Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Doom Eternal – pierwszy gameplay prosto z QuakeCon 2018

10.08.2018 19:44
1
2
Guntor
16
Konsul

Wygląda jak jedynka na sterydach z ulepszeniami. I bardzo dobrze. Jest więcej, lepiej. Dla mnie to zakup w dzień premiery.

post wyedytowany przez Admina 2018-08-10 19:47:12
10.08.2018 19:49
2
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
AIDIDPl
109
PC-towiec

Wygląda ekstra, nowe demony są fajnie zrobione, bardziej w klasycznym stylu.

10.08.2018 21:26
2.1
1
Persecuted
78
Senator

Te demony z Ziemi to chyba jakiś inny szczep ;).

11.08.2018 08:58
2.2
1
misterŁŁ
13
Pretorianin

No część z nich bardziej przypominają Zombieman'y z pierwszego Doom'a.

Przy okazji wyglądu muszę wspomnieć o tej mapie, którą zaprezentowali. Wygląda jak wyrwana z obrazów Hans Rudolf Giger'a

10.08.2018 19:50
1
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
Zdzichsiu
68
Ziemniak

Cudowne. Chociaż mam lekkie obawy co do tych ulepszeń broni. Oby przypadkiem nie zmieniły sposobu na granie, ale o tym przekonamy się już w pełnej grze. Ale trzeba przyznać, pomysł na dwururkę z łańcuchem przyciągającym wygląda naprawdę nieźle!
W tle przygrywało jakby mniej metalu, ale mam nadzieję, że to tylko i wyłącznie wina nieskończonej ścieżki dźwiękowej i w pełnej wersji będzie go tyle, co w poprzedniku.
Zapowiada się świetnie. Doom z 2016 był jednym z najlepszych shooterów w dziejach, więc kontynuacja jest przeze mnie chyba najbardziej oczekiwaną grą ze wszystkich nadchodzących. A, no i jeśli znowu dadzą możliwość trzymania broni w słuszny sposób (czyli na środku ekranu), to będę w ogóle wniebowzięty.
I oby Beth nie strzeliło do głowy i nie wymagała do Dooma tego swojego launchera.

11.08.2018 03:28
1.1
UltRafaga
131
Wolf Time

Przecież w poprzedniej części można było sobie włączyć wycentrowana broń w opcjach.

11.08.2018 09:11
1.2
Zdzichsiu
68
Ziemniak

"jeśli znowu dadzą możliwość"

10.08.2018 20:01
😃
2
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
Jaarvs
2
Centurion

[link]
Tu jest gameplay rozszerzony, który rzuca trochę światła na początek nowego Dooma.
Poza tym więcej Dooma co jest świetną wiadomością, mam nadzieję tylko, że będzie więcej finisherów przy użyciu pięści jak w Doomie z 2016

10.08.2018 20:07
2.1
AIDIDPl
109
PC-towiec

Początek fajny. Fajnie że pojawia się więcej ludzi.

10.08.2018 20:12
2.2
Jaarvs
2
Centurion

Więcej ludzi, powraca miecz z końcówki. Coś czuję, że ta część rozbuduje jeszcze bardziej lore tego uniwersum (które było i w poprzedniej części, ale raczej małymi fragmentami)

post wyedytowany przez Jaarvs 2018-08-10 20:12:46
10.08.2018 20:25
3
odpowiedz
3 odpowiedzi
Lord .
46
Demons Welcome Here

Kolejna gra, która wygląda jak dodatek do ostatniej odsłony z serii ;/ Jak im się nie chce pchać technologii do przodu to może chociaż niech sprzedają te gry za połowę ceny.

10.08.2018 21:02
3.1
3
Persecuted
78
Senator

Ty na prawdę masz jakąś fiksację na tym punkcie... Skoro - jak sam zauważyłeś - jest to kolejna odsłona TEJ SAMEJ SERII, to jakich wielkich zmian byś tu oczekiwał? Na chwilę obecną Eternal i tak wprowadza więcej nowinek, niż prawdopodobnie ktokolwiek by się po nim spodziewał (strzelba z łańcuchem, wspinaczka po ścianach, naramienne działko, miotacz ognia, ostrze).

Nowa odsłona z całą pewnością nie wywraca formuły do góry nogami... ale po jaką cholerę miałaby to robić?! Przecież Doom w 2016 roku dokonał czegoś fantastycznego, wręcz niemożliwego. Udało mu się wypracować zupełnie nowy, świeży i bardzo satysfakcjonujący model rozgrywki w ramach mega skostniałego gatunku, pamiętającego czasy początków gier video.

Wbrew twierdzeniom niektórych, nie jest to wcale po prostu powrót do oldschoolu. Ze staroszkolnej formuły Doom "wypożycza" sobie właściwie tylko brak podziału na magazynki (tj. broni nie trzeba przeładowywać) i konieczność zasypywania wrogów ołowiem, reszta jest totalnym przeciwieństwem klasycznych shooterów sprzed lat. Tutaj liczy się nie tylko siła ognia, ale też precyzja (zarówno w celowaniu, jak i w poruszaniu), ruchliwość (mamy tu podwójny skok i pełną wertykalność poziomów, gdzie w starym Doomie postać była "przytwierdzona" do podłoża, dosyć ociężała i powolna) oraz walkę na skrajnie różnym dystansie (czasem mierzmy do demonów z kilkudziesięciu metrów, czasem wyrywamy im jelita za pomocą łokcia...).

Takiego powiewu "czegoś nowego", nie czułem w tym gatunku od czasów (moim zdaniem mocno niedocenionego) Alien Rage, a ty już byś chciał odmiany? Może najpierw pozwól się zestarzeć i znudzić formule Dooma z 2016, co?

post wyedytowany przez Persecuted 2018-08-10 21:08:53
10.08.2018 21:06
3.2
Lord .
46
Demons Welcome Here

Przynajmniej niech by zmienili styl graficzny to po prostu wygląda jak dodatek. Na zmiany wywracające formułę do góry nogami nie liczę chociaż miło by było :)

10.08.2018 21:18
3.3
3
Persecuted
78
Senator

Ale w jakim sensie? Doom z 2016 był dosyć mroczny i stosował raczej oszczędną paletę kolorów. Czy nowa odsłona powinna stać się kolorowa i wesoła niczym Fortnite? A może w drugą stronę? Może powinna stać się jeszcze bardziej mroczna i wyprana z kolorów? A dlaczego nie może pozostać jak było? Tylko i wyłącznie w imię "bo musimy COŚ zmienić!"?

post wyedytowany przez Persecuted 2018-08-10 21:24:59
10.08.2018 20:29
4
odpowiedz
BlurekPL
64
Pretorianin

To będzie mój drugi Pre-order (pierwszym jest Metro Exodus)
Gra wygląda zajewykurwiście, design nowych potworów, nowe uzbrojenie, cudne lokacje (oczywiście piekielsko cudne, hehe)
Ta marka razem z Wolfem nigdy nie były w lepszej formie :D

post wyedytowany przez Admina 2018-08-10 21:06:39
10.08.2018 20:41
😉
5
2
odpowiedz
misterŁŁ
13
Pretorianin

Cóż na tą lekcję Tańca z Doomguy'a nie chciałbym się spóźnić

post wyedytowany przez misterŁŁ 2018-08-10 20:42:07
10.08.2018 21:22
6
odpowiedz
kendrixargon
9
Chorąży

Nie wiem jak Wy, ja nie mogę się doczekać. Rzadko kiedy robię preordery, ale tutaj jest to wielce prawdopodobne, mam nadzieje że będzie na kilku platformach, a nie tylko na bethesda launcher jak fallout 76.

10.08.2018 21:39
7
odpowiedz
1 odpowiedź
Nuker
21
Chorąży

Wygląda ciekawiej niż RDR 2, to na pewno.. Hype.

11.08.2018 17:30
7.1
wojto96
105
I am no one

Jaki widzisz sens w porównaniu do siebie, tych dwóch kompletnie różnych gier?

10.08.2018 21:42
👎
8
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Zircon
10
Legionista

Znudziło mi się po 3 minutach. Lepiej niech zrobią Quake 5 w klimatach Q2 i będę usatysfakcjonowany.

10.08.2018 21:51
8.1
AIDIDPl
109
PC-towiec

Wolałbym Quake 5 w klimatach Quake 4, z pociągniętym dalej wątkiem fabularnym. Ten z Q4 mi się bardzo podobał, jak również styl prowadzenia rozgrywki i fabuły.

10.08.2018 21:46
9
odpowiedz
3 odpowiedzi
premium476120
13
Pretorianin

A twarze ludzi i ich animacja jak sprzed 10lat ...

10.08.2018 21:47
9.1
10
Persecuted
78
Senator

Doom jest jak porno, tam nie chodzi o to, by patrzeć na twarz ;].

11.08.2018 14:11
9.2
xittam
101
Konsul

@Persecuted76: Bardzo, bardzo się pomyliłeś, bo ponad 90% badanych heteroseksualnych facetów wybiera filmy/klipy pornograficzne na podstawie wyglądu twarzy kobiet.

13.08.2018 10:10
9.3
Marder
183
Generał

Doom jest jak porno, tam nie chodzi o to, by patrzeć na twarz ;].

Świetna riposta :) Muszę to komuś sprzedać.

10.08.2018 21:50
10
odpowiedz
domin123456
32
Centurion

Jak słyszę soundtrack to się chce już grać

10.08.2018 22:00
11
2
odpowiedz
adam11$13
63
Phantom Thief

Wygląda... jak DOOM czyli bardzo dobrze :) Idealnie, aby zapomnieć ten bieda-gameplay z najnowszego Asssina.

10.08.2018 22:32
12
odpowiedz
SamirDuran
28
Centurion

I na to ja czekam. Dynamicznie, brutalnie, świetne strzelanie i znowu zabójstwa chwały, no i muzyka :) Mam nadzieje że to będzie pierwsza połowa 2019 a nie druga.

Metro exsodus i doom na dzień premiery biorę. Mam duże zaufanie do tych tytułów.

10.08.2018 22:33
13
odpowiedz
Krieg
32
Pretorianin

Wstyd aby takiego klasyka prezentowac na QuakeConie grajac na padzie :O Zero dynamiki i autoaim FTW. ID stacza sie na samo dno po odejsciu Carmacka i calego starego skladu developerow.

10.08.2018 22:39
14
2
odpowiedz
Aeoxin24
3
Legionista

Wygląda bardziej jak dodatek niż pełnoprawny sequel ale i tak sprawdzę bo poprzedni Doom był zarąbisty

10.08.2018 22:57
15
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
Hioziv
23
Konsul

Czy te nowe DOOMy mają jakąś fabułę? Wiem, że to gra oparta głównie na miodnej rozwałce, ale przewija się tam jakaś historia w tle czy raczej lekko zarysowany wątek?

11.08.2018 01:26
15.1
1
DavePL
29
Przegryw

Owszem, jest historia w tle

11.08.2018 14:27
15.2
12dura
43
Generał

Jest, ale raczej pełni funkcję piątego koła u wozu

10.08.2018 23:06
👎
16
odpowiedz
5 odpowiedzi
Rabbitss
19
Generał

Ech, wygląda tak samo jak poprzednia, do tego nastawiona na rozwałkę z praktycznie słabiutką fabułą :/ nie wiem czy się skusze, szkoda tylko że dobrego "Dooma" jak za czasów 3 już nie zobaczymy.

10.08.2018 23:16
16.1
1
Zdzichsiu
68
Ziemniak

Przecież Doom 3 był najsłabszym Doomem.

10.08.2018 23:17
16.2
2
adam11$13
63
Phantom Thief

do tego nastawiona na rozwałkę z praktycznie słabiutką fabułą :/ nie wiem czy się skusze, szkoda tylko że dobrego "Dooma" jak za czasów 3 już nie zobaczymy.

Nie wiem co bierzesz, ale bierz pół :)

10.08.2018 23:21
😉
16.3
WolfDale
13
Poeta za pięć groszy

Doom 3 celował w podobny target jakim był Half-Life z dwoma odsłonami (co pewnie było spowodowane ogromnym sukcesem). Wyszła świetna gra, którą wspominam bardzo dobrze i dość regularnie do niej wracam. Lecz prawda taka że był to taki inny Doom, bardziej narracyjny ze sporą eksploracją niż dwie pierwsze odsłony. Tutaj jak i tym poprzednim mamy duży powrót do korzeni. Choć nie ukrywam, że przyjąłbym z otwartymi ramionami i dzisiejszymi technologiami następce Dooma 3, czyli Doom 4.

post wyedytowany przez WolfDale 2018-08-10 23:22:07
11.08.2018 01:00
16.4
Bestiazbagna
1
Junior

Przecież Doom 3 był najsłabszym Doomem.

Trudno porównywać Doom 3 z poprzednimi częściami w 2D bo to było zupełnie co innego. Doom 3 był dobry po prostu został zjedzony przez takie tytułu jak Half-Life 2 czy Far Cry który szokował grafiką i technologią dlatego Doom 3 był w cieniu ale jest to bardzo dobra gra.

17.08.2018 00:08
16.5
Orion Devastator
16
Centurion

Popieram Doom 3 był dobrą, a nawet bardzo dobrą grą w moim odczuciu. Nawet jeśli to dla niektórych najsłabszy Doom to z chęcią bym zobaczył kolejną odsłonę w tym stylu takiego spin-offa cyklu. Faktycznie to 4 wraca do korzeni jest równie interesująca i stawiam te gry na podobnym poziomie, zagrywając się w obie.
Gameplay Eternala fenomenalny.

10.08.2018 23:10
😉
17
odpowiedz
1 odpowiedź
pawelox
15
Legionista
post wyedytowany przez pawelox 2018-08-10 23:11:26
11.08.2018 10:25
👍
17.1
Rabbitss
19
Generał

No tutaj masz rację, całkiem spoko to wygląda.

11.08.2018 00:00
18
odpowiedz
LakiLou94
37
Lonely man

Ten nowy Doom prezentuje się tak jak powinien czyli bardzo dobrze.

11.08.2018 00:03
19
odpowiedz
6 odpowiedzi
Raiden
81
Generał

Doom (2016) nudził się po 1h grania. Tu widać, że zaczerpnęli pewne schematy poruszania się od lepszych - Shadow Warrior 2 (tak, Shadow Warrior 2 to zdecydowanie lepsza gra od dooma z 2016).

11.08.2018 00:57
😂
19.1
1
_Luke_
198
Death Incarnate

Ty tak na serio? SW2 lepszy od Dooma'2k16? :D Huhu

11.08.2018 08:51
19.2
misterŁŁ
13
Pretorianin

A po za tym bardziej mi te poszczególne mechaniki poruszania z tego Doom Eternal przypominają te z Unreal Tournament np. szybki uniki

11.08.2018 09:07
19.3
toyminator
9
Pretorianin

Bo SW 2 jest lepszy od Dooma ;) Sama walka mieczem, przebija cokolwiek w Doom;) dużo większa przyjemność z zabijania wrogów.

11.08.2018 10:11
19.4
Ghost2P
95
Fuck Society

Przecież Shadow warrior to drewno, o ile Doom wciągnął mnie od początku do końca, tak SW znudził po 1h grania

11.08.2018 12:25
19.5
Sebo1020
105
Generał

Sam jestem fanem SW ale już SW2 choć miał naprane dobrze zrobiony model poruszania, strzelania i oczywiście siekania męczył mnie wynalazkami z MMO czyli zbieractwa multum złomu/broni oraz toną cyferek do porównywania w menu, Doom z 2016 przypomina mi za to SW z 2013

11.08.2018 23:11
19.6
Raiden
81
Generał

@_Luke_
Nawet bardziej niż na serio. Złożoność mechanik jest dużo większa. Jasne, jest to bardzo źle zaprezentowane i nieczytelne przy ulepszaniu, ale dużo lepsze od powtarzalnego schematu doom - postrzel >>> obejrzy animację wykończenia. Jak spróbujesz złamać schemat to nie będzie nagrody (brak zdrowia lub amunicji). Do tego powtarzalność w mordowaniu wrogów po pierwszych parunastu minutach (w SW2 też się pojawia, ale dopiero po kilku/kilkunastunastu godzinach.

11.08.2018 00:52
👎
20
odpowiedz
2 odpowiedzi
GanderPL
3
Legionista

Bosz, jak ja nienawidzę takich gier. Ciągłe nawalanie bez ładu i składu, krew się leje, zero fabuły... Zmarnowałem 5 minut życia na oglądanie tego gameplayu. To bicie kotletów schabowych ma więcej sensu. Polecam.

11.08.2018 08:09
20.1
5
siera97
6
Konsul

Patrzysz na gameplay Dooma i liczysz na filozoficzne rozterki i pasjonujące dialogi?

11.08.2018 08:53
20.2
3
misterŁŁ
13
Pretorianin

GanderPL
Ile masz ty lat? 50? Na wyższych poziomach trudności musisz wiedzieć jak strzelać, bo jeśli będziesz robił to bez ładu i składu nawet pierwszego poziomu nie przejdziesz.....to nie multi z Call of Duty ;-)

post wyedytowany przez misterŁŁ 2018-08-11 08:53:40
11.08.2018 01:08
21
odpowiedz
GosuRALF
64
Centurion

mają moje pieniądze, czekam na premierę ;)

11.08.2018 08:58
22
odpowiedz
2 odpowiedzi
toyminator
9
Pretorianin

Zabawa będzie spoko(chyba że znowu będzie jeden finisher na jednego wroga...) A silnik gry można porównać do kobiet, które mają tonę makijażu ...niby wszystko ładnie wygląda, ale jednak Plastik XD Nie wiem czemu, ale postacie , pojazdy i wszystko inne, wygląda dla mnie jak plastik...już od trójki tak to wygląda

11.08.2018 09:17
22.1
4
Persecuted
78
Senator

A wiesz, że finisher zależał od twojego ustawienia względem wroga i miejsca na jego ciele, w które celowałeś w chwili wciskania guzika / klawisza wykończenia? Inna animacja towarzyszyła egzekucji, gdy np. stałeś za jego plecami i mierzyłeś w jego lewą nogę, inna, gdy będąc z nim twarzą w twarz, obrałeś za cel jego głowę i jeszcze inna, gdy zeskakiwałeś na niego z powietrza. Oczywiście było to też zależne od gabarytów przeciwnika (ci więksi mieli mniej finisherów albo po prostu trudniej je było uzyskać i nie byłem w stanie zobaczyć wszystkich) ale nigdy nie było tak, że jeden wróg miał jedno wykończenie (nie licząc bossów... całych dwóch ;d). No i piła mechaniczna też miała osobny zestaw animacji.

Zgaduję, że grając nie kończyłeś wyzwań? :). Inaczej byś o tym wiedział, bo często wymagały one właśnie uzyskania konkretnych finisherów.

11.08.2018 15:38
22.2
Darkowski93m
109
Generał

@toyminator - Widać, że nie obejrzałeś zbyt dokładnie materiału, albo wyłączyłeś po 2 minutach. W 4:00 do 4:12 widać bardzo wyraźnie trzy różne finishery na tym samym typie wrogów. Nie da się tego przeoczyć jeśli się oglądało filmik... Wnioski nasuwają się same.

11.08.2018 10:05
23
odpowiedz
1 odpowiedź
dzl
31
Wiedźmiak Benedylbert

Bierzcie moje pieniądze
*rzuca banknotami w monitor*

post wyedytowany przez dzl 2018-08-11 10:05:25
11.08.2018 21:29
23.1
misterŁŁ
13
Pretorianin

XD

11.08.2018 10:13
24
odpowiedz
moscu
8
Centurion

Doom skończył się na Kill 'Em All

11.08.2018 11:10
👍
25
odpowiedz
Bukary
161
Legend

Wypisz, wymaluj DOOM. Bethesda trzyma poziom w swoich studiach. Brawo!

11.08.2018 11:41
26
odpowiedz
MandziuX
1
Centurion

Fenomenalnie się prezentuje. Ten soundtrack:D Taka rozwałka jest najlepsza. Szybka z super muzą, dająca masę frajdy.
Swoją drogą jakiś procencik graczy, który tęskni za starociami, klasykami, dostaje grę można powiedzieć właśnie w takim stylu i nadal źle:D

11.08.2018 12:58
27
odpowiedz
Love&Pain...
101
Generał

Mięsista rozrywka !

11.08.2018 13:41
28
odpowiedz
3 odpowiedzi
koko123pl
26
Centurion

Nie ma piły :/

11.08.2018 14:18
28.1
Murabura
102
Generał

co prawda w gameplayu nie pokazali ale w prawym dolnym rogu jest jej ikonka...

11.08.2018 16:02
28.2
koko123pl
26
Centurion

Faktycznie ;)

11.08.2018 17:07
28.3
gnoll
116
Simple Man

Przecież był jeden finiszer piłą.

11.08.2018 14:21
29
odpowiedz
3 odpowiedzi
Teqnixi
50
Pretorianin

Zerowy postęp graficzny. Znowu plastic fantastic i te podświetlane finishery. Przynajmniej nowe pomysły widać przy Rage 2. A w ogóle to już o wiele bardziej czekam na Witchfire.

11.08.2018 17:02
29.1
1
Persecuted
78
Senator

A czy od czasów poprzedniego Dooma z 2016 roku zmieniła się generacja sprzętowa? Nie? To skąd te oczekiwania?

12.08.2018 19:50
29.2
Teqnixi
50
Pretorianin

Oczekiwania stąd, że Bethesda wydała też np. Wolfensteina 2 który to graficznie (a też i pod innymi względami) gniecie część 1 także wydaną na te same platformy.

12.08.2018 21:02
29.3
Aeoxin24
3
Legionista

The New Order wychodził też na konsole poprzedniej generacji, żaden między generacyjny tytuł nie będzie powalał jak gry tworzone z myślą o obecnej generacji

post wyedytowany przez Aeoxin24 2018-08-12 21:02:22
11.08.2018 15:39
30
odpowiedz
paul oren's
61
Generał

jak dla mnie grafika jest w porządku.

11.08.2018 20:20
31
odpowiedz
day.tripper
3
Centurion

Beznadzieja breja i szajs dla nastolatków.

12.08.2018 02:17
32
odpowiedz
yadin
102
Legend

Nie do wiary, że takie rzeczy jeszcze się robi. Wskrzeszanie czegoś po dwóch dekadach.

12.08.2018 09:41
33
odpowiedz
1 odpowiedź
Murabura
102
Generał

Hmmm mam nieco mieszane uczucia... Niedawno skończyłem reboota z 2016 i było to coś kapitalnego, powiew "świeżości" w sensie przypomnienia sobie czym były kiedyś FPS a czym jest obecnie.

Pierwszy gameplay i od razu nie podoba mi się design poziomu poziomu i jego artstyle. Poza tym mam wrażenie że na siłę chcą przepakować kontynuację uper duper ulepszeniami w kierunku totalnej już rozpierduchy - ostrze na ręku, grapling hook, miotacz ognia na ramieniu itp.

Jak dla mnie za dużo. To co podobało mi się w poprzednim Doom to to że broń była zwyczajna i dopiero modyfikacje nadawały jej specjalizacji albo czegoś ekstra ale w granicach rozsądku a nie np combat shotgun który teraz będzie miał modyfikację pozwalającą strzelać jak z karabinu podczas gdy wcześniej była modyfikacja na burst w postaci trzech strzałów dużo bardziej sensowna.

Nie zrozumcie mnie źle nie oczekuję realizmu i konwencjonalnego myślenia. Doom 2016 widzę jako grę mającą sens z punktu widzenia wiarygodności świata gry podczas gdy Eternal widzę jako rozpierduchę przepakowaną na siłę udziwnieniami tak jakby jakiś Joe wyszedł na scenę w akompaniamencie eksplozji i w amerykańskim stylu krzyczał:

"DOOM GUY POWRÓCIŁ! BARDZIEJ COOL NIŻ WCZEŚNIEJ! ZOBACZ TERAZ MA OSTRZE! I MIOTACZ OGNIA! I GRAPLING HOOK! I ROBI UNIKI! UŻYWA BRONI O JAKIEJ NAWET NIE ŚNIŁEŚ! WOW! DEMONY NA SAME JEGO SPOJRZENIE SRAJĄ W GACIE! ZAMÓW JUŻ TERAZ!"

12.08.2018 21:30
33.1
12dura
43
Generał

Mam te same odczucia, za dużo kombinują z tymi brońkami, jakieś ulepszenia z dupy, rakiety i lasery z ramienia bleh, zalatuje mi to zbytnio nu-gamingiem dla nastolatków z nadpobudliwością. Doom z 2016 był już tak na granicy oldschoolu, ale jeszcze jednak przyjemny, ten już wygląda przekombinowanie.

13.08.2018 13:33
34
odpowiedz
MadMaxPL
19
Centurion

Rage2 zjada to na śniadanie!

17.08.2018 00:28
35
odpowiedz
3 odpowiedzi
Hydro2
117
Legend

Zero horroru. Sama młocka. Czemu nie mogą połączyć trójki z większą różnorodnością etapów i dynamiką z czwórki ? Byłąby gra idealna. Zagram na pewno, bo fabularnie nie ma nic wspólnego z poprzedniczką i levele wydają się ciekawe, ale czuję , że szybko odpadnę, jak w czwórce.

post wyedytowany przez Hydro2 2018-08-17 00:29:18
17.08.2018 00:32
35.1
Dawko062
37
!_ ! 7

fabularnie nie ma nic wspólnego z poprzedniczką

Wcale, będzie to zapewne bezpośrednia kontynuacja z racji tego jak zakończył się poprzedni Doom.

post wyedytowany przez Dawko062 2018-08-17 00:33:36
17.08.2018 00:35
35.2
Hydro2
117
Legend

Kontynuacją fabularną była wersja VR ;) Znaczy tak słyszałem :P Jeśli nie, to trzeba będzie grać w poprzedniczkę. Trochę lipnie, bo nie wiem, czy się zmuszę :P

post wyedytowany przez Hydro2 2018-08-17 00:36:19
17.08.2018 00:50
35.3
Dawko062
37
!_ ! 7

Kontynuacją fabularną była wersja VR

Wątpię, VR nie jest na tyle popularne, żeby walnąć w nim bezpośrednią kontynuacje fabularną. Poza tym widziałbym chyba jakieś oburzenie fanów.

spoiler start

Przynajmniej mam nadzieję, że to nie prawda :P

spoiler stop

17.08.2018 00:47
👍
36
odpowiedz
Aen
170
Anesthetize

Uśmiałem się jak doomslayer wchodził do bazy i gryzipiórki prawie chowały się po kątach. Good stuff, o to chodzi, żadne tam pedalskie przemykanie po kątach z latarką by uciec jednemu impowi, jak w trójce. To nie doomguy'a zamknięto w kompleksie z demonami, tylko demony z nim, i tak ma być.

Wiadomość Doom Eternal – pierwszy gameplay prosto z QuakeCon 2018