Red Dead Redemption 2 najładniejszy na Xboksie One X – zobacz porównanie graficzne
Posiadacze podstawowej wersji XBOX również będą się świetnie bawić. Jeśli o mnie chodzi to z wypiekami czekam na swoją kopię, powoli rozgrzewając poczciwego Slima :)
Nie zależnie od platformy tytuł jest wybitny i koniec kropka.
Wiedziałem, że X nabierze rozpędu. Dużo było krytyków tego sprzętu, ale okazuje się, że moc nie jest jednak marnotrawiona. Bardzo dobry znak dla kolejnej generacji konsol.
Na Xbox One X miazga. Zaskakuje bardzo słaba jakość na Potato 4 Pro. Na ziemniaku strasznie rozmazany obraz, nie chciałbym grać na tym sprzęcie.
Fakt, nie popisali się na Pro. A czy można chociaż na nim grać w FHD i stałych 30 kl/s, bez spadków animacji?
Ale słabszy ziemniak od Sony ma gorszą płynność niż Xbox One S - wart to podkreślić. W ogóle dziwna sytuacja, że to już kolejny serwis, który nie zauważył gorszej wydajności Potato 4 od Xboxa One S. Czy tak trudno uwierzyć, że na Xbox One JEST LEPSZA PŁYNNOŚĆ?
Tylko że należy jeszcze wziąć pod uwagę, że na PS4 gra działa w 1080p, a na Xone S w 864p, więc nie wiem czy płynność rekompensuje rozmycie ekranu :/
[1] Każdy, kto nie porównuje nieustannie swojej wersji z innymi i nie liczy na bieżąco klatek jak porąbany, będzie się świetnie bawić... :) Choć faktycznie, na XOX wygląda wyraźnie lepiej, niż na innych platformach. Już jutro przygoda się zaczyna!!!
Po kilku godzinach rozgrywki i tak juz sie zapomina o grafice i nie przyklada sie juz takiej uwagi :)
Gra wyglada bardzo dobrze na PS4. Widac ze mozna poczekac z zakupem lepszej konsoli.
Jestem pod małym wrażeniem. Nie spodziewałem się że to będzie wyglądać tak dobrze (oczywiście mowa o X1X, reszta zdecydowanie odstaje). Fajnie osadzona postać w świecie (Geralt trochę się ślizgał), bardzo duża dbałość o detale/szczegóły. Jednak te 100 godzin tygodniowo nie poszło na marne. ;) Świetna gra światłem i odpowiednio zbalansowanym kolorem. Podoba mnie się.
Wygląda świetnie, niezależnie od platformy. Nawet na Xone zwykłym robi wrażenie biorąc pod uwagę moc, a raczej jej niedobór w tym sprzęcie, to samo w przypadku PS4 na którym w zasadzie jest tylko wyższa rozdzielczość. Ale jest jeszcze ważna kwestia, czy to co widzimy to build z zapowiadaną łatką? Chyba raczej nie skoro zgodnie z zapowiedziami ludzi z R* ma się ona pojawić na premierę czyli za kilka godzin. Jeśli tak to spadki klatek mogą zostać zniwelowane, kto wie. Zresztą samych łatek to jeszcze pewnie będzie i długo po premierze, tak wielką grę ciężko wypuścić od razu w stanie bliskim ideału. Ale mniejsza, dawno nie czekałem na jakąkolwiek grę tak bardzo jak na RDR2 i jaram się. Gdyby tylko tak móc dostać z tydzień urlopu... xD
Fajnie się ogląda jak konsolowcy biją się o wydajność na swoich maszynach między 25 a 30fps :D Ubaw po pachy. Gra jest fajna, ale optymalizacja jest jak na Rockstara przystało...
Żeby wam telewizory od fpsów nie wybuchły :D
Fajnie to się czyta takie wąskie horyzonty jak PC MasterRace (lub PS/XOX Terefere). Ja natomiast pogram sobie dzisiaj w RimWorld, a jutro będę się rozkoszował RDR2 :)
Uważaj żeby ci dupa z zalu nie pękła bo nie zagrasz
Fajnie się ogląda jak pecetowcy mogą sobie, co najwyżej pooglądać filmiki na youtube ;)
Najwidoczniej z wersja na PRO coś poszło nie tak, pewnie będzie jakoś patch
Zwykle wersje taka sama płynność, tylko że na XOne jakaś niska rozdzielczość
Trzeba chyba twarz do telewizora przystawić by zobaczyć różnicę naprawdę... Ja rozumiem że PC'towcy biją się o pixele ale podobno takich wojenek na konsolach nie ma :D.
Nie dla każdego wygląd nie ma znaczenia liczy się charakter.
Nie ma? Wejdź sobie na PPE, pod artykułem dotyczącym porównania RDR2. Xboksiarze i peesowcy skaczą sobie do gardeł w komentarzach :)
Światło z tych lamp wygląda dość realistycznie.Na co komu jakiś Ray Traycing XD
Czyli to prawda, mamy do czynienia z grą generacji, w końcu to Rockstar. Najpiękniej wyglądająca zima w historii gier.
Jak wyjdzie na PC to będzie jeszcze ładniejsza ta gra.
Wtedy będzie stałe 300 klatek w 10K.
Sorry, ale chyba nie dożyjesz takich czasów ;-)
Poza tym na co komu takie parametry ( pytanie retoryczne ) - to tylko zwykłe "fanbojostwo"...
Na kij komu pierdyliard klatek, skoro w kinie jest 24 i nikt nie narzeka ?
Dla mnie to całe jaranie się możliwościami topowych PC jest lekko śmieszne, bo i tak większość ludzi nie zauważy różnicy pomiędzy 30, a np. 60 klatkami.
"bo i tak większość ludzi nie zauważy różnicy pomiędzy 30, a np. 60 klatkami.".XDDDD.Dobre.Jest spora różnica między 30 a 60 klatek. Mówię to jako konsolowiec.Najlepiej to widać jak odpalisz Drivecluba i Gran Turismo.Albo spróbuj w plikach konfiguracyjnych zablokować klatki w CS GO na 30 a potem zagrać w stałych 60 blokując grę Vsynciem.W 30 klatkach ten tytuł jest niegrywalny a w 60 jest względnie OK.Optimum dla tej gry to jest okolice 90 klatek
bo i tak większość ludzi nie zauważy różnicy pomiędzy 30, a np. 60 klatkami.
XDDDDDDD Ja piedyle mit wiecznie żywy, powiedz jeszcze że ludzkie oko nie widzi więcej niż 30 klatek
OK, ale co w praktyce da Wam większa ilość klatek w takiej grze jak RDR ( hipotetycznie, bo nie wiadomo czy wydadzą wersję PC ) ?
Gdyby 30 klatek w 4 K nie wyglądało jak płynny obraz, to nikt by nie kupił RDR 2, a zanosi się chyba na rekord sprzedaży...
PS
Dla mnie, to możecie sobie grać i w 500 klatkach ;-)
Czyli zakładam, że nie ma opcji na PS4 Pro zamiany wyższej rozdzielczości na większą płynność?
Gra rozwala graficznie, działa najlepiej i najładniej na YUCZUBIE.
Ten X to jednak bestia. Szkoda, że MS dopiero rok temu wydał konsole, która jest w jakiś sposób interesująca. Nawet pomimo braku gier na wyłączność. Jakby taka sytuacja miała miejsce od początku, to Sony nie byłoby tak do przodu. Sam X pewnie pożyje jeszcze długo po starcie PS5 i Xbox 2.
No a jakby Sony wydało mocniejszą wersję to byłaby jeszcze większa przewaga proroku.
Dzięki za news. Właśnie zamówiłem RDR2 na Xboxa.
Gram na Xbox One (wersja premierowa 2013) i faktycznie tekstury są gorsze podczas zbliżenia widać, czasami framerate spadnie do 25-20kl/s, ale generalnie jest płynnie. Jednak oprócz tego grafika jest piękna nawet na pierwszej edycji XONE