Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość BioWare nie jest naciskane przez EA podczas tworzenia Anthem

25.07.2018 11:39
Recker90
5
14
odpowiedz
Recker90
36
Centurion
Image

>

25.07.2018 11:18
😜
1
13
zanonimizowany699497
105
Konsul

Oni nigdy, na nikogo nie naciskają!

25.07.2018 11:21
ellendil86
2
11
odpowiedz
2 odpowiedzi
ellendil86
48
Centurion

to oświadczenie wydali, mając pod gardłem nóż trzymany przez EA :P

25.07.2018 11:31
Soku12
4
9
odpowiedz
1 odpowiedź
Soku12
76
Flight Lieutenant

Syndrom sztokholmski

25.07.2018 11:18
😜
1
13
zanonimizowany699497
105
Konsul

Oni nigdy, na nikogo nie naciskają!

25.07.2018 11:21
ellendil86
2
11
odpowiedz
2 odpowiedzi
ellendil86
48
Centurion

to oświadczenie wydali, mając pod gardłem nóż trzymany przez EA :P

25.07.2018 12:27
AlexB
2.1
AlexB
82
Frankie Niagara

GRYOnline.plTeam

W sensie, były pracownik BioWare wydał oświadczenie mając na gardle nóż trzymany przez EA?

post wyedytowany przez AlexB 2018-07-25 12:28:08
25.07.2018 13:17
2.2
2
zanonimizowany946917
74
Generał

EA trzyma jego byłych kolegów jako zakładników !

25.07.2018 11:22
DanuelX
3
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny
25.07.2018 11:31
Soku12
4
9
odpowiedz
1 odpowiedź
Soku12
76
Flight Lieutenant

Syndrom sztokholmski

25.07.2018 17:06
AIDIDPl
4.1
AIDIDPl
172
PC-towiec

Dice jest ze Sztokholmu. Dice pracuje dla EA, przypadek? Tak sądzę...

post wyedytowany przez AIDIDPl 2018-07-25 17:06:56
25.07.2018 11:39
Recker90
5
14
odpowiedz
Recker90
36
Centurion
Image

>

25.07.2018 11:48
Tlaocetl
😁
6
1
odpowiedz
7 odpowiedzi
Tlaocetl
196
Ocenzurowano

Po co naciskac, jak juz sie zapowiedzialo konsekwencje ewentualnej porazki: zamkniecie studia.

25.07.2018 11:51
Mrwrobelos
6.1
Mrwrobelos
22
Kapłan Boguta

I tak jesli Anthem by się nie przyjal, EA nie zamknie BW bo to byłby największy błąd dla nich. Pewnie kazali by im wtedy zrobić kolejnego ME albo DA. Gdyby nastepny tytuł się nie powiodl to wtedy by zamkneli. Takie jest moje zdanie na ten temat.

25.07.2018 11:51
SpoconaZofia
😁
6.2
SpoconaZofia
80
Legend

Czyli to ostatnia gra studia Bioware.

25.07.2018 11:54
Mrwrobelos
6.3
Mrwrobelos
22
Kapłan Boguta

@SpoconaZofia nie bądź taka pewna;p.

25.07.2018 12:33
elathir
6.4
3
elathir
97
Czymże jest nuda?

Zamknęli wiele studiów, w tym Maxis, znoszące złote jaja. Tak więc zamknięcie BW jest więcej niż prawdopodobne jak powinie im się noga. W końcu EA zachowa prawa do marek i może zlecić kontynuacje czy to wewnętrznym zespołom czy na to zewnątrz.

25.07.2018 22:11
6.5
czopor
118
Konsul

Nigdy nikt tak nie powiedział, a ich gry mimo krytyki sprzedają się w dobrych liczbach... Niczego nie będą zamykać, a ty kłamiesz.

26.07.2018 00:27
6.6
zanonimizowany1146443
59
Senator

@czopor
Gadasz tak, jakbyś nie miał pojęcia o jakiej firmie jest mowa. EA jest zdolne do wszystkiego i myślę, że spokojnie byłoby w stanie pozamykać swoje najlepsze studia, gdyby miało taki kaprys.

26.07.2018 15:09
😢
6.7
Mutant_Warrior
47
Chorąży

Nie głupim stwierdzeniem będzie, że choć nie grałem w tytuły od Bioware, to jednak szkoda mi jest każdego studia zamykanego przez EA.

Mi osobiście brakuje Black Box Games/Quicklime Games - może i po Carbonie nie stworzyli solidnej ścigałki z serii NFS, ale trudno ich winić, że pracowali pod presją czasu związaną z corocznym wypluwaniem nowej "Potrzeby szybkości". Tak pewnie mnie zgnoją za to, ale tak bywa

25.07.2018 12:05
kaszanka9
7
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

A to może właśnie źle, może trzeba ich trochę trzymać za mordę, bo z informacji wynika, że właśnie przy ME:A mieli za bardzo wolną rękę i nikt ich nie sprawdzał czy aby na pewno nie robią jakichś głupot, nie tracą czasu na coś czego zrealizować się nie da.

25.07.2018 12:06
lordpilot
😉
8
odpowiedz
lordpilot
211
Legend

Pogłoski te dementuje James Ohlen, który odszedł z BioWare po 22 latach współpracy.

^^Swoją drogą to wstyd, że na GOL-u nie było newsa na ten temat.

Co do meritum natomiast - ładnie z jego strony, że nie pluje na BYŁEGO już pracodawcę, było nie było od 11 lat BioWare to de facto EA BioWare, więc formalnie żadnych nacisków być nie musiało ;-). Mimo wszystko (niezależnie czy facet pewne rzeczy przemilcza lub przeinacza) wolę takie podejście niż "bohaterów", którzy dopiero po odejściu z korpo zaczynają rzucać łajnem, a wcześniej siedzą cicho jak mysz pod miotłą albo mają usta pełne frazesów jak to jest super :)

Jeszcze jedna uwaga - tekst o tym, że "każda nowa technologia stwarza na początku problemy", to nie jest dementi, że EA nie wymuszało na swoich wewnętrznych studiach korzystania z silnika Frostbite. To raczej dość kurtuazyjne "nie potwierdzam, ale też nie zaprzeczam" ;-).

25.07.2018 12:30
9
1
odpowiedz
12dura
48
Senator

DaMaGe CoNtRoL
a
M
a
G
e

C
o
N
t
R
o
L

post wyedytowany przez 12dura 2018-07-25 12:30:52
25.07.2018 12:32
.:Jj:.
😂
10
4
odpowiedz
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    
Image

Co za bzdury. Więcej zaufania mam do tajskich sutenerów, niż do kierownictwa Electronic Arts.

Od lat stają się coraz większym rakiem branży, wypuszczającym coraz nudniejsze, mniej ambitne wydmuszki. Ich droga jest zasłana rozczarowaniem, zimną kalkulacją i zwłokami deweloperów.
Jakby nie niszczyli zasłużonych zespołów i uwielbianych marek, pewnie ich odbiór byłby inny- samo tworzenie masówek jest ok- ktoś to musi robić. Ale jakim kosztem.

25.07.2018 12:36
DanuelX
11
odpowiedz
2 odpowiedzi
DanuelX
82
Kopalny

Co do silnika. Jestem właśnie w trakcie ogrywania całej serii DA (1 i 2 skończyłem) i powiem tyle - dlaczego nikt mnie nie ostrzegł, że walka (i cała rozgrywka od strony technicznej) w inkwizycji to jedna wielka kpina? Sterowanie za pomocą klawiary i myszy to porażka większa niż w Dark Souls 1.
Aż musiałem poczytać fora i okazało się, że frostbajt ma "problemy" z implementacją myszy. Po prostu wow...

25.07.2018 14:22
11.1
zanonimizowany1168249
3
Generał

Graj na padzie. Gra jest świetna i stworzona pod niego. Ma klawiaturze jest ciężej ale grę przeszedłem bez problemu.

25.07.2018 14:46
11.2
venom00
0
Chorąży

DanuelX może masz coś źle ustawione w opcjach sterowania, ja grałem w inkwizycję na komputerze i nawet nie wiem jaki jest twój problem bo ja nie miałem żadnym problemów ze sterowaniem.

Tego na górze nie słuchaj, Bioware nigdy nie robiło żadnej gry pod konsole nad pod butem EA, a tym bardziej za czasów pierwszych Dragon Age-ów czy też Mass Effect-ów.

25.07.2018 12:50
Persecuted
😈
12
7
odpowiedz
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

Za 2 lata będzie news:

"EA wcale nie zamknęło Bioware i nie zwolniło wszystkich pracowników, to była dobrowolna decyzja pracowników studia"

25.07.2018 12:59
xRein
👍
13
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
xRein
10
Legionista

"We will never be slaves!"

25.07.2018 13:08
hopkins
👍
13.1
hopkins
212
Zaczarowany

Look down, look down
You'll always be a slave
Look down, look down
You're standing in your grave

25.07.2018 22:35
multigry
13.2
multigry
147
Konsul

But we will be conquerors!!

25.07.2018 12:59
😂
14
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1262420
7
Pretorianin

Na pewno xDD A po premierze Anthem mozna juz spokojnie dawać '[*]' dla BioWare.

post wyedytowany przez zanonimizowany1262420 2018-07-25 13:00:49
25.07.2018 22:12
14.1
czopor
118
Konsul

bzdury.

25.07.2018 13:08
Rumcykcyk
15
odpowiedz
1 odpowiedź
Rumcykcyk
114
Głębinowiec

Pogłoski te dementuje James Ohlen, który odszedł z BioWare po 22 latach współpracy.

Zauważyłem, że zawsze jak jest news dotyczący EA to nagle pojawia się ktoś kto już nie pracuje pod ich skrzydłami ale chwali wszystko na potęgę. Podejrzane.

25.07.2018 13:19
15.1
zanonimizowany946917
74
Generał

Niektóre klauzule obowiązują na długo po zakończeniu współpracy.

25.07.2018 13:52
dj_sasek
16
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

Tak jak Andromeda?

Co za marketingowy bełkot? Czy oni czytają to co napiszą?

post wyedytowany przez dj_sasek 2018-07-25 13:53:27
25.07.2018 14:06
17
4
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1218931
20
Konsul

Moje pytanie, kto tam jeszcze został z oryginalnego BioWare?
Mam tu na mysli lata 1996-2009, czyli czasy Baldurów, Neverwinterów, Jade Empire, SW oraz pierwszego (i jedynego jaki mi się podobał) Dragon Age.

25.07.2018 16:19
dj_sasek
17.1
dj_sasek
153
Freelancer

Kiedyś ktoś to wyliczał na reddicie, pamiętam że można było te osoby na palcach dwóch rąk policzyć.

25.07.2018 15:12
18
3
odpowiedz
arachno
53
Centurion

Bardzo logiczne wyjaśnienia. Baldurs, Kotor, Mass Effect, Dragon Age są tak dobrymi tytułami, bo realizowały nowe pomysły Bioware. Ich popularność na pewno nie pochodzi od dobrej fabuły i sprawdzonej mechaniki rpg, bez trybu mmo. Na podstawie takich wniosków możemy śmiało twierdzić, że stworzenie kolejnego, nijakiego, mmo fpsa jest doskonałym pomysłem. Co tam, że już w ME3 ludzie krytykowali obowiązkowy grind mmo, który odblokowywal zakończenia w trybie single. W końcu tak mówi były pracownik Bioware.

25.07.2018 16:30
19
odpowiedz
12dura
48
Senator

Bufor zniczy dla Bioware

.....::::||||| [*]Adamiak Adam [*]Adamiak Adrian [*]Adamiak Aleksander [*]Adamiak Aldona [*]Adamiak Alojzy [*]Adamiak Alicja [*]Adamiak Alina [*]Adamiak Amelia |||||:::::.....

Piszcie znicz i swoje imię już teraz, żeby potem serwerów nie obciążać

25.07.2018 16:34
20
odpowiedz
Hellblast
6
Legionista

To nie ma żadnego znaczenia, gra i tak będzie shitem lub co najwyżej przeciętniakiem.

25.07.2018 16:39
Ogame_fan
😂
21
odpowiedz
2 odpowiedzi
Ogame_fan
127
SpiderBoy

No tak, analitycy i specjaliści rynkowi z gola i tak wiedzą lepiej. Mimo że jeden z drugim miesza beton na budowie albo klei ciastka w piekarni za minimalną. Ale oni wiedzą co robi EA ;)

post wyedytowany przez Ogame_fan 2018-07-25 16:40:41
25.07.2018 17:00
21.1
zanonimizowany676256
20
Pretorianin

A Ty tu nowy? :-) nie dość, że specjaliści od wszystkiego, to jeszcze towarzystwo wzajemnej adoracji w większości :-) polecam dystans i popcorn, bo uświadamianie nie ma sensu :-)

25.07.2018 18:37
21.2
4
12dura
48
Senator

Mimo że jeden z drugim miesza beton na budowie albo klei ciastka w piekarni za minimalną
Coś miał na celu ten cynizm niż podreperowanie twojego ego?
Taki śmiały i chwacki, a taki naiwny.

25.07.2018 17:01
A.l.e.X
😂
22
odpowiedz
2 odpowiedzi
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

Ogame_fan - zabrakło tylko jeszcze w komentarzach że "najlepsiejsza" gra to będzie Cyperpunk 2077, od najlepszego studia otwartego na środowisko graczy + rozpieszczającego w pracy pracowników dostawami wega i ping - pongiem ;)

25.07.2018 19:22
22.1
zanonimizowany581957
99
Generał

A co ma piernik do wiatraka?

25.07.2018 21:09
22.2
zanonimizowany1113196
68
Generał

Właśnie to napisałeś, o czym pisałeś z kpiną/sarkazmem. Brawo.

25.07.2018 19:25
23
odpowiedz
zanonimizowany581957
99
Generał

Można gdybać i się mądrzyć, ale po prostu już za kilka miesięcy wszystko zostanie zweryfikowane. Po premierze zobaczymy, ile w tym prawdy, ile w tym obecnym oddziale EA zostało z legendarnego BioWare. Nadziei sobie nie robię, ale nie spisuję też Anthem z marszu na straty. Jestem otwarty na miłe zaskoczenie, acz się go nie spodziewam.

25.07.2018 23:45
24
2
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

Nawet gdyby była to prawda to i tak patrząc po ich ostatnich produkcjach to nie ma sensu oczekiwać dobrej gry.
O ile ME2 i może DA2 (zrobione po przejęciu przez rzeźników od EA) jeszcze były dobre tak następne, nawet bez toporka na karku, nie zmieniają tego, że w studiu nie ma kompetentnych ludzi od... właściwie wszystkiego. Animacji, scenariusza, pomysłu na gameplay...

post wyedytowany przez zanonimizowany768165 2018-07-25 23:46:33
26.07.2018 10:50
25
odpowiedz
MadMaxPL
56
Konsul

Nie widzę przyszłości Anthem ...

26.07.2018 11:35
kaitso
26
odpowiedz
kaitso
37
Generał

Ta gra w ogóle mi się nie widzi i coś nie sądzę, że po premierze nagle się to zmieni...

26.07.2018 12:08
lordpilot
👍
27
odpowiedz
lordpilot
211
Legend

Swoją drogą sam (zalinkowany w tekście) wywiad jest ciekawy. Ohlen najlepiej wspomina czasy kiedy BioWare było małym studiem (40 osób podczas prac nad Baldur's Gate), łatwiej było wtedy (co dość oczywiste) wszystkim zarządzać i nad wszystkim panować, co przy obecnym molochu jest po prostu niemożliwe.

A już patrząc na to, w co James lubi sobie (najbardziej) pograć i na co czeka, no to już lubię tego gościa ;-).

post wyedytowany przez lordpilot 2018-07-26 12:10:14
Wiadomość BioWare nie jest naciskane przez EA podczas tworzenia Anthem