Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Przyszłe gry studia Paradox ułatwią tworzenie modów

15.10.2018 11:12
Rumcykcyk
1
Rumcykcyk
114
Głębinowiec

Szykuje się wspaniała gratka dla fanów strategii. Tylko trzeba wysępić jeszcze PL i będzie git.

15.10.2018 11:23
Yari
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Yari
161
Juventino

Po stellaris i HoI 4 myślałem, że polskie wersje od paradoxu będą regułą... szkoda. Aczkolwiek jeżeli to ma być wsparcie jak z crusader Kings 2 to dziękuję. Wydać podstawkę polska, a potem się wypiąć.

15.10.2018 12:25
/SanS\
2.1
/SanS\
2
Chorąży

w sumie w grach paradoxu nie potrzebna jest wersja PL.Mechaniki są proste tak samo jak angielski użyty w tych grach to poziom podstawowy.Jak dla mnie powinni zostawić PL w spokoju tylko dla tego ze praktycznie jest ona bezużyteczna bo większość modów jest ANG\RUS.Ja w takiego HoI 4 przegrałem moze z 10 godzin w polskiej wersji a juz ok 500 w angielskiej a "orzełem " z angielskiego nie jestem i gra mi sie fajnie :). Ot tylko taka moja opinia.

15.10.2018 11:35
elathir
3
1
odpowiedz
1 odpowiedź
elathir
97
Czymże jest nuda?

Bo ja wiem, czy aż tak źle się moduje? Skrypty, settingsy i spora część mechaniki jest w łatwo dostępnych plikach stworzonych w czytelnym i logicznym języku. Dla mnie jedne z lepszych gier do modowania.

15.10.2018 13:16
blastula
3.1
blastula
71
Generał

Dokładnie. Sam nic nie wiem o kodowaniu, a zrobiłem kilka małych modów dla siebie do HoI4. Wystarczy Notepad++ i trochę czasu na forach i można modować. Od stworzenia pełnoprawnego moda dzieli mnie chyba tylko lenistwo i brak czasu.

15.10.2018 12:19
/SanS\
😊
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
/SanS\
2
Chorąży

Przecież teraz ich gry są dziecinnie łatwe do modowania a chcą by były jeszcze łatwiejsze? Dla mnie bomba.....na chwilę obecną to chyba tylko Xcom 2 jest łatwiejszy w modowaniu niz takie EU4 czy HOI4 ew Stellaris

15.10.2018 12:51
elathir
4.1
elathir
97
Czymże jest nuda?

W sumie tak sobie myślę, że może dorzuca narzędzie do interfejsów? Bo faktycznie dorobienie głupiego przycisku to sporo roboty, od przerobienia grafik po bawienie się z plikami mapującymi lokalizacje elementów interfejsu. Tutaj jakiś edytor z chęcią bym przygarnął. ;)

15.10.2018 13:56
/SanS\
4.2
/SanS\
2
Chorąży

elathir w sumie racja zapomniałem o elementach interfejsów hehehe sam bawię się plikami tekstowymi.hehe niech ułatwiają jak mogą gra na tym tylko zyska.

15.10.2018 12:20
Drackula
5
odpowiedz
Drackula
231
Bloody Rider

moze z ta latwoscia chodzi o te ciagle dodatki i patche, ktore wymagaja stalego poprawiania modow aby dzialaly poprawnie

15.10.2018 12:26
MajsterX4
6
odpowiedz
MajsterX4
88
Pretorianin

Modowanie będzie łatwiejsze, ale dat do ogrania będzie znacznie mniej.

15.10.2018 16:06
7
odpowiedz
2 odpowiedzi
Dagorad
46
Pretorianin

Pewnie narzędzia w stylu "pomaluj sobie świat". W sumie już dali w DLC możliwość tworzenia nowych państw, więc część roboty jest zrobiona.

Niestety nie będą to pewnie żadne narzędzia które miałyby się przełożyć jakoś pozytywnie na poziom modów. Moderzy i tak robią rzeczy które oni dopiero po jakimś czasie za grube pieniądze dają jako DLC. Gdyby mieli dać serio fajne narzędzia w stylu zmieniania mechaniki to poszliby pewnie z torbami, bo wyszłyby takie mody, że ludzie w nie grający nie tknęli by żadnego DLC.

15.10.2018 18:19
/SanS\
7.1
/SanS\
2
Chorąży

no bez przesady....poza tam nie każdemu podobają sie każde zmiany wiec tez muszą wybadać rynek jak jakiś mod jest mega popularny to go wrzucają poza tam jest coś co nazywa sie "free update" i większość nowych mechanik własnie wprowadza nowy update chyba nie jest aż tak źle+ lapiej iż utrzymują fajne gry przy życiu (EU HoI czy Cities Skylines) a nie każa czekać po 15 lat na "Ultimate Experience" i wychodzą z tego cuda na kiju.

15.10.2018 18:33
7.2
Dagorad
46
Pretorianin

Meiou and Taxes jest mega popularny i wyprzedza podstawkę o kilka długości. Ja nie mam wielce nic do Pradoxu, ot chcą zarobić kasę i tyle. Prawda jest jednak taka, że gdyby twórcy M&T dostali narzędzia pozwalające wprowadzać nowe rzeczy łącznie z mechaniką i interfejsem to przez pół roku wprowadziliby teraz takie rzeczy jakie Paradox planuje pewnie na kolejne 5 DLC.

Zresztą narzekam trochę na Paradox, ale chciałbym aby Total Wary też były podobnie rozwijane. A nie tak jak jest teraz, ograniczone modowanie i DLC wydawane jako nowe gry. A wszystko na tym samym silniku który niezbyt w ogóle oddaje bezpośrednie starcia (silnik Rome i Medka II był pod tym względem dużo lepszy).

post wyedytowany przez Dagorad 2018-10-15 18:36:22
Wiadomość Przyszłe gry studia Paradox ułatwią tworzenie modów