Divinity Original Sin 2 - twórcy gry rozpoczynają pracę nad nowym projektem
do roboty! zaczynam odliczanie:-P
Życzę sobie żeby zrobili coś na miarę Mass Effecta na silniku DOS2
No i pięknie :) Jestem bardzo ciekawa uniwersum czy settingu jaki obiorą. Chciałabym czegoś oryginalnego, czego ostatnio nie było, ale to tylko drobne marzenie. I tak jakiego by umiejscowienia dla historii nie wybrali to i tak od tego studia biorę wszystko :D Tak samo w sumie jak od Obsydianu.
Przeskok jakościowy pomiędzy Original Sin 1 i 2 był ogromny, w dwójce zaliczyłem już 100% achievementów i właśnie zabieram się za dokończenie jedynki.
Nic tylko czekać na coś nowego, Larian to moje ulubione studio od czasu premiery Divine Divinity w 2002.
Ja Divine Divinity dostałem za 7zł w 2006 roku jakoś przed wigilią. 3 cd, polska wersja, aniołek na niebieskim tle wydrukowany na okładce i płytach. Zainstalowałem po 19, zacząłem grać... i skończyłem o 10 rano. Potem poszedłem spać, coś mi się przyśniło odnośnie DD , obudziłem się koło 21 i znów zarwałem nockę ;) To mówi samo za siebie jak dobrą grą jest Divine Divinity. Tak, JEST. Nawet dzisiaj to świetna gra. Jeśli ktoś kto nie grał w DD a czyta mój komentarz to polecam z całego serca zagrać.
Chciałbym, żeby dogadali się z Bethesdą i zrobili Fallouta w stylu dwóch pierwszych i jedynie słusznych Falloutów.
Fajnie jakby zrobili coś w stylu Jagged Alliance z pełną destrukcją otoczenia jak w Silent Stormie :D
Przerabiali swój gatunek w różnych perspektywach i ujęciach... prócz pierwszoosobowego RPGa.
Zagrałbym w takiego od Lariana.
Bethesda rządzi na tym polu niestety, FROM Soft. skupił się na Soulsach (TPP) a inne firmy nie są zainteresowane.
" Prawdopodobnie najbardziej stresujące jest teraz to, że musimy zrobić coś lepszego niż Divinity: Original Sin 2. Skąd mamy pewność, że nie stracimy tego, co było dobre, i skąd wiemy, że te same pomysły, które graczom już raz się spodobały, użyte ponownie mogą nie wpasować się..."
Larian to studio, które jako jedno z niewielu jest naprawdę szczere w tym co robi. Może trochę przesadzają z tą skromnością, ale nigdy nie zdarzyło im się ściemniać i zawsze mówią co robią i czego się obawiają, a co im się naprawdę podoba, lub nie podoba. Wyobraźcie sobie takie EA, które wypowiada takie słowa :D Not possible! Dlatego Larian dorobił się ogromnej i oddanej rzeszy fanów (i pewnie dorobi się ich jeszcze więcej). Po prostu ludzie lubią takie szczere i przyjacielskie wręcz podejście do fanów i do tego co sami robią. Dodatkowo każda ich gra, którą wypuścili, była przynajmniej dobra. Nawet gdyby ich nowy tytuł był gorszy od D:OS 2, to jestem pewien, że nie będzie to zawód.