Takie szybkie pytanie, co warto obejrzeć w w/w serwisach? Ważne, aby było ciekawe i wciągające. Dodam, że czasu mam niezbyt wiele, wieczorem godzinka, może dwie :)
Jest tego tyle, że nawet nie wiadomo od czego zacząć. Może powiesz coś więcej o preferencjach, co już widziałeś, co ci się podoba?
Dużo tego nie ma, ale o ile czegoś nie pominę, to tak:
1. Stranger Things - Ekstra
2. Altered Carbon - Ok
3. Wikingowie - do 3 sezonu dobre/ok, czwarty to kicha
4. Piraci - Ok
5. 1983 - hmm? ciężko powiedzieć, scenariusz kiepski, za to sama wizja świata fajna
6. Gra o tron
7. Narcos - poddałem się w połowie drugiego sezonu
8. Black mirror - obejrzałem chyba dwa sezony
9. Sense8 - dla mnie rewelacja
10. Dark - Rewelacja
11. Van Helsing - poddałem się po 3-4 odcinkach
12. Nowa Sabrina - Nawet fajne.
13. Penny Dreadful - Nie licząc ostatnich odcinków, to bardzo fajny
Obecnie oglądam Ślepnąć od świateł, myślę nad Bodyguardem, a dalej nie wiem, właśnie przez ogrom pozycji, a szkoda mi marnować czasu, aby testować wszystko co mi z opisu podpasuje.
Preferencje? Fantasy, s-f, akcja, horrory, myślałem nad House of Cards, gdyż lubię takie klimaty, ale ilość sezonów trochę mnie odstrasza.....
Line of Duty, Broadchurch, The Bridge, Sposób na morderstwo - kryminały
Punisher, Daredevil, Blacklighting, Lucas, Arrow, Flash - o bohaterach
Altered Carbon, Expanse, Star trek Discovery - SF
W garniturach
To tak na szybko jest tego więcej
To machnij sobie teraz pierwsze dwa sezony House of Cards, a potem już nie musisz oglądać, chyba że bardzo będziesz chciał. Generalnie pierwsze 2 HoC trzeba, 3-4 można, 5 nie warto, 6 rak.
Na Netflixie:
Dom z Papieru, Breaking Bad, Better call Saul, Daredevill, Punisher, House of Cards, Narcos, El Chapo.
Na HBO GO: Prawo ulicy, Kompania Braci, Wataha (więcej nie widziałem)
To tak, na pierwszy rzut poszedł House of Cards. Pierwsze da sezony rewelacja, genialna rola Kevina Spacey, scenariuszowo to także mistrzostwo. Teraz na tapecie jest 3 sezon, po 4 odcinkach nie jest źle, chociaż brak już tego geniuszu.
Następne w kolejce będzie Deadwood, zobaczymy co tam HBO wymodziło.
Dzięki wszystkim za propozycje.
Mam tylko abonament na Netflixie, więc moje propozycje polecą tylko z tego serwisu :
1) Peaky Blinders - imo genialny serial.
2) Daredevil - super, choć już trzeci sezon jest do niczego.
3) kreskówka - Łowcy Trolli - Opowieści z Arkadii
4) Norsemen - jeśli masz ochotę na głupawy humor
5) The Kominsky Method - specyficzny ale wziąga
6) Big Bang Theory - tego raczej nie trzeba opisywać
7) The IT Crowd - płakałem przy tym ze śmiechu
8) Frontier - dość ciekawy
9) Rozczarowani - kolejna kreskówka, na początku jest dziwnie ale potem genialnie się rozkręca
10) Final Space - jak wyżej
11) Gotham - perypetie Jimma Gordona.
Zaznaczam, że mam konto w UK więc niektóre pozycje mogą być niedostępne w PL.