Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Dan Houser o produkcji Red Dead Redemption 2 - 100 godzin pracy w tygodniu?

16.10.2018 01:51
siara000000
1
siara000000
0
Pretorianin

Dobre dobre, niech zaiwaniaja nawet po 20h. Ja pacle 300 zl i wymagam! Gierka ma byc primasorcik a nie jak jakies zbugowane gowno od ubisoftu.

post wyedytowany przez siara000000 2018-10-16 01:53:00
16.10.2018 02:09
2
odpowiedz
7 odpowiedzi
loyal17
1
Junior

Przecież po 3 dniach takiej pracy człowiek po prostu jest padnięty
Wiem bo pracowałem po 12 h tylko ze na portierni jako nastolatek a nie umysłowo no chyba ze zatrudnili więcej osób

16.10.2018 02:16
topyrz
16.10.2018 08:10
2.2
zanonimizowany1204223
22
Generał

Słowa klucz - nastolatek i rodzaj pracy.
Co innego nuda, a co innego praca, w której nawet nie wiesz że już 4h minęły.
Słabo z twoim zdrowiem - mnie się zdarzyło w życiu pracować 31 dni bez wolnego, w tym w środku tego 12 dni pod rząd po 12h plus około 1,5h prowadzenia samochodu - owszem byłem zmęczony, ale nie tak bym padał. Jedzenie wtedy wyłącznie na wynos, w domu tylko prysznic i sen, a perspektywa dużej wypłaty za nadgodziny (co innego mieć płacone za godziny, a co innego stałą stawkę miesięczną) dawała motywację.
Takich okresów dłuższej pracy miałem sporo, ale 31 dni to rekord.
Obecnie pracuje po 8h dziennie (czasami nadgodziny ale max dwie przez dzień lub dwa), 12 dni i weekend wolny, znowu 12 dni itp... Mam jednak blisko do domu bo około 10 minut i pracuję sam zwykle, więc nie ma problemu z tym bym zrobił sobie np trzy półgodzinne przerwy w dniu. I 34 dni płatnego urlopu pozwalają mi co dwa miesiące mieć tydzień wolny.

post wyedytowany przez zanonimizowany1204223 2018-10-16 08:13:41
16.10.2018 09:17
16.10.2018 13:01
Cziczaki
2.4
Cziczaki
183
Renifer

kukurydza, 4 godziny tygodniowo to bardzo dużo, nie lepiej zostać partnerem biznesowym w branży MLM? Nic się nie robi a kasa sama płynie na konto.

16.10.2018 13:04
2.5
zanonimizowany1214260
72
Pretorianin

To cienki jesteś :p
Zapraszam na żniwa, jak sobie porobisz przez miesiąc (7 dni w tygodniu) po 12-15 godzin to zobaczysz (;

16.10.2018 13:08
2.6
1
zanonimizowany52907
182
Senator

@conrad_owl - słabo, ja już jako 2 latek pracowałem po 20 godzin na dobę w nielegalnej kopalni uranu na Syberii, przez 3 lata non stop. Potem poszedłem do przedszkola i już jest OK.

16.10.2018 16:22
2.7
zanonimizowany1272618
5
Generał

^Uran wydobywany dla Owsiaka na wskrzeszenie akwarelisty z Austrii?

16.10.2018 07:17
3
1
odpowiedz
dresX94
51
Senator

Houser nie ukrywał, że nie brakowało innych pracowników, którzy decydowali się na pracę po godzinach. Podkreślił jednak, że firma w żaden sposób nie wymuszała takiej postawy

Znając życie, to nauczeni sytuacją sprzed 8 lat kazali pracownikom podpisać odpowiednią klauzulę, dzięki której nie mogliby prowadzić żadnych roszczeń względem firmy.

post wyedytowany przez dresX94 2018-10-16 07:17:54
16.10.2018 09:37
Vociferus99
😉
4
odpowiedz
3 odpowiedzi
Vociferus99
79
Pretorianin

"Crunch"... hmm "crunch". Nie wiem jak to jest u was, ale w moich stronach mamy polski odpowiednik tego słowa - "nawał"

16.10.2018 09:51
Draugnimir
4.1
Draugnimir
130
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

Znaczy, deweloperzy nie crunchują, tylko nawalają? ;)

Niestety, w stronach branży gier nie ma za bardzo adekwatnego polskiego odpowiednika.

16.10.2018 10:18
4.2
zanonimizowany1238167
34
Konsul

Akurat w software developerce o crunchu nie za dużo, poprostu zapieprz przed releasem nowej wersji, a po releasie laba. Ale nigdy nie słysząłem nazwania tego 'crunch'.
Ale koledzy w gamedevie mówią 'crunch' i nigdy nie słyszałem polskiego odpowiednika ;)
No cóż, mieć tylko nadzieję że dostaną niezłe premie, bo przy takich produkcjach nie ma co się spodziewać spokojnej pracy w takich momentach..

post wyedytowany przez zanonimizowany1238167 2018-10-16 10:20:27
16.10.2018 11:02
4.3
zanonimizowany1191507
24
Legend

Znaczy, deweloperzy nie crunchują, tylko nawalają? ;)

Mi się wydaje, że po prostu ciężko pracują no ale co ja tam wiem...

16.10.2018 10:17
5
odpowiedz
Seboolek
152
Ssak Naczelny

Doszlifowuja wszystko. Moj kolega jest jednym z glownych programistow w R* North i nie moze sie doczekac az w koncu bedzie premiera. Na chwile obecna nie moga brac urlopow i pracuja takze w niedziele od switu do wieczora. Myslalem ze wpadnie na kawe ale jego dziewczyna mowila ze nie ma jak. Nie narzeka jednak na to bo lubi robic gry. W Ubisofcie tez robil przy The Division.
WIec mysle ze jak chce w robic w tej brazy to musisz sie z tym liczyc.

16.10.2018 10:47
6
1
odpowiedz
hydzior
64
Pretorianin

Producenci nie potrafią zaplanować produkcji to dochodzi do takich absurdów. Ludzie potem siedzą i nadrabiają "ambicje" i kreatywną księgowość tych na górze :D. Wstyd jest taki, że góra się tym szczyci, ze ich ludzie muszą tyle pracować. Nie jest to ekstra praca aby wsio dopolishować ,a zły plan i dopinania wszystkiego na ostatnią chwile. Nie wierze też aby seniorzy którzy już raczej mają rodziny czy ogólnie mają co robić poza pracą z "pasji" szli na takie układy :D. Juniorzy owszem łykają propagande, że gra i firma jest na pierwszym miejscu :D. Seniorzy zazwczyaj robią to jako jednorazowa akcja do CV i uciekają gdzie spokojniej ;].

post wyedytowany przez hydzior 2018-10-16 10:51:32
16.10.2018 10:59
Koyocisko
7
odpowiedz
Koyocisko
69
Pretorianin

Moim zdaniem czasami data premiery gry jest ustalona zdecydowanie za wcześnie i stąd takie problemy jak nawał pracy po to aby zdążyć na czas. A i tak potem trzeba łatać błędy bo co nagle to po diable....

16.10.2018 11:13
8
odpowiedz
1 odpowiedź
siera97
53
Senator

Ale przecież pod koniec artykułu jest wyjaśnione że chodziło o 4 osoby, scenarzystów, którzy którzy mają zwyczaj pod koniec ostro pracować. Nie chodziło o cały R* pracujący 14 godzin dziennie, więc nie wiem skąd oburzenie.

16.10.2018 16:10
oo44wo
😉
8.1
1
oo44wo
43
Konsul

Reszta tylko 13h dziennie.

16.10.2018 11:38
Mortalking
9
odpowiedz
Mortalking
133
Senator

Żadne zaskoczenie to dla mnie nie jest. Wiele tytułów wysokobudrzetowych jest obarczonych takim kieratem, tylko mało się o tym mówi. Terminy gonią a im dłuższy proces produkcji tym więcej pieniędzy on pochłania.

16.10.2018 11:44
ChuckNorris
10
odpowiedz
ChuckNorris
0
Pretorianin

W tym miesiącu to na pewno się napracują chyba nad okładką do gry.
Gra zapewne jest już tłoczona w miliony sztuk. Jedynie nad czym mogą pracować to nad patchami i trybem online.

16.10.2018 13:14
kęsik
😉
11
odpowiedz
kęsik
148
Legend

No patologia w R*, niesłychane. Jakby wcześniej tak nie było.

16.10.2018 13:15
maszynypancerneYT
👍
12
odpowiedz
maszynypancerneYT
25
Centurion

To będzie arcydzieło, bez ogródek mogę "powiedzieć" że gra będzie hitem i ciężko będzie go przebić. Jeśli jeszcze R* będzie postępowało z tym tytułem tak jak z GTA to mają murowane hiciory i rzeszę fanów. Oczywiście jeśli nie bedą wprowadzać jakiś dziwactw tak jak do GTA, UFO na dzikim zachodzie albo latające powozy konne :)

16.10.2018 16:20
oo44wo
13
4
odpowiedz
oo44wo
43
Konsul

News o wątpliwych wymówkach skrajnie patologicznej sytuacji znormalizowanej w gamedevie.
W komentarzach przechwałki osób próbujących dorównać tej patologi, ludzie uważający że taka sytuacja jest znakiem dobrej gry, oraz dosłownie wierzący w słowa CEO gigantycznej korporacji.

GOL jak zwykle nie zawodzi.

Wiadomość Dan Houser o produkcji Red Dead Redemption 2 - 100 godzin pracy w tygodniu?