Dajcie jeszcze news że można będzie biegać, jeździć autem i strzelać itp.. Będzie materiału na kilka newsów ;)
Mam tylko nadzieję, że da się przejść bez walki na 100%.
tytułu rodzimego dewelopera nie będzie można jednak przejść nie zabijając nikogo
Oby w stylu Hitman i Fallout 1-2, a nie bossowie z Deus Ex Human Revolution (wersja pierwotna) czy Metro 2033.
Będzie seks.. będzie skradanie.. czekam na niusa, że w grze będzie można 'siurać' :)
OMG co za nius, tego się nie spodziewałem. Jestem wzruszony...
Mam nadzieję, że CDP tym razem bardziej zaryzykuje i nie wypuści po prostu ewolucji gier z serii deus ex. Wiedźmin 3 był właśnie taką ewolucją zachodnich RPG akcji i chociaż dobry, to wiele osób (i chyba też samo CDP) kreowało go na przełom i innowację, ale tym nie był (rozgrywka nie była tym, co go wyróżniało na tle konkurencji, a raczej nietypowy setting oraz "dojrzała" fabuła).
Teraz, przy Cyberpunk, odnoszę podobne wrażenie, a to pewnie dlatego, że to Polska gra, opisywana na rodzimych portalach. Cyberpunk będzie, bardziej niż Wiedźmin, miał też dodatkowy problem. Oprócz typowej oceny samej gry, będzie też oceniany w kontekście oddania realiów i, być może, rozgrywki pierwowzoru. Wiedźmin nie bazował na grze.
Z tego co tam napisał naczelny wyżej to jak dla mnie wygląda to słabo. Zupełnie inaczej niż to czego oczekiwałem. No cóż...
Jeżeli podejście do skradania będzie podobne do tego w Dishonored, Deus Ex'ach itd. to ja biorę pre-ordera. Uwielbiam taki typ rozgrywki.
UV Impelar broni Częstochowy. Skradanie w FPS to jak udawanie, że panna spod latarni to dziewica. Jakoś nie mam przekonania i liczę na zwrot w produkcji gry. Może chłopcy ochłoną i zrobią sandboksa w trzeciej osobie.
Z tego co UVI pisze, to de facto CP2077 nie da się przejść "po cichu" po prostu omijając wrogów, tak jak to jest w Deusach.
W najnowszych "Wolfach" (na świeżo mam zwłaszcza sequel, ale TNO też ograłem ze dwa razy, bo mi się podobał) "skradanie" sprowadzało się do rozwalenia przeciwnika po cichu, w efektowny sposób. Alternatywą była rozwałka "na pełnej petardzie" :). Mnie tam pasuje, jest to do przełknięcia, choć osobiście wolę mieć wybór, tak jak w Human Revolution albo Mankind Divided. To jednak nie były "open worldy", więc podejście do projektowania mogło być inne (mniejsze lokacje, ale bardziej dopieszczone, z kilkoma alternatywnymi drogami i sposobami przejścia). Coś za coś.
Nie wiem też czy to jest dobra strategia CDP, żeby się nogami zapierać i broń Boże nie nazwać FPSa z solidnymi elementami cRPG tym czym faktycznie jest, w czasach gier "hybrydowych" IMO niewiele by stracili na powiedzeniu prawdy, no ale to jest moja opinia, krawaciarze z firmy mogą to widzieć inaczej i szerzej ;-).
Nie rozumiem też (to już na marginesie) jazdy po GOLu i UVIm. Jak (jako pierwsi) napisali, że CP 2077 będzie miał widok z pierwszej osoby, to też niektórzy mieli "beczkę śmiechu", a jak się później potwierdziło, to jakoś dziwnie zamilkli :D.
Dorzucę jeszcze coś, co mnie w tym demie absolutnie rozłożyło na łopatki. Generalnie mam hopla na punkcie detali i jest jedna rzecz, która - jeśli faktycznie się w grze znajdzie - zapowiada się absolutnie rewelacyjnie. Nie czytałem tekstów poświęconych wrażeniom z dema CP2077, więc zakładam, że ktoś o tym już wspomniał wcześniej. Zdziwiłbym się, gdyby tego nie zrobiono.
W większości gier, jak dokonujemy upgrade'u (kupujemy skilla, instalujemy ulepszenie), wygląda to tak, że na ekranie pojawia się jakiś ekran wyboru, klikamy i gotowe. Ewentualnie idziemy do trenera, jak w Gothicu, wybieramy odpowiednią opcję i klik, również gotowe. W Cyberpunku 2077 też trzeba pofatygować się do konowała i poprosić o wrzucenie upgrade'u, ale cała reszta to poezja. Postać kładzie się na leżance, a cała operacja odbywa się na żywca i jest po prostu długą cutscenką. Z racji tego, że w demie ulepszano oko, widzieliśmy jak do narządu zbliża się chwytak i wyjmuje go. W tym samym momencie ekran staje się czarny, po chwili - z innej kamery - obserwujemy jak oko wędruje do jakiegoś przyrządu. Trwa to dłuższą chwilę, kiedy oko zostaje ulepszone, możemy patrzeć z jego perspektywy, a co za tym idzie - widzieć naszą postać na leżance. Po chwili narząd wraca na swoje miejsce i wszystko wraca do normy. Co robią w tym samym czasie bohaterowie? Cały czas gadają. Coś pięknego.
Kolejny news: "W cyberpunka będzie można skakać!!!"
Nikt chyba nie wątpił w to, że skradania nie będzie. Ciężko wyobrazić sobie uniwersum CP bez tej opcji.
Sir Xan - wydaje się to mało prawdopodobne. Cyberpunk 2077 jest na tę chwilę dokładnie tym samym typem produktu, co Deus Ex, ale w przeciwieństwie do niego nie stawia on na skradanie, ale na strzelanie. Przygotowanie gry pod 100% stealth wymaga nie lada wysiłku, przede wszystkim w kwestii tworzenia lokacji, a tego, przynajmniej na razie, w ogóle w C77 nie widać. Gra jest FPS-em u podstaw i myślę, że tak już zostanie. Otwarty świat rządzi się swoimi prawami.
Dziwię się, że przy takiej technice (dewi pracują na bardzo wydajnych pc, stacjach roboczych), tworzenie gry tak długo trwa.Testowanie też długo nie trwa przy tych precyzyjnych programach, chyba że myślą nad fabułą i urozmaiceniem rozgrywki, sterowaniem i innymi aspektami. Ciekawe po co gra została zapowiedziana już w 2012r.
I szwadron płaczków, kwilących o każde info o czymkolwiek związanym z REDami wylądował xD
Omijanie tych newsów za trudne. Albo demonstracja swego bólu czterech liter zbyt kusząca.
A teraz czekam na kolejnego newsa Wiadomość: W Cyberpunku 2077 będziemy mogli skakać
Ja już was ludzie nie rozumiem, dla mnie news uzasadniony, ale przecież gra CD Projekt, to można sobie trochę w komentarzach jadu wylać na redaktorów i studio, bo przecież to domena cebuli - na wszystko narzekać.
TheLastJedi Ależ oryginalny komentarz, wcale nie ma 50 identycznych powyżej. Zgrywusy wy.
zainteresowanie spadło. deusy i dishonoredy oczywiście pokończone bez wykrycia i bez zabijania. liczyłem na taką możliwość :(
Nikt wam nie karze wchodzić na każdy news o CP i wylewać swoje żale. Od wczoraj tu jesteście, że nie wiecie o dużym fanbasie redów na tym portalu? Ja rozumiem raz zwrócić uwagę czy dwa, ale nie że 70% komentarzy to w kółko to samo. Naprawdę, GoL powinien zrobić jakąś selekcję na forum.
Co do wątku - ja chciałbym, żeby inspirowali się Deusem, bo w nowych odsłonach skradanie było zrobione tam naprawdę dobrze, ponadto chętnie zobaczyłbym rozwój postaci na wzór Deus Exa, gdzie nawet jeden ''perk'' jest w stanie znacznie zmienić rozgrywkę i umożliwiać nowe opcje w gameplayu (jak tam przenoszenie ciężkich obiektów na przykład). Wiedźmin niestety cierpiał na nadmiar umiejętności typowo pasywnych, także mam nadzieję, że tutaj się poprawią.
Admin: Użytkownik Forum zobowiązany jest do unikania używania wulgaryzmów, także w postaci skrótów: §2 podpunkt 2b Regulaminu Forum -> https://www.gry-online.pl/regulamin.asp?ID=2
Czytalem juz o tym tydzien temu, ale macie zaplon.