zdjęcie, nie wiem co ludzie robią z tymi konsolami, w koszu na śmieci je trzymają czy co że takie zasyfione.

16.01.2019 14:20
11.1
Alien.
2
Centurion

Zgadzam się. świadczy o właścicielu. Kto taki zasyfiony sprzęt kupi, jeszcze ten dywan. Wyobraźcie sobie pada, pewnie nie raz drapał się tam gdzie Joahim Loew a poźniej grał LOL Obrzydliwe, nigdy bym nie kupił używanego pada, jesli juz to samą konsolę. Brr

16.01.2019 16:14
11.2
1
velociraper
21
Konsul

Odciski palcow plus mocna lampa. Zasyfiony sprzet i koles z jakimis zaburzeniami ??
Fajnie masz gosciu

16.01.2019 14:33
12
odpowiedz
12dura
46
Edgelord

Rok temu czy trochu dawniej kupiłem za 900 ps4+ sluchawki warte ze 150zł, HZD które było niedawno po premierze i uncharted collection, gdybym te fanty wysprzedawał to śmieszny piniądz dałem za konsole, sprzedałem samego uncharteda czyli dałem tak jakby 830 zł.

Cena z dupy

16.01.2019 17:17
13
odpowiedz
2 odpowiedzi
Hydro2
120
Legend

Kupilem rok temu przed Wigilią ze sklepu euro agd za 805zł. Po tyle PRO chodzi. W dodatku kazda gra kosztuje od 60 do 90 zł. Brawo

post wyedytowany przez Hydro2 2019-01-16 17:19:33
16.01.2019 17:49
13.1
velociraper
21
Konsul

Dyskusja z wami wyglada tak.

Loo panie jak ten samochod moze kosztowac xxx jak ja kupilem rok remu starszy za yy bez gwarancji

Loo panie ja kupilem w promocji rok temu za kwote xxxx, ciul w to ze od tego momentu w tej kwocie sie nie pojawily.

Nikogo to nie interesuje. Rownie dobrze mozecie plakac sprzedajacym karty graficzne po wyzszej cenie niz sami kupowali 2 lata temu.

Jak to mowia psy szczekaja karawana jedzie dalej a kupcy obserwuja aukcje i sie dopytuja.

No to kup w tej cenie pro z grami i gwarancja. Powodzenia

post wyedytowany przez velociraper 2019-01-16 17:50:07
16.01.2019 18:00
13.2
themiz66
1
Progamer

Za 1100 bez zadnej promocji moge kupic nowa dlugo nie szukajac , podejzewam ze da sie znalesc za 1000
To zostaje 100 zl czy 200 zl na zakup gier na jakie mam ochote za 100 moge kupic wiekszosc uzywanych gier a za 200 da sie kupic nowke nawet na psn

16.01.2019 17:55
14
odpowiedz
4 odpowiedzi
futureman16
30
Senator

Chłopie ja za 770 kupiłem 2 lata temu slim 1tb z przesyłką 3 miesięczna. Stan idealny chodzi do dziś bez zajakniecia. Z czym do ludzi.
I jeszcze to buractwo nie wróżę sukcesu w sprzedaży.

post wyedytowany przez futureman16 2019-01-16 17:56:41
16.01.2019 18:33
😜
14.1
WolfDale
17
Poeta za pięć groszy

Odważny jesteś, trzy miesiące czekać na kupiony sprzęt. Pewnie poprzednik chciał ograć jeszcze kilka tytułów.

17.01.2019 09:09
14.2
futureman16
30
Senator

Ja nie czekałem 3 miesiące tylko kupiłem 3 miesięczna używana. Dostałem odrazu.

17.01.2019 09:24
14.3
AIDIDPl
113
PC-towiec

To stawiaj przecinki tam gdzie powinny być, bo wychodzi na to że przesyłkę miałeś 3 miesięczną.

post wyedytowany przez AIDIDPl 2019-01-17 09:25:04
17.01.2019 11:40
14.4
futureman16
30
Senator

Piszę w pracy często i nie skupiam się wtedy na bezblednym języku a na szybkiej treści.

16.01.2019 18:07
15
2
odpowiedz
Mr. JaQb
43
Diego

Z tą ceną ewidentnie szukasz jelenia - po co więc reklamować się na forum z grami, gdzie każdy zainteresowany jest wystarczająco obyty w temacie, żeby Twoją ofertę ominąć szerokim łukiem? Swoimi burackimi komentarzami też nie ułatwisz sobie sprzedaży.

Forum: Sprzedam playstation 4