Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Frostpunk - premiera i znakomite recenzje

24.04.2018 12:53
1
2
Becks02
3
Legionista

Mimo że gra wygląda ciekawie artystycznie posiada dobrą ścieżką audio i mechanikę to wciąż nie mogę się zdecydować. Musze obejrzeć powtórkę z dzisiejszego streamu tvgry jak wrócę z pracy, to może się przekonam w 100% do zakupu.

post wyedytowany przez Becks02 2018-04-24 13:27:47
24.04.2018 14:45
2
1
odpowiedz
elathir
30
Generał

Aż szkoda, że tak mało czasu ma człowiek na granie. Trudno, zakupię przed najbliższym dłuższym wyjazdem służbowym, myślę, że to będzie idealna gra, na podróż i dłużące się wieczory.

24.04.2018 18:00
3
odpowiedz
manriusz
50
JestNasWielu

Kupiłem, fajna zabawa ale ginę wciąż :-). Zobaczymy co będzie dalej. Mam andzieję że będą grę rozwijać i dodawać nowy content.

24.04.2018 19:24
4
odpowiedz
Bimbasek
4
Junior

Dopiero godzina przed grą zleciała, niestety musiał człek do pracy iść. Szkoda, bo gra naprawdę fajna, chociaż uśmierciłem już połowę wioski...

24.04.2018 19:32
😐
5
1
odpowiedz
Predi2222
98
CROCHAX velox

korci mnie żeby kupić ale chyba poczekam aż trochę stanieje

25.04.2018 09:21
😐
6
odpowiedz
Assassinek06
37
Centurion

Niestety nie za bardzo im to wyszło. 6/10
Już Impact Winter jest o klasę czy dwie lepszy jeśli chodzi o survival w zimowych klimatach.

25.04.2018 09:43
👍
7
odpowiedz
movil
15
Legionista

Gra świetna jesli chodzi o depresyjny survivalowy klimat wybory moralne okazały sie nawet spoko jednak widac ze na większość wypadków poprostu niemamy wpływu.
Świetne drzewko technologiczne jednak dla niewprawionych poziom trudności gry niepozwoli im go wykorzystać w pełni gra co jakis czas "dopieprza" nam z gróbej rury tym samym zamiast skupić sie na swawolnym upgradowaniu swojej wioski w wielu aspektach musimy dbac prawie i wyłącznie o perki związane z ogrzewaniem(pisze to po po ogarnięciu pierwszego scenariusza)
Myśle że wiekszość doceni gre dopiero po drugim podejsciu do danego scenariusza.
Jeśli chodzi o grafike całkiem przyjemna muzyka również spoko nie wydaje sie być monotonna, bugi hmmmm myśle ze cos jest nie tak z naszymi mieszkańcami czasami chądzą "swoimi drogami" co jednak nie przekłada sie na mechanike rozgrywki.
ps. przetrwałem burze w frostpunk więc wiem co mróż dzi... XD

post wyedytowany przez movil 2018-04-25 09:44:54
25.04.2018 15:48
😊
8
odpowiedz
A.l.e.X
112
Alekde

fajnie że wraz z dobrą grą można zarobić na dwa kliknięcia na akcjach 11bit ;) brawo za dobrą grę :)

25.04.2018 17:49
😊
9
odpowiedz
wafel_15_84
10
Centurion

Trochę wstyd i hańba że pobrałem torenta ale jedynie aby sprawdzić co to takiego jest i niestety jest to produkcja kompletnie nie dla mnie niestety,specyficzna i wydaje się być trudna,ocenę pozostawiam fanom tego typu gatunku gier.

post wyedytowany przez wafel_15_84 2018-04-25 17:50:40
25.04.2018 18:31
👍
10
odpowiedz
FrankerZ
25
Pretorianin

Gra roku jak dla mnie, dawno tak się nie wciągnąłem w jakąś grę. Warta każdej złotówki!

25.04.2018 22:35
11
odpowiedz
bluesme
25
Chorąży

Kupiłem, podoba mi się, ZNÓW ŚWIETNA gra 11bit! GRATULACJE!

P.S. o co chodzi z doborem recenzowanych gier na gry-online?
Kwiecień dość jałowy - z braku laku trzeba umieszczać recenzje filmów i seriali, a tymczasem tego samego dnia co Frostpunk -Battletech miał premierę. Zupełnie nie przeszkadza mi rodzime faworyzowanie, jednak nie wspomnieć w ogóle o Battletech, to chyba przesada... ?

02.05.2018 02:42
12
odpowiedz
Colidace
37
Centurion

Gra nie jest zła, widać "napracowanie" tylko... to przywiązanie rodaków do fabuły i scenariuszy... mogło być lepiej.

04.06.2018 23:37
13
odpowiedz
Spedo
1
Junior

gra typu obejrzyj turtorial na youtubie zrób to i to i wygraj nic nowego, a wręcz rip off śmiem twierdzić po jej cenię.

Wiadomość Frostpunk - premiera i znakomite recenzje