Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Engine, świat i fabuła Dying Light 2 – wywiad z Tymonem Smektałą ze studia Techland

09.07.2018 11:55
1
3
drokz909
13
Chorąży

Czekam bardzo ! Po swietnej 1 czesci na pewno kolejna kupie !

09.07.2018 12:01
2
1
odpowiedz
4 odpowiedzi
Salzmore
28
Konsul

Obawiam się trochę tego, że te zombie schodzą na drugi tor i za dnia w zasadzie ich nie uświadczymy na ulicach. Jasne, rozumiem chęć położenia nacisku na relacje między ocalonymi i konstruowanie fabuły wokoło tego, ale jednak coś mi tu nie pasuje w koncepcie. Oczywiście czekam z niecierpliwością, ale liczę na to, że zarażeni nie będą tylko elementem nocy i ciemnych zakamarków budynków, bo gra straci w ten sposób klimat z jedynki, gdzie musieliśmy mimo wszystko te zombiaki mijać nawet za dnia lub próbować z nimi jakoś walczyć. Wtedy parkour miał sens, a teraz?

09.07.2018 12:10
2.1
siera97
11
Konsul

Ja mam nadzieję że będziemy częściej musieli przechadzać się nocą po mieście.

09.07.2018 12:36
2.2
ocholera
73
Centurion

Salzmore19

mam dokładnie takie same przemyślenia, parkour bez zombiaków jest zbędny. Jestem megafanem jedynki. Na razie Dying ligh 2 jest negatywem jedynki, akcentuje te rzeczy, które DL1 były kiepawe (walki z ludźmi) i kompletnie olewa esencję, czyli radzenie sobie z zombie-masą za dnia.
Ale mam też takie przeczucie, że mamy do czynienia z przemyślaną kampanią i dzienne zombie zaleją ulice w następnych zajawkach.

09.07.2018 13:19
2.3
2
Persecuted
83
Senator

Dla mnie zepchnięcie zombie na dalszy plan jest elementem naturalnej ewolucji tego typu settingu. Siekanie nieumarłych na dłuższą metę jest nudne i jałowe fabularnie, bo nie pozwala na opowiadanie na prawdę ciekawych i oryginalnych historii. Prawdziwa zabawa zaczyna się wtedy, gdy post-apokaliptyczny świat zaczyna się odradzać, powstają nowe skupiska ludzkie, frakcje, konflikty między nimi itd.

09.07.2018 17:53
2.4
Koktajl Mrozacy Mozg
151
VR Evangelist

Nadal malo? Jest DL1, duzy samodzielny dodatek, nowa zawartosc za friko, ostatnio jakas wyspa z wiezienien i jakis pod to event. Jak macie ochote na jeszcze wiecej to Dead Island Remastered :>

09.07.2018 12:42
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
AIDIDPl
114
PC-towiec

korzystającą np. z obłych obiektów ---> A co to są obłe obiekty?

09.07.2018 12:44
3.1
4
Hioziv
28
Konsul

obły «mający kształt podłużny i zaokrąglony»
• obło • obłość

Prosze. Google nie boli.

post wyedytowany przez Hioziv 2018-07-09 12:44:36
09.07.2018 12:46
3.2
AIDIDPl
114
PC-towiec

Fajnie.

09.07.2018 12:43
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Hioziv
28
Konsul

Jakiś czas temu w Techlandzie zdecydowaliśmy, że chcemy zajmować się pierwszoosobowymi grami z otwartym światem.
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/engine-swiat-i-fabula-dying-light-2-wywiad-z-tymonem-smektala-ze/zd1ae3c

Oho, zaczyna się...

09.07.2018 13:15
4.1
1
Persecuted
83
Senator

Nie chcę cię martwić, ale zaczęło się w 2011 roku, wraz z premierą Dead Island. A poza tym nie ma w tym nic złego, choćby dlatego, że - przy umiejętnym designie - gra z otwartym światem nie musi być pozbawiona niczego, co oferują gry liniowe, oferując przy tym znacznie więcej niż one (przede wszystkim w zakresie nieliniowości i eksploracji).

09.07.2018 13:55
👍
5
odpowiedz
A.l.e.X
120
Alekde

Jak mi brakuje techlandu na giełdzie, jest to bez dwóch druga przy cdp najbardziej wartościowa firma na rynku. DL2 zapowiada się rewelacyjnie !

09.07.2018 17:16
😊
6
odpowiedz
tosiekkeisot
72
MiśUszatekWielkiCham

Super wygląda. Czekam!

09.07.2018 20:05
7
1
odpowiedz
vorimenn
10
Centurion

Aż miło patrzeć jak polska branża produkcji i wydawnictwa gier rośnie w siłę, na skalę już międzynarodową. Przez gry drobne, niezależne po duże AAA.

09.07.2018 20:13
8
odpowiedz
.:Jj:.
113
Paciorki jednego różańca

Powodzenia chłopaki!

Mam nadzieję że kiedyś pojawię się takie siekaniny w innych klimatach (wciąż liczę na Hellraid).

09.07.2018 20:59
😱
9
2
odpowiedz
3 odpowiedzi
jaro1986
123
Generał

Obecnie wszystko jest brutalne, PRYMALNE i bezwzględne – opisywał pracownik studia Techland

Że jakie przepraszam?! "Prymalne" ??? A cóż to znaczy?
W języku polskim nie ma takiego słowa, chyba że w nieznanym mi narzeczu nerd'owsko-geek'owskim.
Jest za to polskie tłumaczenie słowa "primal", czyli "pierwotny", "podstawowy"...

10.07.2018 08:59
9.1
Koktajl Mrozacy Mozg
151
VR Evangelist

Na bank nie ma slowa random w slowniku a mowimy na losowa osobe w matchmakingu...

10.07.2018 09:36
9.2
2
siera97
11
Konsul

Ale akurat tutaj użycie spolszczonego angielskiego słowa jest kompletnie bez sensu, skoro mamy na to własne słowa, które w napisaniu czy przeczytaniu zajmują mniej więcej tyle samo czasu.

10.07.2018 18:42
9.3
1
jaro1986
123
Generał

@Koktajl Mrozacy Mozg - jak napisał siera97, random to wyraz żywcem zapożyczony z angielskiego, natomiast prymalny to jakiś słowotwórczy potworek.

10.07.2018 10:56
👎
10
odpowiedz
1 odpowiedź
Maniac1098
8
Generał

Będzie jak z Cyberpunkiem gdzie premiera minimum za 10 lat. Jak wyjdzie to graficznie będzie wyglądać gra jak niskobudżetowa produkcja. Może warto zapytać się kiedy premiera Dying Light 3 ? Tyle czasu tworzą to może zaczęli już kolejne części.

10.07.2018 13:49
10.1
Bukary
166
Legend

Co za maruda... Skąd się tacy biorą?

A co do Dying Light 2... Chris Avellone na pokładzie! Świetna wiadomość!

10.07.2018 13:50
11
odpowiedz
1 odpowiedź
paul oren's
65
Generał

Po co nowy engine, 1 część wyglądała bardzo dobrze, dla mnie aż za dobrze i to nie w full hd nawet, oby to wyszło na ps4/xb1.

10.07.2018 14:05
😂
11.1
velociraper
22
Konsul

O matko, to znowu ten co jęczał po premierze ps4 przez 2 lata, że gra nie wychodzi na ps3.
Teraz kupił ps4 i here it goes again.

10.07.2018 16:48
12
odpowiedz
1 odpowiedź
paul oren's
65
Generał

Wiem, że technika się rozwija i potrzebuje coraz bardziej wydajnych bebechów ale obecna grafika jak dla mnie jest już bardzo realistyczna i wystarczająca,tylko martwi mnie jak zawsze słaby proc i trochę słaby ram jak w standardzie na konsolach, a jak i wymagania mniejsze to i sporo pececiarzy zagra na słabszym sprzęcie.

10.07.2018 19:36
12.1
Maniac1098
8
Generał

Nie każdy musi mieć 4k. Ja jeszcze lecę na 640x480 i daję radę.

Wiadomość Engine, świat i fabuła Dying Light 2 – wywiad z Tymonem Smektałą ze studia Techland