Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Unity3D - Ogarnijcie się

27.06.2018 09:44
😡
1
Kemsai
1
Junior

Unity3D - Ogarnijcie się

Dzień dobry.
Oglądając kolejny materiał na TVGry widzę, że dalej między ludźmi panuje przekonanie, że silnik Unity3D jest ch***wy i ma złą optymalizację. Fakt że dużo gier które są robione przez kompletnych amatorów ma bardzo słabą optymalizację, ale pragnę zwrócić uwagę, że skoro na splash screenie pojawia się logo Unity to prawdopodobnie autorzy nie mieli nawet kasy na wersję Pro. Unity3D to świetne narzędzie więc może niech ekipa zrobi jakiś filmik z porządnym researchem na jego temat (Najlepiej Pan Kacper Pitala)

Pozdrawiam

27.06.2018 09:49
DanuelX
2
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny

Cool story bro.

27.06.2018 10:03
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
boy3
106
Senator

Zrobiłeś grę z wysoką grafika że możesz to potwierdzić dowodami? :D

27.06.2018 10:38
3.1
Kemsai
1
Junior

Nie musisz pracować przy grze AAA, by wiedzieć jak w Unity ludzie potrafią przypadkiem odwalić fuszerkę, np. dodając na ślepo elementy z Asset Store. W pracy kiedyś przejeliśmy projekt w Unity po innym studiu. Gdy dostałem polecenie by sprawdzić co tak muli ta gra, okazało się, że wyłaczenie skryptu wody (który zostal zakupiony w Asset Store) podbijało ilość kaltek z 28 na 55...

P.S Ta woda była tylko elementem tła, do którego nie można było ani podejść, ani mieć z nim interakcji.

post wyedytowany przez Kemsai 2018-06-27 10:40:04
27.06.2018 14:30
3.2
MajorROB
30
Centurion

Skoro przejęliście nie ukończoną grą to mógł to być placeholder, jeżeli to było na gotowe to kto im dał pracę jak nie umieli nawet z profilera skorzystać? To była pewnie jakaś grupa osób ze zbieraniny która postanowiła założyć studio ale ich to przerosło, jeśli możesz powiesz coś więcej na ten temat?

27.06.2018 15:13
4
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

więc może niech ekipa zrobi jakiś filmik z porządnym researchem na jego temat
Zrobi to tego samego dnia co materiał o „dobrych grach z Kickstartera które nie okazały się scamem czy porażką".
Albo gdy piekło zamarznie.

Co do samego silnika - nie wiem czemu stosują te argumenty typu „naucz się programować czy robić gry a dopiero potem krytykuj".
Jako klient kupujący produkt mam pełne prawo krytykować ten produkt i nie potrzebuję fachowej wiedzy do tego by stwierdzić jak słabo on działa np. przez małą liczbę klatek na sekundę.
To podobnie absurdalna sytuacja co z Guitar Hero gdzie zawodowcy mówili aby ludzie porzucili te plastikowe zabawki i zaczęli się uczyć grać. Ale nie o to tu chodzi...

Dobrze działające gry na Unity są, tyle że złe wrażenie mocniej się utrwala.

post wyedytowany przez zanonimizowany768165 2018-06-27 15:19:15
Forum: Unity3D - Ogarnijcie się